Jump to content
FAS Goran

stefansenna

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About stefansenna

  • Rank
    Il Nuovo

Contact Methods

  • MSN
    stefansenna@hotmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ako nekom znaci nesto, ja sam uzeo Eibach opruge za Punta mk2a 1.2 16V, ali niko nije mogao sa sigurnoscu da mi kaze da su one bas za moj auto, svi su bili u fazonu "trebalo bi da moze" pa sam poslao mail na Eibach.uk sa sifrom opruga, njihov odgovor je bio da te opruge mogu na sva mk2 vozila Punta...Sto moze da znacu da jtd/hgt/sporting, sve moze... Uzeo ih, stavio na fabricke amortizere, sa kojima je u pocetku sve bilo kako-tako u redu, tj. auto se odlicno ponasao po krivinama, bio je dosta stabilniji, drugi auto skroz, ali je voznja od samog pocetka van idealnog asvalta bila, blago receno, patnja... Vec nakon par meseci osetio sam da poskakuje, proklizava i ostalo, savijem se i pogledam, oba prednja amortizera procurela... Tako da, ipak sa kracim oprugama i kraci amortizeri, a i sve opruge iz mk2 generacije mogu na svaki... Pozdrav ljudi!
  2. Trazim Novitec ili OZ Racing/superlaggera/superturismo felne 4x98 15" ili najvise 16"... Kad god vidite ovaj "oglas", bilo kad i bilo koliko vremena da je proslo od postavljanja ove moje zelje , a mozete da mi pomognete, molim vas, javite mi se! Hvala! 064/917-2004
  3. Ako ti sporo spusta obrtaje, to je dobro, sve je u redu sa step motorom, tako treba da radi, to je zbog udobnosti, kad naglo padaju obrtaji, postaje nervozan i neudoban za voznju, auto naglo usporava u nizim brzinama pri pustanju gasa... Meni trenutno padaju kao ludi, mislim da ce vrat da mi polomi!!!
  4. Ja sam imao problem sa prekidacem, samo je prestao da radi jednog dana, rasturili smo, kontakti su sve nagoreli, poceli su da tope i plastiku okolo, drug mi je tu nesto lemio, nastavljao, ni ja ne znam sta je radio, uglavnom, uspeo je to da sredi, i radi mi vec skoro 2 godine! Medjutim sad mi ne radi u svim polozajima, samo na cetvrtom radi, jer mi gubi kontakt na dzeku iznad suvozacevih nogu! Tu mozes da skines tapacir i sa leve strane imas taj dzek koji isto hoce da pravi problem, ja ga malo pomerim, i prorade svi polozaji, ali moracu da ga skinem i sredim to kako treba! Pozdrav!!!
  5. Hvala na informacijama, videcu sta cu sa njima... Ujutru je narocito nervozan, nadam se da ima veze sa tim... Pozdrav!!!
  6. Menjao sam i sondu, bosch stavio i nisam osetio nikakvu promenu... Ponestalo mi je ideja, ne znam sta vise da radim!!! Stalno ubedjujem sebe da ga prodam, jer mi istera svaki dinar iz dzepa, ali mu umesto toga juce kupim Eibach opruge! UH!
  7. To se i meni desava i isto mi pricaju, pokusao sam da ocistim leptir gasa, ali to nije dalo nikakve rezultate, dosta dugo vec imam taj problem, a bacio sam brdo para na razne delove, da bi se cesto ispostavilo da to nije to kad bih zamenio, tako da sam resio da ne diram nista, dok nesto ne crkne skroz!!! Postoji mogucnost da su ti lose svecice, kablovi ili cak i bobina, kod njih to sve vrlo lepo crkava, onako zajedno, da je to neverovatno! Kazi mi, je l' ti uglavnom varira nekih 50 R.P.M. na leru?? Kakva ti je potrosnja, jer moj ubija koliko trosi!?
  8. Da, Punto je u pitanju... E vidis, to ni ja nisam razumeo, on je meni rekao porukom da je mk3, ali sam ga pozvao sinoc i kaze da je ovaj restajlizovan (mk2b)ali mi lik izgleda nesto muti, imam utisak kao da me laze nesto ili da nema pojma sta prodaje... Uglavnom, sad sam u dilemi da li da ih uzimam, trazi mi 4500din, nije neka para, nego da mi ne stoje dzabe... Dao mi je neke dimenzije opruga, pa jedino tako da uzmem da proverim po nekoj fabrickoj... Hvala u svakom slucaju na pomoci... Evo dimenzija, pa ako ih neko prepoznaje, rado cu prihvatiti svaki savet: "(recimo) Prednje: *Širina opruge: 11cm (9cm iznutra) *Dužina opruge: 26cm Zadnje: *Širina: Gore 10cm - Dole 16.5cm *Dužina: 23cm" Hvala!!!
  9. Cao ljudi, da li neko zna slucajno, da li se opruge mk2 i mk3 razlikuju, nasao sam fk automotive krace opruge koje su bile na mk3, a stavio bi' ih na svoj mk2, ali niko ne moze sa sigurnoscu da mi kaze, odgovaraju-ne odgovaraju, svi ostavljaju neke otvorene mogucnosti, ali niko ne garantuje, samo mi je jedan majstor rekao da ne odgovaraju, ali mi nije delovao bas 100% siguran, a ja da ih narucim, pa da mi stoje u garazi, ne znaci mi nista, ako neko moze da mi da neku pouzdanu informaciju? Unapred hvala!
  10. Pre nego sto porasturas to sve, uzmi skini onu izolaciju ispod kasete sto se drzi na dve zabice, imas jedan dzek koji hoce da gubi kontakt, probaj, pomeri ga malo, i njega i zice. Meni je on pravio problem, i zbog njega je poceo da mi se pali (gori) prekidac za ventilaciju, a pre toga je tako prestajao da okrece s' vremena na vreme, to ti je moj savet pre svega... Pozdrav!
  11. moj ti je savet da insistiras da ti okrene zub ka tocku skroz, jer definitivno ima veze, ili menjaj majstora... s' tim sto je meni samo skripala opruga od cesanja o lim, a lupkanje je verovatno uzrok nekog lufta, samo moras da ustanovis kog... poslusaj jos neko misljenje, ali to je to... pozdrav!
  12. pa postoji mogucnost da su ti nove opruge od dizela, sacekaj prvo vidi kako ce lezati druge opruge koje cekas... Ako ti i tad zakacinju, a pritom su ti solje i amortizeri dobri, onda ne znam u cemu je problem! Ja sam muke namucio sa tim, cak je postojala mogucnost da se proslicuju rupe dole na amortizerima, gde se kace kod rukavca, da bi se malo distancirao, ali ne znam bas koliko je to pametno, to su sve saveti koje su meni davali razni majstori... Cak sam zvao Bobo Sport, oni su mi rekli da mogu da mi odrade stelujuce amortizere, kojim bi se distancirali od lima, ali to ti se ne bi isplatilo, veruj mi...
  13. Cao, ja sam za svoj 1.2 16V nabavio prednje diskove i celjusti 257mm od HGT-a, jer je neki majstor na ovom forumu napisao da je on to uradio i da mu je sad mnogo bolje, ali nije rekao da su tu potrebene jos dosta prepravke, a ja kreten nisam proverio nigde, nego se zaleteo, i sad mi dzabe stoje kuci, ofarbane, spremne za ugradjnu! A da bi se ovakva prepravka odradila, potrebno je menjati i rukavac i verovatno homo zglob, a samim tim i viljusku i poluosovinu, mi smo bar dosli do tog zakljucka, tako da je to najveca glupost! Pa ako nekom to pada na pamet da radi, neka razmili jos nekoliko puta! Pozdrav!
  14. http://www.kupindo.com/kupovina/Auto-i-moto-delovi/Rezervni-delovi/Automehanika/-NOVO-ORIGINAL-KAYABA-PREDNJI-AMORTIZERI-FIAT-PUNTO/9505090 Evo linka, svrljao po kupindu, i nasao, ja sam relativno skoro uzeo nove, ali vidim da se banjo interesuje za cenu, pa ako mogu da pomognem... Nadam se da postavljanje oglasa nije protiv nekog pravila foruma. Ponavljam, oglas nije moj, slucajno sam ga video. Pozdrav!
  15. Resio sam problem, neki "majstor" predhodnog vlasnika auta je onaj lim ispod solje, sto ima zub, stavio okrenut ka napred, i time priblizio oprugu uz lim, ja sam ih okrenuo ka spolja, na preporuku jednog majstora, i sada je sve u redu, moj vam je savet da prvo to proverite! Pozdrav!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...