zlox 1 Posted April 5, 2011 Pre nekih 20ak dana je Stilo poceo da mi izbacuje gresku "high oil level". Posto znam da mu nisam dolivao ulje niti bilo sta radio, reko ajd elektronika prolupala i nisam reagovao. Posle par dana je povremeno poceo da izbacuje gresku "oil senzor failure" reko ajd to je od toga. I onda vrhunac - pre 15ak dana me je ostavio na parkingu, nije hteo da upali kad je vruc. Cim se ohladio upalio je normalno. Posle par takvih voznji sam promenio senzor za ulje (davac ulja tzv), ulje i filter ulja i mislio da sam NAJZAD resio to. Uzmem auto sa servisa juce, i danas opet nije hteo da upali dok se nije ohladio. Ali sad ne prijavljujenikakve greske.Ima li ko neki savet/resenje za ovo, jer sam ja ostao bez ideja Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 6, 2011 Senzor radilice ??Tako se manifestuje ali bi trebalo da izbaci grešku "lose connection" Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted April 6, 2011 Ma sad ne prijavljuje nikakvu gresku ni kad je hladan ni kad je zagrejan. Ocita sve i ispise "check OK". Ali kad je zagrejan opet nece da upali, samo vergla na prazno. Neka elektronika mu ne dozvoljava da se upali ali ne znam ko/sta.A cemu sluzi taj senzor radilice? Jel mer pritisak ulja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 85 Posted April 6, 2011 Tebi bar pise "Check ok",ja od kad sam kupio auto zbog onog misterioznog problema "Preheat failure" nisam doziveo da vidim "Check ok" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted April 6, 2011 Sasvim je moguće da se kod tebe dešavaju dva potpuno nezavisna kvara, koji su se na čudan način isprepletali i "udružili snage" Po svemu sudeći, uspešno si rešio jedan problem - senzor ulja. Što se ovog drugog tiče, i ja nešto sumnjam na senzor radilice, ili možda senzor bregaste.Ta dva senzora, udruženo daju podatke centralnom kompjuteru o položaju pojedinih klipova (i ventila) i na osnovu tih podataka vrši se ubrizgavanje goriva u neki od cilindara. Bez tih informacija, gorivo se uopšte ne ubrizgava u cilindre, i onda - džaba verglanje.Nema druge nego da oteraš auto da se očita dijagnostika kad je zagrejan. (Dogovori se unapred sa nekim majstorom) Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted April 6, 2011 Nema tu nagađanja, na dijagnostiku i biće puno jasnije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted April 8, 2011 Ako se nije gasio u voznji verovatno senz bregaste..moze biti i senz pritiska nafte ali .. citanje kodova te ceka.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted April 16, 2011 Evo najzad sam sredio autic Problem je bio u EGR ventilu ili kako bi rekla dijagnostika "povratni plinovi" ociscen ceo sistem, plus dizne i sve ostalo kad se vec radi, i sad autic radi kao sat. Jednostavno sam imao nesrecu da imam 2 kvara u isto vreme, pa sam se uhvatio za ulje i senzor ulja, da mi EGR nije ni pao na pamet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 16, 2011 Tesko da nije hteo da pali zbog EGR-a. Najcesci uzroci zbog koji nece da pali su senzorika i prelivi dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted April 16, 2011 Problemi koje si ti imao nemaju veze sa EGR-om, nadam se da su ti ostale intervencije eliminisale problem. Koliko te je koštala ta intervencija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted April 16, 2011 Kako si "cistio" dizne ..tj cime su ti cistili CR dizne zivo me interesuje ? Pravo i jedino ciscenje je ,ako su one problem za rad motora ,remont ..koji je 120e po komadu...u suprotnom ne vidim kako zbog njih nije hteo da pali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
emojti 1 Posted December 7, 2011 (edited) Trebalo bi da kupim Stilo 1.9 JTD 2002 god od 80KS, vlasnik mi je rekao da je jedini problem u tome sto kada motor dostigne radnu temperaturu ugasi se . Rekao je da je bio kod njegovog majstora i da je "neki senzor" u pitanju. Kakav bi to mogao senzor biti sto ugasi motor? (kaze kao prevencija da se motor ne pregreje?).Ne znam sta da radim, da li da ulazi, u tu pricu ili bolje da odustanem od kupovine. Edited December 7, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted December 7, 2011 Ima senzor na radilici, neki davac, uglavnom, oko 2.000 dinara je nov. To je manje vise standardno, zamena traje 10 minuta Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted December 7, 2011 Ljudi ako neko zna kako seresava ovaj problem molim za odgovor, trebalo bi da kupim Stilo 1.9 JTD 2002 god od 80KS, vlasnik mi je rekao da je jedini problem u tome sto kada motor dostigne radnu temperaturu ugasi se . Rekao je da je bio kod njegovog majstora i da je "neki senzor" u pitanju. Kakav bi to mogao senzor biti sto ugasi motor??? (kaze kao prevencija da se motor ne pregreje???).Ne znam sta da radim, da li da ulazi, u tu pricu ili bolje da odustanem od kupovine. to je RPM senzor ako je on u pitanju,nista specijalno brzo se menja ali ako se odlucujes za kupovinu idi na kompletan pregled pa neka ti majstor gde oteras utvdi da li je to u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
emojti 1 Posted December 7, 2011 Problem je u tome sto je auto u austriji i ne verujem da bih ga mogao pogledati kodmajstora vec samo ono sto vidim i cujem. Covek mi je objasnio da je to greska e sada da li je velika ili mala to ih video kada auto stigne. jedan majstor mi je rekao ako je senzor na radilici, zasto ga oni nisu zamenili kada on nije tako skup (dobro razmisljanje ), kaze mi jos da moze da bude neka dizna, ili eventualno pumpa visokog pritiska , jos uvek studiram internet i razmisljam . Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted December 7, 2011 To je senzor polozaja radilicehttp://www.autoricambi.co.rs/index.php/delovi?page=shop.browse&category_id=115&TreeId=133Zamena traje jako kratko - ako je samo to, onda nema greske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
emojti 1 Posted December 7, 2011 Super bi bilo da je to, ipak sam odlucio da ga ne uzmem jer nemam bas nesto para za bacanje, jer ako nije to onda moze biti nesto skuplje i samo cu se zakopati,naici ce neki drugi. U svakom slucaju hvala na brzim odgovorima. Pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 7, 2011 ...Kakav bi to mogao senzor biti sto ugasi motor? (kaze kao prevencija da se motor ne pregreje?).Laže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted December 7, 2011 Ne laze covek, nego verovatno ne zna kako da objasni zasto se motor ugasi kada postigne radnu temperaturu. Problem pravi senzor na radilici.Nema Brava / Stila koga bar jednom nije snaslo ovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
emojti 1 Posted December 7, 2011 ...Kakav bi to mogao senzor biti sto ugasi motor? (kaze kao prevencija da se motor ne pregreje?).Laže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moskovac 0 Posted September 6, 2013 (edited) Pozdrav svim forumašima. Od skoro sam član na ovom forumu a i vlasnik fiat stilo 1,9 JTD . pojavio mi se problem sa senzorom radilice . čim se malo zagreje motor samo se ugasi automatski i zatim čekam da nekih 15 minuta do pola sata .nakon čega pali bez problema na pola ključa što bi reko naš narod. da je senzor radilice zaključio sam čitajući par tema na forumu a i utvrdjeno dijagnostikom. da ne dužim , moje pitanje je sledeće: 1. da li da se upustim samostalno da to čudo promenim? 2. gde se tačno nalazi taj drndavi senzor? dole , gore, levo, desno ,u gepeku , ili možda kod komšije u fići 3. da li prvo da skinem stari i da sa njim odem u kupovinu ili ovo indijanci po radnjama znaju tačno koji je tip ,pošto sam na jednom mestu pročitao da postoje dva različita senzora. ( nešto jedan ima neki dodatni kabal ,a ovaj drugi ne). hvala unapred za odgovore i savete. pozdrav. Edited September 8, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 6, 2013 otidji u servis ne cackaj mecku nece skupo da ti izidje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted September 6, 2013 menja se vrlo prosto,može i moja baba da ge zameni a nalazi se na zadnjij strani bloka sa leve strane do menjača odmah povise kartera Quote Share this post Link to post Share on other sites
moskovac 0 Posted September 6, 2013 (edited) ok , hvala na informaciji nadam se da ću sutra to da odradim pa javljam kako je prošlo. Edited September 6, 2013 by moskovac Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 6, 2013 5 min posla Quote Share this post Link to post Share on other sites