Jump to content
Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

 

Sinhroni stradaju zao sto ljudi ne znaju da saltaju kako treba i vremenom ode sinhron, taj menjac je malo "sporiji" tj ne treba menjati brzine kao na yugu nego lagano wink.png

A ta buka ili ti "whining noise" dolazi od lezajeva na snopu koji propadaju zato sto su po ovim slikama koliko ja mogu da zakljucim lose konstrukcijski reseni u dnosu na obrtni moment motora pogotovu bas za tu 3 i 4 brzinu koje se najvise i koriste kod gradske voznje wink.png

Sve u svemu nije nista strasno i kad tad ce se na svakom javiti taj problem koji jeste mucan za resavanje posto treba skidati i rasturati menjac . . .

 

Ova poslednja recenica je ti je totalno kontradiktorna,;%29.gif Sto bi se iz ovog dalo zakljuciti, menjac je totalno djubre.....

Nisam jos cuo da je 5-stepeni getrag na Stilu pravio nekom ovakve probleme cak ni posle brda kilometara. Sve mi se cini da je Bravo 1.9 Mjet/120 najbolja kupovina sa stanovista exploatacije i odrzavanja.... :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pricam o sestostepenom menjacu, potrazi po internetu i videces da neke stvari nemaju apsolutno nikakve slicnosti. Nisam rekao da je losa kupovina, stavise ja se nisam dvoumio ni 5 minuta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve mi se cini da je Bravo 1.9 Mjet/120 najbolja kupovina sa stanovista exploatacije i odrzavanja.... :smoke:

Slazem se, pogotovo za nase uslove posto je debelo dokazan i proveren, majstori ga poznaju, ne toliko skup za odrzavanje. Jedino sto je izbacen iz proizvodnje krajem 2008. kada su munuli taj 1.6 (je*o ih i menjac i Opel i saradnja sa njima, ispade sta god su uzeli od njih je problematicno) i 2.0 , pa ide samo u ulazna godista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam nista protiv Brava 1.6mjt, cak stavise bih voleo da ga imam. Mislim da se po pitanju dizel  motora ne moze pogresiti koji god da se uzme, bilo 1.6. 1.9, 2.0.... Problem je ocito ostatak  proizvodnje, kao sto eto vidimo 6-stepeni gearbox, ventilatori klime (o ovome se u HR dosta pricalo), letva volana itd...Ajde, gearbox je rezultat loseg joint- venture... :p

Italijani se izgleda jos nisu oslobodili traljavosti u proizvodnji i to ih kosta prodaje.... :popo:

Ipak mi posle Stila, Bravo dodje kao no-1 naslednik.

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,nov sam na ovom forumu pa molim za par informacija.Skoro sam kupio novi Bravo 1.6multijet 120ks,nikad pre nisam vozio Italijanska auta.Bravo na satu ima 102 000 km vozio sam ga kod majstora koji nije mogao da mu nadje manu,motor menjac trapovi elektronika enterijer sve perfektno...

 

Medjutim proverom na kompjuteru majstor je nasao da je poslednji servis radjen na 240 000 km,odma sam zvao vlasnika placa on mi kaze da mi on moze garantovati za teh.ispravnost i legalnost vozila i da on nemoze da zna sta je Italijan BRLJAO po kompjuteru ali mi je ponudio da ukoliko nisam zadovoljan slobodno vratim auto vratice mi novce.

 

Auto nisam vratio jer majstor kaze da je perfektan,prva kilometraza od 102 000km odgovara stanj auta i enterijera,koza volana,menjaca,tabla,papucice,sedista i sve ostalo je perfektno bukvalno ko novo,sumljam da bi takvo bilo da je zaista presao 240-250 000km ali ne iskljucujem ni tu mogucnost...auto ide perfektno....molim ako neko ima iskustva sa takvim autom i tim motorima da mi napise kakvi su i koliko ti motori prelaze kilometara pre nego li pocnu skuplji kvarovi....auto je 10.2008 god platio sam ga 5300e u kesu cena na kredit je bila 5900e......da lisam pogresio

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogresio si samo u startu sto nisi na osnovu te kilometraze recimo malo spsutio cenu (ako ti se auto vec svideo)

 

Sa 102000km , za tu cenu, se bas i ne uvoze automobili u Srbiju ili ako se uveze limarsko-lakirerska odeljenja su doooosta morali da rade na njima.

 

Nije to (240000km) ni preterana kilometraza  za taj motor.

 

Ostaje samo mali gorak ukus da si prevaren (oko kilometraze) ali proci ce i to ako je auto tebi dobar....

 

Postavi i neku sliku  :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamo si pisao u tudjoj temi, pa da ti ponovim ovde:

 

Auto je većinu svoje kilometraže prešao na otvorenom putu, pa je zato tako očuvan. Ima to da gura još ihahaj, ništa tu nije izakano od gradske vožnje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko realno prelaze kilometara ti 1.6 multijet motori da li neko zna?


gledam sad oglase i vidim da bravo sa tim motorom nema ispod 6200e a opet mozda je i njima neko skidao km, ja sam ga platio zapravo 5250e verovatno je skidana km, opet kazem gazda placa mi je nudio da vrati ako nisam zadovoljan opet lepo od njega ali na majstorovu konstataciju da je auto odlican i da ne brinem nisam hteo da vracam auto.ako je zaista presao toliko onda svaka cast za taj model jer se tragovi koriscenja gotovo i ne vide a mozda je tih 240 000km cifra na koju je carinjen da bi manje platili pa mozda je to ostalo u svakom slucaju nema mi nazad ostaje mi da se nadam da ce me dobro sluziti i da se nisam grdno prevario.slike bi rado stavio ali ne znam kako sve je ovo novo za mene i nisam bas vican baratanju na kompjuteru


mislim da za te novce nisam mogao da kupim ni golf 5 2004 god u iole solidnom stanju a verovatno bi me i tu prevarili za kilometrazu,siguran sam da je bravo 4 godine mladji pametniji izbor pa makar i presao toliko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se, za te pare je jako teško naći i pristojnog Golfa. Plus što imaš i obaveznu dodatnu investiciju od ~250€ u vidu obezbeđenja auta od krađe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaboravih da napomenem da sam uz auto dobio i servisnu knjigu i sve knjige od tog auta,u servisnoj se poklapa kilometraza sa onom koja je na satu i oise da je poslednji servis radjen na 96 000 tu su jos i prethodnih 5-6 servisa,pise sta je radjeno ima potpis i pecat nekog fiatovog servisa u Italiji,da lipostoji bilo kakva mogucnost da proverim sta je tu prava istina


a mozda su tu servisnu knjizicu ispisali proforme radi,i nalupali pecate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde ne razbijaj glavu ako je auto toliko dobar vec daj slike i utiske, kolko moze da razvije, potrosnju itd....Ima nas podosta koji razmisljamo o tom autu. :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servisne knjižice se prave za 5-10€.

Niko zbog manje carine ne diže kilometražu u kompjuteru, već samo na tabli. To ti je gotovo sigurno prava kilometraža, jedino si trebao da uradiš ono što ti je bglion napisao.

Koji ti je nivo opreme?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj se mnogo opterećivati time. Bitno je da je auto dobar, a taj motor može da pređe još toliko ako ga redovno održavaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam siguran koji je nivo opreme ne razumem se bas,ima klimu analognu,el podizace prozora napred nazad obicne,fabricku muziku cd nisam jos probao da lije mp3 ili ne,ima neki windows prikljucak pored upaljaca verovatno blutut,kozni volan sa komandama za cd plejer,maglenke koje se pale pri skretanju,neki blue me ne zna sta je to,fabricki alarm i ne znam sta bi jos napisao ako se setim napisacu....dobro ide bord komp mi pokazuje potrosnju od 6,7 L sve je gradska voznja to mi deluje OK nek tako i ostane...sve mi je jos nepoznato do sad sam vozio samo nemacka kola pa se jos navikavam..


kupljen na auto placu VIA CAR Vozdovac


ne znam koliko moze da ide vozio sam ga 170 km/h na auto putu kao od sale ima jos gasa,po prospektu pise da moze 195 km/h,kad sam ga kupovao upalio je DPF filter i napisao na bordu da je pocela regeneracij istog nazvao sam majstora on reko da je to OK i da ce ugasiti cim isteram na auto put tako je i bilo,sutradan uradio veliki servis,majstor na kompu izbrisao predhodne greske koje su bile u njemu od ko zna kad posle predjenih 200km dosao opet kod majstora da ga prikljuci na komp.da vidi da lice upaliti neke nove greske i nema ni jedne.presao samdo sad 600km i utisci su odlicni,potrosnja van grada oko 5L  mozda i manja


fabricke alu felne 16-ice,gume 205/50/R16


slike imam u telefonu ali nisam vican da telefon povezem sa laptopom i postavim ih


6 brzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom da je ovde bilo reci o tom 6-stepenom menjacu i o tome da se nije proslavio, a kako vidimo kod tebe je presao vise nego sto si ocekivao, kako kod tebe salta? Ima li problema pri ubacivanju u neku brzinu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

VIA CAR bi trebalo da ima pristojna kola. Okači VIN broj ako hoćeš da ti neko proveri koja je oprema. Po istom tom broju možeš nekog od Fiat dilera da zamoliš da ti proveri šta ima od podataka o servisu vozila. Mada je to uglavnom za period dok je bio u garanciji, ali možeš da preračunaš okvirno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam taj motor  i taj menjac u grande punto /evo tacnije. Nikakav problem nemam vec evo dva meseca ni sa menjacem ni motorom osim sto cu prvom prilikom kad budem pri vremenu  da skinem DPF i izbacim iz ecu-a.  Meni evo pocela regeneracija da se radi svakih cca 400 km(info na displeju), doduse dosta gradske voznje, puno hladnih startova i kratkih deonica, a redovnu regeneraciju radi on sam u voznji  bez ikakve informacije i to osetim jedino po trenutnoj potrosnji kada se bezrazlozno dize i spusta, a auto je 2010.

Motor ima petu diznu koja je za razliku od 1.9 i 1.3  montirana direkt u DPF i nema opasnosti da gorivo razredjuje ulje kao kod starije brace.

A iskreno  na mom autu  od 1200 kg je motor zver, grize , doduse ne moze se pohvaliti da je tih , ima neki svoj specifican zvuk, malo drugacije od 1.9 mjt.

Menjac sta ja znam , mislim da bi mogao biti za nijansu precizniji ali ide savrseno u svaku brzinu bez problema,  dobro su i prenosni odnosi izbalansirani, taman , sesta recimo kod mene koliko me secanje sluzi 1600 obrtaja --100 km/h , mozda gresim, taman za lagano krstarenje na otvorenom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prijatelju hvala na pomoci ali ja ne znam sta je to VIN broj ako mozes da mi objasnis i bio bi zahvalan ako neko to moze da mi proveri posto ja nemam ovlasceni servis u blizini,jel to mozda broj sasije

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa menjacem je sve uredu ide lagano u sve brzine,majstor je gledao nivo ulja sve je OK,jedino sto mi je rekao da se ulje u menjacu nikad ne menja nego se samo na servisima prati nivo ulja i dolije po potrebi,to mi je malo cudno al poslusao sam ga.


broj sasije je ZFA 19800004188422  nadam se da sam dobro procitao posto jos nemam saobracajnu nego samo onaj papir iz SUP-a a necitko su napisali,saobracajnu moram da cekam 10 dana,molim sve ako mogu preko tog broja da mi provere nesto vise o autu,istorijat servise itd......unapred zahvalan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se ulje nikad ne menja ...hm...ne znam sta da kazem...

Moj ti je predlog da ti zamenis ulje pod obavezno  jer taj menjac moze da bude problematican.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedostaje ti jedna cifra za broj. Može da se vidi oprema i datum proizvodnje.

 

Inače, starija braća ovog motora prelaze i po milion ako se dobro održavaju tako da ne moraš da brineš. Redovno servisiraj auto, čuvaj ga i to je to, mora dobro da služi. Šteta jedino što nisi odradio dijagnostiku ranije pa da spustiš cenu za koju stotku, ali nema veze, birno da je ostalo u redu.
U zdravlju da te služi Bravo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez obzira na stanje i situaciju mislim da prodavac folira i da sigurno zna za kilometrazu. Ako garantuje da je sigurno dobio od italijana sa 102000 onda to mora biti i u carinskoj deklaraciji. U suprotnom debelo laze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako nedostaje prepisao sam sve brojeve sapapira koji sam dobio u supu, da li je moguce da su pogesno upisali


evo proverio sam po knjigama servisnoj i knjizi od garancije pise taj broj sasije,a nasao sam i da je proizveden 29.09.2008 godine i pise DYNAMIC mozda je to oznaka opreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...