FANDJO92 0 Posted January 9, 2012 znaci pri kraju pumpa za gorivo, kad dam kontakt cuje se kako se jadna muci da nabije pritisak, pre se culo normalno staticno zujanje u trajanju od 5-6 sekundi medjutim sad kad dam kontam cujem neravnomerno i nepravilno zujanje...a evo i snimak od sinoc kako se to manifestuje na rad motora dam gas (negde do pola) i cekam, auto se muci da prevali do nekih 3 000 obrtaja (kao sto se i vidi)zanima me da l' to cudo moze da se nekako remontuje, neke (recimo) cetkice da se promene ili sta vec, da se ne kupuje nova, jer nasao sam (lazem, nasao mi nesaoct) na ap-ovom sajtu par tih pumpi a raspon cena je od 1300 do 12 000 rsd! jos ne znam koja je za moj auto (zvacu ovih dana da pitam) ali k'o da gledam da ce za mene biti ona od 12 000 el neko menjao pumpu na bravu? Za tebe je u AP sportu negde kolko me secanje sluzi oko 3500-4000 din. Moj savet ti je da vidis neku polovnu poslacu ti u pm broj lika od kog ja uzimam delove u Umci je Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xepoj 1 Posted January 9, 2012 misim ono, posalji mi broj za svaki slucaj, mozda mi nesto i zatreba a sto se tice pumpe, promasio si godinu taj problem sam imao 2011-e godine ali ipak, hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
guzva 74 Posted June 30, 2012 Ja imam problem isto vezan za pumpu ali kod mene pumpa npr sve extra odradi,odzuji onih njenih 5 sekundi i sve super,ali kako je doslo ovo toplo vreme sa ovim vrucinama meni pumpa pocinje da pisti. Znaci odzuji ona njenih 5 sekundi sve ekstra i onda pocne da pisti i pisti sve dok se ne ugasi auto. Ne znam da li je to do kompresija u rezervoaru ili joj je kraj pa me upozorava da spremam pare za novu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3600 Posted June 30, 2012 Proveri napon koji dolazi na pumpu. Ako je dobar onda otvaraj i ocisti naslage i prekontrolisi ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
guzva 74 Posted June 30, 2012 ok probacu da vidim da odradim to,a ne znam zasto pisti samo kad je leto npr zimi u opste nema da pisti nego radi sve normalno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3600 Posted June 30, 2012 Da vidimo , ovako ... Znaci kada je toplo... na toploti se tela sire pa se nesto prema tome rasiri i mozda napravi prepreku gorivu / pumpi pa otezano radi. Mozda je neki vod/cev/crevo nabubrilo ili nesto slicno ili je stvarno do pumpe /lezaja pumpe pa tu nema posebno sta da se uradi.Lepo , polako isproveravati jer nije jeftino kad zvekne! Srecno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 30, 2012 Škripa a i pištanje određenih sklopova (nije im u prirodi da škripe) su znak brzog kraja. Prošle god sam rasturao jednu spolju i mislim da ima biksne i inače prosta stvar ako možeš da je raspertlaš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
perica iz vica 0 Posted July 3, 2012 (edited) kolege italijani zeznuo sam se u proceni pa sam ostao bez goriva i pumpa mi je verovatno umrla, pa me zanima sta ja sad da radim, da li postoji mogucnost popravljanja iste?nasuo sam gorivo posle par sati i sad nece da povuce, ne zuji ne daje znake zivota... a inace do cimanja sam ga vozio, dok nisam poslednju kap benzina potrosio... a nece ni da baca gorivo u sistem... sta kazu strucnjaci? unapred hvala Edited July 4, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 3, 2012 Bolje da neznaš.Krepala, igraj se rasturaj pa vidi šta si sjebao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted July 4, 2012 (edited) Vec neko vreme se osecao miris benzina. S obzirom da mi je srednji lonac zreo za zamenu, mislio sam da lambda sonda brljavi i pravi jacu smesu, jer mi je i potrosnja bila veca.Danas odem kod majstora da zameni lonac, kad, imam sta i da vidim. Rezervoar vlazan.Odem kuci, otvorimo gepek i ispod patosa odsrafimo onu plastiku. Kad smo otvorili, vidimo da je kuciste pumpe za vodu (cep ili kako se vec zove) pun benzina i odatle se sliva. Cim pumpa dobije kontakt, nabije pritisak i pocne da curi. Pumpa radi sasvim normalno.Na slici je kuciste sa Punta ali nisam nasao bolju sliku da bih objasnio gde curi. Ovaj deo sa krstom se napuni do vrha i tu preliva.Da li postoji mogucnost zamene samo kucista ili mora sve u kompletu? Koliko sam video, komplet nova pumpa sa kucistem je oko 100 eura. Jel to ok cena?Pozdrav! Edited July 4, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
perica iz vica 0 Posted July 5, 2012 ja sam nalazio sa sve kucistem za 50, 60 e... probaj sabac, loznicu i okolinu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mishko83 0 Posted July 19, 2012 (edited) Postavio sam novu pumpu za gorivo i ocistio sva sita kada sam vratio sve na svom mestu nisam mogao da upalim auto,pumpa radi prilikom kontakta nekoliko sekundi kako i treba,ali samo vergla.Da li postoji jos nesto sto sam trebao da udadim pre paljenja.Da li je potrebno da izbacim nekako vazduh iz creva koji je usao prilikom montiranja. Edited July 21, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted July 19, 2012 Vazduh naravno mora da izadje i da dizne dobijaju gorivo, a ne vazduh.Najlakse ces izbaciti vazduh ako skines crevo koje dovodi gorivo do dizni i pustis pumpu par puta da odradi.Na izlaz tog creva stavi neki kanister ili flasu da ne zalijes motor benzinom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted July 19, 2012 Htedoh i ja to reci ali si me preduhitrio. Kada vracas crevo za dovod goriva proveri da nije prslo negde posle skidanja da ti ne bi trosio kao lud a i mozes da planes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
F.I.A.T. 0 Posted July 19, 2012 Benzinca nama potrebe da ozracujes,morao bi da upali iz drugog-treceg puta.Ako auto nije dugo radio na benzin proveri dizne,uglavnom one prave problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted July 19, 2012 U pravu je Bravo HGT ,sad sam skontao,trebao bi sam da se ozraci preko povratnog creva.Jedino da ipak skines dovodno crevo da vidis da li uopste dobija gorivo do dizni pa onda po redu sve proveravati (dizne,struju...) Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted July 20, 2012 Mozda si pogresno postavio creva tj zamenio usis izduv kod pumpe ( desava se jer strelice za smer putanje goriva se i ne vide )proveri ipak da li benzin uopste dodje do motora ako ga nema vadi pumpu i probaj je van rezervoara da li uopste i povlaci benzin u sebe. Ali citava ta operacija zahteva vreme i strpljenje jer dugacak je put od rezervoara do motora znaci vise puta moraces da dajes kontakt dok benzin ne potece. Ako se pumpa cuje dobija struju i onda pumpa benzin. Sacekaj sa diznama vidi prvo da li do njih dolazi uopste benzin. Ne verujem da su dizne auto je pre zamene pumpe radio i sa tom losom pumpom ( verovatno je bila losa niko ne menja pumpu ako je dobra ) pa nema razloga da ne radi sa dobrom. Osim naravno ako ne vozis na plin to nisi naveo kao ni razlog zasto si menjao pumpu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 20, 2012 Obrnuta creva, obrnut polaritet, malo goriva u rezervoaru pa ne moze da napuni sabirnu posudu ili losa kineska pumpa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 20, 2012 (edited) Ujedno , proveri pritisak,koji ta pumpa salje na magistralu,moguce da je losa pumpa Edited July 20, 2012 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mishko83 0 Posted July 20, 2012 Nisam pisao prethodno kako sam zakljucio da je kvar u pumpi: auto je krenuo da se gusi u voznji kada sam stao ugasio se motor i nije mogao da upali nakon 15min. odmora upali i predjem 20-tak km i ugasi se ponovo(sve se ovo desavalo u Bugarskoj na nekih 300km do nase granice) tako sam stajao i odmarao 10-tak puta,rezervoar je bio malo manje od pola,slucajno mi je palo na pamet da dolijem benzin na nekoj usputnoj pumpi nekih 10-tak litara,auto je upalio i bez problema sam presao oko 100km a onda kada je nivo goriva u rezervoaru malo pao poceo je ponovo da se gasi,e tada sam ga tankirao do kraja i dosao u Srbiju (Vladicin Han) bez ikakvih problema. Mislio sam da je problem u pumpi da se ona greje i ne stvara dovoljan pritisak ali kada se malo ohladi super ide,zamenio sam pumpu,kupio sam je u AP Sportu za 3000 rsd,ali sa njom nisam mogao da upalim auto tako da sam vratio staru pumpu i upalio je iz prve. ne znam koji je problem,ne mmogu se pomesati odlazno i dolazno crevo zato sto nisu iste debljine i nije isti prikljucak,a ni polovi zato sto su buksnice razlicite velicine sigurno su stavljene tako iz tog razloga da se ne bi pogresilo. Da mozda nisam trebao da zamenim i relej kada sam vec stavio novu pumpu,na novoj pumpi pise da je 3,5 bara a na staroj nema nista,u prospektu za auto pise da treba taj pritisak da iznosi 3,0 bara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted July 20, 2012 Pumpa kao pumpa daje prilicno veci pritisak (oko 6-7 bara) a to 3 bara je oznaka na koliko regulator pritiska treba da drzi a na 1.6 motorima to jest pumpi regulator pritiska je u kucistu pumpe za razliku od 1.8 gde se nalazi na grani sa diznama.U pravu si,trebalo bi da je 3 bara po specifikaciji ali mislim da to nije razlog zasto ne pali.Relej nema nikakve veze sa pritiskom,on samo napaja pumpu strujom a nesto ne verujem da je ta nova jaca od stare pa da relej ne moze da izdzi.A da li se uopste cuje pumpa da radi kad das kontakt i jesi li gledao da li gorivo dolazi do dizni,to ti je prvo na redu da utvrdis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mishko83 0 Posted July 21, 2012 Sa novom sam skinuo creva i dao kontakt,pumpa se cuje izbacuje gorivo na izlazu kod same pumpe ali ne dolazi do ispred grane kao da ne daje dovoljan pritisak,kada to uradim sa starom ona baca gorivo mnogo jace. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3600 Posted July 21, 2012 Ja sad ne poznajem ovaj tvoj auto pa pitam : Ima li on "Inercioni relej" ?Ja sam nesto slicno okusio i na kraju sam nasao problem na konektorima releja. Nista posebno , malo sam ih ocistio i resio problem. Ako postoji onda znaj da pumpa dobija minus (-) preko releja pa se desava da ili prekida ili ima veliki otpor na kontaktima.Pogledacu semu kasnije da utvrdim ovu moju pretpostavku u vezi ovog modela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted July 21, 2012 Ako golim okom vidis da slabije baca gorivo onda je vrlo moguce da fabricki ne valja.Najbolje bi bilo da izmeris tacno pritisak koji daje i da reklamiras ako je ispod normalnog,3 bara.A sto kaze Mijalilovic,izmeri i da li dobija normalnih 12v za svaki slucaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bokili 0 Posted July 27, 2012 (edited) Pozdrav svima. Pre neki dan sam osetiol miris benzina u kabini i provalio sam da curi benzin na poklopcu pimpe za benzin (vidi se na slikama). U auto je pre oko 2 meseca ugrađen plin i povremeno sam ga vozio na benzin , to jest nisam samo na plin. Problem je što sam na odmoru u Grčkoj i ne znam šta da radim. Da li tako mogu da vozim i dokle?Da li mogu skroz da isključim pumpu i da vozima samo na plin? Generalno , šta da radim :-(Ovaj kao čep ili čašica , ne znam kako da je nazovem se puni benzinom. Edited July 28, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites