Jump to content
FAS Goran
stavlada

HHO Generator projekat

Recommended Posts

Jel ima neko da je probao? Suplja prica ili je stvarno tako kako tvrde?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

sad ce me napadnu svi...

suplja prica ko oni raznorazni modifikatori magneti proizvodi vidovite zorke i sl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i na tarabi pise p.... pa mujo odrao onu stvar...

koliko us hvalili univerzalni modifikator pa ga sad niko ne sipa a onaj koj ga sipao oce da j... samog sebe u d.... sto ga je sipo

otvaroa sam par motora sa UM ccc kuku ko da je pola asvaltne baze sipano u motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bas video pre neki dan natpise po kolima: " Ja vozim na vodu, a ti ? "

Taman sam mislio da sam nesto propustio...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo da se javim i potvrdim da sam jos tu i da i dalje mozgam sa "hho" i da za sada nemam rezultata, i da se necu stideti da kazem ako rezultati stvarno budu negativni, pokusavam i dalje, trenutno bas sklapam novi generator, ubrzo cu dokumentovati sve...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam mislio da se mešam ali moram da pitam: Šta mislite da su motori u Vašim atomobilima samo preko noći upali između prednjih točkova? Poređenje HHO generatora sa magnetnim usmerivačem molekula i univerzalnim modifikatorom je sramni dokaz nepoznavanja materije (HHO generator).

Mnogo je ljudi tokom eksperimentisanja i stvaranja SUS motora bilo izloženo podsmehu i neverici neukih, bilo je mnogo i prevaranata koji su hteli da iskoriste momenat, bilo je mnogo i neuspešnih pokušaja ali želja da se napravi nešto drugačije je na sreću svih nas prevagnula i SUS motor je usavršavan i dalje - do današnjih dana, npr. od jednogrlog karburatora do direktnog ubrizgavanje u cilidar. Prema tome HHO generator (pisanje -ha ha o generator- je odraz intelektualnog nivoa) treba posmatrati kao nadogradnju postojećih motora u smislu pogonskog goriva.

Ovde na forumu vidim samo jednog koji piše jasno i argumentovano (potkrepljeno sopstvenim rezultatima u radu) i zabrinjavajuće veliki broj ljudi koji se pozivaju na znanje iz Fizike stečeno u osnovnoj školi i naravno uvek prisutne priče tipa - moj xxxxxx poznanik poznaje xxxxxx čoveka koji je to ugradio i to ne radi.

Naučnog i praktičnog osnova za primenu HHO generatora i te kako ima!! Problem je što se eksperimentiše sa veoma ograničenim budžetom jer su u pitanju kućni uslovi i mala plata kao i naravno sopstveni i najčešće jedini auto.

Zašto nema masovne primene u fabrikama automobila?

1. Fabrike automobila prave automobile a ne motore.

2. Oni koji imaju para njih ušteda ne interesuje ni na jednom polju a sirotinja ... pa ko nešto pita sirotinju?

3. Nije dovoljno usavršeno i sve je na eksperimentalnoj osnovi pa ne može tek tako da se ugradi u auto i PRODA. A zašto je tako?

Možda je ovaj odgovor trebalo da stoji na prvom mestu - Zato što je nekad Standard Oil a danas Exxon (Rokfelerovo vlasništvo) previše jako preduzeće i za sve se pitaju gospoda iz porodice sa pomenutim prezimenom, da budem precizan tu su i Rotšildi. Čak i kvalite hleba koji jedete zavisi od njihove želje!

Ko ne može da se uzdrži od populističkog piskaranja ima Facebook i slična mesta.

No hard feelings svima koji se osete tako nekako ...

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obozavam ovakve komentare... "Vi nemate osnovno znanje i pozivate se tamo na nesto a ja sve znam o ovome i to je moguce jedino nisam napisao kako..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo tražim jasne odgovore na moja pitanja...ništa više. Kada neko koga ja smatram kompetentnim iznese zvaničan rad na ovom polju, i kada se u tom radu razrade sve pojedinosti i svi detalji vezani za ovaj sistem, onda mogu da pričam o nečemu. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

HHO je koristan kao parce slanine umoceno u pivo. :stuart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par dana će stajati na temi ovaj deo iz Pravilnika foruma:

Nije dozvoljeno voditi privatne diskusije na javnim temama.

Privatna diskusija je kada dvoje, ili više članova vode lični razgovor, koji ne interesuje ostale. Za privatne diskusije postoje "Privatne poruke", ili neki drugi vid komunikacije.

Članovi FLCS Foruma su dužni da poštuju mišljenje drugih članova, da ne vređaju, ne provociraju, niti omaložavaju druge članove (na Forumu i u Privatnim Porukama).

Jezik komunikacije mora biti takav da ne vređa ničiji stručni nivo, estetska i etička shvatanja, status u društvu, imovinsko stanje, godine starosti i sl.

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37773

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo da se razumemo, ja ne zelim nikoga da uvredim, i uglavnom o stvarima koje se ne razumem, citam, pitam ako me zanima. A o stvarima u koje se razumem pisem, argumentovano, sve u skladu sa vremenom koje imam i sa dokazima koje posedujem.

Druga svar, nikog ne prisiljavam niti primoravam da eksperimentise sa ovim, tema je bila otvorena, ja je samo svojim radom dopunjavam i iskreno se nadam pozitivnim rezultatima.

Treca stvar, tacnije pitanje upuceno clanu banjo1990 i svima koji imaju takvo razmisljanje: Da li si ikada u zivotu nesto sam napravio a da nije bio vec gotov proizvod ili neko drugi vec nije to umesto tebe uradio, npr, da li si napravio ram za sliku ili iso kod profesionalca stakloresca da od to odradi? da li si zamenio disk plocice ili to mora automehanicar? da li si mozda pravio kulu od palidrvca ili mislis da je to bezazlen potez... da li mislis da tvoj auto ne moze da nosi felne profila 16", ili mora da budu fabricki propisane 14"? Sto? nece da se kotrlja? Pitanja su skroz razbacana ali imaju jednu istu svrhu, ako ne shvatas koju, onda, sta da ti kazem... Naravno, momcima koji me podrzavaju i zele srecu u radu, hvala lepo ;)

Cetvrta i najbitnija stvar je upravo vezana za moj hho projekat:

Sada cu samo pismeno, naravno naknadno cu dopuniti ostatkom. Prema nezvanicnim informacijama dobijenih sa raznih strana, (ovom prilikom bih se zahvalio ljudima koji mi pomazu, sto preko limunda/kupinda, preko mejlova, hvala i youtjubu i googlu ;) ) dobar hho uredjaj mora da ima kvalitetan generator, on je najbitniji, moj novi generator, tacnije preradjevina starog, ima 16 ploca, (stari 11), kazu da se najbolji efekat postize povezivanjem na sledeci nacin -nnnn+nnnn-nnnn+, ploce treba da budu 0,5mm, zasto ne deblje, zato jer su ove tanje elasticne i prilikom rada dolazi do vibracija svake ploce , te vibracije lakse oslobadjaju atome. dalje raspored rupa na plocama, moja svaka ploca ima 3 rupe (tacnije otvora, da budem precizniji, ako neko snima) greska prilikom prvog generatora je sto su se rupe gadjale (ploca na plocu, rupa na rupu) a ne treba da bude tako, jer je curenje struje preveliko, treba srednja i donja rupa da budu razmaknute, srednja manje, donja vise, koliko to treba da bude tacno u mm - ne znam, ja sam iskoristio moje stare ploce i poredjao ih u cik-cak i na taj nacin dobio ovakav raspored - videcete sliku. gumice takodje, bolje je da budu cetvrtastog oblika radi vece iskoriscenosti ploca (dobije se veca celija). Da se razumemo, sve ovo moze da proizvodi gas i ovako i onako, i sa cetvrtastim gumicama, i sa okruglim, i sa manjim plocama i sa vecim, i sa vise celija i sa manje, ali je veoma bitan krajnji rezultat, najbitniji je kvalitet gasa, kolicina naravno ali nije najbitnija, takodje bitan faktor je temperatura elektrolita koja ne sme da predje 60*C, jer se pretvara u paru koja ne "stedi" gorivo a i stetna je za sam motor. Bitan faktor je potrosnja struje koja konkretno u mom slucaju, a verujem da je tako i za vecinu putnickih vozila, ne sme da predje 5A.Takodje bitna stavka je destilovana voda, ja koristim DEMI, demineralizovanu, kazu da postoji i bolja, Ziva soda takodje NaOH, postoje razliciti proizvodjaci. Sve ove komponente treba dobro da se upakuju da bi se dobio krajnji rezultat, neke stvari ni ja ne znam precizno, jer "proizvodjaci" neke informacije cuvaju za sebe, npr ne znam u koju kiselinu i koliko dugo treba da stoji prohrom da bi se precistio..., neki kazu da i ne mora, ja sam ih alkoholom cistio pre ugradnje...

Veliki problem predstavlja nabavka delova, sve ovo sam ja nabavljao bar na 10 razlicitih strana, plus dok sam prokljuvio gde sta ima da se kupi (neke kvalitetnije uvodnice jos ne mogu da nadjem), imam i cene pojedinacnih delova, ako nekoga interesuje samo recite, npr prohromska ploca secena po meri kosta izmedju 75 i 110 din komad, a sav materijal za izgadnju jednog uredjaja standardne velicine kosta 30 do 50 aura (kad bi se na veliko uzimao materijal, inox npr moze i jeftinije naravno).

Kao sto i sami vidite, postoji puno "proizvodjaca" koji eksperimentisu ali da li su oni uskladili sve ove komponente? da li ce njihov kupac dobiti pravi gas... zato ima puno skeptika koji su probali, videli da ne radi, pa izbacili... Jos jednom da ponovim da sam i ja jos uvek skeptican, ali trudim se da postignem nesto, ako nista drugo (nije da se hvalim ali imam 3 auta, moj, sestrin, caletov, imam u selu kombajn, traktor, pa samo za sebe da napravim i dovoljno je, a tu je i brdo drugara koji sudeluju i zeljno cekaju rezultate)

Vreme mi je ogranicavajuci faktor, (mozete misliti kad auto nisam oprao mesec dana) ali nadam se sutra da cu ugraditi u auto, posto je skoro 24h stajao-radio na probnom stolu. I jos jednom hvala forumasima koji podrzavaju nove projekte. Pozdrav svima!

Edited by sashicus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treca stvar, tacnije pitanje upuceno clanubanjo1990i svima koji imaju takvo razmisljanje: Da li si ikada u zivotu nesto sam napravio a da nije bio vec gotov proizvod ili neko drugi vec nije to umesto tebe uradio, npr, da li si napravio ram za sliku ili iso kod profesionalca stakloresca da od to odradi? da li si zamenio disk plocice ili to mora automehanicar? da li si mozda pravio kulu od palidrvca ili mislis da je to bezazlen potez... da li mislis da tvoj auto ne moze da nosi felne profila 16", ili mora da budu fabricki propisane 14"? Sto? nece da se kotrlja? Pitanja su skroz razbacana ali imaju jednu istu svrhu, ako ne shvatas koju, onda, sta da ti kazem... Naravno, momcima koji me podrzavaju i zele srecu u radu, hvala lepo

Da, napravio sam ;).

Napravio sam ram za sliku, a sekao sam i staklo za istu.

Menjao sam disk pločice, a i same diskove nekolicinu puta, što na mom autu, što na tuđem ;) . Zapravo, na svom automobilu sve što mogu sam da odradim, odnosno ono što mi dozvoljava moj alat i prostor, to i uradim bez posete mehaničaru.

Kule od palidrvaca sam pravio kad sam bio dete.

Moj prošli auto je imao dimenzije točka izvan fabrički propisanih normi. Ne samo to, nego i oslanjanje je bilo promenjeno, kao i još mnoštvo stvari. Da, kotrljao se, ali probleme koje sam imao zbog toga mogli su i ovde na forumu da se pročitaju. Posle toga sam odlučio da će mi svaki naredni auto koga koristim u normalne svrhe, u mehaničkom smislu, biti samo fabrički!

I evo, šta sad? Ja svoj automobil održavam i sređujem,a ne pokušavam da budem pronalazač ukoliko nisam dobro potkovan teorijom ili bilo kakvom osnovom koja mi daje garancije da će se moj trud isplatiti.

Ono što mene poprilično nervira je, što ljudi hoće nešto da naprave, a ne znaju šta prave. i ako postignu željeni rezultat neće znati da objasne drugom šta su to zapravo uradili i kako to sve funkcioniše. Nikola Tesla kada je radio eksperimente, radio ih je na osnovu nekih proračuna koje je prethodno obavljao, i sve što je pokušavao bilo je potkrepljeno nekim dokazom. Ja ovde to ne vidim…

Za jedan ovakav, nazovimo ga projekat(iako je to mnogo teška reč koju ljudi danas vole da upotrebljavaju za sve i svašta), potrebna su znanja iz:

Hemije,elektrotehnike, svih grana mehanike računajući i mehaniku fluida i termodinamike. Koliko iko od nas zna bilo šta ovoga?

Ne znam uopšte zbog čega sam prozvan, a nikoga lično nisam sabotirao, nego sam postavio pitanja na koje niko ne može da mi da odgovore. Ceo život da bih nešto razumeo, a i kroz ovo je*eno školovanje, tražim dokaz za to. Meni youtube, razni forumi, mitbasteri itd, ne znače mnogo kad je nauka u pitanju. Ne sabotiram nikoga, niti sam skeptičan, naprotiv spreman sam oberučke da prihvatim jedan ovakav revolucinarni sistem ukoliko dobijem jedan naučni rad koji je vršen na tom polju, i koji će potkrepiti sve ove tvrdnje. Možda će ovo zvučati kao da previše se*em, ali tako je.

Prethodno sam naveo šta bi mogle biti dobre osobine ovakvog sistema, a koje stvari su ostale nedorečene bilo gde što možemo pročitati na internetu, u novinama itd…

Ja takođe svakome želim sreću što radi na ovome, da ne bi mislili drugačije, i daj bože da nešto bude ovoga…ali mislim da tu ima još mnogo šta da se kaže. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo tražim jasne odgovore na moja pitanja...ništa više. Kada neko koga ja smatram kompetentnim iznese zvaničan rad na ovom polju, i kada se u tom radu razrade sve pojedinosti i svi detalji vezani za ovaj sistem, onda mogu da pričam o nečemu. ;)

sto se mene tice, evo zbog ovog si prozvan. a zasto? pa eto clan baneJ ti je odgovorio a ja cu ti reci jos jednostavnije: Znas li pre nego je nastao tocak kako su ljudi prenosili teret? vukli su ga po zemlji. a dok su dosli do tocka prvo su pravili sestouglove, pa im je onda sinulo na pamet da ce se osmougao mnogo lakse kotrljati, pa onda koristili valjkasta debla.... oces da kazes da je pracovek imao magistra i doktora nauka da im propracuna koje drvo koji teret moze da podnese? molim te... isprobavali ljudi dok nisu dobili odgovarajuce.

Evo stigle i slike:

uvodnice sam lepio 2k lepkom, za svaki slucaj.

IMG_4894.jpg

gumice su specificnog oblika, vec sam napomenuo zbog cik-cak rasporeda ploca (ovo sa novim generatorom ne bi bilo ovako, nego sam ja hteo da iskoristim stare ploce)

IMG_4895.jpg IMG_4896.jpg IMG_4899.jpg IMG_4901.jpg

ovo je nova posuda, takodje uvodnice lepljene.

IMG_4902.jpg IMG_4903.jpg

ovde se vidi i babler, flasa...

IMG_4904.jpg IMG_4905.jpg IMG_4906.jpg IMG_4908.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sashicus: Nemam nemeru uopšte da se raspravljam, a ti nikako ne razumeš svrhu onoga što ja pričam... Samo napred ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ naravno da razumem o cemu pricas, ni ja nemam nameru da se raspravljam, ali ovo je forum i tu prosto stalno dodje do sukoba misljenja.

ja sam jednostavno optimista, a ti cekaj da nekome patent bude odobren pa ces posle lako...pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz svima koji se interesuju za HHO jer je i mene od skoro ova tema vrlo zaintrigirala.

Pre neki dan dok sam radio sa drugom (automehanicarom) na motoru od svog GT-a, pomenu on bas temu HHO generatora, kako misli da se batalimo ugradnje plina i da razmislim da umesto toga stavim HHO generator u auto. Posto sam vrlo malo cuo o tome upitah ga da li vec zna nekog sa time i kako se ponasalo u praksi. Ispostavilo se da drug koji treba da radi elektriku u autu, vec duze vreme ima taj sistem ugradjen u autu, a ugradio ga je u jos nekoliko automobila u gradu, i da se odlicno pokazao. Po njegovim recima, na 100km ima potrosnju od 4 litra benzina. Jedno sipanje vode u sistem HHO u koji staje oko 1,5 litar je dovoljno, kako kaze, za oko 1500km. Zaintrigiran, morao sam da ga vidim u radu. Upalio je auto i proces razmene vode u vodonik je zapoceo i tacno se u crevu moglo videti kretanje gasa. Ceo sistem je odradio sam, i cak je vrsio neke sitne modifikacije po svom nahodjenju. Informisao se na internetu kao i svi mi. U sistem je sipao Destilovanu vodu sa dodatkom sode bikarbone.

Sachiusov projekat maltene je gotovo isti kao ovo sto je i ovaj drug radio, samo tako nastavi, na odlicnom si putu. Evo nekih specificnosti, znam da je koristio prohromske limove oktagonalnog oblika sa 1mm gumom kao izolatorom, ima 8 neutralnih limova, 2 spojena na plus 12V i 1 na minus, dakle ukupno 11 limova. Potrosnja mu je oko 13 ampera (156W) i pri tome daje oko 1,5 litar gasa za 1 sat, sto kaze da je dovoljno za automobile do 2000 cm3. Sud u kome stoji voda mora da bude najvisa tacka u motornom prostoru, odvod vode iz suda u stvarcicu sa limovima ide sa dna suda, dok se povratni gas vraca u sud sa bocne strane pri dnu boce, kaze da mu se tako najbolje pokazalo i da je pokusao i sa drugim nacinima odvoda vode i dovoda gasa u bocu. Na vrhu boce stoji treci odvod gasa koji ide direktno na usis vazduha u autu (posle filtera). Creva koja je koristio za HHO generator su precnika 12mm.

Ovo je cisto malo vise informativno, kako bih ti pomogao u daljem radu. Ukoliko te zanima mogu da uslikam sve to i postavim na forum.

Druga stvar, zbog koje sam ja tu je sto sam na jednom domacem sajtu naisao na sledece:

U “inter-cooler “-ima može da dođe do akumulacije viška vode. Pored togа, ne trebа pokušаvаti dа se ubrizgа HHO pod pritiskom dа bi se prevаzišаo pozitivni višestruki pritisаk. Ni pod kojim okolnostimа HHO ne sme se stаviti pod pritisаk! To bi moglo dа nаprаvi hidrogensku bombu. Zаto se ovaj HHO sistem još naziva i "Vodonik nа zаhtev - sistem" (HHO on demand), jer HHO gаsа se ne skladišti nego koristi čim se elektrolizom izdvoji iz vode.

Ovo znaci da cu ja morati ipak da zaobidjem HHO sisteme i da u svoj GT odradim dobar stari plinski sistem. :nuke:

Puno srece u tvom projektu i da sto pre dobijes pozitivne rezultate i podelis ih sa nama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidi ti ovo svi znaju engk=leski a od osnovne skole imaju dva casa fizickog i jedan veliki odmor

imenicu vodonik zapamtili zato sto je slicna imenici voda ili vodka

a kiseonik niko ni da pomene... koji je inace sastavni deo molekula vode...

culi su za hidrogen ali nisu culi za hidrogensku bombu a zeleli bi da je naprave

ajmo decice nazad na dopunske casove iz fizike i hemije pa posle se vratite na internet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...