Jump to content
FAS Goran
francuz69

Oda Fiat-u Multipla (predstavljanje mog mezimca).

Recommended Posts

Prvo uvod:

Fiat Multipla je Multi-Practic vozilo (MPV) koje su genijalni konstruktori iz Fiata napravili na platformi starog Bravo-a. Do konstrukcije su doshli na sledeci nachin: uzeli su donji deo shasije, postroj i veshanje od Bravo-a, zatim su postavili 4 fotelje u koje su stavili 4 krupna lika od po 195cm. Oko ta 4 lika i njihovih fotelja su napravili kavez koji su potom stavili na onaj donji postroj malopre pomenut i konstrukcija Multiple je rodjena. Ostatak auta je rezultat genijalnih Fiat-ovih dizajnera.

Multipla Mk1 je, od kako se pojavila, bila predmet potpuno podeljenih mishljenja. Jedna strana kaze da im je prelepa, inovativna, potpuno opaljena i da ne lichi ni na shta vidjeno do sad. Druga strana, pak, kaze da im je auto grozan, odvratan i da ne mogu da ga smisle. Ono oko chega se obe strane slazu je da je auto neverovatno pametno osmishljen i upotrebljiv do maksimuma.

Od 2004-te se pojavila i restilizovana verzija Mk2 koja se od originala razlikovala samo po prednjem delu i zadnjim stopaljkama. I dalje je to odlichan auto ali (po meni) nema dushu koju je Mk1 rugoba imala.

U Multiplu se ugradjivao 1.6 benzinac koji je ishao i u varijanti na fabrichki gas i metan. Varijanta na metan je najisplatljivija po pitanju cene predjenog KM. Pored benzinca, ugradjivao se i stari dobri Fiat-ov (chitaj Lancijin) 1.9 jtd za koji sam se i ja odluchio jer kvalitet tog motora nikako ne moze da se ospori, a i 1.6 benz je slab (po meni) za auto od 1.3 tone pogotovu ako ide na metan jer mu onda snaga pada na 90 konja.

Uzimajuci u obzir sve gore navedeno, ja sam se odluchio sa Multiplu Mk1!

Moja prica sa Multiplom ide ovako:

Prethodni auto mi je bio Toyota Yaris. Odlican malisa, nema sta. Medjutim, negde u decembru prosle godine sam konacno prso i resio da uzmem “malo” veci auto jer mi je dozlogrdilo da na svako putovanje zena, cera i ja idemo kao Cigani chergari, odnosno napakovani toliko da smo virili iz stvari.

Tako sam se bacio u potragu i nedugo zatim doshao do mog sadashnjeg ljubimca: Fiat Multipla 1.9 jtd, 2002!

Kombinacija je bila Yaris + 200 evrica sto je bilo VRLO povoljno. Doduse, Yardza je bio ko chasha sa 105k KM a u Multishku je trebalo malo uloziti i imala je 145K ali sve se to uklapalo u finansijsku kostrukciju.

Pre same transakcije je pao prvo detaljan pregled svega onoga shto me cheka. Na pregled je bio pozvan moj drug Mare (majstor) koji ima podebelo iskustvo u servisiranju i odrzavanju Multipli kao i Fiata uopshte. Mare je poneo svoj Notebook i konektor i na licu mesta pregledao sve zivo, kako limarijski, mehanicki tako i komp-dijagnosticki. Rezultat pregleda je bio: odlichna Multipla, nelupana, motor potpuno zdrav samo malo zapushteno stanje.

Dakle, napravismo menjazu!

U trenutku kupovine je izgledala ovako:

image.jpg image.jpg image.jpg

Ulaganja:

Potom je usledila registracija i kupovina zimskih guma poshto su gume koje su na njemu, bile samo za kontejner. Izbor je pao na BF Goodrich G-Force Winter 185/65/15. Nije bog zna sta (posto mi ni auto nije bog zna kako performantan), ali za ovaj auto je vise nego dovoljna. Tihe su i odlichno drze po snegu i bljuzgavici a to mi je za zimske gume najbitniji adut.

Zatim je krenula popravka svih dotrajalih stvari na kolima koja je obuhvatila:

Veliki servis motora: Filter ulja, filter vazduha, filter goriva, filter kabine, ulje, klinasti kais, set zupcatog kaisa, vodena pumpa, desni stabilizator, gornji nosach motora, senzor na radilici, termostat i termo senzor.

Trap: leva i desna uporna spona, leva i desna solja, leva viljuska, manzetna na letvi volana.

Kocnice: prednje plocice, kompletni zadnji kocioni mehanizam: cilindri, kleshta, pakne i ostalo.

Verovatno ce neki od vas reci da sam bolestan sto sam sve ovo radio na autu starom 9 godina ali kad se jednom ozbiljno namerish da ti auto bude u cakum-pakum stanju onda je to zeshca igranka. Inache, ko me zna, moze da potvrdi da mi je svaki auto do sada bio kao apoteka u svakom pogledu.

Sredjivanje:

Nakon servisa, chitaj “remonta” mehanicharskog dela, usledilo je vizuelno picanjenje. Auto je bio (kao shto sam vec pomenuo) vrlo zapushten. Enterijer je bio toliko prljav i zamashcen da su mi se dlanovi lepili za volan i menjach. Shodno tome, pozvao sam svog ortaka Viktora (koji je pacenik za pickanje automobila koliko i ja) da mi pomogne u tom poslu. Nabavio sam gomile sprejeva za odrzavanje i repapaciju enterijera (plastike i stofa) u kolima, kao i neizbezni “Axel” za odmashcivanje koji je odlichno posluzio za ovaj posao. Kad smo se naoruzali svime shto je bilo potrebno krenuli smo u celodnevnu zurku. Poskidali smo sve plastike, flitali i fajtali sa axelom. Posle nekog vremena kad je axel odradio svoje krenuli smo sa pranjem, usisavanjem, menjanjem dotrajalih lampica i svega ostalog. Nakon toga smo sve ochishcene plastike vratili na svoje mesto pa lepo to sve uglancali da sija. Rezultat je bio zapanjujuc do te mere da sam bio zadivljen! Prosto nisam mogao da verujem kakav smo krajnji efekat dobili.

Medjutim ko se ikad vozio u Multipli, zna da je glavna boljka tog auta plastika enterijera. Koliko god smo mi sve lepo ochistili, neki plastichni delovi su jednostavno bili toliko izgrebani i unishteni da su morali da se farbaju. Buduci da sam u tom trenutku bio finansijski i fizichki potpuno iscedjen, farbanje plastike sam ostavio za prolece. Takodje sam vec nabavio Fiat-ove alu felne koje ce sachekati prolece i nove letnje gume. Stavio sam i Pioneer-a DEH6800 koga sam imao od ranije.

U ovom trenutku, Multipla je vec bila u potpuno pristojnom stanju tako da sam mogao da se provozam i pohvalim ortacima.

Voznja:

U pochetku (dok se nisam navikao) sam pishao u gace od smeha kad sednem za volan. Voznja Multiple nije nalik ni na shta shto sam do sada vozio. Sam osecaj voznje je sa pochetka, u najmanju ruku chudan, poshto je auto visok koliko i poveci dzip tako da je preglednost bez premca. Moje vidno polje se nalazi iznad glava svih ostalih na putu tako da znam kada treba da se prestrojim daleko pre nego shto ostali vozachi oko mene to skontaju. Zbog velike kockaste kabine koju poseduje, Multipla daje utisak da je mnogo veca nego shto to zaista i jeste. Poshto sam prvih 2 hiljade KM preshao po Beogradu, bio sam iznenadjen okretnoshcu auta. Sposobnost manevrisanja na malom prostoru je fenomenalna. Parkiranju i kretanju u rikverc mnogo doprinose i fabrichki parking senzori koji se nalaze u zadnjem braniku. Drugar je bio zapanjen kada sam parkirao Multishku na mesto gde on Golfa dvojku nije mogao NIKAKO da uglavi. Jedina stvar na koju se treba navici je shirina auta. Nije nishta strashno ali je potrebno malo cinculiranja kada se provlachite izmedju loshe parkiranih automobila u centru grada.

Jtd vuche ko mazga. Vec sam ranije pomenuo da auto nije bog zna koliko performantan, ali konjina od jtd-a se stara da Multishka u svakom trenutku ima dovoljno rezervne snage ako zatreba. U svakom sluchaju je u planu i chip tuning kada finansije to budu dozvolile, a tada cu moci da se pohvalim i performansama. Inache, Multishka sa jtd-om po stock specifikaciji do 100-ke trchi za 12.2 sec a max brzina je oko 175. Sa chipom bi trebalo da sprinta za 11 sec a max bi trebala da je oko 185.

Posle par hiljada po gradu vreme je bilo da se ide i na prvi put. Tura je bila do Mokre gore (Mecavnik), izlet do Zlatibora i nazad. Sve u svemu oko 600KM. E tu me je Multishka skroz kupila. Ishlo je nas petoro i podosta prtljaga. Ni u jednom trenutku nije zafalilo prostora, svi su se raspishtoljili a bilo je mesta i za josh jednog putnika poshto Multipla ima tri sedishta napred, kao i tri pozadi. Kada se ne koristi, srednje sedishte napred se preklapa i postaje stochic koji je vrlo koristan za sitnice kao shto su telefoni, mape, poneki sokic pa i sendvich. Visoko smeshtena sedishta kao i kompletan donji postroj osiguravaju vrlo udobnu voznju sve vreme. Posle chetri sata puta smo izashli iz kola potpuno svezi. Josh jedna stvar koja se pokazala vrlo korisna je svetlosna grupa i prskalice na prednjim farovima.

Kada se popale svih shest farova (kratki, dugi i maglenke) izbijam ochi! Dodushe, posle duze voznje po bljuzgavom putu, farovi se zaprljaju od kola ispred chiji tochkovi bacaju sva ona govna na vas, ali tada je samo potrebno stisnuti ruchicu brisacha i prsnuti malo vetrobranske technosti na shoferku i farove i progledasmo!

Stiglo je i prolece! Zasad sam samo kupio i letnje gume, stavio na felnice koje sam zimus pazario i sve to stavio na kola. Izbor je opet pao na BG Goodrich poshto vec imam poverenja u njih (zbog zimskih guma) samo shto su ovaj put pale letnje G-grip 195/65/15. Mnogo mi se svidja kako je sve chuchnulo, a i drzanje u krivinama de daleko bolje.

Ostaje josh da ofarbam unutrashnje plastike, Ofarbam kvake spolja i podochnjake oko maglenki, ispoliram sve spolja i uradim chipic. Bice update-a kada se i to zavrshi.

Posle sredjivanja i stavljanja felni izgleda ovako:

image.jpg image.jpg image.jpg

Sve u svemu, ja sam Multiplom prosto ODUSHEVLJEN!!! Obozavam je! Ko god ima decu i treba mu auto u koji puno staje a ne zauzima puno i svakako ne koshta previshe, Multipla je svakako moja najtoplija preporuka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

MIslim sta reci, odlicna limuzina, zelim ti mnogo hiljada kilometara pod tockovima bez ikakvih ulaganja. :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto ti stvarno izgleda fenomenalno!Koliko si je platio ako nije tajna i koliko te je kostalo sve da bi je doveo u ovo stanje kakvo sada jeste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super auto,a kako joj legle felnice! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

care svaka cast za sve ovo napisano,trebalo mi je malo vise vremena da procitam,ali sam procitao sa paznjom,drago mi je da ima jos ljudi koji vode racuna o kolima,da ne budem ja sam ludak,pa da se stvarno nekada pitam sta to radim!?

Bravo 10.! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo, lepo... impresivan trud da se auto dovede u top stanje. A multipla je stvarno inspirativna za rad i neke modifikacije, a pored toga nema ni teskobe kad nešto petljaš unutra (i spolja naravno). Meni na primer sada pada na pamet da bi bila izvanredna osnova za neki "kamper alkoven" - široka je, srednje sedište može da se izvadi i služi za prolaz u stambeni deo, ručna kočnica je sa leve strane i ne smeta, retrovizori su kamionski. Doduše Englezi su radili neke konverzije (Multipla Wheelhome TC1) http://www.outandaboutlive.co.uk/Motorhomes/Classified/Motorhomes/Contact_cl37398 iako to više liči na VW "pop-top kamper". Ali i to je jako upotrebljivo.

Samo meni se sviđa i ona na 1.6 na metan. Nekako taj njen "blesavi koncept" CNG upotpunjuje, pogotovu što su rezervoari skriveni ispod poda i samo te mali rezervni točak u gepeku podseća da ih imaš. I ona jako lepo ide, zuji samo a još je i stabilnija zbog balasta (rezervoara). O ekonomičnosti vožnje da ne pričamo - troši isto kao neki maxi skuter po gradu.

Inače, kako si zadovoljan posle zamene tog "gornjeg nosača motora"? Jesu li se vibracije smanjile? Je li to onaj sa strane akumulatora? I mene to muči... ali prvo ćemo srediti kvačilo pa onda ostalo. Jesi li iskoristio nešto od ovih popusta na delove za starije fiate koji su u toku? Nije loše, nađe se ponešto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjajno predstavljanje "ugly bug" multiple :) meni ona lici na bul terijera, prosto mi je prelepa u svojoj (nazovi) ruznoci :)

definitivno sjajan auto , a tebi zelim da se sit navozas u njoj :thumbsup:

meni se jako svidja ovo cudo od kola , skroz je neobicna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlično predstavljanje upotrebljivog vozila. Svaka čast na trudu.

Lepo, lepo... impresivan trud da se auto dovede u top stanje. A multipla je stvarno inspirativna za rad i neke modifikacije, a pored toga nema ni teskobe kad nešto petljaš unutra (i spolja naravno). Meni na primer sada pada na pamet da bi bila izvanredna osnova za neki "kamper alkoven" - široka je, srednje sedište može da se izvadi i služi za prolaz u stambeni deo, ručna kočnica je sa leve strane i ne smeta, retrovizori su kamionski. Doduše Englezi su radili neke konverzije (Multipla Wheelhome TC1) http://www.outandaboutlive.co.uk/Motorhomes/Classified/Motorhomes/Contact_cl37398 iako to više liči na VW "pop-top kamper". Ali i to je jako upotrebljivo.

Apropo alokvena, mislim da je ipak premala. Za alokven prvo treba širina preko 2m, ako misliš da u "ćubi" postoji krevet za dvoje. Takođe ije i prekratka za ozbiljan kamper. Ne vidim način da se unutra ubaci kupatilo npr., a bez njega nema ozbiljnog kampera. Ova engleska vikend varijanta je max u kombinaciji Multipla i kampovanje.

Za kamper je ipak neki povišeni i produženi Dukato. Od njega bi se dalo relativno jednostavno napraviti ozbiljan kamper za četvoro. Ako se odlučiš da se upustiš u takav poduhvat javi se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Francuz,svaka ti ka Njegoseva.Ako hoces da znas koliko neko ima smisla za dizajn,samo ga pitaj da li mu se svidja Multitipla?Jedini auto kojim bi zamenio mog Brava.Naravno,mene vise zanimaju verzije na benzin al to je stvar tolerancije i racuna.thumbsup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prava je lepotica :thumbsup: u svoj svojoj neobicnosti :rolleyes:

mozda,jedan od najorginalnijih i najhrabrije dizajniranih automobila u poslednjih 10-ak god :unworthy:

a o prakticnosti si sam sve rekao :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

U dahu sam procitao tekst i veoma sam iznenadjen tako lepim pisanijem mada mozda ne bih trebao biti s obzirom kakav se zar i ljubav :thumbup: kriju iza ovih reci... Drago mi je da si srecan iako te licno ne znam. Ja sam takodje jedan od zaljubljenika ove lepotice jos od kada se pojavila na svetlosti drumova. Definitivno , nikog nije ostavila ravnodusnim bez obzira i na negativne komentare. Pa nije ona "JK" da bljesne pa da zasmrdi. :whistle: Kao sto rekoste , smeo poduhvat dizajnera ali i dokaz da njeno vreme jos nije proslo! :unworthy: U zdravlje vozio ! :welcome:

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka cast druze!!!!mislim da mi je poznata tvoja multipla sa placa.ja sam moju kupio u 1.11.2010 i mislim da tebi fali samo putni racunar inace je auto super.a ja sam od te multiple odustao bas zbog putnog racunara. ps. svaka cast za tekst

ponosni vlasnik iste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno predstavljanje multiple, posto se i ja razmisljam da je kupim ovo tvoje pisanije mi je mnogo pomoglo da se vise na razmisljam da lije uzeti ili ne, sad ostaje samo dilema dizel ili benzinac sa plinom, metanom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ljudi, hvala stvarno. Drago mi je da josh neko deli moju naklonost prema ovom chudnom autu.

Kada sam se ja raspitivao na netu o Multipli (pre nego shto sam je kupio) nisam naishao ni na jedan ozbiljan tekst, vec je sve bilo shturo i polovichno. Tako da sam reshio da sednem i napravim malo detaljniju reviziju ovog automobila na osnovu svog iskustva. Nadam se da ce potencijalno novim vlasnicima Multiple ovaj tekst pomoci i otkloniti neke nedoumice vezane za ovaj genijalan auto.

Auto ti stvarno izgleda fenomenalno!Koliko si je platio ako nije tajna i koliko te je kostalo sve da bi je doveo u ovo stanje kakvo sada jeste?

Nije tajna. Ne mogu tachno da ti kazem koliko me koshtala ali rachunica je otprilike ovakva:

Yaris cam cenio 3600 (kome je zapao, uletela mu sekira u med)

Doplatio sam 200, dakle sam auto mozemo reci da me izashao 3800.

Registracija 270

Veliki servis 360

Trap i kochnice 400 (oduvao me komplet zadnjih kochnica, a nisam hteo da stavljam nishta polovno)

Felne 120 (uzeo od ortaka, pa bilo povoljno)

Gume necu da pominjem poshto je to stvar lichnog izbora, a i imao sam set felni i guma koje su ostale od Yarisa tako da se u kupoprodaji sve ispeglalo finansijski.

Razni sprejevi, axeli, krpice, pastice i ostala sranja 30

Josh cu da urachunam i ono farbanje unutrashnjih i spoljashnjih plastika. Materijal za to ce me izaci oko 50, a ruke su moje.

I na kraju gomila vremena i truda!

Mislim da sam sve nabrojao, dakle matematika je jasna: 2*nishta=nishta, znachi crva nije ni bilo! :p:p:p

Dakle auto na putu me koshtao 5030 jevrejskih!

Lepo, lepo... impresivan trud da se auto dovede u top stanje. A multipla je stvarno inspirativna za rad i neke modifikacije, a pored toga nema ni teskobe kad nešto petljaš unutra (i spolja naravno). Meni na primer sada pada na pamet da bi bila izvanredna osnova za neki "kamper alkoven" - široka je, srednje sedište može da se izvadi i služi za prolaz u stambeni deo, ručna kočnica je sa leve strane i ne smeta, retrovizori su kamionski. Doduše Englezi su radili neke konverzije (Multipla Wheelhome TC1) http://www.outandaboutlive.co.uk/Motorhomes/Classified/Motorhomes/Contact_cl37398 iako to više liči na VW "pop-top kamper". Ali i to je jako upotrebljivo.

Samo meni se sviđa i ona na 1.6 na metan. Nekako taj njen "blesavi koncept" CNG upotpunjuje, pogotovu što su rezervoari skriveni ispod poda i samo te mali rezervni točak u gepeku podseća da ih imaš. I ona jako lepo ide, zuji samo a još je i stabilnija zbog balasta (rezervoara). O ekonomičnosti vožnje da ne pričamo - troši isto kao neki maxi skuter po gradu.

Inače, kako si zadovoljan posle zamene tog "gornjeg nosača motora"? Jesu li se vibracije smanjile? Je li to onaj sa strane akumulatora? I mene to muči... ali prvo ćemo srediti kvačilo pa onda ostalo. Jesi li iskoristio nešto od ovih popusta na delove za starije fiate koji su u toku? Nije loše, nađe se ponešto.

Kamper mi nije padao na pamet, ali planiram ovu Multiplu dugo da vozim, tako da neki Thule na krovu, shator i gomila kamperske opreme su samo pitanje vremena.

Benzinac na metan (kao shto sam rekao) jeste ekonomski najisplatljivija varijanta i to shto kazesh za stabilnost si 100% u pravu, ali 1.6 sa 103 konja kad se vozi na metanu pada na oko 90 konja, a same boce dodaju josh nekih 100-tinak kila na ukupnu tezinu vozila. Tako da na kraju dobijesh 1.4 tone tezak auto sa 90 konja shto je, slozicesh se, jadno.

Gornji nosach motora je onaj koji vidish sa gornje leve strane motora kad gledash pod haubu. Ne vidi se bash, dok se ne skine plastichni poklopac motora. Vibracije su se minimalno smanjile, mada ni pre zamene nosacha nisu bile strashne.

Nisam ni znao da su popusti u toku poshto je ovo prvi Fiat koji je u mom vlasnishtvu pa nisam ranije pratio cene delova. Moguce da sam zakachio neshto na popustu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, mogu da kažem da sam se totalno prepoznao u ovoj priči! Takođe me auto koštao 3800e + sređivanje i popravke -> za oko 5k sam dobio auto u vrlo dobrom stanju.

Takođe je JTD i zaista sam prezadovoljan. Prešao sam 2000km na godišnjem odmoru bez i najmanjeg peha sa autom. Vozio sam se Bosnom i Hrvatskom po brdima i po nešto autoputa, i prosečna potrošnja je bila 5.3 l/100km. Ovo je po mom mišljenju VRLO dobro!

Ja sam isprva bio vrlo zabrinut što me to početno servisiranje toliko koštalo, i veliki servis me takođe koštao 360e, tako da sam se sad pomalo utešio da nisam totalno odran :D

Što se CNG-a tiče, takođe mislim da je vrlo interesantno rešenje, ali sam se ipak odlučio za JTD varijantu zbog (ne)dostupnosti goriva... Jednostavno na ovim prostorima ima premalo pumpi, pa šta mi vredi ušteda na tom gorivu ako nemam gde da ga sipam?!

Jedina mana u preglednosti ovog auta bi bila od naslona za glavu prednjeg i zadnjeg srednjeg sedišta, a to se lako rešava spuštanjem oba kad nema potrebe za njihovim korišćenjem. Udobnost je neverovatna. Nisam mogao da verujem da je ovo Fiat...

Od sledećih ulaganja mi treba rezervni ključ i letnje gume :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čista banka. I za tekst i za auto! thumbup.gif

Neprevazidjen porodični automobil za uživanje u prirodi, putovanju... I mnogo mi se više svidja od nove, restilizovane Multiple.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

imam samo reci pohvale o MK1 Multipli BIpower. Uzivanje je voziti je a i moja zena je sjajan vozač u njoj zbog preglednosti i parking senzora.

Zanima me da li je iko od vas radio atest uredjaja na metan?

Ja bih to uradio ali u Beogradu mi traze 34300 hiljada dinara za to zadovoljstvo!

Da li je neko to radio i da li na pumpama u EU traze atest da bi se sipao metan?

Dule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne treba tu nikakav atest ako je uredjaj fabricki ugradjen,samo pale ovaj narod bez veze.Ovo ti pricam iz iskustva jer imam isti auto i nisam radio nikakav atest.

Edited by IlijaGM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da malo ozivim temu.

Bilo je u zadnjih pola godine jos ulaganja ali nisam stizao da se raspisem.

Sacekale su me dve stvari od kojih svi vozaci JTD-a strahuju:

Letva volana i

mthfckn PLIVAJUCI ZAMAJAC.

Remont letve oko 250 evra, a zamajac i komplet kvacila ne smem ni da pomenem...

Od chip tuninga sam odustao jer sam se finansijski potpuno isisao na prethodne dve stavke.

Ostaje jos da se stavi nova shoferka posto sam josh zimus upokojio neku prichurinu a ona je meni upokojila staklo.

Eto toliko zasad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste visok,ali je spor.Na 100 km/h ima 3200 obtaja i tu pocinje da se dere.E to ti je ta bi power,a za jtd nemam pojma.Ali je zato za pecanje milina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je dovoljno visok za neke losije "seoske" puteve?

To je po meni najveća mana multiple. Veliko međuosovinsko rastojanje (2.66 m) i velika širina (1.87) a s druge strane mali klirens čine da je totalno neprikladna za vožnju van asfalta, seoskim izlokanim i razrovarenim putevima na primer. Tada idem 1 mm/s! Bar kod JTD verzije je tako. Moja planirana modifikacija je bila da zamenim opruge (koje su kod JTD ionako sklone pucanju) i uzmem one od bipower verzije (mnogo jače, zbog povećane težine). Video sam jednu takvu multiplu baš u NS, deluje neuobičajeno kao neki SUV a dobije se bar 5 cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...