Jump to content
FAS Goran

Art Vandelay

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Art Vandelay

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Orašje, BiH
  1. Izvorni problem ipak brava i kljuc, kao sto mi je i prvi majstor rekao. Tako pokazala dijagnostika. Samo ranije kada je prvi majstor to konstatovao problem sa paljenjem nije bio u toliko velikoj mjeri izrazen kao sto je postao kasnije. Paralelno s time pumpa bila na izdisaju i to je bila otezavajuca okolnost. Sada pumpa zamijenjena, paljene ide lakse, ponekad hoce da ga ne prepozna ali rijedje nego ranije. Samo eto nije mi bas jasno sto po toplom nema problema dok po hladnom problem dolazi do izrazaja.
  2. Bio kod majstora, kaze otisla pumpa za gorivo...E sad, na osnovu mog iznad opisanog problema jel moguce da je do toga? Ponajvise pitam zbog toga sto po toplom vremenu pali a po hladnom nece...
  3. Uzeo jucer novi akumulator, postavio ga i odmah bez problema upalio...alii to je bilo u toku dana dok ga je sunce milovalo. Malo kasnije tj. navecer kad sam htio krenuti spustila se temperatura i opet isto ... vergla ali nece da upali. Malo ga gurnuo i odmah bez problema upalio... Uglavnom nije do akumulatora.
  4. Uzeo ljetos Fiat Punto mk2 Classic, benzin 1.2 od 60 ks i time se pridruzio Fiat klubu. U pocetku bilo sve ok ali kako je jesen isla i s njom hladnija jutra pojavljivao mi se problem sa paljenjem. Dakle, ujutro kad se spusti oko 0 stepeni temperature, meni odvergla 2-3 puta pa tek onda upali... Kako je vrijeme odmicalo i sve vise hladnih jutara bilo (a realno nije bilo uopste ozbiljnih minusa) problem je dolazio sve vise do izrazaja. Moj majstor mi rece da je problem oko brave, te da trebam da malo "pogodim" sa kljucem kada palim. Ok, al zasto samo kad je hladno? Uglavnom, prosli vikend sam zaglavio u jednom selu na planini, gdje sam i prenocio i naravno ujutro nema teorije da upali. Nakon visestrukog verglanja pocela mi se gasiti kontrolna ploca i verglanje je prestajalo sto znaci da sam akumulatoru dusu izvukao. Sutradan mi jedan tu jedan lokalni majstor pogledao i kaze da je do akumulatora, da mi treba jaci i da nece biti problema. Napomenuti moram da mi se par puta desilo da se gasio servo a rijec je bilo o kracim voznjama. U tim situacijama ugasim auto i ponovo upalim i sve OK. Problem nisam rijesio, koristim trenutno drugi auto, ali me zanima vase misljenje da li se moze zakljuciti o cemu se radi na osnovu iznad navedenog opisa? Meni nekako nelogicno da bude brava, akumulator mi je svakako kupiti, naravno jaci tj. prije svega jace udarne snage. Koji akumulator uzeti i koje snage ? Ovo sa servom, jel vjerovatno da je posljedica slabog napajanja?
  5. nikako se ne snalazim na ovom eperu...treba da provjerim jednog punta, broj sasije je Zfa18800000637241 , bio bih zahvalan ako mi neko moze pomoci, provjeriti ili konkretno uputiti sta treba da radim
  6. Vec neko vrijeme aktivno trazim auto za sebe, nisam nacisto jos uvijek 100% koje bi to auto bilo mada se uglavnom svodi na Punta mk2 i jos poneku drugu opciju kao sto su Bravo/Brava ili Lancia Y... Naravno, svodjenje izbora na ova auta je uglavnom posljedica financijske (ne)moci i istovremene potrebe za 4-tockasem. Planiram otprilike s njim prelaziti nekih 20 do 30 milja godisnje, uglavnom otvorenije voznje i sto se Punta tice izbor mi se sveo na 1.2 16v, dakle na verziju od 80 ks, da ima klimu, 4 vrata su prednost ali je najvaznije ipak da se radi o dobrom autu. Poprilicno ih ima dosta na trzistu ali sam se uvjerio da su uglavnom krsevi, u zadnjih 10 dana sam ih pregledao 4 i jednu Lanciu Y i zaista su svi u jako losem stanju. Da se razumijemo, svakog od njih je pregledavao majstor jer ja blage veze nemam. Uvjerio da kupovina jednog ovakvog auta ne ide bas lako i da treba i vremena i para dok se ne naidje na dobar primjerak. Posto se potraga nastavlja, odlucih postaviti ovdje par opcija koje uzimam u razmatranje u nadi da bi mi mogli pomoci i olaksati potragu ili izbor, ili me bar sprijeciti da idem uopste gledati neki od tih auta te da tako sebi ustedim i vrijeme i novac. Dakle, iz Bosne sam i tu trazim auta jer mi se neda peglati oko uvoza auta tako male vrijednosti. Sljedeci vikend idem da pogledam ova 3 punta : http://www.olx.ba/artikal/17452101/fiat-punto/ znam da se vjerovatno iz slika ne moze puno vidjeti ali opet je vazno ko gleda i kojim ocima. U ovog mi boja nekako cudna, kao da je lakiran naknadno, a mozda i grijesim. Prodavac je spreman i spustiti cijenu za nekih 300-400 km tj. oko 200 eura. http://www.olx.ba/artikal/14408746/fiat-punto-2002/ovaj je meni na prvi pogled vise ok al hajd ga znaj. Primjetio sam jedino ovo sjedalo od vozaca da se "nakrivilo" sto ukazuje da ga je vozio neki grdosija. http://www.olx.ba/artikal/7664044/fiat-punto/ i ovaj zadnji djeluje najbolji na prvi pogled, uvezen iz svice (po izjavi prodavca) a cuo sam da su auta iz svice uglavnom jako dobra, ocuvana. Izasao bi vjerovatno i najskuplje ali nije to veliki trosak da ne bih mogao podnijeti. U opciji mi je i ova Lancia: http://www.olx.ba/artikal/12971817/lancia-y-16-v/ Naime, u proslu subotu sam u Zenici gledao jednu ovakvu Lanciu i zaista mi je jako lijepo legal sto se tice unutrasnjosti, udobna, hajd da kazem i komforna ali je bio krs, udarena i farbana, zadnji tocak kriv, kocnice uzas, prednje dvije gume obavezno mijenjati, pukao hladnjak, voda pomalo curi. Minus Lanciji su 2 vrata ali evo, i dalje je u opciji jer je super auto. Tu je i naravno rizik kod havarijskih kvarova koji bi izasli jako skupi u odnosu na Punta. I treca opcija, jos nisam nista konkretno gledao ali razmisljam i o Bravu. O njima znam najmanje, koliko sam iz guglanja iskopo Bravo 1.2 16V je isto pristojna opcija, malo veca potrosnja ali opet itekako podnosljiva, ovisno kako se vozi. Cijenom ih ima i povoljnijih od Punta, JTD je skup a i tesko je naci ih u dobrom stanju, 1.6 16V sa plinom isto tako teze pronaci. Malo sam razmatrao i alfu 145/6 ali sam odustao ipak. Mozda me neko pokusa nagovoriti opet. Sorry na djelomicnom off-topicu. Unaprijed hvala na pomoci.
  7. mene zanima koja je zadnja godina proizvodnje mk1 modela? Koliko znam to je 1999. ali naidjoh na jednom portalu za prodaju (ne znam smijem li reklamirati) na punto iz 2000. godine, po izgledu je definitivno mk1, lijepo izgleda, navodno malo presao, ima full opremu (klima, abs, servo, airbag) , motor 1.2 44kw 60ks i jos pise da ima fabricki prikljucak za plin (nemam pojma sta to znaci). Molio bih poznavaoce da me upute o cemu se ovdje radi, jel ovo neka "vanredna" serija, treba li izbjegavati ili ne ?
  8. lijep pozdrav iz BiH, tacnije iz ravne Posavine od mene kao novog clana ovog foruma... Uglavnom, iskren da budem nikada u zivotu nisam imao priliku da vozim "talijana", uglavnom iz razloga sto zivim u sredini punoj predrasuda u kojoj je "golf" na nivou bozanstva. Međutim, odnedavno se u meni probudila neka "ljubav" na neviđeno prema talijanima, naravno prije svega na osnovu "guglanja" i citanja iskustava njihovih dugogodisnjih korisnika u cijim pricama se osjeti neka posebna draž iz koje se vidi da su ta auta posebna ali i ljudi koji ih voze. Definitivno zelim biti dio tog dijela populacije i trenutno sam u potrazi za svojim prvim vlastitim ljubimcem na 4 točka. Nadam se da ce mi ovaj forum i zajednica biti od pomoci.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...