Nikolaj 1 Posted June 5, 2012 Uzmi onaj koji nadjes u boljem stanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted June 5, 2012 1.4 Tjet ce verovatno biti moj sledeci auto, ako nam potraju ove sankcije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
1deki 0 Posted June 5, 2012 ne znam po cemu je to benzinac jeftiniji za odrzavanje?servis za 1.3 mjet je 6500max, registracija 15000din. potrosnja po gradu 5.5 l.motor je jedan od najboljih motora; autobild ga je svojevremeno rastavio na 100000km i iznenadili se u kakvom je dobrom stanju i dalje bio.druga stvar, 1.2 u grande puntu je mrcina. 200 kila vise u grandisi u odnosu na Punta mu ne olaksava posao. u prevodu, preticaces...ali na tam. moja devojka je vozila dugo sluzbeni 1.2 a sad vozi i ovaj moj 1.3; komentar - 'oseti se razlika'.mozda najbolje da vidis koje su ti potrebe. ako ces uglavnom po gradu voziti onda verovatno bolje taj benzinac. a na putovanjima do tipa Grcke...bolje se naoruzaj strpljenjem. Trebace ti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted June 5, 2012 Bitno je samo naci primerak sa sto manje kilometara za kojega se isplati platiti vise!Ja sam trazio benzinca ali nasao dizela sa 38 000 i uzivam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
1deki 0 Posted June 5, 2012 ^^^ generalno - da.ali, ne vidim razliku kada neki Italijan sluzbeni auto vozi iz predgradja Milana u grad i pri tom predje 40k km godisnje i kada ga neki Srbenda tera po lokalnim rupama 20k km godisnje. ja bih u toj situaciji uvek uzeo italijana, jer ce razlika u ceni za auto star tipa 4 godine biti cca 500eur u korist italijancica (a cesto ce imati i vise opreme).bitno je stanje vozila i oprema.rekoh vec, Nemci rastavili 1.3 na 100k km i rekli: 'hebote ovo je ko novo'. e sad ako je prelazio po 40k km, taj italijancic je dogurao do 160k za 4 godine, odnosno 60 vise od tih 'hebote ovo je ko novo' km sto je mizerija. ako ja prelazim 15k godisnje, dakle za 10 godina cu doci do 310k km, sto 1.3 mjet bez frke moze da prevali. dokaz su ovi vanovi koji stizu sa 270k na satu a i dalje prashe.kilometraza je fensi pojam za Srbiju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 11, 2012 ... ako ja prelazim 15k godisnje, dakle za 10 godina cu doci do 310k km... Kako li si ovo izračunao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosta.dz 0 Posted June 11, 2012 e sad ako je prelazio po 40k km, taj italijancic je dogurao do 160k za 4 godine,... ako ja prelazim 15k godisnje, dakle za 10 godina cu doci do 310k km... Kako li si ovo izračunao mislim da je hteo da kaze 160k plus njegovih 150k Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 11, 2012 ^^ upravu si, to nisam uzeo u obzir Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted July 6, 2012 Nema pojima da GP 1.3 mj-et trosi 5,5 l po gradu ( mozda na leru), i da mu je servis 6500 din, pa jja onda vozim neki drugi auto...skuplji hahhahah Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted July 11, 2012 (edited) Ja sam sebi registrovao Grande Punta 1,4 8V 77 ks koji mi pokazuje prosecnu potrosnju od 5,8L a kad sam bio sa nas 4 u autu i pri brzini od 100 km/h pokazivao je 5L dok na 80 je pokazivao 4,4L tako da 1,3 M- jet moze da trosi manje a i imao sam ga i znam da moze.Juce sam promenio ulje i sipao mu Motul 2100 10-40 i staje 2,6L sa filterom koji me je bacio u nedoumicu tj razmisljanje.Prilikom kupovine filtera za ulje prodavac mi je ponudio "Unico sto sam odbio a onda mi je ponudio Nipparts cji je uvoznik Holandija a proizvodjac Japan i tom priliko rekao da je to za neki japanski motor.Kad sam mu rekao da nije on je rekao da se raspitam da lije ubacen japanski motor u Grande Punto jer ovaj filter ide i u Mazdu 323.Pa ja sad pitam da lineko ima proverenu informaciju ciji je ovo motor u Grandisi? Edited July 11, 2012 by Dule 021 Quote Share this post Link to post Share on other sites
1deki 0 Posted July 16, 2012 (edited) Dule, koliko vidim po kalkulatoru, registracija je oko 22 hiljade, tj, za cca 6 hiljada vise u odnosu na 1.3 MJET. Jel tacno to? Edited July 16, 2012 by 1deki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted July 19, 2012 Pa mene je prva registracija sa novim tablicama i saobracajnom kostala tacno 21856 dinara a za 1,3 M-jet mora biti nesto manja jer on spada u kategoriju do 1300 ccm. Tacnije po kalkulatoru registracija za njega izadje 18613 sto je razlika od 4240 din.S druge strane ne razmisljam o pratecim delovima dizela ali ako se zeznem pa jos ubacim plin e onda sam dobio kasicu prasicu jer ce trositi u gradu oko 9L plina sto je 630 din a za te pare mogu da kupim 4,3L dizela sto je neizvodljivo za bilo kog dizelasa u gradskoj voznji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 19, 2012 Da se nadovesem na temu,ako si za benzinca ,onda 1.4/8v ,prava stvar,ako dizel,onda mjet 1.3,ne mora 90+ks cene odrzavanja su jako korektne pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlidzon 0 Posted August 4, 2012 (edited) Pozdrav forumasi!Planiram kupovinu polovnog auta uskoro, a prva zelja mi je GP mjet (1.3, 1.9)... Trenutno mi se ovaj primerak svidja (idem danas da ga pogledam):http://www.mojauto.r..._Punto_2006_godSta mislite? Uglavnom mi treba za grad (kapiram da bi i 1.3 odradio posao), ali mi je ovaj trenutno prioritet... Vidim po komentarima u delu o servisima da bi bilo ok proveriti ga npr. kod Gorana?Znam da nije mesto ovde, ali ako neko od forumasa prodaje GP (do 5500) ili znate nekog da prodaje, bio bih zahvalan na preporuci...Hvala ljudi, pozdrav! Edited August 4, 2012 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted August 4, 2012 Ako razmisljas o 1.9 mozda je onda bolje da kupis i broj veci auto! Od viska mesta glava ne boli dakle Stilo ili ako ikako mozes Bravo!Za grad 1.3 MJET je zakon! Na autoputu i pri vecim brzinama trosi kao i 1.9 ali za brzine do 120 Km/h dosta manje a registracija je znatno jeftinija. Pogledaj samo da slucajno nema DPF!Ovaj iz oglasa izgleda OK kao i ama bas svi drugi. Temeljita provera SVEGA pa onda tek razmisljas!Takav GP sigurno ide kao raketa ali taj motor bi ipak vise voleo da vidim u Bravu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlidzon 0 Posted August 4, 2012 Hvala na brzom odgovoru, i ja delim tvoje misljenje, ali trenutno i nije neka ponuda GP 1.3 do 5500 koliko ja mogu da dam (ostavio sam jos 500e za ulaganja...). Video sam u oglasima jedan 1.4 sa plinom, kaze da je prvi vlasnik i da je presao 90 000km za 2 godine (2010 godiste), dinamik oprema, za ovaj novac, ali mi je to jako sumnivo...Cisto pitanja radi, nisam bas uspeo da nadjem konkretan odgovor (tj. nasao sam vise na ovom forumu, ali sve razlicito) - koliko kosta plivajuci zamajac za ovaj model? I jel se lanac menja na 150 000 ili 200 000 km (negde na forumu sam video da se menja kao na 250 000km) ? Hvala puno na odgovorima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted August 4, 2012 GP mjet 1.3 75 ks nema plivajući.GP mjet 1.3 90 ks imaLanac menjaš kako ti tvoj majstor kaže, ima raznih mišljenja, od menjaže na 120.000km do menjaže nikad, tj. tek kad počne da se čuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlidzon 0 Posted August 4, 2012 (edited) Na osnovu onog sto sam procitao, definitivno je 1.3 mnogo jeftiniji za odrzavanje i meni bi sigurno mnogo vise odgovarao, ali ja na nasa dva najveca sajta za prodaju ne mogu da nadjem nista bolje za ovaj novac... Imate neku preporuku, konkretan model? Edited August 4, 2012 by zlidzon Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted August 4, 2012 Preporuka koja zlata vredi za sve sto se kupuje je: STPLJENJE + Upornost!Imas keshovinu a to je danas najvaznije i na ceni je. Svakodnevno gledaj oglase i svakako ce se pojaviti nesto sto MOZDA vredi i pogledati. Ja sam skoro 6 meseci trazio auto i kada sam ga konacno pronasao kupio sam auto star 2 god i 3 meseca sa 38 hiljada Km cak i carinjen na tu kilometrazu! Gotovo potpuno nov auto sa orginal gumama a platio ga 7 hiljada.Dakle upornost mi se je isplatila! Tko zna mozda naleti i neki povoljan Bravo a GP ces sigurno moci dobrog da kupis samo svakako velik oprez! Ne zaleci se i dobro ga pregledaj uostalom kao i sve sto je polovno! Ponuda auta je daleko veca od traznje prema tome ti kao kupac si u prednosti! Ne mora nuzno da bude Fiat, Gledaj i ostale i ako nadjes nesto u izvanrednom stanju ni sa jednim autom neces pogresiti! Quote Share this post Link to post Share on other sites
1deki 0 Posted August 7, 2012 @zli ja bih preskocio taj 1.9 sa plivajucim. otici ce sigurno a zamena je koliko vidim 700-800 evra. sta ce ti to u zivotu?budzet ti je vise nego dovoljan. sacekaj 1.3, za tipa 5000evra, neko 2007 godiste i neces se pokajati.odnos dobijeno - ulozeno je za taj auto sasvim na mestu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlidzon 0 Posted August 7, 2012 Definitivno sam zaobiso 1.9, izgleda da taj motor ima i neki skup filter (nemam pojma koji i sta, ali je skup:)... Elem, idem danas da pogledam jedan GP, pa cu podeliti iskustvo ovde... Sad samo vodim druga koji se dobro razume u auta, ali za "grubi" pregled i ako prodje, zovem Gorana da odemo u servis, i ako tamo prodje, da se konacno motorizujem (mozda nije bas najbolji trenutak zbog cene goriva, ali jbg, bar su automobili jeftiniji, hahaha ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 7, 2012 Juče sam na placu Prvi trag video beli GP 1,3mjet 75KS. Pošto smo bili tamo iz Kluba preporučili su nam ga kao odličan auto, a pošto imaju saradnju sa Klubom ne verujem da bi ga preporučivali da stvarno nije dobar. To je ovaj:http://www.prvitrag....o-1-3-mjet-.htmMi ga inače nismo uzeli jer smo tražili nešto sasvim drugačije Inače, za članove Kluba daju besplatan veliki servis prilikom kupovine: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54974 Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 7, 2012 Mi ga inače nismo uzeli jer smo tražili nešto sasvim drugačije mudra odluka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted August 7, 2012 http://www.prvitrag....o-1-3-mjet-.htmOvako nesto se moze naci uvek u svako vreme i svuda! Klasika! 150 000Km kao i svaki drugi auto koji se prodaje u Srbiji bez obzira na starost!Kupi auto kojemu nije potreban veliki servis! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlidzon 0 Posted August 7, 2012 E hvala puno!, ali mislim da za te novce mozda mogu da nadjem nesto malo "mladje" (ako budem strpljiv) U svakom slucaju vredi pogledati!Mene su svi savetovali da odmah nakon kupovine odradim u najmanju ruku mali servis (oni ga zovu "kupovni servis" - nesto izmedju malog i velikog), tako da kapiram da mi odmah neka manja ulaganja ne ginu... Ostavio sam 500e za sredjivanje i papira i auta... Quote Share this post Link to post Share on other sites