Jump to content
FAS Goran
fedja.culum

Remontovanje plivajućih zamajaca / korpe, lamele? / ojačavanje seta?

Recommended Posts

Hehehe, za razliku od vas ja sam odmah znao da je on. :D

Nema trika da nesto trese onako auto. Ko to jednom dozivi, izgubi 10 godina zivota. :lol:

Kako sam znao da je on, pa jednostavno sam tako vozio auto da nije moglo nista drugo da strada, gas patos, cesto i sa malih obrtaja.

Veliki savet svima sa plivajucim zamajcem, nikada pun gas ispod 2000rpm u visim stepenima prenosa. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se ceo auto zatrese u rasponu od recimo 1700 - 2100rpm u 4-oj i 5-oj. Pre čipovanja nije se dešavalo. Stvar je jasna, drastično je povećan obrtni momenat, a zamajac je već umoran od života i ne može da izdrži. Zato ga ne patosiram ispod 2100-2100rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oprosteno je :p

Znaci mi sa plivajucim - NIKAKO POTAPANJE GASA ISPOD 2200 - 2300!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oprosteno je :p

Znaci mi sa plivajucim - NIKAKO POTAPANJE GASA ISPOD 2200 - 2300!!!

Osim ako nije nov ili sveže remontovan, pa ne trese :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nov kod mene ne trese u bilo kom rezimu, cak i sa 1500rpm u 4oj, 5oj... Ali za par meseci bi pocelo verovatno...

Zato sad vozim auto kao benzinca, ili navucem do 2200 pa pun gas, ili presaltam nize. Jbg, naucis ovako ili onako. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantna informacija, sto kaze kolega jankovic, svasta se ovde moze nauciti. :D U nebrojeno situacija sam potapao gas u 4oj ili 5oj sa niskim obrtajima i nikada mi nije zatresao ili se pomucio auto, cak je relativno brzo i dizao obrtaje srazmerno sa ubrzavanjem. Ali posto sad vidim da to nije dobro, da je cak i stetno za zamajac onda to vise necu raditi...vodicu vise racuna o toj situaciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, ulenji te dizel kada krstaris, mrzi te da saltas, pa dajes gas i ne gledajuci obrtaje, uvek vuce dobro.

Ako nadjem postavicu temu, davno sam citao, svako vece dodavanje gasa ispod 2200rpm za plivajuci zamajac (gde je najjaci obrtni moment) je bukvalno satiranje istog.

Ja sam redovno iz 3ce, 4te sa 1500 potapao pun, jos cipovan, i izdrzao je - godinu dana. :)

@ Kejd - jos je dobar, cuvaj ga. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle ovih informacija ima da ga cuvam pazim i mazim i zvacu ga Djole :D

Salim se, naravno da cu mnogo mnogo vise paznje obracati sada na obrtaje i stepen prenosa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja sam to radio i idalje radim ne moze se odoleti kako lepo povuce sa malih obrtaja, a jos lepse kako se potpisuje u 2. i 3. kad je malo vlazan asfalt ili ima sljunka

sve to kosta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidmi da ovde raspravljate o tresenju na 2000 obrtaja, meni ponekad zavibrira cio auto na 2000 obrtaja i to kad pustim gas pa auto usporava, ima li ko kakvu ideju

P.S. stilo, 115, 2004

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda,najlakse je proveriti,ali bojim se da ce pre biti zamajac.:(

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 992D using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

2004to, fabricka ugradnja, zagazio debelo... jbg

Sent from my LG-P760

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ima li kakav konkretan nacin da se testira zamajac. Cuo sam mnogo prica, ali nekakav zakljucak da izvucem ne mogu.

E sad ako vam sta znaci, ujutro pri paljenju ne lupa, pri naglom pustanju i dodavanju gasa nelupa, npr treca 3000 obrtaja pustim gas pa naglo dodam, u brzine ulazi dobro, osim kad je hladno jutro par kilometara, a u mjestu bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidmi da ovde raspravljate o tresenju na 2000 obrtaja, meni ponekad zavibrira cio auto na 2000 obrtaja i to kad pustim gas pa auto usporava, ima li ko kakvu ideju

P.S. stilo, 115, 2004

Nosac motora i to onaj ispod akumulatora. Imao iste probleme prilikom usporavanja i reseni su zamenom datog nosaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

donji su novi, a oko onog desnog sam eksperimentisao i popustio saraf za pola kruga i tad se nista ne osjeti, jos jedno pitanje, da li bi , da je zamajac u pitanju taj problem bio konstantan, posto se to meni dogodi jednom u sedmici, nista cesce

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel? cudno. obicno se dotrajalost tog manifestuje tresenjem na leru, a onih donjih potresima prilikom oduzimanja gasa.

Tapatalk 2

Nije to bio nekakav velik potres, nego blage vibracije koje se osete na volanu i menjacu na oko 2000 obrtaja i to samo pri usporavanju. Zaboravih da napomenem da je su, pored zamene nosaca, ociscene i dizne, pa je mozda i to doprinelo.

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...