NOVITECROSSO 0 Posted January 30, 2011 moras da svratis do mene da vidim sta imas od senzora abs imam i kljesta i ploce za abs trba da navratis do mene mogu sve da napravim Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted February 2, 2011 da ne otvaram novu temu posto je decko skidao zadnji most da mi objasni.kako da skinem zadnje opruge i odbojne gume ispod opruge a da ne skidam cjeli zadnji most dal je to moguce napravit sta i kako i koji alat....hvala unaprijed Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted February 2, 2011 ja nisam skidao zadnji most (ako mislis na mene) ... bolje otvori novu temu s tim pitanjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted June 26, 2011 'podvarak', s obzirom da je proslo vec neko vreme od kad si radio sve ovo, interesuje me da mi kazes ovako utiske posle toliko meseci? i dalje je proporcionalna kociona sila (napred jace, nazad slabije)? rucna radi? na valjcima sve ok? prednje si ostavio fabricke diskove jel?ja bih hteo da se upustim u ovaj projekat. dobosi su mi svakako gotovi, treba menjati sve zivo, pa racunam kad vec menjam, onda da stavim diskove...i jos nesto, da li mi neko moze reci gde mogu da nabavim te delove? taj nosac diska sa onim malim parcetom creva, i celjusti?nemojte zameriti na malo previse pitanja odjednom, unapred hvala na odgovoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted June 26, 2011 Eo ovako ... Posle skoro 5 meseci i 10ak hiljada km, smem slobodno da zakljucim da je sve u potpunosti isto I sila kocenja i ponasanje pri naglom kocenju i sve ostalo ... znaci bukvalno isto kao i pre To sam realno i ocekivao i znao sam da se upustam u tu avanturu samo da bih imao gde da zalepim zadnje brembo obloge :DDA delove juri po oglasima ili otpadu, naidje poneki komplet ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted June 26, 2011 heheh znam da se u sustini ne isplati raditi to, ali i ja isto kao i ti, volim da vidim disk da se sija kroz felnu, i naravno brembo oblogu hvala, bacam se na trazenje delova, a kad nadjem mozda te budem jos pitao ponesto, ako naidjem na neku komplikaciju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted June 26, 2011 Vazi, javi se slobodno U principu, poenta i jeste da sve ostane kao i pre. Bilo bi glupo da se poremeti odnos kocenja jer to nije bas zdravo ni za auto ni za nas vozace Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefansenna 0 Posted June 30, 2011 Cao, ja sam za svoj 1.2 16V nabavio prednje diskove i celjusti 257mm od HGT-a, jer je neki majstor na ovom forumu napisao da je on to uradio i da mu je sad mnogo bolje, ali nije rekao da su tu potrebene jos dosta prepravke, a ja kreten nisam proverio nigde, nego se zaleteo, i sad mi dzabe stoje kuci, ofarbane, spremne za ugradjnu! A da bi se ovakva prepravka odradila, potrebno je menjati i rukavac i verovatno homo zglob, a samim tim i viljusku i poluosovinu, mi smo bar dosli do tog zakljucka, tako da je to najveca glupost! Pa ako nekom to pada na pamet da radi, neka razmili jos nekoliko puta! Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 15, 2011 evo i ja sam se upustio u ovaj posao...potraga za delovima je dosta trajala, ali uspeo sam. samo ja sam nabavio kompletan zadnji trap sa HGT-a, sa sve diskovima, klestima, sajlama, crevima, nosaca creva...jos se razmisljam da li je uopste isplativije menjati kompletan trap...ne deluje mi kao nesto laksi posao...trenutno su diskovi kod strugara, i jos nisam krenuo u montazu, ali pisacu kako napreduje, gledacu da postavim i nekih slika i tako hehe pozelite mi srecu Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 21, 2011 (edited) Edited July 22, 2011 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 23, 2011 mislim da je ovaj nosac falio podvarku i da je zato on morao da okrene kleste naopacke, i nije mogao da sprovede sajlu od rucne...na mostu ima vec izbusene rupe za njega, tako da se nista ne dira, nitnama se postavlja i to je to:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted July 23, 2011 Pa taj nosac je za crevo, s tim nisam imao problema jer crevo ulazi u fabricke nosace kad okrenem klesta normalno. Problem je u donjem delu jer nema rupa u mostu kroz koji bi prosla sajla. Zato sam morao da zarotiram klesta jer crevo mogu da savijem i oblikujem a sajlu ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 25, 2011 ima i za sajlu on onako kukicu, ne znam kolko se dobro vidi na slici. Sve u svemu ja nisam morao da rotiram klesta, meni je sve pasovalo perfektno. znaci apsolutno ni jednu jedinu prepravku nisam morao da radim...Diskovi su mi krivi ti nazad, pa se oseti malo trzaj na papucici, ali u sustini, bolje mi koci i nozna kocnica, a o rucnoj da ne pricam. podvarak kaze da je njemu isto, ja osetim razliku da auto bolje koci. doduse moguce da meni ni dobosi bas nisu najbolje radili dok su bili na njemu pa da mozda zato imam taj osecaj....Napravio sam malo stete dok sam radio sve to, onu plastiku kod rucne sam slomio, pa sam danas narucio novu,cekam da mi stigne, i bilo je tu jos ponekih dodatnih troskova, kad sve saberem i oduzmem mislim da ce me ova exurzija izaci oko 110-120 evra... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted April 2, 2013 Da ne otvaram novu temu , jel su iste prednje disk plocice od 1.3 MJT i 1.9 JTD i 1.9D , trazio sam po netu , negde pise da su iste a negde ne pa mi nije jasno ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimce011 0 Posted July 20, 2013 Ja sam se upustio u kompletnu avanturu! Menjam prednji kočioni sistem na 2001 Sportingu 1.2 16V sa HGT sistemom, kao i celi zadnji sa istim.Zadnji system ide lako iako zamenite samo doboše sa diskovima i čeljustima i rukavce, jer most je isti, glavčina, ležaj, ručne se razumljivo razlikuju, creva delimično-nevažno.Glavni problem koji rešavam je jadna zadnja kočnica u svim uslovima sem na valjku! Kada probam da ukočim ručnom u vožnji ne uspevam da zablokiram točkove, a sve se čuje kao da će da se raspadne zadnji kraj. Inače mehanizam za štelovanje ručne je šala-vic, to ne radi ni na jednom puntu. Sa diskom je sve druga priča. Glavni problem nastaje na prednjim kočnicama. Disk je iste širine, leži super, čeljusti ko čeljusti, ali je problem nosač pločica. On se nikako ne uklapa. Niti se poklapaju rupe za šrafove, niti dobro obuhvata diskove. VELIKI ZAJEB! Sledeće razmišljanje je bilo novi HGT rukavac, ali onda ide novi ležaj, novi homokinetički, pa sledi osovine, a one su kod HGT-a skroz drugačije. Ne znam kakva je tek situacija sa viljuškama. Moja nada je sada što sam čitao i proverio da se kočnice od Alfe 155 1.6, 1.8, 2.0 8v ili alfe 145/146 1.6 TS postavljaju na punta savršeno bez problema, da nađem nosače pločica i da probam. Oni su 2 mm uži nego na HGT-u, ali taj deo se da lako srediti. Javljam kako napreduju radovi i verovatno pratim sa slikama.Poboljšanje mora da bude svemirsko! Naročito napred i ručna, nazad naravno regulator brani veću silu od očekivane za tu težinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted April 2, 2015 Da li je neko ugradjivao diskove na fiat bravo sa abs-om? Doslo je vreme da se sredjuju kocnice pa sam razmisljao da ugradim diskove. Auto je 2001 god i ima abs? Sta mi je sve potrebno i da li bi abs ostao u funkciji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted July 23, 2016 Da li je neko ugradivao pozadi diskove od HGT-a na punta mk2b sa ABS-om , da li mogu čeljusti i diskovi da se montiraju na most koji ima doboše, i da li ABS funkcioniše posle toga? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted July 23, 2016 Do sad znam da su svi koji su stavljali diskove od HGT-a su menjali kompletan most. A za abs ne znam, valjda ce se javiti neko Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted August 21, 2016 Na puntu mk2 nije moralo ceo most a za abs nisam siguran kako ide... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drazen.OS 31 Posted August 21, 2016 Ne mogu samo diskovi na punta sa absom. Drugačija je pozicija senzora absa. Ima jedan utor sa gornje strane na mostu kroz koji ide senzor. A toga utora nema na mostu sa dobosima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted August 21, 2016 Jel isti senzor? ostaje onaj koji je bio na dobosima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted August 21, 2016 Nije,mada mislim da ne moras mijenjati most,ja nisam mijenjao a i dalje imam mjesto za senzor abs-a.Moze se zavrnuti koliko se sjecam.Steta sto nemam ABS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drazen.OS 31 Posted August 22, 2016 Čak ni senzor nije isti. Drugačiji je prihvat za učvrščivanje senzora. Ali se može uglaviti i stari. Jedino ga ne možeš zašarafiti. Ovo se sve odnosi na mk2b. Jer na njemu smo mi mjenjali zadnij most. Quote Share this post Link to post Share on other sites