Jump to content
FAS Goran
Mateo

Hyundai i30

Recommended Posts

Špijunski video: Hyundai i30 N na Nirburgringu

 

SUV-ovi i crossoveri su najbrže rastući segment u autoindustriji, ali i popularnost sportskih kompaktih modela je i dalje velika. Zbog toga je i Hyundai ušao u tu nišu. Tačnije, tek će ući, ali testiranje modela i30 N je već u poodmakloj fazi. Kada dođe na tržište krajem godine, Volkswagen Golf GTI i Ford Focus ST dobiće jaku konkurenciju. Ono najvažnije nalazi se ispod karoserije, a reč je o 4-cilindarskom 2.0 litarskom motoru, koji će dolaziti u dve verzije, sa 250KS i 275KS. Za prenos snage u ponudi će biti ručni 6-stepeni menjač ili 8-stepeni automatik.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emisija SAT - Test novi Hyundai i30

 

Zahvaljujući bezvremenskom dizajnu Hyundai I30 uopšte nije bio prinuđen da se menja, ali ipak korejska fabrika automobila je odlučila da promeni stil koji je podsećao na uvećanu verziju modela ''i20''. Nova generacija ''i30'' stavlja do znanja da sa ozbiljnim nastupom pre svega cilja nemačke rivale. Razlike između dve generacije ima i kada se uporede utisci iz vožnje. Naša redakcija imala je priliku da vozi novi model tokom više dana i u najrazličitijim uslovima, a prvi utisak jeste da je dodatno tjuniran baš po ukusu kupaca iz zapadne Evrope.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai najavio i30 N

 

 

Hyundai je objavio teaser video nove, sportske verzije model i30. Reč je o naravno o verziji i30 N koja će najverovatnije premijerno biti predstavljena do kraja ove godine, odnosno na ovogodišnjem frankfurtskom auto salonu. Na priloženom video zapisu možete videti test prototip tokom vožnje na britanskim saobraćajnicama gde se obavlja deo razvoja ovog automobila. Koliko je za sada poznato i30 N će pokretati 4-ilindrični 2,0 litarski turbo benzinski motor uparen sa 6-stepenim ručnim menjačem i pogonom na prednje točkove. Kasnije bi ponudi trebalo da se priključiti i automatski menjač s dvostrukim kvačilom, a možda čak i pogon na sva četiri točka. O ovom potonjem konačna odluka navodno još uvek nije doneta.

Kupcima će prvo biti ponuđene dve verzije različite snage. Prva će razvijati snagu od oko 250KS, a druga oko 280KS. Pored snage motora ovi modeli bi trebalo da se razlikuju aero kit-om, pojedinim delovima i sl.

Dodajmo da je oznaka N posveta Namyangu i Nirburgringu, odnosno lokacijama Hyundaijevog korejskog i evropskog razvojnog centra. Takođe, dodajmo da će i30 N biti prvi iz serije N modela, a njihovim razvojem će rukovoditi Albert Biermann koji je ranije radio za BMW M GmbH. Pre Frankfurta Hyundai će i30 N predstaviti krajem ovog meseca na 24 sata Nirburgringa s dva primerka koji će biti ''veoma bliski konačnom produkcijskom modelu.''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tarkvini u Valensiji tri dana testirao Hyundai i30 TCR, u centru pažnje kočnice i amortizeri

 

Hyundai-TCR.jpg

 

Najnoviji, treći po redu susret sa pistom ovaj model imao je tokom trodnevnih testiranja na autodromu Rikardo Tormo u Valensiji. Za volanom se nalazio Gabrijele Tarkvini, legendarni turing trkač i glavni razvojni vozač kuće iz Alcenaua. Prema utvrđenom programu, tim se u periodu od 30. maja do 1. juna vratio u Španiju i to posle ranije izvezenih proba na autodromima Motorland Aragon i Mizano. Prethodni testovi služili su za uspostavljanje osnovnog setapa, u Valensiji se Hjundai koncentrisao na razvoj i poboljšanja specifičnih područja od uticaja na performanse. Staza Rikardo Tormo odabrana je zbog svoje konfiguracije, jer poseduje mešavinu brzih i sporih krivina, kao i dugačak startno-ciljni pravac, a te su karakteristike važne za procenu balansa šasije.

U potrazi za idealnom konfiguracijom prvog proizvoda Hjundai motorsporta namenjenog trkanju na krugu, na pisti su ispitivani različiti materijali za kočnice i podešavanja amortizera. Tim je analizirao novoprikupljene podatke i upoređivao ih je sa onim već stečenim na na Aragonu i Mizanu. ''Već smo dokazali da imamo vrlo dobar osnovni auto. Međutim, u ovako ranoj fazi projekta uvek postoje područja na kojima možete dodatno povećati performanse i, što je za klijentski program izuzetno važno, poboljšati povoznost automobila. Pošto smo na prethodnim testovima utvrdili osnovni setap, sada nastavljamo dalje. U Valensiji smo se usredsredili na podešavanja kočnica i prigušivača i nedelju smo završili stekavši vrlo dobre informacije s tih područja. Dalji testovi koncentrisaće se na druge aspekte, kao što su razvoj aerodinamičkog paketa i izvlačenje maksimuma snage iz motora'', izjavio je Andrea Adamo, rukovodilac odseka klijentskih trkačkih programa Hjundai motorsporta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai i30 N

 

166758-hyundai%20i30%20n.jpg

 

Hyundai priprema novu, sportsku verziju modela i30. Reč je naravno o verziji i30 N koja će najverovatnije premijerno biti predstavljena do kraja ove godine, odnosno na ovogodišnjem frankfurtskom auto salonu. Koliko je za sada poznato i30 N će pokretati 4-ilindrični 2,0 litarski turbo benzinski motor uparen sa 6-stepenim ručnim menjačem i pogonom na prednje točkove. Kasnije bi ponudi trebalo da se priključiti i automatski menjač s dvostrukim kvačilom, a možda čak i pogon na sva četiri točka. O ovom potonjem konačna odluka navodno još uvek nije doneta. Kupcima će prvo biti ponuđene dve verzije različite snage. Prva će razvijati snagu od 250KS, a druga 275KS. Pored snage motora ovi modeli bi trebalo da se razlikuju aero kit-om, pojedinim delovima i sl. Dodajmo da je oznaka N posveta Namyangu i Nirburgringu, odnosno lokacijama Hyundaijevog korejskog i evropskog razvojnog centra. Takođe, dodajmo da će i30 N biti prvi iz serije N modela, a njihovim razvojem će rukovoditi Albert Biermann koji je ranije radio za BMW M GmbH.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai u 2018. napada Ford Focus RS

 

hyundai%20rn30%2011111.jpg

 

Sa Hyundaijem više nema šale. Korejci su ne tako davno osnovali sportsko N odeljenje, koje će uskoro na tržištu pokazati šta može. Hyundai i30N u prodaju stiže krajem ove godine, ali već 2018. dolazi i novi model. Nema nikakvih informacija o novom sportisti, ali Hyundai je prošle godine predstavio koncept RN30, sportski kompakt s pogonom na sva četiri točka, koji raspolaže sa 375KS. Moguće je da će se novi ''Korejac'' sa N oznakom bazirati na tom modelu i da će biti rival Ford Focusu RS. Iz Hyundaija kažu da neće svi modeli u gami dobiti visoke performanse i da za sada njihovi sportski modeli neće biti pokretani sa hibridnim pogonskim sklopom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai i30 N - početak prodaje odmah nakon premijere u Frankfurtu

 

166758-hyundai%20i30%20n.jpg

 

Hyundai će započeti proizvodnju prvog ''N'' modela (i30 N) u septembru, u Češkoj. Performantna verzija i30 N, debitovaće na IAA u Frankfurtu. Ispod haube će se naći modifikovana verzija 2.0-litarskog turbo motora iz Sonate. i30 N će biti dostupan u dva nivoa snage. Hyundai još uvek nije precizirao tehničke specifikacije, ali izveštaji iz specijalizovanih medija kažu da je reč o 260 do 280 ks. ''Možete očekivati vrhunsku zabavu u vožnji za sve novce'', rekao je Albert Birman, bivši glavni inženjer BMW-ove M divizije čije je usluge iznajmio Hyundai 2014. godine.

Hyundai razvija modele sa ''N'' oznakom da bi se dodatno distancirao od svog nasleđa proizvođača ''jeftinih automobila''. i30 N će se takmičiti sa modelima poput VW Golfa GTI, Ford Focusa RS i Renault Meganea RS itd. Birman je izjavio da će tehnologija iz N divizije biti inkorporirana u druge Hyundaijeve modele, podižući performanse čitave proizvodne palete na viši nivo. Prodaja korejskog ''hot heča'' počinje neposredno nakon frankfurtske premijere. Sem Evrope, biće prodavan i na korejskom i australijskom tržištu, ne i u SAD i Kini. Hyundai je počeo da brusi svoje sportske kredencijale otkada je odlučio da uđe u WRC 2013. Sama N oznaka je kapitalno slovo ''Namjanga'', Hyundaijevog razvojnog centra u Koreji, ali i Nirburgringa koji je dom Hyundaijevog evropskog test centra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene najvise zanima cena :D Koliko sam uspeo da vidim na nekim stranim testovima na youtube-u ,cena je otisla poprilicno. Prethodni je uspeo da izbalansira cenu i kvalitet. Bio mi je u uzem krugu kad sam kupovao auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai i30 N First Edition rasprodat za 48 sati

 

image.png

 

Prvih 100 primeraka modela i30 N rasprodato je za dva dana, a ponuđeni su isključivo kupcima u Nemačkoj u kojoj je i završen najveći deo posla u vezi s Hyundaijevim ulaskom u svet sportskih automobila. Sa dodatkom ''First Edition'' Hyundai je nemačkim kupcima ponudio prvih 100 primeraka svog tek predstavljenog sportskog modela i30 N, a nakon 48 sati svi automobili koji će biti isporučeni u oktobru dobili su svoje vlasnike.

 

image.png

 

Razlog zbog kojeg su svi primerci ponuđeni nemačkim kupcima leži u činjenici da je i30 N razvijen u nemačkoj filijali, a sva testiranja i optimizovanja su urađena na legendarnoj stazi Nürburgring Nordschleife.

 

image.png

 

Prvih 100 kupaca pored (numerisanih) automobila će dobiti i gostovanje na Nürburgringu na kojem će se uz instruktore moći uveriti u mogućnosti automobila koje su kupili, a na sva pitanja će im odgovarati vođa inženjerijskog tima N odeljenja koji je radio na projektu i30 N. Podsećanja radi, Hyundai i30 N nudi se sa dve opcije snage: 250 i 275KS. Automobil u oba slučaja pokreće dvolitarski četvorocilindarski turbo motor sa kojim stiže 353 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na prednju osovinu distribuira preko ručnog 6-stepenog menjača. Pored vrhunskih guma i adaptivnog oslanjanja, u borbi protiv podupravljanja pomaže i ograničena blokada diferencijala. Snažnija (Performance) verzija od 0 do 100 km/h stiže nakon 6.1 sekundu, a obe razvijaju 250 km/h. Direktor N odeljenja je ranije izjavio da bi i30 N u doglednoj budućnosti mogao da dobije automatski menjač sa dva kvačila i integralni pogon.

 

Hyundai potvrdio rad na N modelima s pogonom na sva četiri točka

Hyundai je nedavno predstavio i30 N, a sada je stigla potvrda da performance odeljenje ovog korejskog proizvođača već radi na razvoju modela s pogonom na sva četiri točka. Tačnije, Albert Biermann, šef razvoja N linije, je potvrdio da se već vrše testiranja prototipa s pogonom na sva četiri točka. Biermann je dodao da još uvek ne postoje planovi za lansiranje jednog takvog modela, odnosno da još ni jedan N s pogonom na sva četiri točka nije dobio zeleno svetlo za proizvodnju, ali s obzirom na ciljanu konkurenciju poput Golf R ili Focusa RS izgleda da je to samo pitanje vremena. Isti izvor kaže i da pogon na sva četiri točka nije prioritet jer i30 N nema dovoljno snage da bi zahtevao upotrebu takvog tehničkog rešenja. Dakle, kada bi u Hyundaiju odlučili da mu povećaju snagu, može se očekivati da bi tada sa snažnijim motorom kupcima ponudili i pogon na sva četiri točka. Biermann je rekao i da N odeljenje radi na razvoju menjača sa ručicama na upravljaču koji će se ''pre ili kasnije'' pridružiti ponudi. Zaključio je i da će N modeli ostati dostupni sa ručnim menjačem jer ''on mora preživeti!''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai i30 N TCR izložen u padoku na Nirburgringu
 

hyundai%20i30%20n%202.jpg

 

Hjundai motorsport iskoristio je takmičarski vikend TCR Nemačka na Nirburgringu da u padoku izloži model ''i30 N TCR'', svoj prvenac namenjen (klijentskom) trkanju na kružnim stazama. Prvo pojavljivanje ovog automobila na jednoj rundi nacionalne TCR serije privuklo je veliku pažnju navijača, vozača i timova - potencijalnih mušterija. Izbor popularne TCR Nemačka za izložbeni izlazak pred oči najšire javnosti govori o značaju ovog tržišta za južnokorejskog proizvođača, čije je sportsko odeljenje smešteno u nemačkom gradu Alcenau.

 

hyundai%20i30%20n%2022.jpg

 

Prikazano vozilo još je u razvojnoj fazi: Hjundai motorsport i partner u poduhvatu, italijanski BRC rejsing, nastaviće da ga testiraju i usavršavaju u mesecima koji dolaze, i to prema već utvrđenom i gusto spakovanom planu, a prve isporuke gotovih modela uslediće početkom decembra. U julu je auto prošao ''produženi test'' na 24 sata Mizana, a zatim su usledile probe na Slovakija ringu. Budući takmičarski i30 N se, na osnovu saznanja sa ta dva autodroma, sada diči revidiranom karoserijom. Kolor šema dosad je viđana samo na crtežima, a na Nirburgringu je prvi put primenjena na stvarni automobil. Ona, kaže Hjundai, promoviše novu gamu visokoperformantnih putničkih automobila kuće, koji će nositi oznaku N. Zato dizajn kombinuje N logo (predstavlja stilizovanu šikanu), ''nebeskoplavu'' boju, koja će inače biti deo identiteta N game, uz akcente izražene ''aktivnom crvenom'' i tamnijom ''Hjundai plavom''. Cela pojava ciljano podseća na aktivnosti automobilskog giganta u Svetskom reli prvenstvu.

 

Trkački automobil je u padoku Nirburgringa prikazan uz modele i30 nove generacije, na čijoj je osnovi nastao i30 N, koji je prvo vozilo iz nove Hjundai performantne N game. ''Ovaj auto je ciljano projektovan da bi bio prodavan klijentima koji će se sa njime trkati'', istakao je šef klijentskog odseka Hjundai motorsporta Andrea Adamo. ''Zato je ključno da im omogućimo da ga vide na važnom TCR događaju, jer mi prvi put stupamo u trke na krugu. U tom smislu, ADAC TCR Nemačka je savršen šampionat da se prikažemo. Kategorija je vrlo uspešna, s dugačkim listama učesnika i takmičarima visokog profila. Prijalo nam je da vidimo da se mnogi od aktuelnih timova i vozača interesuju da detaljnije pogledaju naš i30 N TCR i saznaju šta možemo da im ponudimo u idućih nekoliko meseci, jer svi oni razmatraju svoje trkačke opcije za 2018.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/28/2017 at 3:53 PM, srdjos said:

Hoce li ovaj novi i30 uskoro da se nadje u prodaji kod nas?

Hoce i nece. Neki problem uvoznika sa doticnim modelom. Izgleda da ih bas nema za isporuku za srpsko trziste.

Sa druge strane cujem neke probleme sa Slovencima, pa vise ni sam nisam siguran sta je u pitanju.

Cenu mozete gledati na njihovom trzistu Slovenije, pa recimo uporediti razliku cene Kia vozila kod nas i njih i izracunati slicnu razliku za i30.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/15/2017 at 5:03 PM, Bingodalton said:

Hoce i nece. Neki problem uvoznika sa doticnim modelom. Izgleda da ih bas nema za isporuku za srpsko trziste.

Sa druge strane cujem neke probleme sa Slovencima, pa vise ni sam nisam siguran sta je u pitanju.

Cenu mozete gledati na njihovom trzistu Slovenije, pa recimo uporediti razliku cene Kia vozila kod nas i njih i izracunati slicnu razliku za i30.

 

Hahahaha, sta su ti nasi poslovni ljudi, novo pa odmah problem ...

 

Evo i cenovnika, cene su ok, očekivao sam "jače" cene

http://www.hyundai.si/media/uploads/public/_custom/CENIKI_2017/CENIK_novi_i30_2017_06_26.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proceed kakav do sada niste videli
Kia je na sajmu u Frankfurtu izložila koncept koji najavljuje dizajn sledeće generacije modela Pro_Cee'd.

 

Foto: Newspress

 

Kia je odlučila da napravi novi iskorak u pogledu dizajna svog kompaktnog modela, ugledajući se na stilske detalje koje smo početkom godine videli na sportskom automobilu korejskog proizvođača - modelu Stinger.

 

Foto: Newspress

 

Koncept, koji je zvaničnu premijeru imao na aktuelnon frankfurtskom auto-salonu, izveden je u takozvanom “Shooting Brake” karoserijskom obliku, iako Kia izbegava da koristi taj termin. 

U korejskoj kompaniji umesto toga upotrebljavaju naziv "produženi hot hatch”, kako bi naglasili njegovu sportski dimenziju.

 

Foto: Newspress

 

I, zaista, pogled na koncept iz profila otkriva dinamičnu, pomalo kupeovsku siluetu automobila, bez B stubova, sa izrazito kratkim prednjim prepustom i velikim 20 inčnim alu felnama. 

S obzirom da iz Kije najavljuju da koncept predstavlja uvod u sledeću generaciju produkcijskog modela Pro_cee'd, ostaje da se vidi da li će i serijska verzija zadržati atraktivnu Shooting Brake karoseriju.

 

Foto: Newspress

 

Foto: Newspress

 

Preuzeto sa: B92 - Proceed kakav do sada niste videli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...