Jump to content
FAS Goran
kole

Spuštanje - iskustva i saveti

Recommended Posts

Komplet kola nagnuta unapred. Pa na sta to lici? A valjda bi i laiku trebalo da bude jasno sta se desava sa funkcionalnoscu...takvog...sklopa
 

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad izgleda kao da je izdignut napred, tek kad se zagledam u pragove vidim da je ravan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

definitivno najnizi auto u srbiji, vlasnik tvrdi da mu je najniza tacka nepun cm od zemlje

 

cxcv14002.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovo ne moze da se vozi,sigurno mu sluzi samo za poziranje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

najniza tacka menjac gume 165/55 felne bbs mahle 6j et13 amortizeri nisu punjeni uljem nego betonom :D sala mala mnogo kratki i mnogo tvrdi amorti sa valjda mnogo skracenim ficinim oprugama amorti by gorance bataja

Edited by neshaoct
mng = mnogo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolazio je i do SU ali koliko sam ja cuo od nekih ljudi koji su isli u koloni sa njim, van auto puta ima maksimalnu brzinu od 60km/h :laughing: Bio je pre par godina jedan Yugo u slicnom fazonu, iskrivio je krak karoserije celom sirinom auta  :turned:

 

Licno zbog ovakvih stvari ja ne cenim prakticno nikoga od ljudi koji se bave ovim poslom, necu ulaziti u pricu oko toga da li je bezbedno ili ne voziti tako nizak auto, niti da li to oslanjanje ima adekvatno funkcionisanje da amortizuje bezbedno vozilo i da ga odrzi na kolovozu, ali ovako nesto prevazilazi sve konstruktivne mogucnosti samog vozila. Tu spona udara u polusasiju, desna poluosovina u altenator, b. stangla u menjac, rame i b. stangla su totalno uvrnuti, poluosovine samo sto ne ispadnu iz diferencijala (ne znam da li je istina, neko mi rece i da mu je ispadala), nisam siguran ni da li rame i spone tj kugle imaju dovoljan ugao u odnosu na rukavac posto stoje pod nekim ekstremnim uglom... Mislim bez obzira sto mozda vlasnik i zna i svestan je toga, licno ja ne bih ovako napravio bez obzira sto je spreman da plati i snosi posledice. A ovaj auto stoji 4-5cm nize nego sto fabricka konstrukcija omogucava pri punoj kompresiji oslanjanja. 

 

Najgore od svega je sto se ovako nesto propagira kao sve super funkcionise i nema nikakvih problema pa se mnogi zeznu i krenu istim putem pa znam licno par ljudi koji su zavrsili sa puknutim polusasijama, iskrivljenim kosevima, propisalim amortizerima i mnogim drugim havarijama... 99% ljudi se nadju uvredjeni i prozvani kad im kazes ta do ne funkcionise nego te ubedjuju kako je sve super, ne znam sto je problem priznati da je nesto show car a ne performance car.

 

PS: CIsto da ne bude shvaceno kao da pljujem vlasnika auta, nisam ga upoznao ali mi rece jedna bliska osoba da je covek totalno realan, svestan je da je auto samo za poziranje i ne tvrdi suprotno, ja pricam sad u globalu kako je u vecini slucajeva. Da razjasnim za one koji vole da se igraju gluvih telefona :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog ovoga je neko pametan izmislio vazdusno vesanj. Kad poziras spustis a kad se vozis dignes gore i svi srecni!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li neko podatak da li su opruge na sportingu 1.2 16v krace od onih na puntu sa pet vrata 1.2 8v (classic)?

Razlika u visini auta je vidljiva i bez merenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavio sam eibach prokit na mog brava , super je sve ali zadnjica bi mogla jos malo dole. Generalno je to problem kod pro kit-a.  E sad majstor mi kaze da ce te nove opruge malo da se sabiju, jel to istina?

Edited by CrackFox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li su nove opruge kao gibnjevi, ja sto sam radio gibnjeve, ako se stavi odmah ili posle par dana od peglanja na meru, onda auto odmah padne skoro odmah na meru koju treba, ako recimo stoji tako ispeglan mesec dva nenamontiran, onda auto zna da bude po 30-40mm visi nego sto treba pa se sleze. Ne znam da li i nove opruge imaju slicanu karakteristiku da recimo auto manje padne nakon ugradnje ako su opruge bile duze skladistene pa da im treba period sleganja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa obicno jeste na mnogim autima tako malo visa zadnjica, verujem da gledaju na to i da ako se vozi auto pod opterecenjem a i prednje opruge su univerzalne najcesce pa par motora, a nije uvek svaki iste tezine a i vecine dodatne opreme se smesta u prednjem kraju vozila pa i tu mogu da se jave razlike izmedju razlicitih nivoa opremljenosti auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A te pro kit da li ce ti brze unistiti tvoj fabricki amortizer to je sad pitanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro-Kit prema uputstvima može na serijske amortizere, ali tek kad se upari s konkretnim setom amortizera osjetit ćeš sve benefite u vožnji. Sad, očekivati neka čuda s amortizerima koji su prešli 100+ tisuća kilometara nije realno, mogu sutra pustiti ulje, a možeš se voziti s istima još 50 000 kilometara, to nitko ne može garantirati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretski da, ali u praksi moze i ne mora odnosno ako sve normalno funkcionise, druge stvari ce pre presuditi nego sam opruge. Ni jedan amortizer ne traje tacno u kilometar jednako, to mozes i videti i po tome da na jednom autu sva cetiri amortizera ne propadaju jednakom brzinom pa samim tim je nemoguce garantovati koliko ce opruge skratiti vek trajanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ali generalno smanjuje vek trajanja ja sam zbog toga odustao od kupovine istih

Npr na kolima imas fabricki amortizer auto presao 140000 km i izbacis fabricke opruge i stavis te eibach ili koje god, velike su sanse da ili jedan ili sva 4 ili kako god propisaju vrlo brzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...