Jump to content
FAS Goran

dimce011

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About dimce011

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    2001 Alfa Romeo 156 1.8 TS, 2001 Fiat Punto Sporting 1.2 16V
  1. Ja sam se upustio u kompletnu avanturu! Menjam prednji kočioni sistem na 2001 Sportingu 1.2 16V sa HGT sistemom, kao i celi zadnji sa istim. Zadnji system ide lako iako zamenite samo doboše sa diskovima i čeljustima i rukavce, jer most je isti, glavčina, ležaj, ručne se razumljivo razlikuju, creva delimično-nevažno. Glavni problem koji rešavam je jadna zadnja kočnica u svim uslovima sem na valjku! Kada probam da ukočim ručnom u vožnji ne uspevam da zablokiram točkove, a sve se čuje kao da će da se raspadne zadnji kraj. Inače mehanizam za štelovanje ručne je šala-vic, to ne radi ni na jednom puntu. Sa diskom je sve druga priča. Glavni problem nastaje na prednjim kočnicama. Disk je iste širine, leži super, čeljusti ko čeljusti, ali je problem nosač pločica. On se nikako ne uklapa. Niti se poklapaju rupe za šrafove, niti dobro obuhvata diskove. VELIKI ZAJEB! Sledeće razmišljanje je bilo novi HGT rukavac, ali onda ide novi ležaj, novi homokinetički, pa sledi osovine, a one su kod HGT-a skroz drugačije. Ne znam kakva je tek situacija sa viljuškama. Moja nada je sada što sam čitao i proverio da se kočnice od Alfe 155 1.6, 1.8, 2.0 8v ili alfe 145/146 1.6 TS postavljaju na punta savršeno bez problema, da nađem nosače pločica i da probam. Oni su 2 mm uži nego na HGT-u, ali taj deo se da lako srediti. Javljam kako napreduju radovi i verovatno pratim sa slikama. Poboljšanje mora da bude svemirsko! Naročito napred i ručna, nazad naravno regulator brani veću silu od očekivane za tu težinu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...