Jump to content
FAS Goran
Mateo

Hyundai i30

Recommended Posts

caradvice.jpg CarAdvice video: Test 2019. Hyundai i30 Fastback N

 

Nije sedan, nije hatchback...već ono između. :) Sada i on dobija N verziju:

 

 

 

carsguide.jpg CarsGuide video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: Test 2019. Hyundai i30 N-Line

 

Da li N-Line nudi samo izgled jače verzije, ili ima i nešto performansi više od standardnih verzija?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obračun Volkswagen Golfa GTI TCR s Hyundaijem i30 N Performance

 

vw hyundai.jpg

 

Pre dolaska potpuno nove, dugo očekivane osme generacije Golfa u Volkswagenu su odlučili da na tržište plasiraju Golf GTI TCR koji se sada u režiji portala Sportauto.de našao na uporednom testu s Hyundaijem i30 N Performance.

Krenimo od Golfa: GTI TCR ispod poklopca krije 290KS koje izvlači iz 2.0 turbo benzinskog motora. Ubrzanje do stotke iznosi 5.6 sekundi, snaga se prenosi putem 7-stepenog DSG menjača koji je ujedno i jedina opcija. Maksimalna brzina uz posebni paket opreme iznosi 260 km/h (inače je limitirana na 250 km/h). Sa druge strane, Hyundai i30N Performance ispod poklopca krije 275KS (dostupna je i obična verzija sa 250KS), a za razliku od Golfa, ovaj model je više ''old school'' budući da se nudi isključivo sa ručnim menjačem. Ubrzanje do stotke ovde traje 6.1 sekundu, a posebno raduje fenomenalan zvuk iz auspuha. Vratimo se sada na sami obračun - isti vozač je provozao oba modela na stazi, a sve je zabeleženo GoPro kamerom na kacigi. Iako su na papiru stvari jasne, rezultat će vas sigurno iznenaditi...

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai i30 N i sa pogonom na sva četiri točka

 

168073-hyundai n 1.jpg

 

Iz Hyundaija su stigla najave da će sportski i30 N biti dostupan i sa pogonom na sva četiri točka i novim menjačem. Aktuelni i30 N pod haubom ima 2.0 litarski turbo benzinac, dostupan u dve verzije (sa 250KS ili sa 275KS ako se izabere N Performance paket), u paru sa manuelnim menjačem i pogonom na prednje točkove. Sada stižu vesti da je i30 N sa pogonom na sva četiri točka u razvoju, kao i da je to prioritet u njihovom N odeljenju. Osim toga, i30 N će kasnije moći da se dobije i sa automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, što će inače važiti i za sportski Hyundai Veloster N.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkers.jpg Parkers video: Test Hyundai i30 Fastback N

 

Teško je danas pronaći na tržištu model automobila gde nema još barem 5-10 drugih takvih, od drugih proizvođača. Ali, i30 Fastback N je jedan od takvih jer nemate još mnogo na tržištu automobila ovog segmenta. Međutim, da li je to što je unikatniji od drugih dovoljan razlog da ga ljudi kupuju?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed video: Hyundai i30N Fastback

 

Najbolji vozački auto za ispod 30 hiljada evra?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korejanac po meri srpskih vozača

 

Uskoro će biti 14 ili 15 godina kako testiram automobile sa znakom ''Hjundaija''. Prvih modela se, iskreno, više i ne sećam toliko. Možda samo po imenu. Ali - sa svakim novim automobilom, situacija se menjala za 180 stepeni. U pozitivnom smeru, naravno.

 

i30 004.jpg

 

Pored najprodavanijeg Tucsona, Korejcima je u Evropi, kao i na našem tržištu, najvažniji kompaktni i30 koji nam se predstavio trećom generacijom. Upravo na modelu i30 može jasno da se vidi koliko je Hyundai napredovao u poslednjoj deceniji. Pred nama je zreo i uverljiv automobil, agresivnog prednjeg dela i modernih linija. Za razliku od prethodnika, više nam se svideo i kako je urađen zadnji kraj - konzervativno, ali dopadljivo. Hyundai i30 je sada jasno prepoznatljiv, a to je izuzetno važno u C-segmentu gde i detalj može da privuče kupca. A u Hyundai-ju su pazili i na najsitnije detalje. Dovoljno je da čujete pun zvuk pri zatvaranju vrata, da se zavalite u komforna sedišta i prihvatite mali i odlično oblikovan upravljač.

 

i30 003.jpg

 

Vozačevo okruženje je urađeno po evropskim (da ne kažem srpskim) standardima. Prostora ima više nego kod rivala u klasi, a na velikom međuosovinskom rastojanju (2.650 mm) zahvalni će biti putnici na prostranoj zadnjoj klupi. Takođe, zapremina prtljažnika je povećana za 70 litara i sada iznosi 395 litara. Instrument-tabla je pregledna, dok vozač sve informacije može da sazna i sa centralnog ekrana osetljivog na dodir dijagonale osam inča. Automatski klima-uređaj sa dve zone se podrazumeva, a povezivanje sa mobilnim telefonom je brzo i jednostavno (Apple Car i Android Auto).

 

i30 002.jpg

 

Bluetooth-om se može komandovati i glasom. Kompaktni Hyundai sada sam drži smer unutar saobraćajnih traka, šest vazdušnih jastuka su deo serijske opreme od prvog paketa. Osnovni motor u ponudi ostaje provereni 1.4-litarski atmosferski benzinac sa 100 konja koji je uglađen, tih, pouzdan i pristojnih performansi. Odmah smo se uverili i da je Hyundai dosta radio na poboljšanju zvučne izolacije, a zabavnoj vožnji pomogla je i unapređena očvrstnuta platforma, spremna da izdrži mnogo više od 100 KS. Uz motor dolazi i vrlo dobar šestostepeni manuelni menjač.

 

i30 001.jpg

 

Prosečna potrošnja u gradskim uslovima je oko 8-8.5 litara, a može da bude i niža u zavisnosti od težine desne noge vozača. Početna cena Hyundai-ja i30 je 13.990 evra za verziju sa 1.4 benzincem i paketom ''comfort''. Testirani model sa opremom ''premium'' košta 15.790 evra, što je i dalje niža cena od glavnih rivala.

 

preuzeto sa - mojauto.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2019. Hyundai i30 Fastback N

 

Mehanički identičan kao i30, ali ima možda i lepši zadnji deo...poput kupe auta sa 4 vrata, još je ovaj na testu N verzija (sportska):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

evoyoutube.jpg EVO video: Hyundai i30N Fastback na Col du Turini

 

Ovaj put predstavlja jednu od najzahtevnijih deonica (brzinaca) na Monte Carlo reliju u WRC kalendaru:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai i30 N Project C

 

hyundai i30 c 1.jpg

 

Uz potpuno novi i10, Hyundai će na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu prikazati i novu verziju sportskog hatchbacka i30 N. U pitanju je i30 N Project C, ograničeno izdanje koje će na evropksom tržištu biti dostupno u samo 600 primeraka.

 

hyundai i30 c 11.jpg

 

U najavi se opisuje kao lakša i niža verzija postojećeg modela i30 N Performance, uz najavu da će prodaja početi do kraja ove godine (cena za sada nije saopštena). U odnosu na standardni model, ovaj i30 N Project C dolazi sa agresivnijim prednjim spliterom, doteranim pragovima, plastičnim panelima ojačanim ugljeničnim vlaknima, nižim oslanjanjem i laganim 19-inčnim alu točkovima. Slika unutrašnjosti još nema, ali se očekuju sportska sedišta sa kožom i alkantarom, detalji od ugljeničnih vlakana i sportski volan sa alkantarom. Pod haubom je 2.0 litarski turbo benzinski motor sa 275KS i 353 Nm, koliko ima i i30 N Performance, ali će zahvaljujući manjoj težini i30 N Project C najverovatnije imati bolje ubrzanje od 0 do 100 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai i30 na testu ''Novosti''

 

hyundai i30 006.jpg

 

Tiha voda breg roni. Bez mnogo reklame, bombastih najava, odmereno, novi i30 je stigao na tržište sa adutima koji postaju sinonim za ovaj brend i sa kojima je već nekoliko godina južnokorejski gigant u samom vrhu svetske automobilekse porodice proizvođača. Nova generacija ovog modela je donela nešto smeliji dizajn, koji kako kažu u ovoj kompaniji, ''iako napravljen sa stilom nije izgubio ništa od aerodinamike, voznih karakteristika, kvaliteta'' zahvaljujući čemu je i stekao status vozila koje vas neće nikad izneveriti, dobro skrojenog, krcatog opremom za relativno malo novca.

 

Novi model ima početnu cenu od 13.990 evra i garanciju ''5 plus 2'' godine bez ograničenja kilometraže! Već ta činjenica pokazuje koliko su magovi inženjerstva iz Hyundaija uvereni u kvalitet svog proizvoda. Moderan dizajn, lepo skrojeni hečbek, prijatna silueta, dobar izbor boja i točkova vlasniku će omogućiti da ima atraktivnog mezimca na četiri točka, koji nudi rekosmo odličan odnos cena - kvalitet, oprema. U početnom nivou opreme Comfort sa motorom od 1.368 kubika (naravno benzinac) koji raspolaže sa tačno 100 konja i obrtnim momentom od 124 nm, sa šestostepenim manuelnim menjačem, novi i30 košta 13.990 evra. Između ostalog tu su sistemi ABS (protiv blokiranja točkova), ESC (elektronski nadzor stabilnosti vozila), HAC (pomoć pri kretanju na uzbrdici), TPMS sistem koji kontroliše (i upozorava na promenu) pritiska u pneumaticima. Standard je i ''Stop & Go'' sistem čiji je zadatak da pospeši ekonomičnost vožnje u gradskim uslovima.

 

hjundai-i30 005.jpg

 

Tu je i kompletna paleta vazdužnih jastuka (napred, bočno) zavesica, sigurnosni pojasevi imaju automatske predzatezače. Audio sistem ima radio sa šest zvučnika, LCD ekran od pet inča, putni računar, komande na obruču elektro-servo upravljača podesivog i po dubini i visini, blutut, brojne USB+AUX konektore, informacionai ekran LCD od 3.5 inča. Tu su i dodatno tonirana stakla, zadnji spojler sa LED svetlom, halogena prednja svetla, automatsko paljenje dnevnih LED svetala LED su i poziciona svetla), prednje i zadnje svetlo za maglu, svetla za pomoć pri skretanju. Sedište vozača je podesivo i po visini, a zadnja su preklopiva u odnosu 60:40. Eletrično su podesiva i grejana spoljna ogledala. Naravno, tu je i preklopni ključ, centralno daljinsko zaključavanje sa alarmom (plus elektronska blokada motora), ''isofiks'' za učvršćivanje dečjih sedišta, manuelna klima i rezervni točak manjih dimenzija (''ćopavac''). U ovom paketu opreme nalazi se i centralni naslon za ruke sa kasetom, prenosivi upaljač i pepeljara, džepovi na poleđini prednjih sedišta pa čak i mrežica za prtljag sa kukicama što samo ilustruje koliko su se potrudili da i30 bude što primamljiviji vozačima sa najrazličitijim zahtevima.

 

hjundai-i30 004.jpg

 

Već u sledećem paketu opreme Style (postoje još i Premium i Impressum) novi i30 ima LCD tač-skrin ekran osetljiv na dodir od 8.0 inča, kameru za pomoć pri vožnji unazad, blutut sa glasovnim komandama, tempomat i limiter brzine, automatsku, dvoozonsku klimu, automatsko odmagljivanje stakala, kožu na obruču upravljača i ručice menjača, parking senzore... Ovaj paket opreme, naravno koji je samo pridotat na prethodni sa istim motorom košta 900 evra više.

 

hjundai-i30 003.jpg

 

Hyundai i30 ima i sisteme poput detekcije dolaska vozila iz mrtvog ugla, automatsko kočenje u slučaju nužde kada vozač ne reaguje, sistem detekcije na vozila koja se približavaju, dolaze iz raznih pravaca ka zadnjem delu vašeg vozila... Hyundai sa ponosom ističe da je čak 53.5 odsto šasije ovog modela izrađeno od unapređene legure čelika vrhunske čvrstoće (AHSS) koji je uz kombinaciju bezbedonosnih sistema asistencije vozaču ali i sedam vazdužnih jastuka i zavesica, zaslužan za maksimalnih pet zvezdica na NCAP kreš testu.

 

hjundai-i30 002.jpg

 

Motor pod haubom 1.4 MPI benzinac ima sasvim dovoljno snage za veoma dobre vozne karakteristike ovog automobila. Kombinovana potrošnja (fabrički podaci) od 5.4 litra i 126 grama emisije CO2 po pređenom kilometru su u nivou podataka koje ima i većina konkurencije. Ista stvar je i sa prtljažnikom. i30 ima drugi po veličini prtljažnik u klasi - 395 litara. Ali, sa preklopljenom zadnjom klupom ukupna zapremina je najveća u klasi - 1.301 litar. Novi adut Hyundaija ima i najveću krutost karoserije u klasi, najviše prostora za noge, drugi je po koeficijentu otpora u klasi... Početna cena je 13.990 evra.

 

hjundai-i30 001.jpg

 

preuzeto sa - novosti.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai i30 N Project C

 

i30n 001.jpg

 

Uz potpuno novi i10 i ''45'' concept, Hyundai će na sajmu automobila u Frankfurtu prikazati i novu verziju sportskog hatchbacka i30 N. U pitanju je i30 N Project C, ograničeno izdanje koje će na evropskom tržištu biti dostupno u samo 600 primeraka. U kratkoj najavi se opisuje kao lakša i niža verzija postojećeg modela i30 N Performance, uz najavu da će prodaja početi do kraja ove godine (cena za sada nije saopštena).

 

i30n 002.jpg

 

U odnosu na standardni model, ovaj i30 N Project C dolazi sa agresivnijim prednjim spliterom, doteranim pragovima, elementima od ugljeničnih vlakana (uključujući tu i haubu), nižim oslanjanjem i laganim 19-inčnim alu točkovima.

 

i30n 003.jpg

 

U unutrašnjosti će se naći sportska sedišta sa kožom i alkantarom, detalji od ugljeničnih vlakana i sportski volan sa alkantarom.

 

i30n 004.jpg

 

Pod haubom je 2.0 turbo benzinski motor sa 275KS i 353 Nm, koliko ima i i30 N Performance, ali će zahvaljujući manjoj težini i30 N Project C najverovatnije imati bolje ubrzanje od 0 do 100 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo.jpg EVO video: Hyundai i30 N TCR vs i30 N Performance

 

Staza Nuvolari blizu Milana je bila ''teren'' za ovu bitku.

Ali, ne treba biti previše pametan pa pretpostaviti šta će se dogoditi ako verziju i30 za javni put sučelimo sa trkačkim bratom, na trkačkoj stazi. Prosto, civilni i30 N Performance nema šanse. Jednaka je razlika između njih kao što im je i razlika u ceni jer N Performance košta oko 35.000 evra, dok N TCR ide na malo preko 100.000 evra. Zato, da bi sve bilo zanimljivije, trka je ustvari u tome može li već posle 7 krugova i30 N TCR ostaviti svog slabijeg brata za čitav krug:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...