Jump to content
FAS Goran
LDEX

Iskustva sa amortizerima

Recommended Posts

Evo za Deltu OEM

 

cxcv990939.jpg

Nije strašno...
Ovi zamenski o kojima pričamo su 60~70e znači bolje OEM

A zašto ovo sve i pišem pošto su mi amorti ok nemam pojima....kako je sve ovo i počelo

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedno pitanje ...

kada se menja solja amortizera osim sto se otpusta amortizer za gornje solje da li mora i sa glavcine ( ona dva srafa sto prolaze kroz glavcinu ) ili ne ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Došlo izgleda vreme za proveru amortizera na mom ljubimcu. Danas idemo na shock test. Ubeđen sam da su zadnji zreli za promenu, videćemo za prednje.

Ono što mene interesuje je, da li uzeti uljne ili gasne amortizere sa niskim pritiskom? Koji bolje reaguju na niskim temperaturama?

Pre svega me interesuje udobnost, hoću da auto ''pliva'' po ovim našim napaćenim putevima. Ako neko ima predog o udobnim amortizerima, i o tome gde kupiti isti, bio bih zahvalan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čuo sam da je auto manje udoban sa njima. Ako živim u zabludi- ispravite me. Otvoren sam za sve opcije, i bilo bi mi drago da vidim predloge i od vas. @YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da sam na ovih 40 stranica to sigurno 2-3 puta ako ne i vise objasnjavao zasto je to mit :D Moze i ne mora da bude, taj mit potice tamo iz proslog veka kada je ta tehnologija bila ogranicena najvise samo na sportske amortizere, sad je ta tehnologija toliko ucestala da smatram samo sramotom proizvodjaca da uopste nude amortizere koji nisu gasni visokog pritiska i u danasnje vreme je veca sansa da budu udobniji zbog te tehnologije nego neudobni da ne zalazim ponovo zasto i kako.

 

I kao sto sam rekao, za mene ne postoji drugi amortizer sem Bilsteina ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala lepo.

B4 bi zadovoljio kriterijume udobnosti i stabilnosti? Ponavljam, retko kad vozim preko 80, preko 100 ekstremno retko, par puta godišnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zahvaljujem na brzim odgovorima.

Samo još ako nije problem, recite gde bih mogao da kupim amortizere a da ne dobijem lošu robu. Može i privatnom porukom ako pravila foruma ne dozvoljavaju reklamiranje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvoze ih Vudim i Wagen trade. Saradjivao sam sa obe firme, iz Wagena se desilo da stignu kopije. Sa Vudimom nisam imao problema, ali sad vec duze vreme nisam saradjivao ni sa jednima.

 

Sigurno su B4 tj gasni visokog pritiska, jer uljne tj B2 sam ja video samo za neke Lade da proizvodi Bilstein, cak je i za Yugo bio B4 iako fabricki nikad nije dosao sa gasnim visokog pritiska :D B6 je 3-4 puta skuplji najcesce od toga... Mislim da ispod 12000din nisam ni video da ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilstein prednji za stilo 4000!? To nikad nije bilo, najjeftinije djubre je bilo 4500din po komadu. Monroe na akciji trenutno je oko 10500-11000 din za par. Dal je moguce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadovoljio bih se sa B4. Još par stvari, i voziću nov auto koji je 20 godina star, hah.

Ako su 4000 prednji, odmah bih uzeo par bez ikakve provere amortizera. :) Znam da nisu dobri čim su 20 godina stari.

Edited by Hades

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ti kazes da b4 (pod uslovom da je stvarno b4) vrh ponude amortizera uzevsi u obzir cenu tj pandan monroe po ceni a kvalitet bolji?

 

Ko kako formira cene i da li je original nisam upucen. ;)  Ali imam x primera gde je skuplji proizvodjac ispao puno gori od jeftinijih ;)

 

Uzmite u obzir i da Monroe gotovo stalno ima neku akciju pa ispadne manje vise uvek kupis 4 a platis 3 sto znaci da je cena cist marketing jer ni na toj akciji oni ne idu u minus sa zaradom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia Dedra je u pitanju.

 

Popuni polje Garage u profilu.

 

I obavezno okaci ovde rezultate shock testa.

Od amortizera pogledaj i Bilstein i KYB i Monroe Reflex( za ovo se neki nece sloziti ali bih ja i njih uzeo u razmatranje.

 

Mozes pozvati i neki od ovlascenih servisa i i proveriti koliko su original.Cisto informativno a mozda se iznenadis cenom kao i ja svojevremeno kad sam gledao za moj auto jer je cena bila samo 20% veca od zamenskih ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jankela Pa za Punta KYB prednji kostaju 4.750 po komadu a Bilstein je verujem kvalitetniji pa me cudi ova cena od 4.000 za Stila.

Verovatno da im cene nisu azurirane odavno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dante, hvala puno.

Gužva je bila danas, a to je jedini servis u gradu koji radi shock test.

Dobar drugar radi u Euro 07, može finu cenu da formira, samo je pitanje hoću li dobiti original Kyb ili Bilstein, ili treću ruku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^

To je dobro, srediće nam dobru cenu.

U suštini, Bilstein B4 ili KYB Excel G? Bar što se udobnosti tiče.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jos nisam procitao neko iskustvo sa KYB i da je neko hvalio udobnost :D Na ARCS sam procitao i par negativnih iskustava sa tim da amortizeri proizvode odredjenu buku u radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...