Jump to content
FAS Goran

stavlada

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About stavlada

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    KG

Previous Fields

  • Garage
    Brava 1.6 2001.god.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne znam da li si resio problem, ali ja sam pre par meseci kod Darka (0643091220) u Mrcajevcima kupio dobru granu od Stila sa ispravnim katalizatorom za 40 ili 50e. Mozes i da ga zamolis da isece i krivinu ispod katalizatora da bi to kasnije neko lakse navario na postojeci sistem. Inace tu krivinu nije imao kada sam ja kupio granu, ali je majstor to bez problema napravio i izvario, i to je kostalo 1000din. (zavario mi je i novu pletenicu koju sam mu odneo).
  2. Ja sam pre sedam dana zamenio samo gumice, i sve je sada ok, vise ne magli, ne smrdi i ne curi pored pedale gasa. Posao od pola sata ako se zna sta se radi, ali ako je prvi put, treba sat i po. Gumice su bile dosta tvrde i ispucale sa unutrasnje strane. Skinuo sam ih, otisao u prodavnicu delova i kupio bez problema. Ipak sam ih namazao termo silikonom pre ugradnje. Grejac sam izvadio iz kucista, bez skidanja kucista ventilatora, bilo je oksida sa cele donje strane. Oprao sam ga i izgledao je kao nov. Taj oksid ili kamenac je verovatno od kondenzovanja, jer proverio sam grejac na pritisak i nigde nije pustao. Nije veliki problem sve ovo uraditi, ali je malo nepristupacno, pa se bez izgrebanih ruku ne moze zavrsiti.
  3. Evo problema, Drugar i ja imamo kablove elm327 i "plavi" kkl 409.1. Na neku po svemu nemogucu foru, na svom laptopu covek je instalirao VCDS i iz radoznalosti probao da procita neki noviji auto Caddy 2007 ili tako nesto.. Medjutim desilo se to da je taj program uspeo da preprogramira uredjaj i da ga prepoznaje kao Ross-Tech, koji naravno ne moze da cita podatke, samo ga racunar uredno prepoznaje pod tim imenom. Tek posle procitam na sajtu VCDS-a da poseban program se koristi za uredjaje koji nisu njihovi, a ako se koriste drugi uredjaji (kao sto su ova dva koja mi koristimo) mogu da budu unisteni. Sto je najgore, dok nisam ukapirao o cemu se radi, bila su preprogramirana i moja dva kabla i to samo kacenjem kabla na drugarov komp!!! Nasao sam na netu kako se radi oporavak kabla, citava procedura, pronasao sam drugi elm327 i iscitao njegov eeprom i ubacio to u ova dva koja ne rade i sad je sve ok. Medjutim ne mogu da nadjem "citav" kkl da iscitam njegov eeprom. Evo ga link stranice na kojoj se nalazi program MProg 3.5 - http://www.ftdichip.com/Support/Utilities.htm#FT_Prog pa ako neko moze da iscita svoj "plavi" kablic, neka sacuva i pusti taj fajlic (.ept) na forum, zatrebace mozda jos nekome. Inace i u ELM-u i u KKL kablu su isti cipovi - FT232RL, tako da se i oporavak radi na isti nacin. ELM327 je proradio tek kada sam sa drugog kabla ubacio .ept fajl, iako sam pre toga na netu nasao genericki ft323rl.ept fajl. Mozda neko zna malo vise o ovome, pa uspe da objasni malo bolje ovu "problematiku" i kako je ovo moguce da se desi. Ja nisam neki sturcnjak za ovu oblast, samo sam malo uporan
  4. U Kragujevcu su pocele da stuzu ljudima "cestitke" sa slikama, ali to je izgleda sa novog radara, jer kamera jos nema. Mom prijatelju pre mesec dana stigla kazna, prekoracenje brzine, snimljen kod "Ozona", a nije video ni policajce, ni auto, ni radar. Da nisu i nasi poceli kao amerikanci? Parkiraju civilni auto, unutra radar i ostave ga citav dan tako, pa sta snimi?
  5. Probaj 1162 ako do sada nisi resio.
  6. Mogu da kazem da je problem resen. Kablovi promenjeni, nema vise trzanja, gusenja, secanja... Mozda je trebalo ranije da probam, ali bilo mi je neverovatno da mogu cas da rade cas da prave problem. Presao sam 400km bez ikakvih problema, ne izbacuje gresku, ali provericu ipak ovih dana na dijagnostici. Neki put se oseti mala "knedla" kada se naglo da gas i blago, ali jedva primetno zadrhti motor kada ubrzava na punom gasu. Dizne idu na ciscenje, tako da bi i taj sitan, i opet kazem jedva primetan problem, trebalo da bude resen. Sa novim kablovima drugi auto. Uzeo sam Facet kablove(3600din u APsportu, a i u drugim prodavnicama ista cena), mada su mi nudili i neki nas Fles ili kako se vec pise, od cak 2300 do 3200 din. Javljam ako bude jos necega posle porvere na dijagnostici. Jos nesto, sve greske koje je video fiat exeminer, videla je i moja ELM327 dijagnostika, sa tom razlikom sto na ovom profi uredjaju pokazuje detaljno sve podatke u trenutku prijavljivanja greske - temperaturu motora, temperaturu vazduha, pritisak sistema za ubrizgavanje, nivo goriva u litrima u rezervoaru, broj obrtaja itd.
  7. Jeste dupla bobina, u jednom kucistu. Probacu da nadjem neku, bar za probu, pa cu javiti rezultate. I jeste najlogicnije da bude ona, ali je opet lakse cuti i tudje misljenje.
  8. Isti problem i kod mene, gori opet check engine, ponekad trza, trokira, nekad u leru, a uglavnom prilikom naglog dodavanja gasa sa malih obrtaja. Tada kao da radi na dva cilindra i jedva ide, sto u gradu zna da bude opasno (skretanje ili preticanje - das gas, a on drzi neki nizak broj obrtaja i nikako da dobije snagu). Desava se i da tako nece da krene i muci se, ja pustim gas i ponovo dam i tek onda krene normalno. Jednom na autoputu na 130km/h pocne da se gusi, i padne brzina na 100km/h i narednih pola minuta nikako preko toga. Obicno ti problemi traju najvise dve - tri sekunde, i najcesce se zavrse "knedlom" pri kretanju ili naglom dodavanju gasa. I dok se sve ovo desava motor ima puno vibracija, a pri pokusaju vecih obrtaja ima zvuk kao da ide na dva cilindra. Ali desava se i da predjem po 100km bez ikakvih problema, trzanja, odlicno vuce.... Imam ELM327 koji kacim na komp i vec sam brisao greske da bi proverio koje se ponovo javljaju. Evo slika gresaka, parametara i grafika. Ovo je "snimano" kada je auto zagrejan i stajao u mestu , na leru. Cak se u toku testiranja pojavila jos jedna greska P0300, ali sada kao stalna. Sumnjao sam na jednu od sondi, jer u opisima za sve ove greske stoji da lambda sonda moze u nekom slucaju da bude uzrok. Ali meni auto trosi normalno, i manje nego sto ocekujem, ispod 7 litara benzina u proseku, ali uglavnom ga vozim van grada na otvorenom putu. Cak i kada sam kupio auto desavalo mi se nekada da ne prihvati gas sa malih obrtaja u trenutku, nego sa zadrskom. I opet su mi majstori rekli da je to verovatno lambda sonda. Dijagnostika u radu pokazuje da su naponi na sondama u granicama propisanih. Jedino ne znam da li lambda 2 senzor integrator treba uvek da stoji na 1% bez ikakvog variranja. Druga greska je vezana za katalizator (stalno prisutna greska). Da li to znaci da je zacepljen ili mogu uzrok da budu opet neka od sondi? A treca greska kaze - missfire detected - da li to znaci da je bobina u kvaru ili kako neka objasnjenja za ovu gresku kazu opet da mozda moze da bude neispravna sonda? (svecice stavljene NGK nove pre 15000km, a kablove nisma menjao, stoje originalne) Neverovatno je da su tri stvari neispravne, ipak mislim da samo jedna stvar lancano uzrokuje ove greske. Tek ucim da citam sve ove podatke (na mom starom kecu sve je bilo lako i jednostavno), tako da.... sta mislite, po ovim parametrima, sta moze da bude uzrok za sve ovo? Ima li neko predlog sta jos da proverim, pa da olaksam tj suzim pretragu?
  9. Po satu ima trenutno 153000km, a kupljen je pre godinu dana sa 134000km. Volan ocigledno menjan i stavljen nov, ali lepo ide, ne trosi ulje... I opet bi ga kupio.
  10. Ljudi koji rade na izradi novih saobracajnih dozvola kazu da krecu od 17 januara. Kao i tablice i kompletna prica sa uzimanjem para...
  11. Bas cu da pitam ove likove koliko je za tvoj auto, a salju i brzom postom, tako da dobijes za dan. Mada ni ja nisam trazio, prvi koji je rekao da ima, ja uzeo, tek sam se posle raspitao.
  12. Da nije taj karter od 100e malo skup? Ja sam za mog (doduse benzinca) narucio za 40e, a u Mrcajevcima kod Cacka moze da se uzme i za 30e polovan. Ili je to tako za taj TD?
  13. Ni moj nije otporan na udarce Obzirom da je preziveo prelazak preko zidica u dva nivoa, bez pomoci tockova... Taman je i vreme za zamenu ulja i obzirom na ova pisanja gore, verovatno ce pasti i neko ispiranje motora. Ali moje pitanje - obzirom da je (iako ceo, tj nije pocepan) karter dosta ulubljen i podignut celom povrsinom, da li je mozda doslo do ostecenja i ovog sita koje uvlaci ulje ili cu to ipak morati da vidim prilikom rasturanja? Cisto da auto ne stoji rasklopljen dok ja i to ne pronadjem. Jos jedna stvar, ispod cepa za sipanje ulja u motor kao da se javlja neka kondenzacija, jer je ta cev u koju se sipa dosta korodirala. Ne gubi tecnost za hladjenje, a sipano je na poslednjoj zameni ulje selenia 20k. Cak se i dublje u cevi vidi belicaste naslage kao kada odstoji ulje pomesano sa vodom i to bas na delu gde ulazi crevo za uljne pare (ili je za nesto drugo, jos se nisam udubljivao). Da li je neko imao ovaj problem, ili je to samo posledica velike vlage ovih dana zbog porasta temperature? Ovo za vlagu i nema neke logike, ali nemam drugo objasnjenje. I na meracu ulje deluje normalno, normalne boje iako je pred menjanjem.
  14. Ja skoro uzeh android telefonce... Onaj LG 540 preko telekoma.... Pa sta bude. HTC je dobar, ali malo precenjen, a za iPhone i da ne pricam. Pa za te pare uzecu vrhunski racunar za posao, a ne telefon za zeznje. A prethodni tel Nokia 6120 je sluzila vise od tri godine i dalje radi vrhunski, a da ima bar wifi ne bih je menjao nikada.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...