Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Ne uzimaj Grandea bez koze na volanu! Veruj mi kada  sednem u neki bez koze osecaj je kao da sedis u solidnom Yugu!

Obrati paznju na kozni volan!!! Modeli do pred kraj 2008 godine imaju problem sa ljustrenjem "laka" koze cega li vec na volanu. Dakle ako je sve OK volan bi trebao biti malo oljustren! Ako nije oljustren onda je sigurno presvlacen ili menjan pa po njemu ne mozes otprilike da saznas  kilometrazu! Inace volan pokazuje tragove ljustrenja vec od 40 i vise hiljada km tako da ako auto ima oko 100 000Km sa volanom je verovatno nesto radjeno ako je u OK stanju.

Koza na rucici menjaca je barem kod mene nesto otpornija.

Kozni volan sa komandama audio uredjaja na njemu, fabricki radio sa MP 3 i eventualno maglenke ispod toga nemoj ici ali vecina dizelasa su sa tim paketom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam taj sreckovic koji ima tu verziju pred kraj 2008 i NARAVNO volan oljusten tj ispucao lak sa kilometrazom manjom od 90000.. :((((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta se sekiras? Moj je na 38 Hiljada vec poceo da se nabora!

Nekima su to uvazili pod garanciju i presvukli ili zamenili im volane a vecini ne jer se ozbiljnije ljustrenje javlja tek nakon 2-3 godine naravo po isteku garancije.

Zet je kupio (kako li se pise?) Hyundai i 30 (stari model) i njemu se je volan odmah poceo ljustriti naravno zamenili su mu ga bez pogovora jer su znali za problem a i desio se je u garantnom roku.

To je problem kod Fiata, znaju oni za sve te probleme ali ih ignorisu jer se uglavnom problemi pojavljuju nakon 2 godine kada prodje garancija. Recimo jako skup kvar na Puntima- El servo je gooodinama problem ali FIat ga svesno ignorise jer im to donosi dobru zaradu u servisima. Naravno u toku garancije ako nekome ode bez pogovora zamene ceo sklop!

Sreca nasa pa su ljudi i tom problemu doskocili i uspesno se popravlja van mreze ovl servisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako si spreman da kupis tako jeftiniji model, onda spremi bar jos jedno 1000e za svaki slucaj, veliki, mali servis, kocnice, kvacilo ... 

Edited by neshaoct
prebačeno od ovog posta

Share this post


Link to post
Share on other sites

drug ja imam primanja do 400e  mesecno pa sad razmisli koliko je trebalo da skupim 4.5k  tako da meni to uopste nije jeftino a posto sam cuo da je dosta ljudi prevareno obmanuto iliti nahebalo a opet znam da ima ui gomila zadovoljnih .... posto je moje poznavanje prevaranata ravno nuli mislio sam da mi neko na forumu a po menije ovaj sasvim korektan na neki nacin da neku smernicu ka nekom auto placu koji je koliko toliko pouzdan... ali ovakvim razgovorima idemo samo na ruku prevarantima jer ako su nekom u srbiji 4000e male pare ili samo se jeftina roba kupuje stvarno ne znam gde plovi ovaj nas brod .... unapred se izvinjavam ako se nekom ne svidja post ali ljudi obisao sam svasta u okolini lazarevca lajkovca arandjelovca pa situacija je da je lakse naci lek protiv smrti nego kupiti korektan polovnjak a da ne pricamo o gadjanju nekim hiljadama eura a isti sve ukupno nemaju da ih istreses 20e ukupno sa plombama .... pozdrav svima 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam ja rekao da je 4000 evra mala para, ali gledas najjeftinije primerke iz ponude, sto znaci da taj auto ni u jednom slucaju ne moze da bude u stanju sedi i vozi i ne brini nista, 

 

pogledaj raspon cena za grande punto i onda nadji u najjeftiniji i najskuplji u svojoj okolini, pogledaj oba i verovatno ces i sam bez majstora uociti razlike zbog kojih se i cene razlikuju ... 

 

pozdrav od sirotninje  :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma kod nas je sve moguce, samo trebas neke stvari da uzmes u obzir, izmedju ostalog da automobili za koje si postavio linkove gore nisu u idealnom stanju da bi ti duze vreme bio miran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da se ljutis ali sa primanjima od 400€ mesecno tesko da ces moci da odrzavas taj auto. 

Ako kupi dobar primerak onda mu u odrzavanje spada samo registracija i servis, a ako ne daj boze uzme neki usminkan i naparfemisan grob od auta onda i daleko veca primanja nece biti dovoljna.

Onako na prvi pogled 2006 godiste 185 000???? hiljada Km i 4000e! ZABORAVI!

 

Da kazemo taj kriterij 2006 god. i 150 000Km cena moze da varira i mozda 1000e!!!  to ti sve govori u kakvom je stanju koji auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

svestan sam ja da je to polovnjak i da ulaganja predstoje da moram da platim majstora da ide samnom ali svaki kaze da ako dobro nasminkaju nemoze da se primeti na prvu...sad da pisem da je nasa drzava omogucila prodaju krsa iz inostranstva bez kaznjavanja vlasnika mislim da bih samo dzaba smarao ali opet verujem da postoji neki auto plac gde gazda makar malo drzi do imena i musterija ili ispade ako si iole posten mora da propadnes iz mesta a da kupac treba da ima prijatelje u svetu kriminala politike itt da bi smeo da pazari ..... a cena do kje bih ja isao je max 5000 i znam da mi treba jos 500 za gume registraciju prevod ....ili 5500 a ovo sto sam postavio to su samo moje zelje ali izgleda pogresne... u svakom slucaju hvala na vremenu koje ste potrosili na mene i naravno ako neko zna za neki auto plac vredan spomena nek napise.... :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svatko od nas ti moze preporuciti neki auto plac i iz nekolko iskustava se uveriti da prodaju dobre aute ali nitko ti nece reci da na tom placu nema usminkanih grobova od auta koji su doslovno sklonjeni ispred prese. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patriot, taj crveni smo pre izvesnog vremena kolektivno gledali i ima solidno da se uloži. Kilometraža generalno na oko se slaže tabla, motorni komp /airbag . Ili je ta ili se neko potrudio. Materijal sedišta mi se ne sviđa, pran a izgleda kao prljava krpa. Prednji branik je sigurno menjan, na oko nije ozbiljnije udaren. Prijavljuje problem sa airbag-om, zadnji ležajevi , prednje gume i ima sigurno oko trapa da se radi. Dalje na dizalici bi se još nešto videlo.

Evo ti log dijagnostike

 

ECU ISO Code: 68 07 8A 04 52
ECU ISO Code: 68 07 8A 04 52
29-Sep-13 15:07:13
CONNECTED TO: 
FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJET 16V
Marelli 8DF CF5/EOBD Diesel Injection (1.3)
 
READING PARAMETERS:
Odometar: 190028.4 km
Broj previsokih okretaja: 41 
Trajanje Max. broj okretaja: 34.00 sek.
Maksimalni broj okretaja: 5320 rpm
Broj programiranja: 0 
Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 km
Brzina vozila: 0.00 km/h
Broj okretaja: 0 rpm
Napon baterije: 5.96 V
Izmjereni pritisak dizela: 4.00 bar
Trazeni pritisak dizela: 0.00 bar
Izmjerena masa zraka: 0.0 mg/i
Trazena masa zraka: 260.0 mg/i
Pozicija pedale gasa: 0.00 %
AD/C pozicija pedale gasa 1: 0.9978 V
AD/C pozicija pedale gasa 2: 0.9832 V
Temperatura dizela: 14.5 °C
AD/C temperatura dizela: 3.0742 V
Temp. zraka (mjerac protoka): 10.0 °C
Temperatura zraka (turbo):  °C
Atmosferski pritisak: 988 mBar
Izmjereni Overboost pritisak: 1000 mBar
Ciljani Overboost pritisak: 1008 mBar
AD/C overboost pritisak: 1.8719 V
Izmjereni polozaj turbine:  mm
Ciljani polozaj turbine:  mm
Otvar. regulatora pritiska (MPROP):  %
Otvorenost EGR ventila:  %
EGR izmjereni polozaj:  mm
Trazena poz. EGR-a:  mm
Kontrola EGR-a:  
Ventil za isklj. hladnjaka EGR:  
Otvaranje sol. ventila leptira:  %
Ukupna kolicina Dizela: 0.000 mm³/i
Trazena kolicina Dizela: 0.000 mm³/i
Kol. dizela za pilot ubrizg.: 0.000 mm³/i
Kolicina dizela: 0.000 mm³/i
Potrosnja goriva: 0.0000 l/h
Korekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/i
Pocetak pilotnog ubrizgavanja: 0.000 deg.
Pocetak glavnog ubrizgavanja: 0.000 deg.
Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.000 ms
Vrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.000 ms
Temperatura vode: 15.0 °C
AD/C temperatura vode: 3.0498 V
Napon Lambda sonde: 0.0000 V
Lambda koncentracija kisika: 0.000 %
Pritisak klime: 5.07 bar
Zahtjev za uklj. klime: Iskljuceno 
Naredba releja klime: Iskljuceno 
Klima uredjaj: Nauceno 
Brzina ventilatora: Iskljuceno 
Zadnja 'Zamjena ulja': 0.0 km
Km do sljedece 'Zamjene ulja': 102300.0 km
Indikator degradacije ulja: 100.000 %
Broj 'Zamjena ulja': 0 
Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera:  km
Km od zadnje regeneracije:  km
Prosjecna temp. zadnjih 5 regener.:  °C
Prosj.Km izmedju zad.5 regen.:  km
Prosjacno trajanje zadnjih 5 regen.:  sek.
Zacepljen FAP filter:  %
Temperatura FAP filtera:  °C
Vrijeme regener. u postotcima:  %
Stanje prisilne regener.:  
Ukupni broj regen.:  
Senzor razlike pritiska:  mBar
Status FAP filtera:  
Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano 
Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano 
Kontakt kocnice 2: Iskljuceno 
Pedala gasa: Acc. Pot. Track 2 
Centrala kocnica (NFR): Nauceno 
Cruise prekidac:  
Cruise Restore tipka (RCL):  
Podesavanje ubrzavanja (+) :  
Podesavanje usporavanja (-):  
Ubacena brzina: NE 
Verzija vozila: sa Lambda sondom 
Dijag. centrale grijaca: OK 
Centrala grijaca: Iskljuceno 
Ukljucenje predgrijaca motora:  %
Kontrolni relej pumpe goriva: Iskljuceno 
Pritisak ulja: Faulty sensor 
Zaruljica kvara: Treperi 
Zaruljica grijaca: Iskljuceno 
Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno 
Univerzalni kod:  
Centrala ubrizgavanja:  
Pokretanje motora:  
Ogranicenje brzine:  
Kod injektora cil. 1.: A1SGBTABA 
Kod injektora cil. 2.: 8ZAIBO88R 
Kod injektora cil. 3.: AHIAB6AB7 
Kod injektora cil. 4.: AZIGAK7AR 
Ogranicenje brzine:  
 
 
READING PARAMETERS:
Odometar: 190028.4 km
Broj previsokih okretaja: 41 
Trajanje Max. broj okretaja: 34.00 sek.
Maksimalni broj okretaja: 5320 rpm
Broj programiranja: 0 
Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 km
Brzina vozila: 0.00 km/h
Broj okretaja: 1433 rpm
Napon baterije: 7.22 V
Izmjereni pritisak dizela: 422.00 bar
Trazeni pritisak dizela: 426.00 bar
Izmjerena masa zraka: 329.5 mg/i
Trazena masa zraka: 269.0 mg/i
Pozicija pedale gasa: 8.00 %
AD/C pozicija pedale gasa 1: 1.2460 V
AD/C pozicija pedale gasa 2: 1.2363 V
Temperatura dizela: 14.5 °C
AD/C temperatura dizela: 3.0645 V
Temp. zraka (mjerac protoka): 17.0 °C
Temperatura zraka (turbo):  °C
Atmosferski pritisak: 987 mBar
Izmjereni Overboost pritisak: 976 mBar
Ciljani Overboost pritisak: 1050 mBar
AD/C overboost pritisak: 1.7986 V
Izmjereni polozaj turbine:  mm
Ciljani polozaj turbine:  mm
Otvar. regulatora pritiska (MPROP):  %
Otvorenost EGR ventila:  %
EGR izmjereni polozaj:  mm
Trazena poz. EGR-a:  mm
Kontrola EGR-a:  
Ventil za isklj. hladnjaka EGR:  
Otvaranje sol. ventila leptira:  %
Ukupna kolicina Dizela: 9.588 mm³/i
Trazena kolicina Dizela: 9.561 mm³/i
Kol. dizela za pilot ubrizg.: 0.000 mm³/i
Kolicina dizela: 8.259 mm³/i
Potrosnja goriva: 1.6940 l/h
Korekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/i
Pocetak pilotnog ubrizgavanja: 17.872 deg.
Pocetak glavnog ubrizgavanja: 1.856 deg.
Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.363 ms
Vrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.556 ms
Temperatura vode: 35.5 °C
AD/C temperatura vode: 2.0478 V
Napon Lambda sonde: 11.0035 V
Lambda koncentracija kisika: 21.125 %
Pritisak klime: 14.55 bar
Zahtjev za uklj. klime: Ukljuceno 
Naredba releja klime: Ukljuceno 
Klima uredjaj: Nauceno 
Brzina ventilatora: 1 
Zadnja 'Zamjena ulja': 0.0 km
Km do sljedece 'Zamjene ulja': 102300.0 km
Indikator degradacije ulja: 100.000 %
Broj 'Zamjena ulja': 0 
Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera:  km
Km od zadnje regeneracije:  km
Prosjecna temp. zadnjih 5 regener.:  °C
Prosj.Km izmedju zad.5 regen.:  km
Prosjacno trajanje zadnjih 5 regen.:  sek.
Zacepljen FAP filter:  %
Temperatura FAP filtera:  °C
Vrijeme regener. u postotcima:  %
Stanje prisilne regener.:  
Ukupni broj regen.:  
Senzor razlike pritiska:  mBar
Status FAP filtera:  
Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano 
Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano 
Kontakt kocnice 2: Iskljuceno 
Pedala gasa: Acc. Pot. Track 1 
Centrala kocnica (NFR): Nauceno 
Cruise prekidac:  
Cruise Restore tipka (RCL):  
Podesavanje ubrzavanja (+) :  
Podesavanje usporavanja (-):  
Ubacena brzina: NE 
Verzija vozila: sa Lambda sondom 
Dijag. centrale grijaca: OK 
Centrala grijaca: Iskljuceno 
Ukljucenje predgrijaca motora:  %
Kontrolni relej pumpe goriva: Ukljuceno 
Pritisak ulja: Normalno 
Zaruljica kvara: Iskljuceno 
Zaruljica grijaca: Iskljuceno 
Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno 
Univerzalni kod:  
Centrala ubrizgavanja:  
Pokretanje motora:  
Ogranicenje brzine:  
Kod injektora cil. 1.: A1SGBTABA 
Kod injektora cil. 2.: 8ZAIBO88R 
Kod injektora cil. 3.: AHIAB6AB7 
Kod injektora cil. 4.: AZIGAK7AR 
Ogranicenje brzine:  
 
 
 
READING PARAMETERS:
Odometar: 190028.4 km
Broj previsokih okretaja: 41 
Trajanje Max. broj okretaja: 34.00 sek.
Maksimalni broj okretaja: 5320 rpm
Broj programiranja: 0 
Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 km
Brzina vozila: 0.00 km/h
Broj okretaja: 2458 rpm
Napon baterije: 7.22 V
Izmjereni pritisak dizela: 474.00 bar
Trazeni pritisak dizela: 410.00 bar
Izmjerena masa zraka: 347.5 mg/i
Trazena masa zraka: 437.0 mg/i
Pozicija pedale gasa: 98.78 %
AD/C pozicija pedale gasa 1: 4.4197 V
AD/C pozicija pedale gasa 2: 4.4002 V
Temperatura dizela: 15.0 °C
AD/C temperatura dizela: 3.0400 V
Temp. zraka (mjerac protoka): 16.5 °C
Temperatura zraka (turbo):  °C
Atmosferski pritisak: 987 mBar
Izmjereni Overboost pritisak: 1426 mBar
Ciljani Overboost pritisak: 1022 mBar
AD/C overboost pritisak: 2.3460 V
Izmjereni polozaj turbine:  mm
Ciljani polozaj turbine:  mm
Otvar. regulatora pritiska (MPROP):  %
Otvorenost EGR ventila:  %
EGR izmjereni polozaj:  mm
Trazena poz. EGR-a:  mm
Kontrola EGR-a:  
Ventil za isklj. hladnjaka EGR:  
Otvaranje sol. ventila leptira:  %
Ukupna kolicina Dizela: 21.765 mm³/i
Trazena kolicina Dizela: 22.050 mm³/i
Kol. dizela za pilot ubrizg.: 2.394 mm³/i
Kolicina dizela: 25.815 mm³/i
Potrosnja goriva: 1.3264 l/h
Korekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/i
Pocetak pilotnog ubrizgavanja: -40.000 deg.
Pocetak glavnog ubrizgavanja: 3.664 deg.
Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.000 ms
Vrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.000 ms
Temperatura vode: 46.5 °C
AD/C temperatura vode: 1.5738 V
Napon Lambda sonde: 11.3320 V
Lambda koncentracija kisika: 26.545 %
Pritisak klime: 16.62 bar
Zahtjev za uklj. klime: Ukljuceno 
Naredba releja klime: Ukljuceno 
Klima uredjaj: Nauceno 
Brzina ventilatora: 2 
Zadnja 'Zamjena ulja': 0.0 km
Km do sljedece 'Zamjene ulja': 102300.0 km
Indikator degradacije ulja: 100.000 %
Broj 'Zamjena ulja': 0 
Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera:  km
Km od zadnje regeneracije:  km
Prosjecna temp. zadnjih 5 regener.:  °C
Prosj.Km izmedju zad.5 regen.:  km
Prosjacno trajanje zadnjih 5 regen.:  sek.
Zacepljen FAP filter:  %
Temperatura FAP filtera:  °C
Vrijeme regener. u postotcima:  %
Stanje prisilne regener.:  
Ukupni broj regen.:  
Senzor razlike pritiska:  mBar
Status FAP filtera:  
Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano 
Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano 
Kontakt kocnice 2: Iskljuceno 
Pedala gasa: Acc. Pot. Track 2 
Centrala kocnica (NFR): Nauceno 
Cruise prekidac:  
Cruise Restore tipka (RCL):  
Podesavanje ubrzavanja (+) :  
Podesavanje usporavanja (-):  
Ubacena brzina: NE 
Verzija vozila: sa Lambda sondom 
Dijag. centrale grijaca: OK 
Centrala grijaca: Iskljuceno 
Ukljucenje predgrijaca motora:  %
Kontrolni relej pumpe goriva: Ukljuceno 
Pritisak ulja: Normalno 
Zaruljica kvara: Iskljuceno 
Zaruljica grijaca: Iskljuceno 
Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno 
Univerzalni kod:  
Centrala ubrizgavanja:  
Pokretanje motora:  
Ogranicenje brzine:  
Kod injektora cil. 1.: A1SGBTABA 
Kod injektora cil. 2.: 8ZAIBO88R 
Kod injektora cil. 3.: AHIAB6AB7 
Kod injektora cil. 4.: AZIGAK7AR 
Ogranicenje brzine:  
 
 
 
READING ERROR CODES:
1: P0401 - Upravlj. kolicinom zraka
No help available
Greška je sada prisutna. Preduzmite potrebne radnje kako biste otklonili ovu grešku senzora. Lampica za upozorenje na kontrolnoj tabli bila je aktivirana za ovu grešku. 
2: P2264 - Senzor prisut. vode u gorivu
No help available
Greška je povremena. Izbrišite greške i pratite da li će se ubuduće pojaviti ista greška. Lampica za upozorenje na kontrolnoj tabli nije bila aktivirana za ovu grešku. 
 
BRISANjE USKLADIŠTENIH GREŠAKA...
 
READING ERROR CODES:
Nema grešaka
 
 
 
 
READING PARAMETERS:
Odometar: 190028.4 km
Broj previsokih okretaja: 41 
Trajanje Max. broj okretaja: 34.00 sek.
Maksimalni broj okretaja: 5320 rpm
Broj programiranja: 0 
Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 km
Brzina vozila: 0.00 km/h
Broj okretaja: 1621 rpm
Napon baterije: 7.22 V
Izmjereni pritisak dizela: 418.00 bar
Trazeni pritisak dizela: 410.00 bar
Izmjerena masa zraka: 329.0 mg/i
Trazena masa zraka: 215.5 mg/i
Pozicija pedale gasa: 10.60 %
AD/C pozicija pedale gasa 1: 1.2996 V
AD/C pozicija pedale gasa 2: 1.2752 V
Temperatura dizela: 16.5 °C
AD/C temperatura dizela: 2.9667 V
Temp. zraka (mjerac protoka): 17.0 °C
Temperatura zraka (turbo):  °C
Atmosferski pritisak: 988 mBar
Izmjereni Overboost pritisak: 1001 mBar
Ciljani Overboost pritisak: 1022 mBar
AD/C overboost pritisak: 1.9159 V
Izmjereni polozaj turbine:  mm
Ciljani polozaj turbine:  mm
Otvar. regulatora pritiska (MPROP):  %
Otvorenost EGR ventila:  %
EGR izmjereni polozaj:  mm
Trazena poz. EGR-a:  mm
Kontrola EGR-a:  
Ventil za isklj. hladnjaka EGR:  
Otvaranje sol. ventila leptira:  %
Ukupna kolicina Dizela: 7.566 mm³/i
Trazena kolicina Dizela: 7.566 mm³/i
Kol. dizela za pilot ubrizg.: 2.394 mm³/i
Kolicina dizela: 5.097 mm³/i
Potrosnja goriva: 1.2980 l/h
Korekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/i
Pocetak pilotnog ubrizgavanja: 16.944 deg.
Pocetak glavnog ubrizgavanja: 1.264 deg.
Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.358 ms
Vrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.419 ms
Temperatura vode: 56.0 °C
AD/C temperatura vode: 1.2512 V
Napon Lambda sonde: 11.3045 V
Lambda koncentracija kisika: 23.658 %
Pritisak klime: 13.00 bar
Zahtjev za uklj. klime: Iskljuceno 
Naredba releja klime: Iskljuceno 
Klima uredjaj: Nauceno 
Brzina ventilatora: 1 
Zadnja 'Zamjena ulja': 0.0 km
Km do sljedece 'Zamjene ulja': 102300.0 km
Indikator degradacije ulja: 100.000 %
Broj 'Zamjena ulja': 0 
Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera:  km
Km od zadnje regeneracije:  km
Prosjecna temp. zadnjih 5 regener.:  °C
Prosj.Km izmedju zad.5 regen.:  km
Prosjacno trajanje zadnjih 5 regen.:  sek.
Zacepljen FAP filter:  %
Temperatura FAP filtera:  °C
Vrijeme regener. u postotcima:  %
Stanje prisilne regener.:  
Ukupni broj regen.:  
Senzor razlike pritiska:  mBar
Status FAP filtera:  
Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano 
Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano 
Kontakt kocnice 2: Iskljuceno 
Pedala gasa: Acc. Pot. Track 1 
Centrala kocnica (NFR): Nauceno 
Cruise prekidac:  
Cruise Restore tipka (RCL):  
Podesavanje ubrzavanja (+) :  
Podesavanje usporavanja (-):  
Ubacena brzina: NE 
Verzija vozila: sa Lambda sondom 
Dijag. centrale grijaca: OK 
Centrala grijaca: Iskljuceno 
Ukljucenje predgrijaca motora:  %
Kontrolni relej pumpe goriva: Ukljuceno 
Pritisak ulja: Normalno 
Zaruljica kvara: Iskljuceno 
Zaruljica grijaca: Iskljuceno 
Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno 
Univerzalni kod:  
Centrala ubrizgavanja:  
Pokretanje motora:  
Ogranicenje brzine:  
Kod injektora cil. 1.: A1SGBTABA 
Kod injektora cil. 2.: 8ZAIBO88R 
Kod injektora cil. 3.: AHIAB6AB7 
Kod injektora cil. 4.: AZIGAK7AR 
Ogranicenje brzine:  
 
 
 
 
READING PARAMETERS:
Odometar: 190028.4 km
Broj previsokih okretaja: 41 
Trajanje Max. broj okretaja: 34.00 sek.
Maksimalni broj okretaja: 5320 rpm
Broj programiranja: 0 
Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 km
Brzina vozila: 0.00 km/h
Broj okretaja: 1272 rpm
Napon baterije: 7.22 V
Izmjereni pritisak dizela: 364.00 bar
Trazeni pritisak dizela: 358.00 bar
Izmjerena masa zraka: 330.0 mg/i
Trazena masa zraka: 202.0 mg/i
Pozicija pedale gasa: 6.99 %
AD/C pozicija pedale gasa 1: 1.2217 V
AD/C pozicija pedale gasa 2: 1.2266 V
Temperatura dizela: 21.5 °C
AD/C temperatura dizela: 2.7077 V
Temp. zraka (mjerac protoka): 18.0 °C
Temperatura zraka (turbo):  °C
Atmosferski pritisak: 987 mBar
Izmjereni Overboost pritisak: 997 mBar
Ciljani Overboost pritisak: 1008 mBar
AD/C overboost pritisak: 1.9159 V
Izmjereni polozaj turbine:  mm
Ciljani polozaj turbine:  mm
Otvar. regulatora pritiska (MPROP):  %
Otvorenost EGR ventila:  %
EGR izmjereni polozaj:  mm
Trazena poz. EGR-a:  mm
Kontrola EGR-a:  
Ventil za isklj. hladnjaka EGR:  
Otvaranje sol. ventila leptira:  %
Ukupna kolicina Dizela: 7.701 mm³/i
Trazena kolicina Dizela: 8.115 mm³/i
Kol. dizela za pilot ubrizg.: 2.394 mm³/i
Kolicina dizela: 5.403 mm³/i
Potrosnja goriva: 0.9680 l/h
Korekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/i
Pocetak pilotnog ubrizgavanja: 14.992 deg.
Pocetak glavnog ubrizgavanja: 0.368 deg.
Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.384 ms
Vrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.427 ms
Temperatura vode: 69.0 °C
AD/C temperatura vode: 0.8895 V
Napon Lambda sonde: 11.3550 V
Lambda koncentracija kisika: 24.620 %
Pritisak klime: 8.79 bar
Zahtjev za uklj. klime: Iskljuceno 
Naredba releja klime: Iskljuceno 
Klima uredjaj: Nauceno 
Brzina ventilatora: Iskljuceno 
Zadnja 'Zamjena ulja': 0.0 km
Km do sljedece 'Zamjene ulja': 102300.0 km
Indikator degradacije ulja: 100.000 %
Broj 'Zamjena ulja': 0 
Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera:  km
Km od zadnje regeneracije:  km
Prosjecna temp. zadnjih 5 regener.:  °C
Prosj.Km izmedju zad.5 regen.:  km
Prosjacno trajanje zadnjih 5 regen.:  sek.
Zacepljen FAP filter:  %
Temperatura FAP filtera:  °C
Vrijeme regener. u postotcima:  %
Stanje prisilne regener.:  
Ukupni broj regen.:  
Senzor razlike pritiska:  mBar
Status FAP filtera:  
Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano 
Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano 
Kontakt kocnice 2: Iskljuceno 
Pedala gasa: Acc. Pot. Track 2 
Centrala kocnica (NFR): Nauceno 
Cruise prekidac:  
Cruise Restore tipka (RCL):  
Podesavanje ubrzavanja (+) :  
Podesavanje usporavanja (-):  
Ubacena brzina: NE 
Verzija vozila: sa Lambda sondom 
Dijag. centrale grijaca: OK 
Centrala grijaca: Iskljuceno 
Ukljucenje predgrijaca motora:  %
Kontrolni relej pumpe goriva: Ukljuceno 
Pritisak ulja: Normalno 
Zaruljica kvara: Iskljuceno 
Zaruljica grijaca: Iskljuceno 
Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno 
Univerzalni kod:  
Centrala ubrizgavanja:  
Pokretanje motora:  
Ogranicenje brzine:  
Kod injektora cil. 1.: A1SGBTABA 
Kod injektora cil. 2.: 8ZAIBO88R 
Kod injektora cil. 3.: AHIAB6AB7 
Kod injektora cil. 4.: AZIGAK7AR 
Ogranicenje brzine:  
 
 
 
 
 
 
READING PARAMETERS:
Odometar: 190028.4 km
Broj previsokih okretaja: 41 
Trajanje Max. broj okretaja: 34.00 sek.
Maksimalni broj okretaja: 5320 rpm
Broj programiranja: 0 
Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 km
Brzina vozila: 0.00 km/h
Broj okretaja: 798 rpm
Napon baterije: 7.15 V
Izmjereni pritisak dizela: 290.00 bar
Trazeni pritisak dizela: 282.00 bar
Izmjerena masa zraka: 302.5 mg/i
Trazena masa zraka: 159.5 mg/i
Pozicija pedale gasa: 0.00 %
AD/C pozicija pedale gasa 1: 0.9978 V
AD/C pozicija pedale gasa 2: 0.9832 V
Temperatura dizela: 25.0 °C
AD/C temperatura dizela: 2.5464 V
Temp. zraka (mjerac protoka): 17.0 °C
Temperatura zraka (turbo):  °C
Atmosferski pritisak: 988 mBar
Izmjereni Overboost pritisak: 993 mBar
Ciljani Overboost pritisak: 1008 mBar
AD/C overboost pritisak: 1.8475 V
Izmjereni polozaj turbine:  mm
Ciljani polozaj turbine:  mm
Otvar. regulatora pritiska (MPROP):  %
Otvorenost EGR ventila:  %
EGR izmjereni polozaj:  mm
Trazena poz. EGR-a:  mm
Kontrola EGR-a:  
Ventil za isklj. hladnjaka EGR:  
Otvaranje sol. ventila leptira:  %
Ukupna kolicina Dizela: 5.631 mm³/i
Trazena kolicina Dizela: 5.694 mm³/i
Kol. dizela za pilot ubrizg.: 2.394 mm³/i
Kolicina dizela: 4.482 mm³/i
Potrosnja goriva: 0.5720 l/h
Korekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/i
Korekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/i
Pocetak pilotnog ubrizgavanja: 9.216 deg.
Pocetak glavnog ubrizgavanja: 0.064 deg.
Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.345 ms
Vrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.563 ms
Temperatura vode: 76.0 °C
AD/C temperatura vode: 0.7429 V
Napon Lambda sonde: 11.2340 V
Lambda koncentracija kisika: 24.387 %
Pritisak klime: 8.18 bar
Zahtjev za uklj. klime: Iskljuceno 
Naredba releja klime: Iskljuceno 
Klima uredjaj: Nauceno 
Brzina ventilatora: Iskljuceno 
Zadnja 'Zamjena ulja': 0.0 km
Km do sljedece 'Zamjene ulja': 102300.0 km
Indikator degradacije ulja: 100.000 %
Broj 'Zamjena ulja': 0 
Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera:  km
Km od zadnje regeneracije:  km
Prosjecna temp. zadnjih 5 regener.:  °C
Prosj.Km izmedju zad.5 regen.:  km
Prosjacno trajanje zadnjih 5 regen.:  sek.
Zacepljen FAP filter:  %
Temperatura FAP filtera:  °C
Vrijeme regener. u postotcima:  %
Stanje prisilne regener.:  
Ukupni broj regen.:  
Senzor razlike pritiska:  mBar
Status FAP filtera:  
Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano 
Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano 
Kontakt kocnice 2: Iskljuceno 
Pedala gasa: Acc. Pot. Track 2 
Centrala kocnica (NFR): Nauceno 
Cruise prekidac:  
Cruise Restore tipka (RCL):  
Podesavanje ubrzavanja (+) :  
Podesavanje usporavanja (-):  
Ubacena brzina: NE 
Verzija vozila: sa Lambda sondom 
Dijag. centrale grijaca: OK 
Centrala grijaca: Iskljuceno 
Ukljucenje predgrijaca motora:  %
Kontrolni relej pumpe goriva: Ukljuceno 
Pritisak ulja: Normalno 
Zaruljica kvara: Iskljuceno 
Zaruljica grijaca: Iskljuceno 
Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno 
Univerzalni kod:  
Centrala ubrizgavanja:  
Pokretanje motora:  
Ogranicenje brzine:  
Kod injektora cil. 1.: A1SGBTABA 
Kod injektora cil. 2.: 8ZAIBO88R 
Kod injektora cil. 3.: AHIAB6AB7 
Kod injektora cil. 4.: AZIGAK7AR 
Ogranicenje brzine:  
 
READING ERROR CODES:
1: Nema grešaka
ECU nije pronašao greške
 
DES:
1: Nema grešaka
ECU nije pronašao greške

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je kilometraza prava onda bi i sve ostalo trebalo biti OK. Sto bi se reklo auto bez pocetnog ulaganja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad vidim da ste okacili link ka mom oglasu ali moram da vas razocaram i kazem da sam juce prodao ovaj prelep auto koji je zaista bio u sjajnom stanju.Oglas sam okacio u subotu a vec u nedelju su ga gledali neki momci i ponudili 4500 sto je realno malo za ovakav primerak a onda je juce zvao jedan novosadjanin  koji je ponudio jos manje  tj 4300 i onda mi je pukao film i rekao sam da ga nedam ispod 4800 na koje je on i pristao  ali posle pregleda kod majstora gde je ustanovljeno da treba da se ocisti EGR ventil  i to je bilo sve na autu od gresaka. Lako sam posle izbrojao pare  kad je covek video da kupuje odlican primerak.

Lovaca na nisku cenu ima koliko hoces ali ljudi ne radi se vise za 1000 eura pa da se spusta 500-700 eura u staru a pritom se ne zna ni na sta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lovaca na nisku cenu ima koliko hoces ali ljudi ne radi se vise za 1000 eura pa da se spusta 500-700 eura u staru a pritom se ne zna ni na sta.

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se sto upadam u temu, evo naseg auta clana RasaJTD (moj rodjeni brat)...auto je stvarno odlican. Redovno odrzavan. Ako nekog interesuje, javite se....sad cu da stavim oglas u pravi odeljak.

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas3934533/fiat_grande_punto_13_multijet/

 

Jedini razlog prodaje je......hoce covek Alfu 156 restyling sa JTD ili JTDm motorom :laughing:  (pitacu ga posle za cene delova, registraciju, ali njegova volja).

Edited by humungus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, pisao sam vam već  da planiram da uzmem GP 1.3 mjet 75KS za do 4000e. I mislio da ću imati dodatnih para za veliki servis, registraciju itd. ali na žalost tih dodatnih para neće biti. Da li mislite da mogu da nađem dobar primerak GP za do 3000-3500e a da ne dam boga oca para za opravke? Molio bih vas za savet. Unapred zahvalan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mene pitaš to je više filozofsko pitanje. Niko ti ne garantuje ni da ćeš za 5000e naći dobar GP, ali racionalno je očekivati da će dobar auto i da košta. Ja ne bih dao preko 3000e na auto ako mi je budžet 4000 jer treba posle odraditi i veliki servis, registrovati auto, evenutalno kupiti gume i srediti neki neplanirani trošak...

 

Možda bi bilo bolje da pogledaš Punta mk2b ili Stila jer za 3-3500e može solidan primerak da se nađe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram kupovinu Grande Punta dizela. Video sam da imaju po dve verzije 1.3 i 1.9, takodje znam da 1.9 verzija ima plivajuci, i da svi modeli imaju problem sa servom.

 

Interesuje me koji su bolji motori 1.3 75 ili 90 ks, 1.9 120 ili 131ks? Preferiram 1.9 jer mi je vec muka od malih i slabasnih motora, ali znam da on sa sobom vuce i veca ulaganja. 

Da li oba 1.9 imaju plivajuci i koji se motor bolje pokazao?

Da li svi modeli Grande Punta po difoltu imaju problema sa servom?

Sta je bitno pogledati pre kupovine?

 

Inace ako bih kupovao gledao bih one modele u visoj opremi sa digitalnom klimom i onim seedistima sa tackama (kako ja to zovem)  :smoke:

Budzet ce mi biti oko 5000e, mozda koju stotinu vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motori i 1.3 i 1.9 su odlicni, tako da oko toga nemas dileme uopste. 1.3 sa 75ks nema plivajuci zamajac, dok sve ostale verzije sa dizel motorima imaju plivajuci. Za probleme sa servom nisam cuo, pogotovo u toj meri u kojoj ti spominjes. Cinjenica je da ce otkazati jednog dana, ali kao i sve drugo na autu. Moze da ti se desi da imas problem a vrlo lako moze da ti se desi da ti se nikada i ne javi taj problem dokle god imas auto, kao i za sve ostalo. U ostalom, nije to vise skupo kao nekada. Moj predlog ti je da sagledas prvo koliko bi godisnje prelazio sa autom i kakve su ti relacije pa bi i sam mogao lako da doneses zakljucak koji ti motor vise odgovara. 1.3 je bolji za gradsku voznju, a 1.9 je mnogo bolji za otvoren put ili pak za ljude koji vole bolje performanse i jake automobile. Prilikom kupovine, gledas uobicajne stvari kao i kod svakog auta. Procitaj ovu temu na kojoj smo, i bice ti sve jasno, a ako imas nesto konkretno posle toga da pitas, napisi. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...