Jump to content
FAS Goran

danijel021

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About danijel021

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zar niko ne zna nista o zameni grejaca na JTD motoru ili nece da napise?
  2. Jel moze neko malo detaljnije opisati sta se sve skida da se zamene grejaci na Puntu JTD,ja bih se sam upustio u to ali ako treba puno vremena nemam garazu a nopolju je bas fino Ili da li je potreban neki specjalan alat?Samo malo detalja? Inace Wirtovi grejaci stavljeni pre 2zime i sad se javila greska na tabli...Tako da bas i nisam zadovoljan Wurtom...
  3. Druze ja sam se mucio 2 zime,smrzavao u autu cak sam i ja pisao ovde o tom problemu (punto 2) pokusao sam da skinem tablu po hladnom vremenu,zaledio sam se i na kraju sam odustao.Kupio sam neko sredstvo za skidanje kamenca raskacio creva uzeo kompresor i tako prao grejac kabine.Uspesno,izaslo je brdo kamenca!Sad greje kao pravi auto
  4. Evo ljudi vozao sam danas punto sa dizelom,nema nikakve razlike u ponasanju auta pa cak ni ne dimi kao sto sam ocekivao od D2. Jos sam se raspitivao na par mesta o ovom mom problemu i svi kazu da dobra kolicina dizela kod nas je obicno loz ulje stim da samo menjaju boju!!!! I svi kazu kao sto je vec neko ovde spomenuo da stranci tj.evropljani nemaju vise vrsta dizela,postoje dva pistolja na benzinskim pumpama Dizel i Benzin e sad se ja pitam da li to neka rafinerija pravi D2 samo za nas :wallbash:
  5. Kao sto naslov kaze greskom usuto 20lit. obicnog dizela. Sta raditi, (ili nista ne raditi)? Presao sam desetak+ kilometara sa tim i nema nikakvih posledica. Sta moze da se desi? Auto stoji u garazi i ceka da se ja odlucim sta cu? izvlaciti sve iz rezervoara ili tako voziti. Tih 20lit. je sad pomesano sa nekih 10-15lit. eurodizela koje je uvek sipano u Punto. Auto je 2002god. motor 1.9jtd, 86 konjskih snaga.
  6. evo da zavrsim sa ovim problemom. Ipak je bio zacepljen grejac kabine!Skinuta creva ispod haube sto vode do njega,ispusten antifriz a untra u "mali hladnjak" sipana voda i tecni kalgon za skidanje kamenca i ostavljeno pola sata.Kasnije ispirano sa mlazom vode i prikopcavano na kompresor.Brdo kamenca je bilo unutra! Ali eto reseno je i to hvala svima a posebno: mikisxy
  7. Zar ovo vise niko ne cita kad nema odgovora?
  8. ok probacu nesto od toga. Reci mi samo da li Punto ima neki ventil koji pusta toplu vodu u kabinu ili je u pitanju klapna samo sa kojom usmeravamo vazduh? Ako ima taj ventil mozda mi on ne otvori kako treba?
  9. pa cime bude zacepljen? jel postoji neko sredstvo mozda za pranje tog sistema?
  10. Pozz Problem je slabo grejanje u kabini.Smrznem se u autu i nakon 15 kilometara nece da greje unutra iako je dostigao odavno radnu temperaturu! -Znaci proverio sam termostat ispravan! -odzracivao sistem iako je antifriz menjan odavno - E onda sam poludeo i pokusao da doprem do malog hladnjaka u kabini na -6 napolju smrznem sa kao...Skinem sve moguce plastike sa table,airbag,volan otkacim tablu...haos i na kraju odustanem jer nisam vise osecao prste! Problem su mi bili svi kablovi i vidim da je komplet grejanje upakovano u poseban sistem plastika za sta bi mi trbalo jos puno puno vremena! -Uglavnom primetio sam na cevima za grejanje sto ulaze u kabinu da jedna je ekstra vruca dok druga sto izlazi je mlaka kad je upaljen ventilator.Kad ugasim ventilator ona se polako greje i bude jednako vruca kao i ulazna cev i cim upalim ventilator dune topao malo vazduh i to je to. Znaci mislim da mi je taj mali hladnjak zacepljen ali ne skroz jer ipak ima neke cirkulacije vrele vode ALI to je jako malo!!! Nema dovoljne cirkulacije vrele vode kroz hladnjak i ventilator totalno rashladi taj grejac kabine Sta da radim?Jel ima neko ideju,iskustvo?Jel moguce da se zacepio-auto je 2002god. Ako ima neko slike tog grejaca kabine i li bilo sta.Pomagajte napolju je -10 a u puntu-9
  11. Samo jedno dobro poliranje resava i najgore ispucale,lose farove.Guglaj
  12. Sad opet moramo da se vratimo na one tri lampice koje tinjaju,primetio sam da stalno tinjaju u voznji a gase se tek kad ugasim motor pa posle nekih 5 sekundi se one gase. --Sad pitanje zasto tek posle 5 sekundi,od cega bi dobijale napon ili koje to uredjaje kompijuter gasi posle 5 sekundi nakon gasenja motora???
  13. evo da vam javim sta bi sa drugovim puntom. Odvezao je auto onako bez serva i majstor mu kaze da mu je otisao motor serva nov motor je 150 evrica a ako hoce oni ce ga previklovati i to onda kosta 80 evra.A senzor pozicije je menjao u istom servisu pre nekoliko meseci za 30evra
  14. Danas kolegi kad smo krenuli sa posla na Puntu otkaze servo mada nije na tabli nista prijavio posle skidanja klema pali se siti lampica ali nema servo pojacivaca... Posto sam tek sad kupio Punta i citajuci forume mislim da je ovo najveca greska FIATA sa tim el.servom zar to nije moglo jednostavno hidraulika....A kako mi se cini i ja cu se pokajati zbog ove kupovine Punta
  15. Da ali ovde stalno te lampice kao tinjaju uopste se ne gase.Ovako-dam kontakt i sve lampice se upale kad upalim auto sve se redovno pogase kao da nema nikakvih gresaka ali u mraku one i dalje tinjaju,na dnevnom svetlu nemozes da vidis da sijaju dok u mraku jasno se vidi da se nisu totalno ugasile nego i dalje svetle ne punim svetlom nego jednostavno recimo sa pola snage nekako sijaju.(nadam se da me razumete)Mozda je negde probila struja pa salje neki slab napon ili ????

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...