Markobgd 609 Posted December 29, 2015 Evo za Deltu OEM Nije strašno...Ovi zamenski o kojima pričamo su 60~70e znači bolje OEMA zašto ovo sve i pišem pošto su mi amorti ok nemam pojima....kako je sve ovo i počelo Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted December 29, 2015 jedno pitanje ...kada se menja solja amortizera osim sto se otpusta amortizer za gornje solje da li mora i sa glavcine ( ona dva srafa sto prolaze kroz glavcinu ) ili ne .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted December 30, 2015 Došlo izgleda vreme za proveru amortizera na mom ljubimcu. Danas idemo na shock test. Ubeđen sam da su zadnji zreli za promenu, videćemo za prednje.Ono što mene interesuje je, da li uzeti uljne ili gasne amortizere sa niskim pritiskom? Koji bolje reaguju na niskim temperaturama?Pre svega me interesuje udobnost, hoću da auto ''pliva'' po ovim našim napaćenim putevima. Ako neko ima predog o udobnim amortizerima, i o tome gde kupiti isti, bio bih zahvalan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted December 30, 2015 Lancia Dedra je u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 30, 2015 A zasto uzeti te pogresne amortizere umesto gasnih visokog pritiska? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted December 30, 2015 Čuo sam da je auto manje udoban sa njima. Ako živim u zabludi- ispravite me. Otvoren sam za sve opcije, i bilo bi mi drago da vidim predloge i od vas. @YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 30, 2015 Mislim da sam na ovih 40 stranica to sigurno 2-3 puta ako ne i vise objasnjavao zasto je to mit Moze i ne mora da bude, taj mit potice tamo iz proslog veka kada je ta tehnologija bila ogranicena najvise samo na sportske amortizere, sad je ta tehnologija toliko ucestala da smatram samo sramotom proizvodjaca da uopste nude amortizere koji nisu gasni visokog pritiska i u danasnje vreme je veca sansa da budu udobniji zbog te tehnologije nego neudobni da ne zalazim ponovo zasto i kako. I kao sto sam rekao, za mene ne postoji drugi amortizer sem Bilsteina Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted December 30, 2015 Hvala lepo. B4 bi zadovoljio kriterijume udobnosti i stabilnosti? Ponavljam, retko kad vozim preko 80, preko 100 ekstremno retko, par puta godišnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 30, 2015 Verujem da bi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted December 30, 2015 Zahvaljujem na brzim odgovorima.Samo još ako nije problem, recite gde bih mogao da kupim amortizere a da ne dobijem lošu robu. Može i privatnom porukom ako pravila foruma ne dozvoljavaju reklamiranje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 30, 2015 VS autodelovi bilstein (ne znam koji) za Stilo prednji 4000 zadnji 3114din Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 30, 2015 Uvoze ih Vudim i Wagen trade. Saradjivao sam sa obe firme, iz Wagena se desilo da stignu kopije. Sa Vudimom nisam imao problema, ali sad vec duze vreme nisam saradjivao ni sa jednima. Sigurno su B4 tj gasni visokog pritiska, jer uljne tj B2 sam ja video samo za neke Lade da proizvodi Bilstein, cak je i za Yugo bio B4 iako fabricki nikad nije dosao sa gasnim visokog pritiska B6 je 3-4 puta skuplji najcesce od toga... Mislim da ispod 12000din nisam ni video da ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 30, 2015 Bilstein prednji za stilo 4000!? To nikad nije bilo, najjeftinije djubre je bilo 4500din po komadu. Monroe na akciji trenutno je oko 10500-11000 din za par. Dal je moguce? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 30, 2015 i ti kazes da b4 (pod uslovom da je stvarno b4) vrh ponude amortizera uzevsi u obzir cenu tj pandan monroe po ceni a kvalitet bolji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted December 30, 2015 (edited) Zadovoljio bih se sa B4. Još par stvari, i voziću nov auto koji je 20 godina star, hah.Ako su 4000 prednji, odmah bih uzeo par bez ikakve provere amortizera. Znam da nisu dobri čim su 20 godina stari. Edited December 30, 2015 by Hades Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 30, 2015 Nemam pojma, stoji im na sajtu ko zna kad je azuriran Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted December 30, 2015 Da nije kopija? Da ne ispadne Monroe bolji od Bilstein-a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 30, 2015 i ti kazes da b4 (pod uslovom da je stvarno b4) vrh ponude amortizera uzevsi u obzir cenu tj pandan monroe po ceni a kvalitet bolji? Ko kako formira cene i da li je original nisam upucen. Ali imam x primera gde je skuplji proizvodjac ispao puno gori od jeftinijih Uzmite u obzir i da Monroe gotovo stalno ima neku akciju pa ispadne manje vise uvek kupis 4 a platis 3 sto znaci da je cena cist marketing jer ni na toj akciji oni ne idu u minus sa zaradom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted December 30, 2015 Lancia Dedra je u pitanju. Popuni polje Garage u profilu. I obavezno okaci ovde rezultate shock testa.Od amortizera pogledaj i Bilstein i KYB i Monroe Reflex( za ovo se neki nece sloziti ali bih ja i njih uzeo u razmatranje. Mozes pozvati i neki od ovlascenih servisa i i proveriti koliko su original.Cisto informativno a mozda se iznenadis cenom kao i ja svojevremeno kad sam gledao za moj auto jer je cena bila samo 20% veca od zamenskih ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20050 Posted December 30, 2015 @jankela Pa za Punta KYB prednji kostaju 4.750 po komadu a Bilstein je verujem kvalitetniji pa me cudi ova cena od 4.000 za Stila. Verovatno da im cene nisu azurirane odavno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted December 30, 2015 Dante, hvala puno. Gužva je bila danas, a to je jedini servis u gradu koji radi shock test.Dobar drugar radi u Euro 07, može finu cenu da formira, samo je pitanje hoću li dobiti original Kyb ili Bilstein, ili treću ruku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted December 30, 2015 Axic radi za kyb...hehe izvini morao sam ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted December 30, 2015 ^ To je dobro, srediće nam dobru cenu.U suštini, Bilstein B4 ili KYB Excel G? Bar što se udobnosti tiče. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted December 30, 2015 Samo da su original i nema greske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 30, 2015 Ja jos nisam procitao neko iskustvo sa KYB i da je neko hvalio udobnost Na ARCS sam procitao i par negativnih iskustava sa tim da amortizeri proizvode odredjenu buku u radu. Quote Share this post Link to post Share on other sites