Jump to content
FAS Goran
stavlada

HHO Generator projekat

Recommended Posts

iskreno da vam kazem, ja sam dosta laik a takodje i dosta nepoverljiv po tom pitanju, i u startu sam rekao da jos nisam istestirao i ne znam da li stedi, a da li ce stedeti to cemo videti, a jedan od razloga zbog kojeg ovo eksperimentisem je to sto me nerviraju i ovi sto ugradjuju i prodaju mu_a za bubrege i to za 200 i 300 eura, ja sam kompletan materijal nabavio za 20 eura a moglo je jos jeftinije nego sam uzimao kvalitetnije uvodnice, creva itd... prakticno, materijal kosta kolko da se vozis 100 kilometara... ili, ne vozis se 2 dana, sedis u garazi i napravis generator :)

Druga stvar koja me je podstalka je ta sto sam kontaktirao sa "majstorima", ukrao sam malo od zanata, a oni garantuju da radi...ili vracaju pare, treca stvar koja me podstice je naravno glavna, a to je smanjenje potrosnje, stednja.

@sh@rance

ne cuje se bas najbolje na klipu ali se smanje obrtaji kad se utakne crevo u karburator, a to se bolje vidi kad se skine poklopac karburatora i kad se direktno gurne gas dole pored dizne, a nadam se da ce jos bolje da se pokaze sa novim generatorom, cilj klipa je da se vidi gas koji se pravi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se izvinjavam, rekao si gore da kad se uvede vodonik skacu obrtaji sto je dokaz povecnja snage a sad kazes da kad uguras crevo onda se smanje obrtaji? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od mog kolege sa posla brat od tetke je ugradio HHO generator u juga 2006 godiste. Nisam video uzivo samo sam prebacio klip sa telefona na moj telefon sto je kolega snimao. Kaze da radi ja to uzivo nisam video to je ugradjeno ima jedno 2 godine. Gledao na discovery i narucio disk kako se pravi i sam napravio od plasticnih tegli. Kako to stvarno funkcionice u praksi stvarno ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se izvinjavam, rekao si gore da kad se uvede vodonik skacu obrtaji sto je dokaz povecnja snage a sad kazes da kad uguras crevo onda se smanje obrtaji? :question:

lapsus, pardoniram, drugi put sam lose napisao, naravno da skacu obrtaji kad dovedes gas, sto je dokaz vece snage i vece potrosnje, ali se zato zavrne pogonsko gorivo i na taj nacin bi trebalo da se za istu snagu potrosi manje goriva...

@bane, hvala na podrsci i pozivu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

napisao sam POGONSKO, a to je kod mene plin - uglavnom, tako sam ga vec i podesavao, za novije sisteme ima ona neka ekeltronikica koja to regulise, PWM ili tako nekako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj sad mojne od krajnosti do krajnosti,pustimo coveka da uradi staje zamislio,pa ce reci sta misli,reci ce da li radi i slicno...,a i gusimo temu...

Sale radi,pa kad odradis ti pisi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma nema problema samo pitajte, sve sto znam podelicu a sve sto uradim opet cu podeliti sa vama, i jos jednom ponavljam da sam i ja skeptik ali bih voleo da to funkcionise, i zaboravih da dodam jos da je jedan prijatelj montirao na motoru (650ccm) i funkcionise, smanjio potrosnju 50 %, necu da kazem da verujem ili ne verujem, to su njegove reci, drugar je ugradio na skuteru (150ccm), i nije uvideo neku ustedu...

@sharance

taj tvoj prijatelj sto ugradio na yugu, jel ima nekog efekta, obzirom da ga vozi dugo, sigurno ima neka zapazanja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od mog kolege sa posla brat od tetke je ugradio HHO generator u juga 2006 godiste. Nisam video uzivo samo sam prebacio klip sa telefona na moj telefon sto je kolega snimao. Kaze da radi ja to uzivo nisam video to je ugradjeno ima jedno 2 godine. Gledao na discovery i narucio disk kako se pravi i sam napravio od plasticnih tegli. Kako to stvarno funkcionice u praksi stvarno ne znam.

kako napaja ovo? sobzirom da po jednom agregatu treba 20A... daj zovite ovog lika da dodje na skup da vidim kako funkcionise....

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo ovako, bez obzira sto ce ponovo biti nesuglasica, ovo je slobodna tema a i sam naziv joj dopusta da se o ovome govori, napredovao sam u projektu, a sada cu probati detaljnije da vam opisem sta i kako sam uradio.

za pocetak, potpuno drugi generator, koji daje bolje rezultate, prohromski kiselootporni lim sa oznakom inox 304L, dimenzije ploca 90x90mm, 11 komada, jedna strana ploce je fabricki brusena, druga je glatka pa sam smirglao da dobijem priblizno istu strukturu, da bi tekucina cirkulisala sto ravnomernije. Gumice, ring, mislim da nisu nesto kvalitetne, jedva sam i njih pronasao, ali mislim da ce izdrzati, unutrasnjeg precnika 7,5 cm, debljina 2,5mm, 12 komada.

Plexiglas 10mm, 2 ploce 14x14cm. povezivanje sam izvrsio na sledeci nacin, prva ploca +. 4 komada neutralne, 1 masa, 4 neutralne, pa jos jedna +. Sve to preko releja, prekidaca, signalne diode, osiguraca... babler, creva, uvodnice, kablovi, buksne, srafovi.... to su sitnice koje vam jos trebaju, necu detaljno opisivati kako se sve ostalo povezuje zato sto to ima da se nadje na netu, najbitniji je generator, mada i kod njega su dozvoljene improvizacije.

da bi sve to funkcionisalo kako treba mora da se pogode mnogi parametri kao sto su kolicina destilovane vode, zive sode, potrosnja struje, kolicina dobijenog gasa... prema proracunima za moj auto je dovoljno 0,5l gasa za 1 min, toliko sam ja dobio sa 15% zive sode (naOH) u granulicama u odnosu na destilovanu, znaci 150gr zive sode na 1l destilovane otprilike, taj odnos trosi 7 do 8 ampera struje, kao sto mozete videti na slicicama, za sada (mada tek trebam da razradim) ne greje kablove (sto je bio slucaj sa onim probnim gener.).

klip sam mobilnim snimio ali ako oslusnete cucete kako obrtaji rastu kad ubacim crevo sa gasom, kad gledam obrtaljku, tacno za 200 obrtaja.

Probao sam nepovratne ventile, za dizel, i jos neke, kao za benzin, za servo kocnicu, ali ni jedan od njih ne moze da zadrzi povratni plamen (ako ga bude), cak sam sa jednim i istestirao i prineo otvoren plamen, plamen je prosao kroz ventil i eksprozija se desila, znaci, ovi nepovratni ventili otpadaju, postoji neka budza sto se pravi, ali to je nesto komplikovanije pa cu problem resiti dodavanjem jos jednog bablera koji ce sadrzati samo vodu i jedan sigurnosni cep koji ce u slucaju eksplozije ispadati, i trebam poraditi da fiksiram po propisu te posude... ali za sada, za testiranje moze i ovako.

Image1357.jpg Image1358.jpg

IMG_4790.jpg IMG_4791.jpg

IMG_4796.jpg IMG_4797.jpg

IMG_4798.jpg IMG_4801.jpg

IMG_4803.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

vecu snagu - da, bolji rad - ne znam, potrosnju - ne znam jos uvek, testiram, navodno je potrebno razradjivanje generatora 24h, da bi dobio punu snagu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

u razgovoru sa covekom, koji je mogu da kazem "studirao" ovu tematiku (painter mu je nadimak, ima ga po forumima, u oglasima...) na moje pitanje:

voda se razlaze na kiseonik i vodonik, vodonik potpomaze sagorevanju, a sta se desava sa kiseeonikom, gde on nestaje, i da li je uopste sve ovo stetno ili korisno za auto (motor)?

Odgovorio je:

Kiseonik pomaze sagorevanju, a vodonik je aditiv gorivu da brze i lakse, a samim tim i kompletnije sagori. Ne steti motoru nego motor i ulje traju duze, kao i jos neki delovi.

Izmedju ostalog, kazao mi je jos:

Filter za gorivo moze da spreci prolaz plamena. Nepovratni ventili od akvarijuma su dobri. A konstrukcija je posebna prica, sta god da mrdnes dobices drugacije rezultate, Mora se svaki deo prilagoditi drugom delu, i sve u celinu, da bi dobro radilo. To vazi i za struju. Sa tom povrsinom ploca, ako povezes +nnnn-nnnn+ maximalna struja je 6A. To je dovoljno za 1500ccm. To sto je auto povecavao ler gas ne znaci nista... Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

konacnoooo, uklopio sam parametre i dobio zeljene rezultate, sa ukljucenim potrosacima (grejanje, svetla) na akumulatoru 12,5V, potrosnja struje ispod 6A, dobio sam 0,5l gasa za minut, a temperatura mi za sad nije presla 60*C, u kratkim relacijama po gradu ne predje ni 40 (kupio sam multimer sa opsegom za temperaturu, Kinez, radi ko Bog). e sad mi ostade da ga "razradim" pa testiram... naravno javicu vam rezultate, a na vama ponovo ostade ono da li cete da verujete pricama ili ne ;),

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se izvinjavam, ali mozda se covek nije dobro izjasnio ili ti nisi dobro shvatio, kisonik pomaze sagorevanju? Ja sam mislio da je on "glavni krivac" za sagorevanje. Kolicina gasa koju ti navodis je 2 do 3 puta manja od one koji neki proizvodjaci navode za svoje proizvode... Takodje interesuje me cime si izmerio vecu snagu?

Ja verujem da ces postici manju potrosnju, znam kako je meni, svaki put kad sam se potrudio da izmerim tacno svoj potrosnju, bila je manja nego obicno... Takodje, interesuje me koliko gasa se dobije iz 1 litre vode ili rastvora, sta vec ide?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se izvinjavam, ali mozda se covek nije dobro izjasnio ili ti nisi dobro shvatio, kisonik pomaze sagorevanju? Ja sam mislio da je on "glavni krivac" za sagorevanje. Kolicina gasa koju ti navodis je 2 do 3 puta manja od one koji neki proizvodjaci navode za svoje proizvode... Takodje interesuje me cime si izmerio vecu snagu?

Ja verujem da ces postici manju potrosnju, znam kako je meni, svaki put kad sam se potrudio da izmerim tacno svoj potrosnju, bila je manja nego obicno... Takodje, interesuje me koliko gasa se dobije iz 1 litre vode ili rastvora, sta vec ide?

ovo sto sam ja pisao je kopy/paste njegove poruke, ako se on lose izrazio, evo linka njegovog oglasa: http://www.polovniau...ktrolizom_vode/

slobodno mozete da ga kontaktirate, sto se mene tice. Covek dugo radi sa tim i uvek mi odgovori na svako pitanje...

P.S. Bane, pogledaj adresu ovog oglasa :) :) :)

Sto se tice snage, nisam je merio, samo osecam da auto lakse "dise", nekako mirnije radi, lakse povlaci... to je subjektivni osecaj, pojma nemam.

A sto se tice potrosnje, meni je nekako preslo u naviku od kad imam prvi auto (na kome nije radio pokazivac dizela), da uvek pamtim, ili pisem koliko sam sipao/ koliko sam presao, da ne shvatite da sam opaki sitnicar, jednostavno volim precizno da odradim bilo sta tako i potrosnju znam tacno "u kilo", npr zadnje merenje mi je donelo fantasticne rezultate, prosto nisam mogao da verujem kako, ukupno 230 km puta, 50 km magistrala, sve ostalo grad, lagana noga na gasu, plin malkice ustinut, verovatno se pogodio i kvalitetan, i potrosio ravno 23l, prosek = 10. eto da je bio cist grad bilo bi negde 10,3... do sada mi je srkao 11,5 -12, zimus 13...

Pitao si koliko se gasa dobije iz 1l rastvora? nisam siguran da sam razumeo, 1 l rastvora traje i traje, samo se doleva, 1 deo isparava, i otprilike na 1000 km je potrebdo da se dolije malo... (ovo malo nemam pojma koliko je ali evo testiram pa cemo videti)

Ideeemmoooo salee,cekamo rezultate,za sada je ovo ok.

hvala Davidivicu, hvala, pogledaj link, mozda znas coveka ;)

Svaka cast na entuzijazmu.

Samo napred.Izguraj pricu koliko mozes.

hvala sasha, guram, za sada ide sve po planu, citam razne komentare, mnogi se zale da im ne radi, ne stedi, presli hiljade kilometara... i njima verujem ali garantovano nisu sve precizno uradili kako treba, vec sam pomenuo da moraju mnogi parametri da se usklade da bi sve to radilo kako treba...

Edited by neshaoct
skinut jedan link

Share this post


Link to post
Share on other sites

eto vidis, ali pazi, uvek je bilo i bice ljudi koji ce nesto da bojkotuju, i da nemaju vere da nesto moze da funkcionise iako izgleda bezazleno, pa mozda cak i nema veze sa logikom... ja takve ljude ne razumem... ja sam uvek bio optimista, cesto puta sam pravio razne skalamerije, tako i ovde eksperimentisem tematiku koju poznajem samo povrsno ali verujem da cu dobiti ocekivano. Da li ste verovali da ce se kia i hjundai prodavati ovako masovno kod nas pre npr 5 godina? da li verujete da ce se kineski chery isto tako prodavati vec kroz dve-tri godine?...kako god, za sada je moj projekat gotov, napravio sam babler, koji je u sustini blokator eventualnog plamena, ako dodje do eksplozije , u njemu ce se zavrsiti, kupio sam cak i nepovratni ventil i filter ali za sada ih necu montirati.

Image1363.jpg Image1361.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@yugisha: kiseonik ne gori! vodonik je zapaljiv gas, a kisenik potpomaže sagorevanju!

Ovo što ću sada napisati sam već rekao otprilike na jednom forumu, ali evo i ovde ću.

Inače, vodonik kao gas, da je dostupniji, davao bi mnogo bolje rezultate od svih goriva koje trenutno koristimo. Energetska vrednost vodonaka je dosta veća od benzina, dizela i drugih, što znači da njegovim sagorevanjem dobijamo veću snagu. Isto tako, oktanski broj vodonika je dosta veći, što znači da ne bi bilo problema sa detonativnim sagorevanjem, što opet znači da možemo da dižemo i kompresiju motora. Na kraju svega imamo ekološko čisto gorivo.

Sve je to u teoriji. Što se mene tiče, nameću se mnoga pitanja. Ajde da kažemo da je sa tako malo snage moguće proizvesti dovoljnu količinu ovoga gasa koja je potrebna da bi se dobili neki rezultati. Na već postojećim motorima, kako regulisati smešu? Šta je to što formira idelan odnos vazduha, gasa koji dovedemo, i benzina(dizela).? Dakle potrebne su modifikacije da bi se to postiglo. Kod benzinskih motora, potrebno je podesiti i paljenje, da bi se dobio neki efekat.

Kod novijih motora, šta je sa svim tim silnim senzorima, koji ''očitavaju'' vrednosti nečega što je novo u sistemu? Kako će se to manifestovati na rad motora, i da li je uopšte moguće sa već postojećim davačima uskladiti ovakav sistem da bi on funkcionisao. Ko je taj ko će da mi napravi potuno novu mapu za motor? Verovatno će se opet javljati neki silni majstori koji to rade onako usput....

Pričao sam sa jednim kolegom koji studira mašinstvo na smeru motori SUS. Kada sam mu napomenuo ovo, nije mogao ništa konkretno da mi odgovori, jer njihova izučavanja ne idu u ovom pravcu. Oni su i profesorima koji su doktori nauka nametali ovo pitanje, ali uvek su dobijali negativne reakcije, iz razloga što je tamatika vrlo kompleksna i ni približno nije jednostavna onoliko koliko se ovde većini ljudi čini. Oni verovatno znaju koje su posledice, i zbog čega ne podržavaju sve ovo.

Ja znam jedno, a to je da se neću mešati u posao hiljadama inženjera koji rade na razvitku motora SUS. Kada ovaj sistem, i ako počne da se ugrađuje u serijske automobile, ja ću tek tada znati da je to nešto što stvarno ima smisla. Mnogi će na ovo reći, da to velike korporacije ne podržavaju jer veliki uticaj u celoj priči imaju naftne kompanije. Kako god, motor u automobilu koji ja posedujem je napravljen da postiže optimum na dizel gorivo, i njegov radni vek je proračunat uzimajući u obzir sve faktore i u uslove pod kojima radi. Ja, barem trenutno, ne želim da eksperimentišem, i ne bih dao nikome da mi prčka po motoru želeći da od njega napravi nešto što nije! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kako god, motor u automobilu koji ja posedujem je napravljen da postiže optimum na dizel gorivo

tvoj auto recimo da koristi euro dizel, reci mi molim te na kojoj pumpi u srbiji mozes da kupis kvalitet dizel goriva koji je preporucila fabrika koja je napravila tvoj auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sashicus: MOL, EKO, NIS, OMV (uglavnom je ok, mada je u nekim periodima imao neke lošije vrednosti na ispitivanju)... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...