Milutinac 5906 Posted September 11, 2015 (edited) Komplet kola nagnuta unapred. Pa na sta to lici? A valjda bi i laiku trebalo da bude jasno sta se desava sa funkcionalnoscu...takvog...sklopa Edited September 11, 2015 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted September 11, 2015 Sad izgleda kao da je izdignut napred, tek kad se zagledam u pragove vidim da je ravan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted September 11, 2015 definitivno najnizi auto u srbiji, vlasnik tvrdi da mu je najniza tacka nepun cm od zemlje Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 11, 2015 Izduva malo gumu i lezi na zemlji Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted September 12, 2015 Pa ovo ne moze da se vozi,sigurno mu sluzi samo za poziranje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusan_veli 0 Posted September 12, 2015 (edited) najniza tacka menjac gume 165/55 felne bbs mahle 6j et13 amortizeri nisu punjeni uljem nego betonom sala mala mnogo kratki i mnogo tvrdi amorti sa valjda mnogo skracenim ficinim oprugama amorti by gorance bataja Edited September 14, 2015 by neshaoct mng = mnogo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted September 14, 2015 Pa ovo ne moze da se vozi,sigurno mu sluzi samo za poziranje!Slikano u Sremskoj MItrovici...momak ga dovezao iz BG Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 14, 2015 Dolazio je i do SU ali koliko sam ja cuo od nekih ljudi koji su isli u koloni sa njim, van auto puta ima maksimalnu brzinu od 60km/h Bio je pre par godina jedan Yugo u slicnom fazonu, iskrivio je krak karoserije celom sirinom auta Licno zbog ovakvih stvari ja ne cenim prakticno nikoga od ljudi koji se bave ovim poslom, necu ulaziti u pricu oko toga da li je bezbedno ili ne voziti tako nizak auto, niti da li to oslanjanje ima adekvatno funkcionisanje da amortizuje bezbedno vozilo i da ga odrzi na kolovozu, ali ovako nesto prevazilazi sve konstruktivne mogucnosti samog vozila. Tu spona udara u polusasiju, desna poluosovina u altenator, b. stangla u menjac, rame i b. stangla su totalno uvrnuti, poluosovine samo sto ne ispadnu iz diferencijala (ne znam da li je istina, neko mi rece i da mu je ispadala), nisam siguran ni da li rame i spone tj kugle imaju dovoljan ugao u odnosu na rukavac posto stoje pod nekim ekstremnim uglom... Mislim bez obzira sto mozda vlasnik i zna i svestan je toga, licno ja ne bih ovako napravio bez obzira sto je spreman da plati i snosi posledice. A ovaj auto stoji 4-5cm nize nego sto fabricka konstrukcija omogucava pri punoj kompresiji oslanjanja. Najgore od svega je sto se ovako nesto propagira kao sve super funkcionise i nema nikakvih problema pa se mnogi zeznu i krenu istim putem pa znam licno par ljudi koji su zavrsili sa puknutim polusasijama, iskrivljenim kosevima, propisalim amortizerima i mnogim drugim havarijama... 99% ljudi se nadju uvredjeni i prozvani kad im kazes ta do ne funkcionise nego te ubedjuju kako je sve super, ne znam sto je problem priznati da je nesto show car a ne performance car. PS: CIsto da ne bude shvaceno kao da pljujem vlasnika auta, nisam ga upoznao ali mi rece jedna bliska osoba da je covek totalno realan, svestan je da je auto samo za poziranje i ne tvrdi suprotno, ja pricam sad u globalu kako je u vecini slucajeva. Da razjasnim za one koji vole da se igraju gluvih telefona Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted September 14, 2015 Zbog ovoga je neko pametan izmislio vazdusno vesanj. Kad poziras spustis a kad se vozis dignes gore i svi srecni! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 14, 2015 Deo je prebačen u odgovarajuću temu:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/62716-air-ride-vazdušno-oslanjanje-adaptivno-vešanje/?p=1262010 Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted September 19, 2015 Ima li neko podatak da li su opruge na sportingu 1.2 16v krace od onih na puntu sa pet vrata 1.2 8v (classic)?Razlika u visini auta je vidljiva i bez merenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted October 20, 2015 (edited) Stavio sam eibach prokit na mog brava , super je sve ali zadnjica bi mogla jos malo dole. Generalno je to problem kod pro kit-a. E sad majstor mi kaze da ce te nove opruge malo da se sabiju, jel to istina? Edited October 20, 2015 by CrackFox Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 20, 2015 Da, obicno se malo slegnu nakon prvih par 100km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted October 20, 2015 Tipa par milimetara tj neprimetno ili oko 10mm ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 20, 2015 Pa to nema nekog pravila. Zna nekad i da ostane ko roda pa da padne 30mm a nekad padne samo par mm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted October 20, 2015 Hahaha ko roda brao . Izmericu na ravnom , znam koliko je bilo od asfalta do ruba kad sam montirao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 20, 2015 Ne znam da li su nove opruge kao gibnjevi, ja sto sam radio gibnjeve, ako se stavi odmah ili posle par dana od peglanja na meru, onda auto odmah padne skoro odmah na meru koju treba, ako recimo stoji tako ispeglan mesec dva nenamontiran, onda auto zna da bude po 30-40mm visi nego sto treba pa se sleze. Ne znam da li i nove opruge imaju slicanu karakteristiku da recimo auto manje padne nakon ugradnje ako su opruge bile duze skladistene pa da im treba period sleganja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted October 20, 2015 Da kontam, ovo mi je stiglo iz Nemacka, nove sa ebay-a. Ali kontam da je to to posto na slikama sa neta, tako svima izgleda zadnjica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 20, 2015 Pa obicno jeste na mnogim autima tako malo visa zadnjica, verujem da gledaju na to i da ako se vozi auto pod opterecenjem a i prednje opruge su univerzalne najcesce pa par motora, a nije uvek svaki iste tezine a i vecine dodatne opreme se smesta u prednjem kraju vozila pa i tu mogu da se jave razlike izmedju razlicitih nivoa opremljenosti auta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted February 3, 2016 A te pro kit da li ce ti brze unistiti tvoj fabricki amortizer to je sad pitanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted February 3, 2016 Pro-Kit prema uputstvima može na serijske amortizere, ali tek kad se upari s konkretnim setom amortizera osjetit ćeš sve benefite u vožnji. Sad, očekivati neka čuda s amortizerima koji su prešli 100+ tisuća kilometara nije realno, mogu sutra pustiti ulje, a možeš se voziti s istima još 50 000 kilometara, to nitko ne može garantirati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted February 3, 2016 Mora skratiti vek trajanja fabrickom amortizeru Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 3, 2016 Teoretski da, ali u praksi moze i ne mora odnosno ako sve normalno funkcionise, druge stvari ce pre presuditi nego sam opruge. Ni jedan amortizer ne traje tacno u kilometar jednako, to mozes i videti i po tome da na jednom autu sva cetiri amortizera ne propadaju jednakom brzinom pa samim tim je nemoguce garantovati koliko ce opruge skratiti vek trajanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted February 3, 2016 Da ali generalno smanjuje vek trajanja ja sam zbog toga odustao od kupovine istih Npr na kolima imas fabricki amortizer auto presao 140000 km i izbacis fabricke opruge i stavis te eibach ili koje god, velike su sanse da ili jedan ili sva 4 ili kako god propisaju vrlo brzo Quote Share this post Link to post Share on other sites