Dukabre 5 Posted December 6, 2010 Pomagajte drugoviiiii Drugari imam problem sa grejanjem u pitanju je punto 1.9 jtd 2000god, zamenjen stari antifriz i sipan paraflu crveni ali desava se konstantno da posle duže vožnje kazaljka temperature stoji na prvoj četvrtini kao zakucana i ne pomera se odatle, kad radi u mestu temperatura stigne do polovine skale ali u oba slucaja grejanje je katastrofa jer unutra uduvava hladan vazduh sve dok na eksplozivnoj posudi (ili posuda za dolivanje rashladne tečnosti) ne odvrnem čep i u tom momentu šišti vazduh pod pritiskom iz nje posle toga kreće topao vazduh u kabinu, sve dok ponovo u eksplozivnu posudu ne nabije pritisak i spusti mi tečnost na minimum, kada pustim vazduh iz nje tečnost bude daleko iznad maksimuma.I još nešto me zanima na koliko po skali treba da mi uključi ventilatore jer mi je digao temperaturu do polovine ali nije uključivao, nisam smeo da ga pustim preko pola da nešto ne zaj.... Šta mi je činiti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
interceptor 18 Posted December 6, 2010 Druze,ja imam jtd punta,meni pali ventilator kada predje polovinu,tj cim izadje iz one debele crte na polovini,ali mogu ti reci da mi veoma retko pali ventilator.E sad i meni je kada sam ga uzeo dizao temp samo do cetvrtine,ali sam promenio termostat pa je od tada sve ok,ali ne znam sad za taj stos sa posudom,ja to nisam imao.nadam se da sam ti koliko toliko pomogao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted December 6, 2010 svaka pomoć je dobrodošla i ja sumnjam na termostat ali ovo mi je prvi diesel pa ne znam kako se ponašaHvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted December 6, 2010 Pomagajte drugoviiiii Drugari imam problem sa grejanjem u pitanju je punto 1.9 jtd 2000god, zamenjen stari antifriz i sipan paraflu crveni ali desava se konstantno da posle duže vožnje kazaljka temperature stoji na prvoj četvrtini kao zakucana i ne pomera se odatle, kad radi u mestu temperatura stigne do polovine skale ali u oba slucaja grejanje je katastrofa jer unutra uduvava hladan vazduh sve dok na eksplozivnoj posudi (ili posuda za dolivanje rashladne tečnosti) ne odvrnem čep i u tom momentu šišti vazduh pod pritiskom iz nje posle toga kreće topao vazduh u kabinu, sve dok ponovo u eksplozivnu posudu ne nabije pritisak i spusti mi tečnost na minimum, kada pustim vazduh iz nje tečnost bude daleko iznad maksimuma.I još nešto me zanima na koliko po skali treba da mi uključi ventilatore jer mi je digao temperaturu do polovine ali nije uključivao, nisam smeo da ga pustim preko pola da nešto ne zaj.... Šta mi je činiti? Mozes da se oprostis od karika ili je glava sxebana... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 6, 2010 Nemoj da otvaraš posudu za dolivanje rashladne tečnosti.Sve što si napisao veoma liči na termostat. Čak i sa ispravnim termostatom jtd sporo diže temperaturu ali mora da stigne do polovine i tu da ostane.Ventilator se veoma retko uključuje i leti a kamoli zimi ali ne radnij temperaturi, pola skale ne treba da radi ventilator. Ja sam svog čuo samo kad upalim klimu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted December 6, 2010 Ok pa onda da probam termostat da zamenim Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 6, 2010 ...sve dok na eksplozivnoj posudi (ili posuda za dolivanje rashladne tečnosti) ne odvrnem čep...sve dok ponovo u eksplozivnu posudu ne nabije pritisak i spusti mi tečnost na minimum...Ekspanziona posuda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
car careva 0 Posted December 7, 2010 Moj 1.9 jtd 2001 podigne kazaljku do polovine i to je normalno,tacnije pola milimetra ispod,ventilator jos nisam cuo.Dok mu je protokomjer bio stari i zacepljen podizao je temperaturu za milimetar vise,trosio je vise,opet se ventilator nije palio.Kod mene sve izgleda u redu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted December 9, 2010 (edited) otidji kod majstora da pogleda. ako je odzracen sistem termostat nema veze s grejanjem kabine ako se auto pusti da radi u mestu i kad je igla na pola treba da duva vrelo unutra. ako to nije slucaj mozda dihtung glave pusta kompresiju ili je glava pukla ...tad iz cantre izlazi neki dim smrdi na sumpor i ima crnog taloga...kad je cep skinut od pocetka...ako je zavrnut creva do hladnjaka budu tvrda. ps mozda se i odlepilo radno kolo pumpe za vodu pa ne vrti al opet pravac pouzdan majstor. Edited December 9, 2010 by Goran a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted December 12, 2010 Ma nesto ipak ne verujem da je dihtung... imao bi onda da vidi svasta u posudi. Ali ko zna. Kod mene slabo greje takodje dok se ne zagreje do radne temperature posle toga greje lepo! Prvo ti promeni termostat, pa ces videti za dalje ako je kojim slucajem nesto . Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted December 12, 2010 Ne daj Bože da je ono što mislim da jeste ap svoj prilici to je. Dihtung glave! Možeš ti da probaš sa termostatom i biće dobro da je on. Međutim ti nemaš grejanje u kabini zato što ti se stvara vazdušni čep u rashladnoj tečnosti a taj vazduh nabijaju klipovi kroz oštećen dihtung. Ne mora da bude ničega u rashladnoj tečnosti, može da bude čista a da je dihtung probio. Možeš i da manometrom izmeriš pritisak u sistemu za hlađenje motora, na čepu te posude bi trebalo da piše koliko bari je normalan pritisak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 12, 2010 Morao bi da gubi tečnost, da je doliva stalno i to u velikim količinama... Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted December 12, 2010 Imao bi gubitke tecnosti sto kaze nesa. A na izduvu bi mu sibao beli dim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted December 12, 2010 Zavisi u kojoj je fazi, nadajmo se da nije to. I valjalo bi da nije. To kad baca beli dim to je već velika pukotina na glavi ili je dihtung dobro probijen. Bude i da se taj problem javlja samo kad auto dostigne određenu temperaturu jer se rupa otvara i.t.d Ne treba biti isključiv, svakako ovo nije problem koji se na forumu rešava. Ovo je za dobrog majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted December 17, 2010 Hvala svima na odgovorima, auto je danas ostao u servisu pa ću javiti šta se dešava. Ne daj Bože da je ono što mislim da jeste ap svoj prilici to je. Dihtung glave! Možeš ti da probaš sa termostatom i biće dobro da je on. Međutim ti nemaš grejanje u kabini zato što ti se stvara vazdušni čep u rashladnoj tečnosti a taj vazduh nabijaju klipovi kroz oštećen dihtung. Ne mora da bude ničega u rashladnoj tečnosti, može da bude čista a da je dihtung probio. Možeš i da manometrom izmeriš pritisak u sistemu za hlađenje motora, na čepu te posude bi trebalo da piše koliko bari je normalan pritisak.na čepu čantre piše 1.4bar na merenju pokazao neznatno nižu vrednost, tako da sam tek sad pogubljen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted December 20, 2010 Šta utvrdiše majstori, ništa ne javljaš? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel021 0 Posted December 29, 2010 PozzProblem je slabo grejanje u kabini.Smrznem se u autu i nakon 15 kilometara nece da greje unutra iako je dostigao odavno radnu temperaturu!-Znaci proverio sam termostat ispravan!-odzracivao sistem iako je antifriz menjan odavno- E onda sam poludeo i pokusao da doprem do malog hladnjaka u kabini na -6 napolju smrznem sa kao...Skinem sve moguce plastike sa table,airbag,volan otkacim tablu...haos i na kraju odustanem jer nisam vise osecao prste! Problem su mi bili svi kablovi i vidim da je komplet grejanje upakovano u poseban sistem plastika za sta bi mi trbalo jos puno puno vremena!-Uglavnom primetio sam na cevima za grejanje sto ulaze u kabinu da jedna je ekstra vruca dok druga sto izlazi je mlaka kad je upaljen ventilator.Kad ugasim ventilator ona se polako greje i bude jednako vruca kao i ulazna cev i cim upalim ventilator dune topao malo vazduh i to je to.Znaci mislim da mi je taj mali hladnjak zacepljen ali ne skroz jer ipak ima neke cirkulacije vrele vode ALI to je jako malo!!!Nema dovoljne cirkulacije vrele vode kroz hladnjak i ventilator totalno rashladi taj grejac kabineSta da radim?Jel ima neko ideju,iskustvo?Jel moguce da se zacepio-auto je 2002god.Ako ima neko slike tog grejaca kabine i li bilo sta.Pomagajte napolju je -10 a u puntu-9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 29, 2010 moguce je cak mislim da sam skoro pisao o tome.meni je uspevalo da ih odpusim kombinovanjem ispiranja i izduvavanja kompresorom.skidao sam ta dva creva i to radio bez skidanja instrument table ali na ovoj temperaturi i napolju to uraditi je golgota Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel021 0 Posted December 30, 2010 pa cime bude zacepljen?jel postoji neko sredstvo mozda za pranje tog sistema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 30, 2010 talog,kamenac,razna prljavstina.postoji ali ti ne bih savetovao da ga sipas jer cesto procuri na sve strane nakon toga.najbolje je cesma,crevo pa malo kroz jednu malo kroz drugu cev ali prvo poskidas creva.eventualno blagi rastvor domestosa i tople vode i da odstoji koji minut Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel021 0 Posted December 31, 2010 ok probacu nesto od toga.Reci mi samo da li Punto ima neki ventil koji pusta toplu vodu u kabinu ili je u pitanju klapna samo sa kojom usmeravamo vazduh? Ako ima taj ventil mozda mi on ne otvori kako treba? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel021 0 Posted January 4, 2011 Zar ovo vise niko ne cita kad nema odgovora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel021 0 Posted January 23, 2011 evo da zavrsim sa ovim problemom. Ipak je bio zacepljen grejac kabine!Skinuta creva ispod haube sto vode do njega,ispusten antifriz a untra u "mali hladnjak" sipana voda i tecni kalgon za skidanje kamenca i ostavljeno pola sata.Kasnije ispirano sa mlazom vode i prikopcavano na kompresor.Brdo kamenca je bilo unutra!Ali eto reseno je i to hvala svima a posebno: mikisxy Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan belli 0 Posted January 15, 2021 Punto 2 2002 1.9jtd. Nisam ga palio 2 dana,bio je mraz. Kad sam ga upalio nije radilo grejanje uopste cak ni klima, ne znam sta je. Pomoc! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20057 Posted January 15, 2021 @Ivan belli pa klima i ne može da radi na ovoj temperaturi gde jedva bude 2 u plusu. Možeš ti do sutra da pališ klimu i misliš da ako svetli žuta lampica klima radi a zapravo ne uključuje kompresor niti će ga uključivati čim temperatura bude ispod 6-7 u plusu. A za grejanje, pitanje je kakav ti je termostat i da li uopšte dostigne radnu temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites