Axic 20048 Posted December 30, 2015 Axic radi za kyb...hehe izvini morao sam ... U pravu si Yugisa, nema udobnosti sa KYB ali se ocas posla navikne covek.Evo nek kolega dimitrijus kaze, on je sva 4 zamenio pa moze da prenese utiske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted December 30, 2015 Da... pozadi se oseti... stabilnije držanje u krivinama.. pri ožtrijoj vožnji udonost se malo smanji... a napred nisam primetio mnogo razlike.. stabilnost dosta dobra... i malo je trvdji .. više nego pozadi.... znači ne dobije se udobnost ... dobije se stabilnost... ja sam napisao moja iskustva ... i to je kod punta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted December 31, 2015 Evo koja je cena za B4 i Excel G. I nije neka razlika u ceni.Prednji amortizeri standardna varijanta-bez elek.regulacijeBilstein B4 5740,00 din/komKayaba 6.220,00 dinaraZadnjiBilstein 3.700,00 din/komKayaba 3.500,00 din/kom Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 31, 2015 Koji auto i gde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted December 31, 2015 Lancia Dedra. Kod jednog poznanika, tvrdi da su original, daje 2 godine garanciju, i td. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 31, 2015 Evo za Stiliste - Stilo 5v amortizeri cene u SmederevuKayaba 5800 i 4400Bilstein 6100 i 4650Sachs 8900/6700 i 4500/4615 (dve cene-dve prodavnice) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted December 31, 2015 Rezultati shock testa: Prednji: 82-82Zadnji: 56-50 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted December 31, 2015 Prednji solidni, zadnji kaputt . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted December 31, 2015 Bas tako,ako su prednji prva ugradnja to je odlican rezultat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted December 31, 2015 Fabrički su i prednji i zadnji, ja sam kolima drugi vlasnik. Ovaj pre mene nije znao ni šta je Lancia, sijalicu nikad nije zamenio.Znao sam da su zadnji prolupali, a rezultat prednjih amortizera me je prijatno iznenadio.Promeniću zadnje odmah, a neću dugo čekati pre promene prednjih. Hoću da vidim kako će da špiluje sa novim amortizerima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted January 1, 2016 (edited) Posle mnogo razmišljanja, odlučio sam se za KYB Excel G amortizere. Uzeo u Euro 07, cena 2750 rsd po komadu, kupio samo zadnje. Garancija valjda 2 godine, drugar radi kod njih, kune se da nije kopija.Praznici su, pa se nadam da će stići i da će biti ugrađeni do ponedeljka-utorka, ako Bog da. Edited January 1, 2016 by Hades Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted January 1, 2016 Super. Obavezno iznesi utiske! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted January 2, 2016 I posle zamene opet na shock test,pa da vidimo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted January 2, 2016 I posle zamene opet na shock test,pa da vidimo Obavezno.Rezultati novih originalnih amortizera bi trebali da budu 95-100%, i da su izjednačeni levi i desni?! Nadam se da sam se odlučio za meke amortizere, i da će da plivaju po putu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 2, 2016 Ako to bude slucaj, bices prvi za kojeg cujem da KYB plivaju i da su udobni Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted January 2, 2016 Nsjbolje bilstein b4 i miran si. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViktorBG 84 Posted January 2, 2016 (edited) Moje iskustvo sa Optimal amortizerima je lose. Nikad gore amortizere nisam video, 2 godine garancije ali zato su reklamirani posle mesec dana pa nakon toga opet isto. Lupa u krivini, pri malim brzinama... Na Toyotu sam stavljao. Edited January 2, 2016 by FIAT COUPE 16V Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted January 2, 2016 Kocka je bačena.Elem, gore od ovoga ne može da bude. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted January 2, 2016 jedno pitanje ...kada se menja solja amortizera osim sto se otpusta amortizer za gornje solje da li mora i sa glavcine ( ona dva srafa sto prolaze kroz glavcinu ) ili ne ....neko ???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 2, 2016 Kocka je bačena.Elem, gore od ovoga ne može da bude. Optimista Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted January 2, 2016 (edited) Bar 10 ljudi je reklo da je Bilstein toliko lošiji od KYB-a da ne mogu da se porede.A i realno, od prolupalih amortizera nijedan ne može da bude gori. Možda je Kayaba tvrđi amortizer za nijansu, videćemo.Zato sam uzeo KYB Excel G koji nije sportski amortizer. Edited January 2, 2016 by Hades Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 2, 2016 (edited) Iznenadio bi se kad bi znao sta sam sve video a bavim se time samo iz hobija Sto je pomalo smesno reci kad imam dyno za amortizere koji u Srbiji ja znam da samo jedna firma ima (naravno mozda ima jos ali nisam cuo) Edited January 2, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted January 2, 2016 Ne razumem se u amortizere baš najbolje. Ali ako poredimo 2 vrhunske marke amortizera, to je kao da poredimo telefone Lg G3 i Sony Z3. Jednom bolji displej, drugom kamera, a i jedan i drugi su bolji od Samsunga S3 ili S4. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 2, 2016 (edited) Govoris coveku sa 3310 o telefonima Ali tako kako ti kazes da neki elementi karaterisu telefone, tako odredjeni sklopovi amortizeri karakterisu sta je vrhunsko a ne njegovo ime i marketing No zao mi je sto nemam priliku da za jedan model auta uporedim KYB i Bilstein ili barem eto da testiram jedan KYB, cisto da vidim kako to radi Ono sto ja znam da sam radio za stotinak ljudi razne kombinacije modifikovanih amortizera i opruga i jos ni jednom nisam imao reklamaciju na udobnost tj bilo je jako puno pozitivnih reakcija da nisu doziveli da auto ima taj nivo performansi uz takvu udobnost, a pohvale su dolazile cak i od nekih sampiona, istina iz HR... Jedine reklamacije koje sam ja imao su da se ljudi zale da je udobnost izuzetna a da su izostale performanse, ali to je usustini njihova greska, jer su sami insistirali da ne radim tvrdju verziju jer ce im biti neudobno jer kod njihovih prijatelja je neko drugi radio slicno nesto i bilo je jako neudobno Ne smatram sebe ekspertom, ali mislim da znam ponesto o udobnosti i amortizerima, a oko polovine ljudi koristi Bilstein amortizere (i to samo iz finansijskih razloga) koje sam ja modifikovao i niko nije imao probleme, a neki se voze i na trkama Tako da ja necu iskljuciti cinjenicu da KYB moze biti slican ili nesto bolji od Bilsteina, ali da nisu za uporedjivanje je izjava koju ja ne bih tako lako izrekao i prihvatio jer znam sta originalan Bilstein moze da ponudi i nema te tehnologije koja moze da pruzi nesto puno bolje u udobnosti i stabilnosti sem po pitanju trajnosti ako izuzmemo price sa aktivnim oslanjanjem tj kontrolom rada amortizera kao na novim vozilima Mislim ima puno mesta za napredak cak i bez te poslednje tehnologije, ali da se ogranicimo na amortizere dostupne siroj javnosti. Edited January 2, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted January 2, 2016 (edited) Jugiša, koliko sam ukapirao, ti sa Kyb nikad nisi radio. Samo tvrdiš da je Bilstein odličan i to je ok.Meni trebaju amortizeri koji neće da mi pomere bubreg na svakoj neravnini, što je slučaj sa sadašnjim. Brdo ljudi je pohlalilo Kyb, isto tako i Bilstein. Nepristrasno sam izabrao Kyb. Edited January 2, 2016 by Hades Quote Share this post Link to post Share on other sites