Jump to content
FAS Goran
sinisa7

Fiat Punto mk.1 & mk.2 1.2 8v / 1.2 16v / 1.4 16v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Evo, snimio sam...Da li je ovo normalno ili treba da menjam pumpu za gorivo...Molim Vas za savet. Hvala Vam!


URWTC.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovanje svima, imam pomenuti punto sa ugradjenim gasom, supruga ga vozi, i pre par dana je ostala bez gasa a i benzin je bio debelo u rezervi, uglavnom auto nije hteo da upali ni na gas ni na bezin, vergla, ima nov akomulator...

 

doneo sam benzina, sipao i dalje nece da upali, odslepao do pumpe, sipao gas i sve ok...

pretpostavljam da je u pitanju pumpa za benzin međutim pre nego se odlučim na tu investiciju, zamolio bi za savet, kako da proverim relej (posto se nista ne cuje kad dam kontakt) i onaj prekidač koji prekida dotok goriva zbog sudara, ako neko može da mi kaže koji je relej na fotografiji odnosno kako da proverim taj prekidač dotoka  goriva

hvala unapred

 

2013_12_25_13_47_55.jpg  2013_12_25_13_57_39.jpg
Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega, ako ne cujes pumpu da radi i jos ako si uvek imao benzina na minimum racunaj da je ona crkla sigurno! Mom drugaru je crkla isto na punta pre 5-6 dana ii kupio je drugu ja mislim za 40 evra.

P.S uvek imaj malo vise benzina u rezervaru zbog pumpe.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala na odgovoru, i ja pretpostavljam da je takva situacija ali bi da prethodno proverim te dve stvari pa da budem siguran, nemam bas nekog majstora od poverenja nego idem na random...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam palio svoj auto (mk1 1.2 75 ks) oko 20 dana. Juce pokusao prvi put i situacija je sledeca - Prvo paljenje bilo mucno, drugi pokusaj je kresnuo samo malo i radi 1 2 sek i ugasio se kad sam mu dao gas. Sada samo vergla i istrosio sam akumulator (moze da vergla 3 sek i vidim da mu ponestaje napona) E sad, treba da napomenem da je imao vrlo malo goriva, ali ipak je imao. Danas sam mu sipao 2 l  i pokusavao ali sve je ostalo na tom verglanju. Takodje da napomenem da je auto odlicno radio kada sam ga poslednji put vozio. Da mu dospem jos goriva i da prespojim kablove sa drugim autom i da pokusavam da verglam sve dok ne upali ili ima neki drugi metod. Drugari, lajici, mi kazu da je moguce da je povukao onaj talog iz rezervoara ili vazduh...

Akumulator je nov...star 8 meseci

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

sutra cu opet da dospem 2 l kao i danas. Samo se nadam da ce da upali na kablove posto imam neke kineske. Ili cu otici kod nekog elektricara i pitati ga za pozajmicu kablova, dacu mu l.k :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa paljenjem na puntu 1.1.
kada je hladan upali na pola kljuca i radi i na gasu i na benzinu odlicno ,vuce odlicno, ali kada je topao motor pri paljenju vergla 20-tak sekundi dok ne upali.Napominjem da kada se upali hladan ili topao vuce i radi odlicno.Bio sam kod dva majstora i kazu sve je uredu .Sta bih trebao da pogledam da bih resio problem .

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel se gasi u voznji kad se zagreje ili samo kad ga palis vergla duze? Da li trosi ulje?

Edited by Buca_Tipo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad si menjao svecice, kablove? Kad je proveravan zazor ventila, gumice? Trosi li ulje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trosi ulje, nije nesto strasno, svecice, kablovi i bobina promenjeni pre 15-tak dana. A ovo je pocelo da se desava pre mesec dana. Kada se upali radi kao sat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Punto MKII,2003 ce godiste, 1.2, 8V presao 130 000 km, redovno odrzavan u bas odlicnom stanju.

Imam sledeci problem koji se odrazava tako sto prilikom paljenja auta auto vergla 5-6 puta pa tek upali, kada upali oseti se jak miris benzina na auspuhu kao i malo crnog dima (ne uvek ali se pojavi kako-kad), auto posle toga radi sasvim normalno, lepo vuce i radi tiho i bez oscilacija. Vruc auto takodje pali slicno kao kada je hladan, nekada upali na "pola kljuca" ,a nekada mora duze da se vergla, takodje kada auto upali pored mirisa benzina auto "proguta knedlu" pa pocne normalno da radi.

 

Svecice sam skidao i sve 4 su u jako dobrom stanju bez garezi, masnoce, bilo kakvih naslaga, motor ne trosi ulje i redovno se servisira.

Moje pitanje glasi:

Ima li neko ideju sta moze da uzrokuje ovaj problem?

Ja sumnjam na dizne, a skoro sam cuo da je moguce da senzor temperature ima pogresna ocitavanja pa pravi jacu smesu za paljenje nego sto treba samim tim dolazi do "presisavanja", da li je to tacno?

Diagnostika nista ne kaze svi parametri su ispravni.

Hvala unapred svima.

Evo jedne slike motornog prostora cisto da steknete utisak o kakom autu pricam.

 

cxcb107015.jpg

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako mislis ne kaze dijagnostika nista? Mislis na to da je broj gresaka u memoriji 0 ? Ako su dizne lose videce se na dihagnostici po parametrima, prelivima, l.sonde moraju da imaju lose vrednosti... ako je senzor, isto se mora videti dijagnostikom, jer, kako bi inace znao da je on? Ja licno sumnjam na lose dizne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa cudna stvar,,,jedna dizna je bila losa kada sam auto uvezao, svecica ispod nje je bila u losem stanju, zamenjena je ta jedna dizna (polovnom) i garnitura svecica i evo juce sam skidao i gledao svecice sve 4 su u dobrom stanju...Diagnostika cuti...0 gresaka kacen je na DELPHI poslednje generacije sa poslednjom verzijom softvera...

Razmisljam se da skinem ceo vod sa diznama i odnesem negde na pranje i testiranje...Malo mi ubacise crv sumnje sa ovim senzorom, mada cenim da bi diagnostika rekla nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa rekla bi i za dizne. Ima tu jos senzora koji prate celokupni rad motora, negde nesto bi moralo da se pokaze. Problem je sto puno njih zakaci dijagnostiku i pregleda samo memoriju gresaka i zdravo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih proverio i senzor radilice. A to za svecice ne mora da znaci ako su nove da su i dobre. Moze da se desi da posle drugog ili treceg startovanja motora bilo koja probije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor radilice sam zamenio pre 2 meseca, sa novim facet i uradio kalibraciju u servisu. Na zalost to za servisere je tacno, ne cini aparat za diagnostiku nekoga dobrim diagnosticarem, kod vecine se sve svodi na brisanje gresaka i uzimanje 10-20e za uslugu.

Lamela mi je na kraju pa sam mislio da posle nje zamenim kablove i svecice i ocistim /proverim dizne, ako ne bude nosta od toga resilo problem ja zaista nemam vise ideja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su dizne lose videce se na dihagnostici po parametrima, prelivima,

 

Jesi siguran da benzincu mogu da se preovere dizne preko dijagnostike?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje.

Kad palim auto (punto 1.2, 8v) prvo pustim da pumpa odradi svoje. Od danas mi se desava da uz pumpu pisti pokazivac kolicine gasa. Kad benzinska pumpa prestane da nabija pritisak, prestane i pistanje. U voznji ne pisti, samo kod paljenja. Sta moze biti uzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...