Zvezdo 991 Posted October 10, 2013 Ne uzimaj Grandea bez koze na volanu! Veruj mi kada sednem u neki bez koze osecaj je kao da sedis u solidnom Yugu!Obrati paznju na kozni volan!!! Modeli do pred kraj 2008 godine imaju problem sa ljustrenjem "laka" koze cega li vec na volanu. Dakle ako je sve OK volan bi trebao biti malo oljustren! Ako nije oljustren onda je sigurno presvlacen ili menjan pa po njemu ne mozes otprilike da saznas kilometrazu! Inace volan pokazuje tragove ljustrenja vec od 40 i vise hiljada km tako da ako auto ima oko 100 000Km sa volanom je verovatno nesto radjeno ako je u OK stanju.Koza na rucici menjaca je barem kod mene nesto otpornija.Kozni volan sa komandama audio uredjaja na njemu, fabricki radio sa MP 3 i eventualno maglenke ispod toga nemoj ici ali vecina dizelasa su sa tim paketom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted October 10, 2013 ja sam taj sreckovic koji ima tu verziju pred kraj 2008 i NARAVNO volan oljusten tj ispucao lak sa kilometrazom manjom od 90000.. ((( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted October 11, 2013 Pa sta se sekiras? Moj je na 38 Hiljada vec poceo da se nabora!Nekima su to uvazili pod garanciju i presvukli ili zamenili im volane a vecini ne jer se ozbiljnije ljustrenje javlja tek nakon 2-3 godine naravo po isteku garancije.Zet je kupio (kako li se pise?) Hyundai i 30 (stari model) i njemu se je volan odmah poceo ljustriti naravno zamenili su mu ga bez pogovora jer su znali za problem a i desio se je u garantnom roku.To je problem kod Fiata, znaju oni za sve te probleme ali ih ignorisu jer se uglavnom problemi pojavljuju nakon 2 godine kada prodje garancija. Recimo jako skup kvar na Puntima- El servo je gooodinama problem ali FIat ga svesno ignorise jer im to donosi dobru zaradu u servisima. Naravno u toku garancije ako nekome ode bez pogovora zamene ceo sklop!Sreca nasa pa su ljudi i tom problemu doskocili i uspesno se popravlja van mreze ovl servisa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 12, 2013 (edited) ako si spreman da kupis tako jeftiniji model, onda spremi bar jos jedno 1000e za svaki slucaj, veliki, mali servis, kocnice, kvacilo ... Edited October 14, 2013 by neshaoct prebačeno od ovog posta Quote Share this post Link to post Share on other sites
patriot 0 Posted October 12, 2013 drug ja imam primanja do 400e mesecno pa sad razmisli koliko je trebalo da skupim 4.5k tako da meni to uopste nije jeftino a posto sam cuo da je dosta ljudi prevareno obmanuto iliti nahebalo a opet znam da ima ui gomila zadovoljnih .... posto je moje poznavanje prevaranata ravno nuli mislio sam da mi neko na forumu a po menije ovaj sasvim korektan na neki nacin da neku smernicu ka nekom auto placu koji je koliko toliko pouzdan... ali ovakvim razgovorima idemo samo na ruku prevarantima jer ako su nekom u srbiji 4000e male pare ili samo se jeftina roba kupuje stvarno ne znam gde plovi ovaj nas brod .... unapred se izvinjavam ako se nekom ne svidja post ali ljudi obisao sam svasta u okolini lazarevca lajkovca arandjelovca pa situacija je da je lakse naci lek protiv smrti nego kupiti korektan polovnjak a da ne pricamo o gadjanju nekim hiljadama eura a isti sve ukupno nemaju da ih istreses 20e ukupno sa plombama .... pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 12, 2013 nisam ja rekao da je 4000 evra mala para, ali gledas najjeftinije primerke iz ponude, sto znaci da taj auto ni u jednom slucaju ne moze da bude u stanju sedi i vozi i ne brini nista, pogledaj raspon cena za grande punto i onda nadji u najjeftiniji i najskuplji u svojoj okolini, pogledaj oba i verovatno ces i sam bez majstora uociti razlike zbog kojih se i cene razlikuju ... pozdrav od sirotninje Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 12, 2013 Nemoj da se ljutis ali sa primanjima od 400€ mesecno tesko da ces moci da odrzavas taj auto. Osim ako neko drugi placa hranu i racune... Sve to deluje fino ali kad stigne.... da ne nabrajam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
patriot 0 Posted October 12, 2013 hvala na odgvorima sad opet ostaje racunanje samo da nebude konacan odgovor nemoguca misija Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 12, 2013 ma kod nas je sve moguce, samo trebas neke stvari da uzmes u obzir, izmedju ostalog da automobili za koje si postavio linkove gore nisu u idealnom stanju da bi ti duze vreme bio miran Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted October 12, 2013 Nemoj da se ljutis ali sa primanjima od 400€ mesecno tesko da ces moci da odrzavas taj auto. Ako kupi dobar primerak onda mu u odrzavanje spada samo registracija i servis, a ako ne daj boze uzme neki usminkan i naparfemisan grob od auta onda i daleko veca primanja nece biti dovoljna.Onako na prvi pogled 2006 godiste 185 000???? hiljada Km i 4000e! ZABORAVI! Da kazemo taj kriterij 2006 god. i 150 000Km cena moze da varira i mozda 1000e!!! to ti sve govori u kakvom je stanju koji auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
patriot 0 Posted October 12, 2013 svestan sam ja da je to polovnjak i da ulaganja predstoje da moram da platim majstora da ide samnom ali svaki kaze da ako dobro nasminkaju nemoze da se primeti na prvu...sad da pisem da je nasa drzava omogucila prodaju krsa iz inostranstva bez kaznjavanja vlasnika mislim da bih samo dzaba smarao ali opet verujem da postoji neki auto plac gde gazda makar malo drzi do imena i musterija ili ispade ako si iole posten mora da propadnes iz mesta a da kupac treba da ima prijatelje u svetu kriminala politike itt da bi smeo da pazari ..... a cena do kje bih ja isao je max 5000 i znam da mi treba jos 500 za gume registraciju prevod ....ili 5500 a ovo sto sam postavio to su samo moje zelje ali izgleda pogresne... u svakom slucaju hvala na vremenu koje ste potrosili na mene i naravno ako neko zna za neki auto plac vredan spomena nek napise.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted October 12, 2013 Svatko od nas ti moze preporuciti neki auto plac i iz nekolko iskustava se uveriti da prodaju dobre aute ali nitko ti nece reci da na tom placu nema usminkanih grobova od auta koji su doslovno sklonjeni ispred prese. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 12, 2013 Patriot, taj crveni smo pre izvesnog vremena kolektivno gledali i ima solidno da se uloži. Kilometraža generalno na oko se slaže tabla, motorni komp /airbag . Ili je ta ili se neko potrudio. Materijal sedišta mi se ne sviđa, pran a izgleda kao prljava krpa. Prednji branik je sigurno menjan, na oko nije ozbiljnije udaren. Prijavljuje problem sa airbag-om, zadnji ležajevi , prednje gume i ima sigurno oko trapa da se radi. Dalje na dizalici bi se još nešto videlo.Evo ti log dijagnostike ECU ISO Code: 68 07 8A 04 52ECU ISO Code: 68 07 8A 04 5229-Sep-13 15:07:13CONNECTED TO: FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJET 16VMarelli 8DF CF5/EOBD Diesel Injection (1.3) READING PARAMETERS:Odometar: 190028.4 kmBroj previsokih okretaja: 41 Trajanje Max. broj okretaja: 34.00 sek.Maksimalni broj okretaja: 5320 rpmBroj programiranja: 0 Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 kmBrzina vozila: 0.00 km/hBroj okretaja: 0 rpmNapon baterije: 5.96 VIzmjereni pritisak dizela: 4.00 barTrazeni pritisak dizela: 0.00 barIzmjerena masa zraka: 0.0 mg/iTrazena masa zraka: 260.0 mg/iPozicija pedale gasa: 0.00 %AD/C pozicija pedale gasa 1: 0.9978 VAD/C pozicija pedale gasa 2: 0.9832 VTemperatura dizela: 14.5 °CAD/C temperatura dizela: 3.0742 VTemp. zraka (mjerac protoka): 10.0 °CTemperatura zraka (turbo): °CAtmosferski pritisak: 988 mBarIzmjereni Overboost pritisak: 1000 mBarCiljani Overboost pritisak: 1008 mBarAD/C overboost pritisak: 1.8719 VIzmjereni polozaj turbine: mmCiljani polozaj turbine: mmOtvar. regulatora pritiska (MPROP): %Otvorenost EGR ventila: %EGR izmjereni polozaj: mmTrazena poz. EGR-a: mmKontrola EGR-a: Ventil za isklj. hladnjaka EGR: Otvaranje sol. ventila leptira: %Ukupna kolicina Dizela: 0.000 mm³/iTrazena kolicina Dizela: 0.000 mm³/iKol. dizela za pilot ubrizg.: 0.000 mm³/iKolicina dizela: 0.000 mm³/iPotrosnja goriva: 0.0000 l/hKorekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/iPocetak pilotnog ubrizgavanja: 0.000 deg.Pocetak glavnog ubrizgavanja: 0.000 deg.Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.000 msVrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.000 msTemperatura vode: 15.0 °CAD/C temperatura vode: 3.0498 VNapon Lambda sonde: 0.0000 VLambda koncentracija kisika: 0.000 %Pritisak klime: 5.07 barZahtjev za uklj. klime: Iskljuceno Naredba releja klime: Iskljuceno Klima uredjaj: Nauceno Brzina ventilatora: Iskljuceno Zadnja 'Zamjena ulja': 0.0 kmKm do sljedece 'Zamjene ulja': 102300.0 kmIndikator degradacije ulja: 100.000 %Broj 'Zamjena ulja': 0 Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera: kmKm od zadnje regeneracije: kmProsjecna temp. zadnjih 5 regener.: °CProsj.Km izmedju zad.5 regen.: kmProsjacno trajanje zadnjih 5 regen.: sek.Zacepljen FAP filter: %Temperatura FAP filtera: °CVrijeme regener. u postotcima: %Stanje prisilne regener.: Ukupni broj regen.: Senzor razlike pritiska: mBarStatus FAP filtera: Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano Kontakt kocnice 2: Iskljuceno Pedala gasa: Acc. Pot. Track 2 Centrala kocnica (NFR): Nauceno Cruise prekidac: Cruise Restore tipka (RCL): Podesavanje ubrzavanja (+) : Podesavanje usporavanja (-): Ubacena brzina: NE Verzija vozila: sa Lambda sondom Dijag. centrale grijaca: OK Centrala grijaca: Iskljuceno Ukljucenje predgrijaca motora: %Kontrolni relej pumpe goriva: Iskljuceno Pritisak ulja: Faulty sensor Zaruljica kvara: Treperi Zaruljica grijaca: Iskljuceno Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno Univerzalni kod: Centrala ubrizgavanja: Pokretanje motora: Ogranicenje brzine: Kod injektora cil. 1.: A1SGBTABA Kod injektora cil. 2.: 8ZAIBO88R Kod injektora cil. 3.: AHIAB6AB7 Kod injektora cil. 4.: AZIGAK7AR Ogranicenje brzine: READING PARAMETERS:Odometar: 190028.4 kmBroj previsokih okretaja: 41 Trajanje Max. broj okretaja: 34.00 sek.Maksimalni broj okretaja: 5320 rpmBroj programiranja: 0 Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 kmBrzina vozila: 0.00 km/hBroj okretaja: 1433 rpmNapon baterije: 7.22 VIzmjereni pritisak dizela: 422.00 barTrazeni pritisak dizela: 426.00 barIzmjerena masa zraka: 329.5 mg/iTrazena masa zraka: 269.0 mg/iPozicija pedale gasa: 8.00 %AD/C pozicija pedale gasa 1: 1.2460 VAD/C pozicija pedale gasa 2: 1.2363 VTemperatura dizela: 14.5 °CAD/C temperatura dizela: 3.0645 VTemp. zraka (mjerac protoka): 17.0 °CTemperatura zraka (turbo): °CAtmosferski pritisak: 987 mBarIzmjereni Overboost pritisak: 976 mBarCiljani Overboost pritisak: 1050 mBarAD/C overboost pritisak: 1.7986 VIzmjereni polozaj turbine: mmCiljani polozaj turbine: mmOtvar. regulatora pritiska (MPROP): %Otvorenost EGR ventila: %EGR izmjereni polozaj: mmTrazena poz. EGR-a: mmKontrola EGR-a: Ventil za isklj. hladnjaka EGR: Otvaranje sol. ventila leptira: %Ukupna kolicina Dizela: 9.588 mm³/iTrazena kolicina Dizela: 9.561 mm³/iKol. dizela za pilot ubrizg.: 0.000 mm³/iKolicina dizela: 8.259 mm³/iPotrosnja goriva: 1.6940 l/hKorekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/iPocetak pilotnog ubrizgavanja: 17.872 deg.Pocetak glavnog ubrizgavanja: 1.856 deg.Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.363 msVrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.556 msTemperatura vode: 35.5 °CAD/C temperatura vode: 2.0478 VNapon Lambda sonde: 11.0035 VLambda koncentracija kisika: 21.125 %Pritisak klime: 14.55 barZahtjev za uklj. klime: Ukljuceno Naredba releja klime: Ukljuceno Klima uredjaj: Nauceno Brzina ventilatora: 1 Zadnja 'Zamjena ulja': 0.0 kmKm do sljedece 'Zamjene ulja': 102300.0 kmIndikator degradacije ulja: 100.000 %Broj 'Zamjena ulja': 0 Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera: kmKm od zadnje regeneracije: kmProsjecna temp. zadnjih 5 regener.: °CProsj.Km izmedju zad.5 regen.: kmProsjacno trajanje zadnjih 5 regen.: sek.Zacepljen FAP filter: %Temperatura FAP filtera: °CVrijeme regener. u postotcima: %Stanje prisilne regener.: Ukupni broj regen.: Senzor razlike pritiska: mBarStatus FAP filtera: Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano Kontakt kocnice 2: Iskljuceno Pedala gasa: Acc. Pot. Track 1 Centrala kocnica (NFR): Nauceno Cruise prekidac: Cruise Restore tipka (RCL): Podesavanje ubrzavanja (+) : Podesavanje usporavanja (-): Ubacena brzina: NE Verzija vozila: sa Lambda sondom Dijag. centrale grijaca: OK Centrala grijaca: Iskljuceno Ukljucenje predgrijaca motora: %Kontrolni relej pumpe goriva: Ukljuceno Pritisak ulja: Normalno Zaruljica kvara: Iskljuceno Zaruljica grijaca: Iskljuceno Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno Univerzalni kod: Centrala ubrizgavanja: Pokretanje motora: Ogranicenje brzine: Kod injektora cil. 1.: A1SGBTABA Kod injektora cil. 2.: 8ZAIBO88R Kod injektora cil. 3.: AHIAB6AB7 Kod injektora cil. 4.: AZIGAK7AR Ogranicenje brzine: READING PARAMETERS:Odometar: 190028.4 kmBroj previsokih okretaja: 41 Trajanje Max. broj okretaja: 34.00 sek.Maksimalni broj okretaja: 5320 rpmBroj programiranja: 0 Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 kmBrzina vozila: 0.00 km/hBroj okretaja: 2458 rpmNapon baterije: 7.22 VIzmjereni pritisak dizela: 474.00 barTrazeni pritisak dizela: 410.00 barIzmjerena masa zraka: 347.5 mg/iTrazena masa zraka: 437.0 mg/iPozicija pedale gasa: 98.78 %AD/C pozicija pedale gasa 1: 4.4197 VAD/C pozicija pedale gasa 2: 4.4002 VTemperatura dizela: 15.0 °CAD/C temperatura dizela: 3.0400 VTemp. zraka (mjerac protoka): 16.5 °CTemperatura zraka (turbo): °CAtmosferski pritisak: 987 mBarIzmjereni Overboost pritisak: 1426 mBarCiljani Overboost pritisak: 1022 mBarAD/C overboost pritisak: 2.3460 VIzmjereni polozaj turbine: mmCiljani polozaj turbine: mmOtvar. regulatora pritiska (MPROP): %Otvorenost EGR ventila: %EGR izmjereni polozaj: mmTrazena poz. EGR-a: mmKontrola EGR-a: Ventil za isklj. hladnjaka EGR: Otvaranje sol. ventila leptira: %Ukupna kolicina Dizela: 21.765 mm³/iTrazena kolicina Dizela: 22.050 mm³/iKol. dizela za pilot ubrizg.: 2.394 mm³/iKolicina dizela: 25.815 mm³/iPotrosnja goriva: 1.3264 l/hKorekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/iPocetak pilotnog ubrizgavanja: -40.000 deg.Pocetak glavnog ubrizgavanja: 3.664 deg.Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.000 msVrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.000 msTemperatura vode: 46.5 °CAD/C temperatura vode: 1.5738 VNapon Lambda sonde: 11.3320 VLambda koncentracija kisika: 26.545 %Pritisak klime: 16.62 barZahtjev za uklj. klime: Ukljuceno Naredba releja klime: Ukljuceno Klima uredjaj: Nauceno Brzina ventilatora: 2 Zadnja 'Zamjena ulja': 0.0 kmKm do sljedece 'Zamjene ulja': 102300.0 kmIndikator degradacije ulja: 100.000 %Broj 'Zamjena ulja': 0 Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera: kmKm od zadnje regeneracije: kmProsjecna temp. zadnjih 5 regener.: °CProsj.Km izmedju zad.5 regen.: kmProsjacno trajanje zadnjih 5 regen.: sek.Zacepljen FAP filter: %Temperatura FAP filtera: °CVrijeme regener. u postotcima: %Stanje prisilne regener.: Ukupni broj regen.: Senzor razlike pritiska: mBarStatus FAP filtera: Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano Kontakt kocnice 2: Iskljuceno Pedala gasa: Acc. Pot. Track 2 Centrala kocnica (NFR): Nauceno Cruise prekidac: Cruise Restore tipka (RCL): Podesavanje ubrzavanja (+) : Podesavanje usporavanja (-): Ubacena brzina: NE Verzija vozila: sa Lambda sondom Dijag. centrale grijaca: OK Centrala grijaca: Iskljuceno Ukljucenje predgrijaca motora: %Kontrolni relej pumpe goriva: Ukljuceno Pritisak ulja: Normalno Zaruljica kvara: Iskljuceno Zaruljica grijaca: Iskljuceno Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno Univerzalni kod: Centrala ubrizgavanja: Pokretanje motora: Ogranicenje brzine: Kod injektora cil. 1.: A1SGBTABA Kod injektora cil. 2.: 8ZAIBO88R Kod injektora cil. 3.: AHIAB6AB7 Kod injektora cil. 4.: AZIGAK7AR Ogranicenje brzine: READING ERROR CODES:1: P0401 - Upravlj. kolicinom zrakaNo help availableGreška je sada prisutna. Preduzmite potrebne radnje kako biste otklonili ovu grešku senzora. Lampica za upozorenje na kontrolnoj tabli bila je aktivirana za ovu grešku. 2: P2264 - Senzor prisut. vode u gorivuNo help availableGreška je povremena. Izbrišite greške i pratite da li će se ubuduće pojaviti ista greška. Lampica za upozorenje na kontrolnoj tabli nije bila aktivirana za ovu grešku. BRISANjE USKLADIŠTENIH GREŠAKA... READING ERROR CODES:Nema grešaka READING PARAMETERS:Odometar: 190028.4 kmBroj previsokih okretaja: 41 Trajanje Max. broj okretaja: 34.00 sek.Maksimalni broj okretaja: 5320 rpmBroj programiranja: 0 Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 kmBrzina vozila: 0.00 km/hBroj okretaja: 1621 rpmNapon baterije: 7.22 VIzmjereni pritisak dizela: 418.00 barTrazeni pritisak dizela: 410.00 barIzmjerena masa zraka: 329.0 mg/iTrazena masa zraka: 215.5 mg/iPozicija pedale gasa: 10.60 %AD/C pozicija pedale gasa 1: 1.2996 VAD/C pozicija pedale gasa 2: 1.2752 VTemperatura dizela: 16.5 °CAD/C temperatura dizela: 2.9667 VTemp. zraka (mjerac protoka): 17.0 °CTemperatura zraka (turbo): °CAtmosferski pritisak: 988 mBarIzmjereni Overboost pritisak: 1001 mBarCiljani Overboost pritisak: 1022 mBarAD/C overboost pritisak: 1.9159 VIzmjereni polozaj turbine: mmCiljani polozaj turbine: mmOtvar. regulatora pritiska (MPROP): %Otvorenost EGR ventila: %EGR izmjereni polozaj: mmTrazena poz. EGR-a: mmKontrola EGR-a: Ventil za isklj. hladnjaka EGR: Otvaranje sol. ventila leptira: %Ukupna kolicina Dizela: 7.566 mm³/iTrazena kolicina Dizela: 7.566 mm³/iKol. dizela za pilot ubrizg.: 2.394 mm³/iKolicina dizela: 5.097 mm³/iPotrosnja goriva: 1.2980 l/hKorekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/iPocetak pilotnog ubrizgavanja: 16.944 deg.Pocetak glavnog ubrizgavanja: 1.264 deg.Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.358 msVrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.419 msTemperatura vode: 56.0 °CAD/C temperatura vode: 1.2512 VNapon Lambda sonde: 11.3045 VLambda koncentracija kisika: 23.658 %Pritisak klime: 13.00 barZahtjev za uklj. klime: Iskljuceno Naredba releja klime: Iskljuceno Klima uredjaj: Nauceno Brzina ventilatora: 1 Zadnja 'Zamjena ulja': 0.0 kmKm do sljedece 'Zamjene ulja': 102300.0 kmIndikator degradacije ulja: 100.000 %Broj 'Zamjena ulja': 0 Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera: kmKm od zadnje regeneracije: kmProsjecna temp. zadnjih 5 regener.: °CProsj.Km izmedju zad.5 regen.: kmProsjacno trajanje zadnjih 5 regen.: sek.Zacepljen FAP filter: %Temperatura FAP filtera: °CVrijeme regener. u postotcima: %Stanje prisilne regener.: Ukupni broj regen.: Senzor razlike pritiska: mBarStatus FAP filtera: Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano Kontakt kocnice 2: Iskljuceno Pedala gasa: Acc. Pot. Track 1 Centrala kocnica (NFR): Nauceno Cruise prekidac: Cruise Restore tipka (RCL): Podesavanje ubrzavanja (+) : Podesavanje usporavanja (-): Ubacena brzina: NE Verzija vozila: sa Lambda sondom Dijag. centrale grijaca: OK Centrala grijaca: Iskljuceno Ukljucenje predgrijaca motora: %Kontrolni relej pumpe goriva: Ukljuceno Pritisak ulja: Normalno Zaruljica kvara: Iskljuceno Zaruljica grijaca: Iskljuceno Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno Univerzalni kod: Centrala ubrizgavanja: Pokretanje motora: Ogranicenje brzine: Kod injektora cil. 1.: A1SGBTABA Kod injektora cil. 2.: 8ZAIBO88R Kod injektora cil. 3.: AHIAB6AB7 Kod injektora cil. 4.: AZIGAK7AR Ogranicenje brzine: READING PARAMETERS:Odometar: 190028.4 kmBroj previsokih okretaja: 41 Trajanje Max. broj okretaja: 34.00 sek.Maksimalni broj okretaja: 5320 rpmBroj programiranja: 0 Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 kmBrzina vozila: 0.00 km/hBroj okretaja: 1272 rpmNapon baterije: 7.22 VIzmjereni pritisak dizela: 364.00 barTrazeni pritisak dizela: 358.00 barIzmjerena masa zraka: 330.0 mg/iTrazena masa zraka: 202.0 mg/iPozicija pedale gasa: 6.99 %AD/C pozicija pedale gasa 1: 1.2217 VAD/C pozicija pedale gasa 2: 1.2266 VTemperatura dizela: 21.5 °CAD/C temperatura dizela: 2.7077 VTemp. zraka (mjerac protoka): 18.0 °CTemperatura zraka (turbo): °CAtmosferski pritisak: 987 mBarIzmjereni Overboost pritisak: 997 mBarCiljani Overboost pritisak: 1008 mBarAD/C overboost pritisak: 1.9159 VIzmjereni polozaj turbine: mmCiljani polozaj turbine: mmOtvar. regulatora pritiska (MPROP): %Otvorenost EGR ventila: %EGR izmjereni polozaj: mmTrazena poz. EGR-a: mmKontrola EGR-a: Ventil za isklj. hladnjaka EGR: Otvaranje sol. ventila leptira: %Ukupna kolicina Dizela: 7.701 mm³/iTrazena kolicina Dizela: 8.115 mm³/iKol. dizela za pilot ubrizg.: 2.394 mm³/iKolicina dizela: 5.403 mm³/iPotrosnja goriva: 0.9680 l/hKorekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/iPocetak pilotnog ubrizgavanja: 14.992 deg.Pocetak glavnog ubrizgavanja: 0.368 deg.Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.384 msVrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.427 msTemperatura vode: 69.0 °CAD/C temperatura vode: 0.8895 VNapon Lambda sonde: 11.3550 VLambda koncentracija kisika: 24.620 %Pritisak klime: 8.79 barZahtjev za uklj. klime: Iskljuceno Naredba releja klime: Iskljuceno Klima uredjaj: Nauceno Brzina ventilatora: Iskljuceno Zadnja 'Zamjena ulja': 0.0 kmKm do sljedece 'Zamjene ulja': 102300.0 kmIndikator degradacije ulja: 100.000 %Broj 'Zamjena ulja': 0 Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera: kmKm od zadnje regeneracije: kmProsjecna temp. zadnjih 5 regener.: °CProsj.Km izmedju zad.5 regen.: kmProsjacno trajanje zadnjih 5 regen.: sek.Zacepljen FAP filter: %Temperatura FAP filtera: °CVrijeme regener. u postotcima: %Stanje prisilne regener.: Ukupni broj regen.: Senzor razlike pritiska: mBarStatus FAP filtera: Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano Kontakt kocnice 2: Iskljuceno Pedala gasa: Acc. Pot. Track 2 Centrala kocnica (NFR): Nauceno Cruise prekidac: Cruise Restore tipka (RCL): Podesavanje ubrzavanja (+) : Podesavanje usporavanja (-): Ubacena brzina: NE Verzija vozila: sa Lambda sondom Dijag. centrale grijaca: OK Centrala grijaca: Iskljuceno Ukljucenje predgrijaca motora: %Kontrolni relej pumpe goriva: Ukljuceno Pritisak ulja: Normalno Zaruljica kvara: Iskljuceno Zaruljica grijaca: Iskljuceno Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno Univerzalni kod: Centrala ubrizgavanja: Pokretanje motora: Ogranicenje brzine: Kod injektora cil. 1.: A1SGBTABA Kod injektora cil. 2.: 8ZAIBO88R Kod injektora cil. 3.: AHIAB6AB7 Kod injektora cil. 4.: AZIGAK7AR Ogranicenje brzine: READING PARAMETERS:Odometar: 190028.4 kmBroj previsokih okretaja: 41 Trajanje Max. broj okretaja: 34.00 sek.Maksimalni broj okretaja: 5320 rpmBroj programiranja: 0 Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 kmBrzina vozila: 0.00 km/hBroj okretaja: 798 rpmNapon baterije: 7.15 VIzmjereni pritisak dizela: 290.00 barTrazeni pritisak dizela: 282.00 barIzmjerena masa zraka: 302.5 mg/iTrazena masa zraka: 159.5 mg/iPozicija pedale gasa: 0.00 %AD/C pozicija pedale gasa 1: 0.9978 VAD/C pozicija pedale gasa 2: 0.9832 VTemperatura dizela: 25.0 °CAD/C temperatura dizela: 2.5464 VTemp. zraka (mjerac protoka): 17.0 °CTemperatura zraka (turbo): °CAtmosferski pritisak: 988 mBarIzmjereni Overboost pritisak: 993 mBarCiljani Overboost pritisak: 1008 mBarAD/C overboost pritisak: 1.8475 VIzmjereni polozaj turbine: mmCiljani polozaj turbine: mmOtvar. regulatora pritiska (MPROP): %Otvorenost EGR ventila: %EGR izmjereni polozaj: mmTrazena poz. EGR-a: mmKontrola EGR-a: Ventil za isklj. hladnjaka EGR: Otvaranje sol. ventila leptira: %Ukupna kolicina Dizela: 5.631 mm³/iTrazena kolicina Dizela: 5.694 mm³/iKol. dizela za pilot ubrizg.: 2.394 mm³/iKolicina dizela: 4.482 mm³/iPotrosnja goriva: 0.5720 l/hKorekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/iPocetak pilotnog ubrizgavanja: 9.216 deg.Pocetak glavnog ubrizgavanja: 0.064 deg.Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.345 msVrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.563 msTemperatura vode: 76.0 °CAD/C temperatura vode: 0.7429 VNapon Lambda sonde: 11.2340 VLambda koncentracija kisika: 24.387 %Pritisak klime: 8.18 barZahtjev za uklj. klime: Iskljuceno Naredba releja klime: Iskljuceno Klima uredjaj: Nauceno Brzina ventilatora: Iskljuceno Zadnja 'Zamjena ulja': 0.0 kmKm do sljedece 'Zamjene ulja': 102300.0 kmIndikator degradacije ulja: 100.000 %Broj 'Zamjena ulja': 0 Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera: kmKm od zadnje regeneracije: kmProsjecna temp. zadnjih 5 regener.: °CProsj.Km izmedju zad.5 regen.: kmProsjacno trajanje zadnjih 5 regen.: sek.Zacepljen FAP filter: %Temperatura FAP filtera: °CVrijeme regener. u postotcima: %Stanje prisilne regener.: Ukupni broj regen.: Senzor razlike pritiska: mBarStatus FAP filtera: Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano Kontakt kocnice 2: Iskljuceno Pedala gasa: Acc. Pot. Track 2 Centrala kocnica (NFR): Nauceno Cruise prekidac: Cruise Restore tipka (RCL): Podesavanje ubrzavanja (+) : Podesavanje usporavanja (-): Ubacena brzina: NE Verzija vozila: sa Lambda sondom Dijag. centrale grijaca: OK Centrala grijaca: Iskljuceno Ukljucenje predgrijaca motora: %Kontrolni relej pumpe goriva: Ukljuceno Pritisak ulja: Normalno Zaruljica kvara: Iskljuceno Zaruljica grijaca: Iskljuceno Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno Univerzalni kod: Centrala ubrizgavanja: Pokretanje motora: Ogranicenje brzine: Kod injektora cil. 1.: A1SGBTABA Kod injektora cil. 2.: 8ZAIBO88R Kod injektora cil. 3.: AHIAB6AB7 Kod injektora cil. 4.: AZIGAK7AR Ogranicenje brzine: READING ERROR CODES:1: Nema grešakaECU nije pronašao greške DES:1: Nema grešakaECU nije pronašao greške Quote Share this post Link to post Share on other sites
patriot 0 Posted October 12, 2013 hvala ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted October 12, 2013 http://www.polovniautomobili.com/oglas3927782/fiat_grande_punto_13_mjet_75_ks/ Pogledaj ovaj. Prodaje ga kolega Dule sa foruma. Jako korektan prodavac.Bolje da daš u startu malo više, nego za manje da kupiš neku rupu bez dna u koju ćeš stalno trpati pare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
patriot 0 Posted October 12, 2013 sretene hvala na odgovoru i konacno nesto konkretno zovem ga koliko u ponedeljak pa ako napravimo posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted October 12, 2013 Ako je kilometraza prava onda bi i sve ostalo trebalo biti OK. Sto bi se reklo auto bez pocetnog ulaganja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted October 16, 2013 Sad vidim da ste okacili link ka mom oglasu ali moram da vas razocaram i kazem da sam juce prodao ovaj prelep auto koji je zaista bio u sjajnom stanju.Oglas sam okacio u subotu a vec u nedelju su ga gledali neki momci i ponudili 4500 sto je realno malo za ovakav primerak a onda je juce zvao jedan novosadjanin koji je ponudio jos manje tj 4300 i onda mi je pukao film i rekao sam da ga nedam ispod 4800 na koje je on i pristao ali posle pregleda kod majstora gde je ustanovljeno da treba da se ocisti EGR ventil i to je bilo sve na autu od gresaka. Lako sam posle izbrojao pare kad je covek video da kupuje odlican primerak.Lovaca na nisku cenu ima koliko hoces ali ljudi ne radi se vise za 1000 eura pa da se spusta 500-700 eura u staru a pritom se ne zna ni na sta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 16, 2013 Lovaca na nisku cenu ima koliko hoces ali ljudi ne radi se vise za 1000 eura pa da se spusta 500-700 eura u staru a pritom se ne zna ni na sta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
humungus 1 Posted October 17, 2013 (edited) Izvinjavam se sto upadam u temu, evo naseg auta clana RasaJTD (moj rodjeni brat)...auto je stvarno odlican. Redovno odrzavan. Ako nekog interesuje, javite se....sad cu da stavim oglas u pravi odeljak. http://www.polovniautomobili.com/oglas3934533/fiat_grande_punto_13_multijet/ Jedini razlog prodaje je......hoce covek Alfu 156 restyling sa JTD ili JTDm motorom (pitacu ga posle za cene delova, registraciju, ali njegova volja). Edited October 17, 2013 by humungus Quote Share this post Link to post Share on other sites
mousewho 0 Posted October 19, 2013 Drugari, pisao sam vam već da planiram da uzmem GP 1.3 mjet 75KS za do 4000e. I mislio da ću imati dodatnih para za veliki servis, registraciju itd. ali na žalost tih dodatnih para neće biti. Da li mislite da mogu da nađem dobar primerak GP za do 3000-3500e a da ne dam boga oca para za opravke? Molio bih vas za savet. Unapred zahvalan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 19, 2013 Ako mene pitaš to je više filozofsko pitanje. Niko ti ne garantuje ni da ćeš za 5000e naći dobar GP, ali racionalno je očekivati da će dobar auto i da košta. Ja ne bih dao preko 3000e na auto ako mi je budžet 4000 jer treba posle odraditi i veliki servis, registrovati auto, evenutalno kupiti gume i srediti neki neplanirani trošak... Možda bi bilo bolje da pogledaš Punta mk2b ili Stila jer za 3-3500e može solidan primerak da se nađe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted October 20, 2013 +1!Da ne prepricavam Igor je sve rekao! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gaginh0 0 Posted October 25, 2013 Planiram kupovinu Grande Punta dizela. Video sam da imaju po dve verzije 1.3 i 1.9, takodje znam da 1.9 verzija ima plivajuci, i da svi modeli imaju problem sa servom. Interesuje me koji su bolji motori 1.3 75 ili 90 ks, 1.9 120 ili 131ks? Preferiram 1.9 jer mi je vec muka od malih i slabasnih motora, ali znam da on sa sobom vuce i veca ulaganja. Da li oba 1.9 imaju plivajuci i koji se motor bolje pokazao?Da li svi modeli Grande Punta po difoltu imaju problema sa servom?Sta je bitno pogledati pre kupovine? Inace ako bih kupovao gledao bih one modele u visoj opremi sa digitalnom klimom i onim seedistima sa tackama (kako ja to zovem) Budzet ce mi biti oko 5000e, mozda koju stotinu vise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted October 25, 2013 Motori i 1.3 i 1.9 su odlicni, tako da oko toga nemas dileme uopste. 1.3 sa 75ks nema plivajuci zamajac, dok sve ostale verzije sa dizel motorima imaju plivajuci. Za probleme sa servom nisam cuo, pogotovo u toj meri u kojoj ti spominjes. Cinjenica je da ce otkazati jednog dana, ali kao i sve drugo na autu. Moze da ti se desi da imas problem a vrlo lako moze da ti se desi da ti se nikada i ne javi taj problem dokle god imas auto, kao i za sve ostalo. U ostalom, nije to vise skupo kao nekada. Moj predlog ti je da sagledas prvo koliko bi godisnje prelazio sa autom i kakve su ti relacije pa bi i sam mogao lako da doneses zakljucak koji ti motor vise odgovara. 1.3 je bolji za gradsku voznju, a 1.9 je mnogo bolji za otvoren put ili pak za ljude koji vole bolje performanse i jake automobile. Prilikom kupovine, gledas uobicajne stvari kao i kod svakog auta. Procitaj ovu temu na kojoj smo, i bice ti sve jasno, a ako imas nesto konkretno posle toga da pitas, napisi. Quote Share this post Link to post Share on other sites