jtds 0 Posted September 30, 2015 (edited) Zdravo svima ,da li mogu namontirati prednje i zadnje diskove zajedno sa celjustima sa mare 2.4 jtd , a pozadi mi je dobos i da li bi abs brljavio?U pitanju je fiat bravo 1.9 jtd . Edited September 30, 2015 by jtds Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 30, 2015 Ne znam napamet koje su dimenzije sa Maree 2.4, ali evo šta je jedan čovek stavio na Bravo kad su kočnice u pitanju: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/55205-fiat-bravo-candy-red-by-ka2001mr/- prednje kočnice brembo 4-klipna klješta sa 324mm diskovima sa nissana 350z- zadnje kočnice s diskovima sa brava hgt Eto, sad barem znaš da sa Brava HGT zadnje mogu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jtds 0 Posted October 1, 2015 (edited) Toooo hvala za ovo neshaoct , inace saznao sam da su iste kocnice kod hgt i 2.4 jtd mare i alfe 1.9 jtd 147,156 i 2.4jtd znaci i prednji i zadnji diskovi i kljesta.Abs nece praviti problem jer kao radi preko lezaja tocka tako majstor kaze. Edited October 1, 2015 by jtds Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gagy.GM 59 Posted October 1, 2015 jel ima neko iskustva sa plocicama Icer Spanska marka i kao se tamo prave.U Euro autu kazu da su bas meke i da ne ostecuju diskove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted October 1, 2015 Evo ti post kolege Jankovica i njegovog iskustva sa Icer plocicama. Na moj auto sam stavio Metelli sva 4 diska i ICER plocice svih 8. Zamenio polovinom juna sve komplet, presao od tada oko 3500-4000km i nemam ama bas ni jedan problem.Šta više pre 20dana sam bio na tehnickom i kaze lile - ''ja jos nikada nisam video ovako dobre kocnice!!!''evo jos malo godina prosla, presao 10+ hiljada kilometara, sve po propisu, lepo koci, ne skripi, ne pravi probleme.... Sve plocice ICER, svi diskovi Metelli, period jos malo 2 godine, predjeno ~25.000kmZa svo vreme nije bilo skripe, nisam primetio mnogo prasine a vozio sam bele felne, diskovi su i dalje pravi, nemaju riseve a i jedva da su uopste potroseni.Jedinu zamerku koju imam je prilikom kocenja sa npr 170 na 120 sve je kako treba, onda kao ubrzam na 140 i ponovo prikocim-mnogo slabije koci. Znam da je povezano sa temperaturom i silom kocenja, jednostavno nisu za extremne situacije. Nakon naglog kocenja sa velikih brzina treba im malo vremena (10-20sec) da dodju k sebi.Nije nista ekstremno ni opasno po zivot ali se oseti. 25 meseci kasnije....... ~30.000km kasnije..... sve na svom mestu, koci dobro, ne skripi, nema mnogo prasine, malo je reci da sam 100% zadovoljan. Kako ko pita - ja pisem, evo sad imam iskustva na svakih pola godine oko 33meseca od postavljanja i oko 40.000km mogu samo da ponovim ovo: Za svo vreme nije bilo skripe, nisam primetio mnogo prasine a vozio sam bele felne, diskovi su i dalje pravi, nemaju riseve a i jedva da su uopste potroseni.Jedinu zamerku koju imam je prilikom kocenja sa npr 170 na 120 sve je kako treba, onda kao ubrzam na 140 i ponovo prikocim-mnogo slabije koci. Znam da je povezano sa temperaturom i silom kocenja, jednostavno nisu za extremne situacije. Nakon naglog kocenja sa velikih brzina treba im malo vremena (10-20sec) da dodju k sebi.Nije nista ekstremno ni opasno po zivot ali se oseti. I da dodam da im se izgleda blizi kraj, postale su maaaalo tvrdje, kao da je slabije trenje tj za isti pritisak papucice manja sila kocenja. U svakom slucaju ne diram nista jos, diskovi su odlicni sto se tice riseva, A plocice cu verovatno drugog proizvodjaca tek radi promene i radi iskustva......kad ih budem menjao.....nekad...EDIT : presao sam oko 43-44000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted October 1, 2015 ja se spremam da menjam diskove na Milisavu, verovatno ce to biti Galfer,imaju par jako zanimljivih modela a cena je vise nego pristojna Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan_gt 0 Posted October 1, 2015 (edited) Sta znaci 'imaju zanimljivih modela'? Edited October 1, 2015 by milan_gt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 1, 2015 I u kojoj radnji si ih nasao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted October 1, 2015 Dante, pitaš za sebe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 2, 2015 (edited) Za razliku od nekih drugih koji imaju dve varijanti ili cak i jednu, galfer kod nas ima...Standard, Sport, X-treme, Evo R serija i Evolution verzijom kočionih setova.A radnje sto se tice, mislim da je ovo jedini predstavnik za Srbiju...u Beogradu znam da nemahttp://www.slajer.co.rs/automobili.html Edited October 2, 2015 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan_gt 0 Posted October 2, 2015 Ja sam mislio da kod nas samo ATE imaju power i obicne, bas cu zvati da pitam posto su im najskuplji Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan_gt 0 Posted October 2, 2015 Ovi osnovni su jeftini a ovi malo bolji su naravno skupi, u rangu sa ATE pover/ceramic setom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 2, 2015 Ima zasto su skuplji, ozbiljna roba...Svima kojima treba za neko normalno/gradsko koriscenje ih preporucujem...mislim da nema greske sa tim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gagy.GM 59 Posted October 3, 2015 Uzeo sam Icer plocice 2000din,jos samo da uzmem creva i ulje za kocnice i iduce nedelje menjam. Majstor je video plocice i kaze da su dobre jer imaju dosta grafita i da nebi trebalo da ostecuju disk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted October 3, 2015 Slajer NS, Galfer OEM varijanta - zadnje plocice za Stilo su 3100 din, a zadnji diskovi 5500 din za PAR. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan_gt 0 Posted October 3, 2015 Al cim od njih trazis sledeci nivo od te osnovne cena drasticno skace..sto mu dodje da su te osnovne zaista i osnovne Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 3, 2015 Ništa ni osnovnim ne fali Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted October 3, 2015 Ja sam na c5 stavio te osnovne galfer i stvarno su bile ok.Sada razmatram zamenu na Milisavu i one su mi prvi izbor ali koji model videcemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan_gt 0 Posted October 4, 2015 (edited) Nekima ne fali ni da im ciko nalepi plocice, ume i to da bude bas kako treba cuo sam, tako da dzabe bacate tih par iljada na plocice kad za istu stvar mozete i za iljadu Samo da razgranicimo, svakom po potrebama, ko je zadovoljan nekim plocicama/diskovima kaze i kakav mu je tempo u voznji, meni recimo ATE keramik traju tacno god dana i super sam zadovoljan..takodje ATE diskovi su prva liga..jedino sto sam jednom ja zeznuo one power (narezane) nisam im dao dovoljno vremena pa sam ih rano forsirao i iskrivio ih..znaci obavezno par nedelja lagano/normalno kocenje..posle im mozete raditi sta hocete..isto tako mnogi ne znaju da valja i ulje kociono zameniti, i to da se ne kupi neko jeftino pa da bi se ustedelo kao.. Edited October 4, 2015 by milan_gt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 4, 2015 Nekima ne fali ni da im ciko nalepi plocice, ume i to da bude bas kako treba cuo sam, Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted October 17, 2015 Delphi su po meni i dalje najbolji odnos cena / kvalitet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted October 17, 2015 Samo nisu za zabadanje sa 200, iskrive se relativno lako posle par krugova. Ali za manje vise normalnu voznju, i vise nego dobri, pogotovo za te pare Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted October 18, 2015 Imas i Delphi racing kit, mada greota na dreš staviti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted October 18, 2015 Jeste, zato kad budeš kupovao sad, uzmi običan Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted October 18, 2015 Ja nemam problem, na Bravi je problem snaga i neadekvatne kočnice. Kada namontiraš zadnji most od HGT-a, nećeš više kriviti diskove. Quote Share this post Link to post Share on other sites