Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

^^^ Krov u crnu sjajnu ili mat sa garancijom oko 5000,carbon 7500 ,na svakoj se vide ostecenja i ogrebotine jedino sto mat i carbon folija malo sakrije vec postojece neravnine i ostecenja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko bi kostalo presvlacenje samo krova na Fiat bravu, mat crna folija ?

:welcome:

Oko 4500 din sedmogodisnjs i 2500 trogodisnja

Javljam se sutra pa ako uspemo da se dog. za vreme , i ako ne budes u guzvi , eto mene u pancevu :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Krov u crnu sjajnu ili mat sa garancijom oko 5000,carbon 7500 ,na svakoj se vide ostecenja i ogrebotine jedino sto mat i carbon folija malo sakrije vec postojece neravnine i ostecenja

a da li postavljanje folije zavisi od vremenskih uslova (zima)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

koja folija je najzahvalnija za zatamnjivanje štopova? uradio bih to na svom puntu, možda čak i farove, da to ne bude nešto napadno, tj baš crno, nego primerno onako, da može normalno da se vidi svetlo kroz tu foliju, da se jasno vidi kada dam migavac... Nekako mi je daleko lepše zatamnjen štop folijom, nego sprejom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze koliko bi kostalo presvlacenje krova u crnu karbon foliju za alfu 156. :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, posto prvi put ikad pisem na nekom forumu ne zamerite ako sam nesto zeznuo ili pogresio. Imam par pitanja za Saleta, imam punta klasik radio bih mu instrument tablu i jos neke plastike u Oracal 975 koju bih kupio u Difol-u. Radio sam vec par puta drugu na kolima sitnice (bocne stubove, delove instrument table i sl...) sa karbon folijom naravno tipa (made in China) ali na relativno ravnim i glatkim povrsinama i na metal i na plastiku. Ono za sad nekako i stoji, dokle ce videcemo :thumbup:

Sad me muci pitanje sta bi bilo kad bih ja to uradio na sta li bi licilo jer mi tabla nije glatka vec hrapava i dokle bi se to drzalo tako jer bi hteo da to bude kvalitetno i da stoji tako duze vreme, zbog cega bih nekako i iscaprkao pare za Oracal 975. Ali ako to nebi licilo ninasta i nebi trajalo onda mi se bas i ne daju pare dzabe za igranje sa ovom folijom. :wallbash: :wallbash: da lisi ti nekad nesto slicno radio i sta bi mi preporucio da radim ili da se okanem te ideje? Na jednim kolima (u nekom salonu) sam video instrument tablu mislim da je pravi karbon i izgleda MNOGO dobro sta god da je :thumbup: :thumbup:

Izvinjavam se sto sam oduzio i sto smaram ali mi se mozak usijao od razmisljanja sta cu i kako cu.. :question: Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me kolika je guzva i kada treba da zovem da zakazem stavljanje folije na mog stila;)) samo haubu bih radio u carbon foliju... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Interesuje me koliko para bi bilo presvlacenje celog auta lancia kappa je u pitanju? hauba,krov,gepek u crno ili carbon crni a ostalo u sjajnu narandzastu? hvala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad sam se interesovao da presvučem kola bila je oko 150e folija koja ima garanciju 3 godine i 300e ona sa garancijom 7 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri malo na netu, ja sam gledao prošle godine i otprilike takve su cene bile. Okačiću link ako nađem, bilo je mislim u Smederevu nešto baš jeftino, samo pojma nemam kako se firma zove :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam na godisnjem odmoru pa nisam odgovarao na pitanja,a sto se tice cena folija nisu menjane od prosle godine tj za trogodisnju foliju je cena od 150 do 200 i cena sedmogodisnje folije je od 300 do 350 e,

Vazno je to da na trogodisnju foliju nema garancije zato sto to nije folija namenjena za automobile,ali moze i da se koristi za tu namenu,garancija na sedmogodisnju foliju je pet godina,pored toga radimo i foliju za stakla (iskljucivo LLumar) cetiri godine garancije

Share this post


Link to post
Share on other sites

mene zanima presvlacenje folijom u belu boju,ali do 3 god garancije koja cena? i kad mogu da dodjem da mi se to odradi ja sam iz novog sada..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,interesuje me koliko bi kostalo lepljenje karbon folije na haubu i zatamnjivanje zadnjih bocnih stakala i zadnjeg stakla.U pitanju je Fiat Stilo 5 vrata. Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedno iskustvo od mog drugara kod dotičnog...

Priča kaže sledeće...

Kod doticnog sam oterao auto(u pitanju je renault clio 1) spreman za lepljenje folija i doneo foliju oracal 970 azure metalic...Auto je bio potpuno spreman kao za farbanje i kupio sam folije koje su najkvalitetnije i najbolje za lepljenje celog auta i namenjene za to. Kupio sam 15m2, a m2 kosta 1700 dinara(sa pdv-om)...Platio sam za ruke 120 evra za ceo auto iako mi covek nije zalepio branike ni retrovizore jer nije uspeo da sa 15m2 zalepi ceo auto. Ali nije to glavni problem.. Problem je sto je auto pun baloncica i sto je folija matirana na dosta mesta i cak je vrata lepio tako sto je sekao foliju na pola vrata i sad je tu pocelo da se odlepljuje... Zvao sam ga sto puta da se dogovorimo kad da dodjem da mu pokazem o cemu se radi, ali to je bilo dogovaranje da se cujemo za par dana da se dogovorimo za sledecu nedelju i sve tako u krug. Na kraju mi je rekao da dodjem jedan dan uvece... Kad sam otisao i rekao mu za baloncice kojih ima na po celom auto poceo je da me ubedjuje kako ce baloncici sami da nestanu vremenom ali je ipak uzeo da ih izbusi skalpelom... I naravno posto je bio mrak auto je gledao u garazi sa losim osvetljenjem pa nije video da je nesto matirano iako sam ja i tad video ...cak me je njegov drugar ubedjivao da je to zbog toga sto boja ispod folije nije ista (a ista je i to naravno nema nikakve veze sa matiranom folijom)... Pa je dogovor ostao da dodjem u toku dana da to pogleda i da mi zatamni stakla ali to je opet bilo za nekih dve nedelje i trebao je da mi javi kad mu stignu folije za stakla. Posto se nije javljao ja sam ga zvao ali ovog puta i kuturno zatrazio da mi vrati pare bar za branike i retrovizore sto nije uradio... Ponudio mi je 20 evra da mi vrati...Posto sam iz Beograda a on iz Panceva mene je toliko gorivo samo kostalo i resio sam da mi se vise ne isplati nikakav dogovor sa ovim covekom... Lose zalepljene folije pune baloncica, folije na vratima zasece na pola vrata koje se vec odlepljuju, pola krova matirano (sve oko sibera) i gornji deo petih vrata, neuradjeni branici i retvorizori...To su rezultati rada coveka koji se reklamira na ovom forumu... A o dogovoru sa njima da ne govorim... Covek ima vise obaveza od Obame kad treba da dodje neko da mu reklamira lose uradjen posao... Mada smo se lako dogovorili kad sam trebao da dodjem da mi uzme pare.

Eto čisto da znate sa kim imate posla... toliko od mene i mog drugara ;)

Kad bude bilo malo lepše vreme i čist auto postavićemo vam slike da vidite kako auto izgleda posle lepljenja folija kod dotičnog.

Edited by Markedjani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cilj ovog i ostalih foruma je upravo to da se iznesu i pozitivni i negativni komentari.U poslu ce biti uvek onih koji su nezadovoljni uradjenim poslom,ali ako je to jedan od stotinu onda je zanemarljiv broj.Moram da odgovorim na par iznetih cinjenica Markedjanija.Folije je bilo 9.4 metara duznih na sirini od 152 cm,sto je i receno pre lepljenja,tacnije zajedno smo premerili auto i konstatovali da ce folija morati da se nategne da bi moglo da se sve izlepi sto je i uzrok blagog matiranja folije.Sto se tice "baloncica" i dalje stojim iza toga da ce se povuci,pripremu automobila je radio sam,a svi koji su ikada imali posla sa folijom znaju da folija pokaze svaku neravninu pa i onu najmanju tackicu(sam je rekao da ga je pripremao uvece ,a cak sam i ja neke delove doradio da bi to bilo kako tako dobro).Cena za ceo automobil je dogovorena 120e, sa dogovorom da donese jos folije da izlepimo branike i retrovizore.Javio se i rekao da odustaje od lepljenja istih i pitao koliko cu novca da mu vratim za to.Ja sam mu ponudio 20e sto i jeste cena za lepjlenje dva branika.Na delovima gde je folija secena treba da dodju lajsne koje je rekao da ce da kupi i postavi a folija je morala biti isecena zato sto je prskano auto lakom i na tim prevojima bi se podigla i pukla da nije prosecena,a to se ne bi videlo da su lajsne postavljene.Ostajem i ja duzan da postavim slike pre i posle lepljena.

Hvala svima na dobrim i losim komentarima,to moze samo podici kvalitet saradnje i posla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...