Jump to content
FAS Goran
phantom

Nov ili polovan auto? večita dilema ...

NOV ili polovan auto ???  

33 members have voted

  1. 1. NOV ili polovan auto ???

    • Nov auto do 10 000 eur
    • Polovnjak sa lizinga
    • Polovnjak iz uvoza
    • Polovnjak od prijatelja sa preporukom


Recommended Posts

Pogledaj cenu Brava 2007. Nije 5000, nego 5500, uglavnom nebitno.

 

Moj auto ne košta ni 3000e, da li to znači da je automatski krš?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Bravo 1.9 MJ 2007. godište plaćen u Balkanu 5200 e prošle godine i savršeno podnosi sve moguće i nemoguće torture. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E usrecio si se sa Fordom. . . Posto kazes da je polovan auto krs onda za koji mesec napisi i koliko je dana auto proveo u servisu otklanjajuci kvarove u garanciji ;)

Ako kazes da ih nije bilo slagaces sigurno posto od troje ljudi koje znam da su kupili novog fokusa zamisli svo troje je imalo problem sa menjacem i poluosovinama koje su ispadale i pucale a menjac nije hteo u brzinu. Sva sreca kod nas su odlicni serviseri za fordova vozila pa nisu znali sta je problem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaže luk osetiš, a 10 ćevapa ne :)

Tako i ti meni jedno zezanje pamtiš, a to što pali već 2 godine i nešto i ide kao lud nikom ništa? :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Niko ne kaze da je isplativo. Nov auto je većini luksuz. Ja vozim novo jer znam da samo jednom godišnje treba da odvojim vreme za servis. Nema nepredviđenih odlaska majstoru, barem do sada je tako bilo. Tu privilegiju i sigurnost debelo platim. Nisam toliko siguran da dam velike pare za polovan auto. Polovan auto do 5000 je krš (izvinjavam se mnogima). Dati 7,8 za kao bolje, nisam bas siguran.

Džabe se izvinjavaš. 99 % foruma vozi auto do 5000 e i nije lepo da tako pišeš.
Ja sam moj platio 4400 e i ni u ludilu ne bi kupio auto sa 900 i kusur kubika pa još sa nekom Conti turbinom. Kakvi god da su uslovi kupovine.

 

Takodje, ja sam moj pre 4 godine kupio za 2000€ jeftinije od reguralne cene (oni su bili 7000-8000-9000 ja sam za moj tada dao 5000€) i reci mi sta mi fali? Vozi se i dan danas...ali ako cemo da se vredjamo pre ce izdrzati 500L sa 1.4 motorom i 80i kusur konja nego neki Ford od 1000 kubika i 100 konja...ma koliko GOD bio nov. Nov auto danas svako moze uzeti na kredit ;) samo je pitanje da li to treba uraditi...npr sada da hocu da dam 13000-14000 evra sigurno bih vozio nekog Audija ili Mercedesa a ne Forda ma koliko god ti rekao d aje nov auto nov auto...tako da bez vredjanja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pustite pricu, poenta je jasna. Error jednostavno moze sebi da priusti nov auto i tako oseca sigurnost u autu. Samim tim, automobili od 10+ god su krsevi. Ne zato sto su svi krsevi, nego sto moras da odvojis dobar deo svog slobodnog vremena i pregledas tone krseva da bi kupio nesto iole dobro.
U svakom slucaju verujem da nije mislo nista lose, samo tako na kraju zvucalo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo to, svako ima svoje poimanje krša i nekrša, svako ima svoje stavove o kupovini novog vs polovnog automobila prema mogućnostima i o tome se ne vredi raspravljati.

To niko ne bi trebao da shvata kao uvredu.

Vratimo se na Fikusa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja se javno izvinjavam svima koji su se osetili prozvanim u mom postu. Nije se odnosilo na to da su vasi automobili krsevi (i ja imam renaulta iz 2007 pored ovog).

Ono sto sam hteo da kazem jeste da sa stanovista mene kao kupca automobila, mogao sam da jurim automobile po placevima koji su vecinom "krsevi", tacnije automobili koji su dosta odradili kod prethodnih vlasnika. Ima izuzetaka i izvinjavam se ako je neko uzeo sa placa auto i odlicno ga sluzi... Druga varijanta je bila da jurim po oglasima ko prodaje automobil koji je kupljen ovde kod nas i dobro ocuvan, da idem preko da ga sam trazim...

 

Ja svoje vreme cenim jer ga imam jako malo i jednostavno nemam vremena za takve akcije. Najsigurnije mi je bilo da kupim novo vozilo. O izboru brenda i modela, nema svhre pricati, ukusi su razliciti kako i zelje i mogucnosti. Stariji automobili mogu biti odlicni, imam takav, ali uvek postoji ono ali.

Auto posle par godina jednostavno trazi ulaganja, stvari propadaju. Od akumulatora, auspuha raznih sitnica. 

 

Sad ce mnogi skociti i reci ma to su sitnice, sve po 10-30 evra, senzori razni ovo ono. Jeste drugari, sve su to sitnice, ali ja jednostavno ne zelim kada sednem sa porodicom u automobil da iskusim neku sitnicu, jer mi mnogo remeti isplanirane obaveze, sta da se radi. Naravno ovo moze da se desi i kod novog vozila, ali verovatnoca je manja, a pored toga, zoves dilera da pokupi auto, da ti zamensko vozilo, pa nek traje popravka i 3 meseca, oni jure delove i sve, ja se tu ne mesam, radim svoje poslove.

 

Sto se malog motora od 900+ccm tice, ne znam sta reci na neke stavove, to je malo, to ce kratko da traje... To mi zvuci kao kod prvih racunara, ako nije velik kao kuca, pa to ne moze da radi. Ili jos blize poredjenje, ma kakvi androidi, samsung, huwaei, lg, htc... pa ako nije NOKIA to je osudjeno na propast. Koliko vidim jako dobro su se primili i Samsung i ostali, kao i KIA, Hyndai...

BMW krece sa 3 cilindra masinama, krenuce i Mercedes... pa za par godina niko nece spominjati ove postove o dugotrajnosti trocilindrasa. Ko se ne prilagodi trzistu propada, a mali TB su definitivno trend, voleli mi to ili ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao i ti gde da predstavis novi ford.Na fiat forumu :smoke:

Uzivaj u tome sto si kupio,ne hvali se previse.Srbin uspeh ne oprasta nikada i uvek tudju brigu muci.

Po meni kupio si odlican auto.

Imas jednu posetu servisu godisnje i imaces mnogo vise vremena jer neces visiti na forumu  i kod majstora da bi resavao probleme polovnjaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao i ti gde da predstavis novi ford.Na fiat forumu :smoke:

Uzivaj u tome sto si kupio,ne hvali se previse.Srbin uspeh ne oprasta nikada i uvek tudju brigu muci.

Po meni kupio si odlican auto.

Imas jednu posetu servisu godisnje i imaces mnogo vise vremena jer neces visiti na forumu  i kod majstora da bi resavao probleme polovnjaka.

 

Koji flamebait covece :D :D :D bolje da nisi napisao nista :offtopic:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao i ti gde da predstavis novi ford.Na fiat forumu :smoke:

 

Bezveze dodatno potpaljuješ. ;)

Kakve veze ima što je pisao o Fordu na Fiat forumu... Nije uopšte bila stvar u tome, nego u opštoj priči šta se više isplati, nov auto ili polovnjak.

Kao što vidiš, ta priča na forumu postoji od pre, sada su postovi prebačeni u temu koja je već od ranije postojala, otvorena je pre 4 godine.

 

-----------------------------

 

Nije bilo optimalno reći da su svi automobili do 5.000 evra krš. 

5.000 evra košta polovan auto star 3 godine koji je kao nov koštao ispod 10.000. Teško da je takav auto uspeo mnogo da propadne za 3 godine. Sve zavisi od klase automobila. Ako juriš neku veliku, luksuznu limuzinu i hoćeš da je platiš do 5.000 evra, onda možeš da kupiš samo nešto punoletno sa pitaj Boga koliko vlasnika pre... Ali, ako hoćeš mali gradski auto i takođe želiš da platiš do 5.000 evra, onda ćeš kupiti auto koji je star samo par godina jer je takav auto i kao nov koštao oko 10.000.

 

Mišljenja sam da je najbolje kupovati auto star par godina, 2-3 godine. I dalje je to auto koji ima garanciju (i sve prednosti koje sa njom idu), i dalje je sve očuvano, a cena mu je znatno pala od one u salonu kad je bio nov.

Mnoooogo mu je više opala cena nego što se umanjio njegov kvalitet (korišćenjem tih par godina) u odnosu na nov auto. Prednosti koje se navode prilikom kupovine auta iz salona (imam garanciju, ne mislim o bilo čemu), postoje i dalje i kad je auto star 2-3 godine. Samo što u toj situaciji em čuvaš pare jer je dobar deo na vrednosti već izgubio, ali kod onoga koji ga je kupio novog...em će i kod tebe manje vrednosti izgubiti kada ga budeš prodavao za 2-3 godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se utroška vremena tiče ja provodim kod majstora oko 6-8 sati godišnje. Da li odjednom ili iz 2-3 puta nebitno je. Takođe ne bi bio nikakav problem ni da ostavim auto na ceo dan jer mu u potpunosti verujem.

 

Da li vi verujete ovlašćenim servisima toliiko? I jel se sećate onog klipa sa Corsom OPC koja ima žiroskop i kameru? Sa druge strane veća je verovatnoća da nešto otkaže na polovnom automobilu, ali većinu kvarova je moguće predvideti ranije i najmanje je onih koje ostavljaju na putu. Ok, ja sam menjao nosače motora, amortizere, viljuške, stabilizatore, silene, kočnice, termostat i tako dalje, ali ništa od toga me nije ostavilo na putu već sam sve blagovremeno isplanirao kada da zamenim. 

U stvari jedina stvar koja me je zezala za ovih 2 godine i nešto je taj famozni senzor radilice koji je crkao i zamenjen je za 15ak sati od otkrivanja kvara i to u mom dvorištu. Da li bih da imam auto u garanciji mogao tako opušteno da legnem ispod i iščupam neki senzor? Ili uopšte da nađem senzor nedeljom za nov auto koji treba da ide u ovlašćeni servis šlepom pošto ne može da upali? 

 

Ne kažem da je polovan auto bolji niti je to realno, samo nije sve crno i belo i ne treba tvrditi da svaki automobil osim novog ne valja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pre 4 godine uzeo astru G dizela i 4 godine se vozio samo tako za to vreme velikih kvarova nije bilo, bile su sitnice gume i kocnice se neracunaju jer se to na svakom trosi, ali sam auto redovno odrzavao i pazio sta sipam u njega i koji deo stavljam, presao sam 60k sa njim sad sam opet uzeo polovan auto fiat bravo samo 7 god mladji od astre i oterao sredio sve sto se srediti moze i teram, nadam se da nece biti problema jer redovno odrzavam vozilo i pazim na tecnosti i ostale sitnice, za sada sam vec presao 9k za par meseci i preazadovoljan sam autom! Za nov para nemam i necu po svemu sudeci skoro imati.... nazalost..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednom prilikom se u nekom razgovoru pomenula ova priča i učesnici su došli do sledećeg zaključka, ista priča važi za bilo gde u svetu.

 

Onoliko koliko zarađuješ na godišnjem nivou, auto u toj vrednosti treba da voziš.

 

Mogu samo da se složim sa konstatacujom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljiva racunica, ali je suvise linearna i ne odgovara svim opsezima zarade i cene vozila. Recimo stila koji vredi 3000 je malo knap odrzavati sa zaradom 30k rsd mesecno, dok u slucaju auta od 15k evara i plate od 1200-300 ima cak i lufta. Ali svidja mi se kao polazna osnova plus neka korekcija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj ko zarađuje 30 000 mesečno pitanje je kako uopšte izdržava da ima auto. Računica jeste linearna i ne uračunava mnogo aspekata, kao što je cena održavanja i gubitka vrednosti auta, ali je okvir za razmišljanje da li nam realno treba skuplji auto od onoga iz računice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...