YUgisa 2693 Posted September 7, 2013 (edited) Najjaci motor koji pase u Yuga bez vecih modifikacija je 1.4T iz Punta 1 GT. To je 130+ks. Uz manje modifikacije moze da se stigne do 160ks, Yugo sa takvim motorom ima performanse na nivou modernih hecbekova zbog svoje male mase... Onda 1.3 i 1.4T motori iz Una, ali posto je to dosta zastarelo ubrizgavanje, pre bih se odlucio za 1.6 16v motor iz Brava koji ce uz cipovanje doneti jednake performanse (i bolje u nizim obrtajima) sa oko 115ks (za taj motor ima jedan zlo cip ). U mom Yugu je bio takav 1.6 16v i iskreno ne mogu da zamislim da nekome treba realno vise snage od toga u svakodnevnom saobracaju... Problem kod nas je sto se svi razbacuju sa konjima, zele najvise i onda na kraju odustanu jer taj motor za koji su zapeli nije lako ubaciti... Umesto prvo da probaju neki "skromniji" motor koji pase bez vecih prepravki i koji ce da zadovolji sigurno 99% ljudi... Ako Florida koja ima mnogo slabiju karoseriju od Yuga ide bez vech poteskoca sa 1.4HDI motorom (znam vlasnika jedne takve), onda bi Yugic isao bez problema sa tim 1.3 Edited September 7, 2013 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3097 Posted September 7, 2013 Znači samo da skupim pare i kreće projekat I to bih kada bih radio gledao bih da bude totalno kulturan auto, maksimalni stajling bi bio nešto kao na tvom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velja33 0 Posted September 7, 2013 Iskreno kad bih naso taj 1.4gt motor uzeo bi ga ali nisam naso jos uvek nista... Pre bi ubacio turbo motor zbog kasnijeg ubacivanja blow off systema opet ponavljam ako neko ima taj motor ili slicno neka javi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2693 Posted September 7, 2013 (edited) Hahahaha druze pa nije valjda da bi da stavis turbo motor zbog blow offa? Ako ti je bas do pistaljke, postoje fazoni kako napraviti to i na motoru bez turba. Iskoce oni svakih par meseci mada je pitanje stanja, kad neko ima Una ili Punta turba, normalno da ga kupio da se izivljava na njima, zato ja uvek dajem prednost 1.6 16v motoru, onaj ko je kupio Brava sa tim motorom, verovatno ga vozio opustenije jer je to skroz prosecan auto Edited September 7, 2013 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velja33 0 Posted September 7, 2013 Tu si upravu... Ne samo zbog blow off-a ima svoji prednosti turbo motor mada mislim da cu poslušati savet i staviti 1.6 16v motor za pocetak a za kasnije cemo videti... Nego ti rece znas neki "zlo dobar čip" za taj motor gde nabaviti i koja je cena? Usput 1.6 16v iz stila moze u juga ili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2693 Posted September 7, 2013 Firma NovaSpeed ima taj cip sa blokadom na 8000 obrtaja Cenu nemam pojma koja je, mislim da je 150e uobicajna cena sa popustom od 30e za neke klubove. Mislim da taj 1.6 16v iz Stila nije istog porekla kao iz Fiat Brava koji vodi poreklom od SOHC motora kakav je i u Zastavi. Taj 1.6 16v ide na Zastavin menjac jedino treba smisliti kvacilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
david yugo 55 0 Posted September 10, 2013 jel treba da se ubaci kompjuter u yuga kad se stavi motor od fiata 1.6 16v ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2693 Posted September 10, 2013 Pa ako ubacujes taj motor sa njegovim ubrizgavanjem onda normalno ubacujes celo ozicenje sa senzorima i ECUom od tog motora sa pumpom visokog pritiska. Ako ces ga prebaciti na karburatore, onda ne treba ECU ali onda to stvara neke druge probleme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
david yugo 55 0 Posted September 12, 2013 jel treba za onakav kao sto je bio kod tebe u yugu 1.6 16v Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2693 Posted September 12, 2013 Takav treba jer je bio sa ubrizgavanjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
david yugo 55 0 Posted September 12, 2013 ok, hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
david yugo 55 0 Posted September 15, 2013 ako se stavi karburator jel gubi na konjazi Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2693 Posted September 15, 2013 Fazon je usisina grana koja najcesce bude skuplja od karburatora a zavisi od karburatora kakav koristis, sa nekime ce imati manje sa nekime vise KS... A i drugi parametri motora se mogu razlikovati tipa potrosnja, snaga u nizim obrtajima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanns128 1 Posted September 16, 2013 Poz svima.Pitanje jedno imam motor od fiat tipa 1.6 8v da li taj motor staje u zastavu 128 tj dal ce moci da se zatvori hauba Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2693 Posted September 17, 2013 Staje a to zavisi najvise od karburatora i kucista koje planiras da koristis, kod nekih staje kod nekih ne, kod nekih je problem resavao npr zamena leptir matica gore na kucistu sa obicnima i slicno. Sa prvim zatvaranjem haube treba biti pazljiv Quote Share this post Link to post Share on other sites
lordvutras 0 Posted December 23, 2013 (edited) Potreban mi je nov motor od fiata koji ce da pasuje na yuga (ako neko zna gde bi mogao da kupim i koja cena).Dobrodosao bi i savet koji motor bi najbolji da dodje u opticaj? Otvoren sam za svaku sugestiju Edited December 23, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 29 Posted December 23, 2013 najbolji motor sto mozes da ubacis ti je motor 1,4 od fiat tipa mislim da samo drzaci mora da se preprave to je vizualno isti motor ko od keca samo 1400 kubilka ima ga sa dvogrlim karburatorom i verziom ie polu anjspric .potrazi po otpadima ima naj verovatnije . Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted December 23, 2013 Dobrodosao bi i savet koji motor bi najbolji da dodje u opticaj? Otvoren sam za svaku sugestiju Pročitaj sada, nakaon spajanja tema i sve ranije napisane postove (odgovore) u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2693 Posted December 23, 2013 (edited) http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_128_SOHC_engine Svi ovi motori ti pasu u Yuga i na njegov menjac i nosace motora sem poslednja dva... Edited December 23, 2013 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted December 23, 2013 Svaka čast za post, verujem da mnogi ne znaju i da će mnogima ovo dosta da pomogne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted June 18, 2014 Yugo sa dva Cadillac V8 motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusan_nis 0 Posted July 11, 2014 Momci ima li neko iskustva sa 2.0Tie (155ks) i 2.0ie (120ks) motorom iz Crome? Jel su potrebne neke velike prepravke? Sta je sa 1.6 CHT motorom (karb.)? Croma ima dosta slican, da ne kazem isti motor kao Tempra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2693 Posted July 11, 2014 Fizicki mogu da stanu ali prakticno nista ne pase, nije ne moguce ili nesto jako kompikovano ali bespotrebne komplikacije za upitne dobitke... Mnogo jednostavnije je ubaciti 1.4T iz Punta GT, 1.6 16v iz Brava ili ostale motore iz SOHC familije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusan_nis 0 Posted July 11, 2014 (edited) Aha ok, a koja je razilka izmedju DOHC i SOHC motora osim sto ovi imaju dve a ovi jednu bregastu? Sto ovi ne pasuju? Edited July 11, 2014 by dusan_nis Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2693 Posted July 11, 2014 Ne pasu jer je poreklo bloka motora drugacije i nije iste konstrukcije... SOHC motori odnosno DOHC motor iz Brava svi vode poreklom od istog bloka koji je spolja manje vise isti Yugovom pa samim tim postavka nosaca, rasporeda rupa, agregata i ostalih delova odgovara fabrickoj postavci Yugovog motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites