igor0511 2882 Posted August 24, 2014 Pogledaj cenu Brava 2007. Nije 5000, nego 5500, uglavnom nebitno. Moj auto ne košta ni 3000e, da li to znači da je automatski krš? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 24, 2014 Ja ne znam ko juce nije mogao da upali Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 24, 2014 Znaš onaj vic kada dođe Mujo kući i kaže mu Fata da smrdi na luk? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 24, 2014 Fiat Bravo 1.9 MJ 2007. godište plaćen u Balkanu 5200 e prošle godine i savršeno podnosi sve moguće i nemoguće torture. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 24, 2014 E usrecio si se sa Fordom. . . Posto kazes da je polovan auto krs onda za koji mesec napisi i koliko je dana auto proveo u servisu otklanjajuci kvarove u garanciji Ako kazes da ih nije bilo slagaces sigurno posto od troje ljudi koje znam da su kupili novog fokusa zamisli svo troje je imalo problem sa menjacem i poluosovinama koje su ispadale i pucale a menjac nije hteo u brzinu. Sva sreca kod nas su odlicni serviseri za fordova vozila pa nisu znali sta je problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 24, 2014 Ne znam vic? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 24, 2014 Kaže luk osetiš, a 10 ćevapa ne Tako i ti meni jedno zezanje pamtiš, a to što pali već 2 godine i nešto i ide kao lud nikom ništa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 24, 2014 Pa sta ces.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted August 25, 2014 Niko ne kaze da je isplativo. Nov auto je većini luksuz. Ja vozim novo jer znam da samo jednom godišnje treba da odvojim vreme za servis. Nema nepredviđenih odlaska majstoru, barem do sada je tako bilo. Tu privilegiju i sigurnost debelo platim. Nisam toliko siguran da dam velike pare za polovan auto. Polovan auto do 5000 je krš (izvinjavam se mnogima). Dati 7,8 za kao bolje, nisam bas siguran.Džabe se izvinjavaš. 99 % foruma vozi auto do 5000 e i nije lepo da tako pišeš.Ja sam moj platio 4400 e i ni u ludilu ne bi kupio auto sa 900 i kusur kubika pa još sa nekom Conti turbinom. Kakvi god da su uslovi kupovine. Takodje, ja sam moj pre 4 godine kupio za 2000€ jeftinije od reguralne cene (oni su bili 7000-8000-9000 ja sam za moj tada dao 5000€) i reci mi sta mi fali? Vozi se i dan danas...ali ako cemo da se vredjamo pre ce izdrzati 500L sa 1.4 motorom i 80i kusur konja nego neki Ford od 1000 kubika i 100 konja...ma koliko GOD bio nov. Nov auto danas svako moze uzeti na kredit samo je pitanje da li to treba uraditi...npr sada da hocu da dam 13000-14000 evra sigurno bih vozio nekog Audija ili Mercedesa a ne Forda ma koliko god ti rekao d aje nov auto nov auto...tako da bez vredjanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted August 25, 2014 Pustite pricu, poenta je jasna. Error jednostavno moze sebi da priusti nov auto i tako oseca sigurnost u autu. Samim tim, automobili od 10+ god su krsevi. Ne zato sto su svi krsevi, nego sto moras da odvojis dobar deo svog slobodnog vremena i pregledas tone krseva da bi kupio nesto iole dobro.U svakom slucaju verujem da nije mislo nista lose, samo tako na kraju zvucalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted August 25, 2014 Upravo to, svako ima svoje poimanje krša i nekrša, svako ima svoje stavove o kupovini novog vs polovnog automobila prema mogućnostima i o tome se ne vredi raspravljati.To niko ne bi trebao da shvata kao uvredu.Vratimo se na Fikusa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted August 25, 2014 Evo ja se javno izvinjavam svima koji su se osetili prozvanim u mom postu. Nije se odnosilo na to da su vasi automobili krsevi (i ja imam renaulta iz 2007 pored ovog).Ono sto sam hteo da kazem jeste da sa stanovista mene kao kupca automobila, mogao sam da jurim automobile po placevima koji su vecinom "krsevi", tacnije automobili koji su dosta odradili kod prethodnih vlasnika. Ima izuzetaka i izvinjavam se ako je neko uzeo sa placa auto i odlicno ga sluzi... Druga varijanta je bila da jurim po oglasima ko prodaje automobil koji je kupljen ovde kod nas i dobro ocuvan, da idem preko da ga sam trazim... Ja svoje vreme cenim jer ga imam jako malo i jednostavno nemam vremena za takve akcije. Najsigurnije mi je bilo da kupim novo vozilo. O izboru brenda i modela, nema svhre pricati, ukusi su razliciti kako i zelje i mogucnosti. Stariji automobili mogu biti odlicni, imam takav, ali uvek postoji ono ali.Auto posle par godina jednostavno trazi ulaganja, stvari propadaju. Od akumulatora, auspuha raznih sitnica. Sad ce mnogi skociti i reci ma to su sitnice, sve po 10-30 evra, senzori razni ovo ono. Jeste drugari, sve su to sitnice, ali ja jednostavno ne zelim kada sednem sa porodicom u automobil da iskusim neku sitnicu, jer mi mnogo remeti isplanirane obaveze, sta da se radi. Naravno ovo moze da se desi i kod novog vozila, ali verovatnoca je manja, a pored toga, zoves dilera da pokupi auto, da ti zamensko vozilo, pa nek traje popravka i 3 meseca, oni jure delove i sve, ja se tu ne mesam, radim svoje poslove. Sto se malog motora od 900+ccm tice, ne znam sta reci na neke stavove, to je malo, to ce kratko da traje... To mi zvuci kao kod prvih racunara, ako nije velik kao kuca, pa to ne moze da radi. Ili jos blize poredjenje, ma kakvi androidi, samsung, huwaei, lg, htc... pa ako nije NOKIA to je osudjeno na propast. Koliko vidim jako dobro su se primili i Samsung i ostali, kao i KIA, Hyndai...BMW krece sa 3 cilindra masinama, krenuce i Mercedes... pa za par godina niko nece spominjati ove postove o dugotrajnosti trocilindrasa. Ko se ne prilagodi trzistu propada, a mali TB su definitivno trend, voleli mi to ili ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Evidenticar 0 Posted August 25, 2014 Reko bi se kiselo grožđe, ako smem da dodam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted August 25, 2014 Nasao i ti gde da predstavis novi ford.Na fiat forumu Uzivaj u tome sto si kupio,ne hvali se previse.Srbin uspeh ne oprasta nikada i uvek tudju brigu muci.Po meni kupio si odlican auto.Imas jednu posetu servisu godisnje i imaces mnogo vise vremena jer neces visiti na forumu i kod majstora da bi resavao probleme polovnjaka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted August 25, 2014 Kolege sa foruma su trazile predstavljanje :-). Ja rekoh sto da ne, nije na odmet... kad ono! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomas 10 Posted August 25, 2014 Nasao i ti gde da predstavis novi ford.Na fiat forumu Uzivaj u tome sto si kupio,ne hvali se previse.Srbin uspeh ne oprasta nikada i uvek tudju brigu muci.Po meni kupio si odlican auto.Imas jednu posetu servisu godisnje i imaces mnogo vise vremena jer neces visiti na forumu i kod majstora da bi resavao probleme polovnjaka. Koji flamebait covece :D bolje da nisi napisao nista Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 25, 2014 Nasao i ti gde da predstavis novi ford.Na fiat forumu Bezveze dodatno potpaljuješ. Kakve veze ima što je pisao o Fordu na Fiat forumu... Nije uopšte bila stvar u tome, nego u opštoj priči šta se više isplati, nov auto ili polovnjak.Kao što vidiš, ta priča na forumu postoji od pre, sada su postovi prebačeni u temu koja je već od ranije postojala, otvorena je pre 4 godine. ----------------------------- Nije bilo optimalno reći da su svi automobili do 5.000 evra krš. 5.000 evra košta polovan auto star 3 godine koji je kao nov koštao ispod 10.000. Teško da je takav auto uspeo mnogo da propadne za 3 godine. Sve zavisi od klase automobila. Ako juriš neku veliku, luksuznu limuzinu i hoćeš da je platiš do 5.000 evra, onda možeš da kupiš samo nešto punoletno sa pitaj Boga koliko vlasnika pre... Ali, ako hoćeš mali gradski auto i takođe želiš da platiš do 5.000 evra, onda ćeš kupiti auto koji je star samo par godina jer je takav auto i kao nov koštao oko 10.000. Mišljenja sam da je najbolje kupovati auto star par godina, 2-3 godine. I dalje je to auto koji ima garanciju (i sve prednosti koje sa njom idu), i dalje je sve očuvano, a cena mu je znatno pala od one u salonu kad je bio nov.Mnoooogo mu je više opala cena nego što se umanjio njegov kvalitet (korišćenjem tih par godina) u odnosu na nov auto. Prednosti koje se navode prilikom kupovine auta iz salona (imam garanciju, ne mislim o bilo čemu), postoje i dalje i kad je auto star 2-3 godine. Samo što u toj situaciji em čuvaš pare jer je dobar deo na vrednosti već izgubio, ali kod onoga koji ga je kupio novog...em će i kod tebe manje vrednosti izgubiti kada ga budeš prodavao za 2-3 godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 25, 2014 Što se utroška vremena tiče ja provodim kod majstora oko 6-8 sati godišnje. Da li odjednom ili iz 2-3 puta nebitno je. Takođe ne bi bio nikakav problem ni da ostavim auto na ceo dan jer mu u potpunosti verujem. Da li vi verujete ovlašćenim servisima toliiko? I jel se sećate onog klipa sa Corsom OPC koja ima žiroskop i kameru? Sa druge strane veća je verovatnoća da nešto otkaže na polovnom automobilu, ali većinu kvarova je moguće predvideti ranije i najmanje je onih koje ostavljaju na putu. Ok, ja sam menjao nosače motora, amortizere, viljuške, stabilizatore, silene, kočnice, termostat i tako dalje, ali ništa od toga me nije ostavilo na putu već sam sve blagovremeno isplanirao kada da zamenim. U stvari jedina stvar koja me je zezala za ovih 2 godine i nešto je taj famozni senzor radilice koji je crkao i zamenjen je za 15ak sati od otkrivanja kvara i to u mom dvorištu. Da li bih da imam auto u garanciji mogao tako opušteno da legnem ispod i iščupam neki senzor? Ili uopšte da nađem senzor nedeljom za nov auto koji treba da ide u ovlašćeni servis šlepom pošto ne može da upali? Ne kažem da je polovan auto bolji niti je to realno, samo nije sve crno i belo i ne treba tvrditi da svaki automobil osim novog ne valja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
icewolf 0 Posted August 25, 2014 Ja sam pre 4 godine uzeo astru G dizela i 4 godine se vozio samo tako za to vreme velikih kvarova nije bilo, bile su sitnice gume i kocnice se neracunaju jer se to na svakom trosi, ali sam auto redovno odrzavao i pazio sta sipam u njega i koji deo stavljam, presao sam 60k sa njim sad sam opet uzeo polovan auto fiat bravo samo 7 god mladji od astre i oterao sredio sve sto se srediti moze i teram, nadam se da nece biti problema jer redovno odrzavam vozilo i pazim na tecnosti i ostale sitnice, za sada sam vec presao 9k za par meseci i preazadovoljan sam autom! Za nov para nemam i necu po svemu sudeci skoro imati.... nazalost.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted August 25, 2014 Jednom prilikom se u nekom razgovoru pomenula ova priča i učesnici su došli do sledećeg zaključka, ista priča važi za bilo gde u svetu. Onoliko koliko zarađuješ na godišnjem nivou, auto u toj vrednosti treba da voziš. Mogu samo da se složim sa konstatacujom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 25, 2014 Ma i jos jeftiniji, da te bar nije briga ako mu se nesto desi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted August 25, 2014 (edited) @the punisherNov ili polovan? Edited August 25, 2014 by Mel Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted August 25, 2014 Nebitno, u vrednosti. Ako su ti primanja takva da se u tu sumu ukalupi nov auto,onda nov, inače polovan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted August 25, 2014 Zanimljiva racunica, ali je suvise linearna i ne odgovara svim opsezima zarade i cene vozila. Recimo stila koji vredi 3000 je malo knap odrzavati sa zaradom 30k rsd mesecno, dok u slucaju auta od 15k evara i plate od 1200-300 ima cak i lufta. Ali svidja mi se kao polazna osnova plus neka korekcija Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted August 25, 2014 Onaj ko zarađuje 30 000 mesečno pitanje je kako uopšte izdržava da ima auto. Računica jeste linearna i ne uračunava mnogo aspekata, kao što je cena održavanja i gubitka vrednosti auta, ali je okvir za razmišljanje da li nam realno treba skuplji auto od onoga iz računice. Quote Share this post Link to post Share on other sites