Jump to content
FAS Goran
Mateo

Hyundai i30

Recommended Posts

Polako su poceli da se pojavljuju u oglasima kao polovnjaci stari evo vec skoro 3 godine pa me zanima da li se zna kako se automobil generalno pokazao.
Prvenstveno mislim na kvalitet motora kako benzinca tako dizelasa, kvalitet menjaca, da li ima kvarova elektricnih komponenti (svetlosne grupacije sirena air bag alternator itd.)

i na kraju zanima me kakav je za odrzavanje, cena rezervnih delova da li se razlikuju od fiata i koliko ?

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas uradjen prvi servis posle svega 12.000 km na bratovom hyundai-ju i30.

Servis je radjen u Hyundai ovl. serv. na Nbgd i kostao je neverovatnih 19.700

Uzecu sutra specifikaciju od brata ali mislim da je radjeno samo ono, filteri i ulja..
 

sa "garaže" za hjundai 5 godina garancije

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Polako dolazi na red II servis
Danas sam zvao servise u gradu i okolini da se raspitam o ceni i ostao sam svesno sokiran
Cene su oko 23500 din. +/- 200 din. S'tim da u jednom servisu imam 30% popusta na cenu. Tako da bi servis izasao oko 17000 din.
Na zamenu idu
Ulje i filter ulja
Filter vazduha
Rashladna tecnost
Kociono ulje
Filter klime
Ovo je po servisnoj.

 

sa "garaže" za kiu ceed 1.4  7 godina garancije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ni za 500L manje, samo što ga radiš dva puta u ovl.servisu, aposle možeš gde hoćeš.

@igor 0511

hjundai je 1.6 crdi

Edited by daredevil011

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Danas sam zvao servise u gradu i okolini da se raspitam o ceni i ostao sam svesno sokiran

Cene su oko 23500 din. +/- 200 din. 

 

Ko mu kriv. Naravno da je bio sokiran posto vecina ljudi ne proveri cenu servisa pre nego sto kupi auto. Kada sam ja razmisljao pre par godina o kupovini Kie Soul, pozvao sam njihov servis i pitao. Cim sam cuo cene redovnih servisa, momentalno sam poceo drugacije da gledam sve kandidate ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaze mi drugar za Chevy Cruisea da mu traze 800e za zamenu diskova u ovl servisu dok su u slobodnoj prodaji oko 150e!

Ta garancija od 7 godina je odlicna ali bi trebalo dobro izvagati i izracunati da li se isplati! Ja licno mislim da ne ali zaista bi trebalo napraviti poredjenje cena pojedinih delova u servisu i slobodnoj prodaji.

Ja bih licno kada bi uzeo nekog dobrog polovnjaka pro ceed-a starog 2-3 godine sa malom kilometrazom napravio bih jedan servis u ovl. servisu neka sve pregledaju i eventualno poprave a nakon toga verovatno da me vise ne bi videli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj kum je menjao diskove na ceed-u u "neovlascenom" servisu (ali je nabavio originalne mnogo jeftinije) i samo im nista nije govorio, niti su ga oni nesto pitali ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako dozvoljavaju uvoznicima i serviserima da tako zidaju cene. Svesno im ubijaju prodaju novih auta. Ja sam bio na korak od kupovine sportejdža u gold opremi. 9k E keš i 10k E beskamatni kredit. Kada sam sabrao posle koliko me košta održavanje, odustao sam . Ajde da su svuda skupi delovi, pa i da razumem., ali mogu ti isti delovi da se nađu za 1/3 cene. Valjda ti servisi misle da su ljudi nepismeni i da ne umeju da izguglaju cene delova.

Najjača mi je ipak cena radnog sata od 20E. Mislkim da bi mehaničari čekaqli u redovima ispred servisa zapošljenje kada bi ih stvarno toliko plaćali.  Nego tri dana radi za svoju platu, a 22 za servis.

Edited by daredevil011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sto sveukupno ima 2 ipo Kia/Hyundai ovlascena servisa u Srbiji, pa ih bole pozadina.

Mada ni to nije realno opravdanje zato sto za Suzuki postoje 2 ovlascena servisa u Srbiji, pa cene nisu ni blizu takve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hyundai i30 - Opasan bezbednosni propust na servo upravljaču

 

Hyundai-i30-l.jpg

 

Švedski auto magazin TeknikensVarld redovno sprovodi poligonske testove automobila, a jedan od poslednjih automobila koji je bio na testu je Hyundai i30 sa 1.6 CRDi motorom i automatskim menjačem. Takođe, testni Hyundai i30 1.6 CRDi bio je postavljen na opcione 17-inčne točkove sa Hankook Ventus Prime 2 letnjim gumama u veličini 225/45 R17. Na srkaćenoj verziji testa izbegavanje prepreke Hyundai i30 nije se pokazao u najboljem svetlu ili bolje rečeno test vozačima je pružio dramatične situacije. Naime, test vozači TeknikensVarlda otkrili su niz čudnih ponašanja kod testiranih automobila, ali ništa nije bilo tako iznenađujuće loše kao Hyundai i30 1.6 CRDi sa automatskim menjačem.

 

Problem je u upravljačkom sistemu, tačnije, tokom testa izbegavanja prepreke upravljač je jednostavno ''umro'' u srednjem sektoru testa, u momentu kada je upravljač najvažniji. Prema rečima testnog vozača, u ovoj situaciji za volanom navedenog Hyundai i30 modela iskustvo je bilo veoma zastrašujuće. U ovoj situaciji servo motor upravljačkog sistema jednostavno se isključio, kada najviše treba, usred manevara. Za bolje razumevanje ove situacije test vozači TeknikensVarld savetuju da pokušajte kontrolisati svoj ​​novi automobil sa ugašenim motorom, kako bi dobili realnu sliku koliko je teško upravljati automobilom bez servo motora upravljačkog sistema.

Prema rečima test vozača TeknikensVarld magazina, Hyundai i30 1.6 CRDi sa automatskim menjačem je jedan od najgorih automobila koje su ikada isprobali na testnom poligonu.

 

Ipak, sedam dana posle napravili su novi test, ali sa drugim automobilom. Ovog puta isprobali su Hyundai i30 1.6 CRDi hatchback sa ručnim menjačem. Automobil je bio postavljen Hankook Ventus Prime 2 gume u veličini 205/55 R16 i na svu sreću Hyundaia, servo upravljač je radio bez problema. O kakvom se problemu radi, da li serijskom ili sporadičnom, to ostaje na Hyundaiju da ispita, ali bez sumnje radi se o velikom sigurnosnom propustu.

 


 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista posebno.Kod PUnta i Stila to redovno otkazuje zadnjih 14 godina pa se ne dize drama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto noviji automobili, sa sto vise kiborg-ovskih ili Microsoft-ovih gadzeta to vise problema... vratice se (rode) opet na lade... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista posebno.Kod PUnta i Stila to redovno otkazuje zadnjih 14 godina pa se ne dize drama.

 

Kod Stila? Kod Puntića da, ima stotine postova o tome po forumu, ali kod Stila...to je u tragovima, na nivou izuzetka. Usput, Punto je model iz 1999., Stilo iz 2001. godine....a, ovaj i30 iz 2014.

Fiat je posle Puntića (njegov prvi model sa el. servom) izbacio još modela i odavno se to više ne pominje kao problem, a ovo je kod najnovijeg Hyundaija, za koji još na sva usta idu priče o mega kvalitetu, garancijama od 126 godina :D, čudima, kad ono:

 

Prema rečima test vozača TeknikensVarld magazina, Hyundai i30 1.6 CRDi sa automatskim menjačem je jedan od najgorih automobila koje su ikada isprobali na testnom poligonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Hyundai i30

 

151932-hyundai%20i30%201.jpg

 

Nakon nove Elantre, Ioniqa i Verne, južnokorejski proizvođač Hyundai priprema i novu generaciju modela i30. Ovaj Hyundaijev predstavnik u C segmentu je u aktuelnoj generaciji (predstavljena u septembru 2011. godine na sajmu automobila u Frankfurtu) inače dostupan kao hatchback sa 3 i 5 vrata, ali i kao karavan. Ostaje da se vidi da li će tako ostati i u novoj generaciji.

 

151933-hyundai%20i30%2011.jpg

 

Kako bilo, neke informacije kažu da bi novi i30 mogao da se pojavi već na jesenjem sajmu automobila u Parizu. Po sadašnjim najavama, novi i30 će dobiti nešto duže međuosovinsko rastojajanje u poređenju sa sadašnjim modelom, što će omogućiti i prostraniji enterijer sa više mesta za putnike pozadi. U gami motora bi trebalo da se nađe i 1.0 litarski trocilindrični benzinac sa 100KS i 120KS, kao i 1.6 litarski iz aktuelnog i30. Od dizelaša se očekuju već poznati 1.4 i 1.6 liatrski CRDi agregati, ali verovatno sa nešto više snage i manjom potrošnjom. Više pažnje ipak privlači i30 N sportska verzija, još ranije potvrđena za 2017. Podsećanja radi, Hyundai je na ovogodišnjoj trci izdržljivosti 24 sata Nirburgringa učestvovao sa tri automobila, a među njima se našao i razvojni prototip budućeg sportskog hatchbacka i30 N Turbo. Ovo je deo Hyundaijevog zvaničnog razvojnog procesa njihovog high-performance N podbrenda koji će činiti i modeli koji će konkurisati Renault RS i Volkswagen GTI i R varijantama. U međuvremenu se pojavilo nekoliko novih detalja i o serijskoj verziji Hyundaija i30 N za koji je i zvanično potvrđeno da će biti lansiran tokom sledeće godine. To je u intervjuu za britanske medije najavio Albert Biermann, šef Hyundaija za razvoj i test vozila sa visokim performansama.

 

Budući i30 N će se bazirati na novoj, trećoj generaciji modela i30, a pokretaće ga 2.0 litarski turbo četvorocilindraš koji je testiran u razvojnom vozilu koje je učetvovalo na trci 24 sata Nirburgringa. Serijski Hyundai i30 N će imati prednji pogon i manuelni menjač (ta varijanta će moći do 250 km/h), ali će se tokom 2018. godine pojaviti i verzija sa automatikom. Takođe, nije isključena da se i30 N pojavi i sa pogonom na sva četiri točka. Za sada nije poznato sa koliko snage će tačno raspolagati pomenuti 2,0 litarski agregat, ali nedavno objavljeni Hyundaijev video je pokazao da motor tokom testova generiše 263.9KS i 308.9 Nm. Ove brojke međutim nisu konačne pa ostaje da se vidi koliko KS će imati finalni, produkcijski model. Takođe, Hyundai planira da ponudi i30 N i sa opcionim track performance paketom koji će imati još više snage. Ta varijanta će standardno dolaziti i sa elektronski podešavajućim LSD diferencijalom, modifikovanim izduvnim sistemom, optimizovanom transmisijom, jačim kočnicama i drugim unapređenjima. Biermann je najavio da će N verzija biti ''pristupačna'', što znači da bi i30 N trebalo da bude jeftiniji od Ford Focusa ST i VW Golfa GTI.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai objavio teaser slike i video nove generacije modela i30

 

152982-hyundai%20i30%204.jpg

 

Nakon nove Elantre, Ioniqa i Verne, južnokorejski proizvođač Hyundai se sada priprema i za medijsku prezentaciju nove, treće generacije modela i30, koja će se održati 7. septembra (zatim će automobil biti promovisan i na jesenjem sajmu u Parizu koji se za širu javnost otvara 1. oktobra). Ovaj Hyundaijev predstavnik u C segmentu je u aktuelnoj generaciji (predstavljena u septembru 2011. godine na sajmu automobila u Frankfurtu) inače dostupan kao hatchback sa 3 i 5 vrata, ali i kao karavan. Ostaje da se vidi da li će tako ostati i u novoj generaciji.

 

hyundai%20i30%2044.jpg

 

Po sadašnjim najavama, novi i30 će dobiti nešto duže međuosovinsko rastojanje u poređenju sa sadašnjim modelom, što će omogućiti i prostraniji enterijer sa više mesta za putnike pozadi. Takođe, i prtljažnik će imati veću zapreminu nego kod sadašnjeg modela.

 

hyundai%20i30%20444.jpg

 

U gami motora bi trebalo da se nađe i 1.0 litarski trocilindrični benzinac sa 100KS i 120KS, kao i 1.6 litarski iz aktuelnog i30. Od dizelaša se očekuju već poznati 1.4 i 1.6 litarski CRDi agregati, ali verovatno sa nešto više snage i manjom potrošnjom. Više pažnje ipak privlači i30 N sportska verzija, još ranije potvrđena za 2017. Podsećanja radi, Hyundai je na ovogodišnjoj trci izdržljivosti 24 sata Nirburgringa učestvovao sa tri automobila, a među njima se našao i razvojni prototip budućeg sportskog hatchbacka i30 N Turbo. Ovo je deo Hyundaijevog zvaničnog razvojnog procesa njihovog high-performance N podbrenda koji će činiti i modeli koji će konkurisati Renault RS i Volkswagen GTI i R varijantama. U međuvremenu se pojavilo nekoliko novih detalja i o serijskoj verziji Hyundaija i30 N za koji je i zvanično potvrđeno da će biti lansiran tokom sledeće godine. To je u intervjuu za britanske medije najavio Albert Biermann, šef Hyundaija za razvoj i test vozila sa visokim performansama.

Budući i30 N će se bazirati na novoj, trećoj generaciji modela i30, a pokretaće ga 2.0 litarski turbo četvorocilindraš koji je testiran u razvojnom vozilu koje je učestvovalo na trci 24 sata Nirburgringa. Serijski Hyundai i30 N će imati prednji pogon i šestostepeni manuelni menjač (ta varijanta će moći do 250 km/h), ali će se tokom 2018. godine pojaviti i verzija sa automatikom. Takođe, nije isključena da se i30 N kasnije pojavi i sa pogonom na sva četiri točka. Za sada nije poznato sa koliko snage će tačno raspolagati pomenuti 2.0 litarski agregat, ali nedavno objavljeni Hyundaijev video je pokazao da motor tokom testova generiše 263.9KS i 308.9 Nm. Ove brojke međutim nisu konačne pa ostaje da se vidi koliko KS će imati finalni, produkcijski model. Takođe, Hyundai planira da ponudi i30 N i sa opcionim track performance paketom koji će imati još više snage. Ta varijanta će standardno dolaziti i sa elektronski podešavajućim LSD diferencijalom, modifikovanim izduvnim sistemom, optimizovanom transmisijom, jačim kočnicama i drugim unapređenjima. Biermann je najavio da će N verzija biti ''pristupačna'', što znači da bi i30 N trebalo da bude jeftiniji od Ford Focusa ST i VW Golfa GTI.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teaser video: Hyundai i30 N

 

2.0 turbo motor sa 260KS, manuelni 6-stepeni menjač (u pripremi je i automatik), premijera tokom sledeće godine:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvanično: Ovo je novi Hyundai i30

 

154344-hyundai%20i30%201.jpg

 

Nakon nove Elantre, Ioniqa i Verne, južnokorejski proizvođač Hyundai je sada pripremio i novu generaciju modela i30 čija premijera će se održati na jesenjem sajmu automobila u Parizu.

 

154345-hyundai%20i30%2011.jpg

 

Ovaj Hyundaijev predstavnik u C segmentu je u dosadašnjoj generaciji (predstavljena u septembru 2011. godine na sajmu automobila u Frankfurtu) inače bio dostupan kao hatchback sa 3 i 5 vrata, ali i kao karavan. Ostaje da se vidi da li će tako ostati i u novoj generaciji (za sada su naime dostupne tek zvanične slike hatchback varijante sa 5 vrata).

 

154350-hyundai%20i30%2022.jpg

 

Kao i do sada, i novi i30 će se proizvoditi u Hyundaijevoj fabrici u Češkoj.

 

154346-hyundai%20i30%20111.jpg

 

Što se izgleda tiče, novi i30 je dobio novo porodično lice ove kompanije, a treba napomenuti da je automobil nešto duži nego ranije. Dužina iznosi 4340 mm, širina je 1795 mm, visina 1455 mm, dok je međuosovinsko rastojajanje ostalo isto kao i kod prethodnika. U svakom slučaju, novi i30 nudi prostraniji enterijer sa više mesta za putnike pozadi, a treba reći da zapremina prtljažnika iznosi 395 litara. Ovde i podatak da je novi i30 i nešto lakši, pa tako osnovna verzija sa 1.4 MPI benzincem ima 10 kg manje nego ranije.

 

154347-hyundai%20i30%201111.jpg

 

U opremi će se između ostalog naći i Apple Car Play, Android Auto, adaptivni cruise control, sistemi Autonomous Emergency Braking, Lane Keep Assist, upozorenje za vozilo u mrtvom uglu...

 

154348-hyundai%20i30%2011111.jpg

 

U gami motora su tri benzinca i tri dizelaša: benzinci 1.4 MPI sa 100KS, 1.0 T-GDI sa 120KS i 1.4 T-GDI sa 140KS, kao i dizelaš 1.6 u verzijama sa 95KS,110KS i 136KS (verzija sa 110KS emituje 95 grama CO2 po km i troši 3,35 l/100 km). Varijanta 1.4 T-GDi sa 140KS inače od 0 do 100 km/h ubrzava za 8.9 sekundi, a može do 210 km/h. U zavisnosti od verzije, ugrađivaće se šestostepeni manuelni i sedmostepeni 7DCT menjač sa dvostrukim kvačilom. Kasnije inače možemo očekivati proširenje ponude, gde pažnju privlači i30 N sportska verzija, još ranije potvrđena za 2017.

 

154349-hyundai%20i30%202.jpg

 

Hyundai je na ovogodišnjoj trci izdržljivosti 24 sata Nirburgringa učestvovao sa tri automobila, a među njima se našao i razvojni prototip budućeg sportskog hatchbacka i30 N Turbo. Ovo je deo Hyundaijevog zvaničnog razvojnog procesa njihovog high-performance N podbrenda koji će činiti i modeli koji će konkurisati Renault RS i Volkswagen GTI i R varijantama. U međuvremenu se pojavilo nekoliko novih detalja i o serijskoj verziji Hyundaija i30 N za koji je i zvanično potvrđeno da će biti lansiran tokom sledeće godine. To je u intervjuu za britanske medije najavio Albert Biermann, šef Hyundaija za razvoj i test vozila sa visokim performansama. Budući i30 N će se bazirati na novoj, trećoj generaciji modela i30, a pokretaće ga 2,0 litarski turbo četvorocilindraš koji je testiran u razvojnom vozilu koje je učetvovalo na trci 24 sata Nirburgringa. Serijski Hyundai i30 N će imati prednji pogon i šestostepeni manuelni menjač (ta varijanta će moći do 250 km/h), ali će se tokom 2018. godine pojaviti i verzija sa automatikom. Takođe, nije isključena da se i30 N pojavi i sa pogonom na sva četiri točka. Za sada nije poznato sa koliko snage će tačno raspolagati pomenuti 2,0 litarski agregat, ali nedavno objavljeni Hyundaijev video je pokazao da motor tokom testova generiše 263.9KS i 308.9 Nm. Ove brojke međutim nisu konačne pa ostaje da se vidi koliko KS će imati finalni, produkcijski model. Takođe, Hyundai planira da ponudi i30 N i sa opcionim track performance paketom koji će imati još više snage. Ta varijanta će standardno dolaziti i sa elektronski podešavajućim LSD diferencijalom, modifikovanim izduvnim sistemom, optimizovanom transmisijom, jačim kočnicama i drugim unapređenjima. Biermann je najavio da će N verzija biti ''pristupačna'', što znači da bi i30 N trebalo da bude jeftiniji od Ford Focusa ST i VW Golfa GTI.

Nekoliko slika sa današnje promocije za novinare (slike by Autoforum.cz)

 

154357-hyundai%20i30%203.jpg

 

154358-hyundai%20i30%2033.jpg 154359-hyundai%20i30%20333.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Hyundai i30 u više karoserijskih verzija

 

154460-hyundai%20i30%209.jpg

 

Hyundai je novu, treću generaciju modela i30 prvo predstavio u hatchback varijanti sa petora vrata, ali gama ovog modela će vremenom biti proširena novim karoserijskim verzijama. To je potvrđeno i na samoj promociji novog i30 u Nemačkoj, kada je šef dizajna Peter Schreyer prikazao slajd na kome su bile konture još tri verzije ovog modela.

 

hyundai%20i30%20999.jpg

 

Mada konkretni detalji nisu saopšteni, pretpostavlja se da je na prvoj skici budući i30 u varijanti kupea sa 4 vrata, a na drugoj budući i30 karavan. Za sada nije poznato kada će se tačno pojaviti ove verzije.

 

hyundai%20i30%2099.jpg

 

Na trećoj skici je po svemu sudeći sportski i30, već ranije najavljen za 2017. Neke vesti govore da će njegov naziv možda biti RN30, a pokretaće ga 2,0 litarski turbo četvorocilindraš sa oko 260KS (standardno u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai RN30 Concept na sajmu u Parizu 2016.

 

hyundai%20rn30%201.jpg

 

Hyundai se ozbiljno priprema za ulazak u ''hot hatch'' klasu, a prvi predstavnik biće baziran na konceptu RN30, koji je upravo debitovao na Salonu automobila u Parizu. 

 

hyundai%20rn30%2011111.jpg

 

Da i Hyundai sve ozbiljnije razmišta o svom ''hot hatch'' predstavniku, potvrđuje i Salon automobila u Parizu, gde je južnokorejski proizvođač predstavio koncept pod nazivom RN30, razvijen od strane Hyundai Motorsport odeljenja, kao i Performance Development & High Performanse ogranka.

 

hyundai%20rn30%20111.jpg

 

Koncept RN30, koji bi u serijskoj formi, sledeće godine, trebao da ponese oznaku i30N, pokreće 2.0-litarski turbo motor, specijalno razvijen za visoke performanse, sa velikim brojem komponenti izrađenih kovanjem, umesto klasičnog postupka livenjem.

 

155647-hyundai%20rn30%2011.jpg

 

Snaga agregata je deklarisana na 375 konja, uz 450 Nm obrtnog momenta, a pogon je na sva četiri točka, preko automatizovanog menjača sa dvostrukim kvačilom, tzv. ''mokrog'' tipa. Tu je i neizbežni elektronski diferencijal sa ograničenim proklizavanjem, koji se brine za raspodelu obrtnog momenta između točkova.

 

hyundai%20rn30%201111.jpg

 

Uz veoma agresivan nastup, pre svega zahvaljujući aerodinamičkim dodacima, gotovo trkačke specifikacije, mišićavim bokovima, velikim spojlerima i difuzoru vazduha, kao i malom odstojanju od tla, RN30 deluje više kao automobil spreman za TCR takmičenje, nego li standardni ''hot hatch''. Tome doprinosi i prilično ''spartanski'' enterijer, doduše, i dalje u konceptualnoj formi, u kojem je sve podređeno vozaču, kao i ostvarivanju što boljih performansi. Tu je i integrisani sigurnosni kavez, a RN30 poseduje čak i tri kamere koje su zadužene da zabeleže sve ''vratolomije'' koje vozač izvodi sa automobilom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, podeseća...

 

----------------------------------

U Češkoj počela proizvodnja novog Hyundaija i30

 

hyundai%20i30%20n.jpg

 

U fabrici Nošovice u Češkoj je i zvanično počela serijska proizvodnja nove, treće generacije Hyundaijevog modela i30, koja je predstavljena pre nekoliko meseci. Prvo je startovala proizvodnja hatchbacka sa 5 vrata, ali će kasnije paletu dopuniti i karavan, pa sporska N verzija, ali i sportski fastback. Hyundai fabrika Nošovice inače zapošljava oko 3.300 radnika, a za sledeću godinu planiraju da proizvedu više od 100.000 primeraka modela i30.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...