Jump to content
FAS Goran

zlidzon

Members
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

About zlidzon

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 03/13/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Opel Corsa 1.2 TP

Recent Profile Visitors

1113 profile views
  • AcoF

  1. Savet: ako prelazis 8kkm godisnje, jesi siguran da zelis da se upustas u avanturu zvanu plin? Nista protiv plina nemam, naprotiv, ali za tu kilometrazu na godisnjem nivou... Pogotovo sa novom cenom plina... A sto se tice dileme Classic vs. Grande, mislim da ti je ipak bolje da gledas konkretan primerak auta i u kakvom je stanju, jer vidim da ti je prakticno svejedno koji ces model...
  2. @zvezdo: ja imam jako losa (neprijatna) iskustva sa tim placom (GP iz oglasa)... kad sam isao da gledam za sebe, bio je na oglasu GP iz 2009 sa 61000km, za 6000e... na slikama je izgledao super, ali je uzivo bio blagi ocaj... prodavca necu ni da komentarisem...
  3. Is'o ne is'o, auto je bombona kako izgleda... Ima dosta oglasa po netu sa isitm motorom i petoro vrata, ali ne znam da li je isao fabricki...
  4. Ako cemo da gledamo statisticki, (treba da) postoji odredjeni nivo "povezanost" kilometraze i stanja auta... Problem je sto kod nas ima toliko izuzetaka i havarisano-prepravljenih auta i jos mnogo drugih varijabli, da ova "veza" kilometraze i opsteg stanja automobila dosta "slabi", tj. gotovo da je nema, pa se onda svaki primerak mora detaljno prouciti... Ako pouzdan i proveren majstor+limar+elektricar kazu: "za te pare" vozi, onda mislim da km nije presudna...
  5. I vise nego! Samo da nadjem odgovarajuci podforum, nekako mi glupo da Corsicu odje reklamiram Jel mogu u "Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...", pa da onda Admini iskoriste svoju moc i prebace je tamo gde treba? Evo linka: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=56637 , za sad
  6. Dakle, Opel Corsa C 1.2 Twinport 2005, 1229 cm3, 59kW/80KS, osnovni paket opreme + Zeder + Alarm (sa dokumentacijom, rezervnim kljucevima...), Kupljena nova u Srbiji, odrzavana u ovalscenom servisu dok je bila na lizingu (imam servisnu), nakon toga kod majstor Duleta (a mozda se i ne zove tako) Presla STVARNIH skoro 98000, u jako dobrom stanju, a placena je 3500e Da vam predstavim i ostale troskove: 1) Overa 5 kupoprodajnih ugovora, opstina Vozdovac 2260 din. 2) Odmah je placen porez, cca 8742,67 din - dakle auto je kataloski procenjen skoro onoliko koliko sam ga ja platio (btw, onaj alat za proveru kataloske vrednosti vozilahttp://www.registrac...procena〈=sr nema veze sa zivotom - dao mi je opseg od 2000 do 5000!!!)... 2.1) Posto smo i ja i prodavac iz Beograda (Vozdovac i Vracar), on nije morao da odjavljuje tablice u stanici, tako da smo lepo izvrsili primopredaju kljuceva (oba kluca, i car pass kodovi), saobracajne i polise... Iiii da se ja ne bih cimao, jer radim presao sam na tacku 3... 3) Otisao u agenciju G-Force na AK da mi zavrse za saobracajnu i odmah produze registraciju (istice za 10ak dana), cirka 18100,00 din. Opet, ako je verovati gorepomenutom sajtu, ovi iz Agencije su me odrali, jer je po njima registracija+nova saobracajna ~ 14000 din... I odmah popodne uzeo potvrdu, a saobracajna stize za nedelju dana... Sutra vec ide na servis (kad smo je gledali kod majstora bilo je par sitnica, ali ja ga racunam do 200e), pa na ciscenje, i onda na prolece mali tuning Eto drugari, to je autic koji je zamenio GP...
  7. Zdravo drugari! Kupio sam auto!!! Ali, ipak nije moj prvi pik GP, vec Opel Corsa... Samo da se zahvalim svim forumasima koji su strpljivo odgovarali na sva moja pitanja i da vam pozelim mnogo bezbednih km Elem, ja cu biti aktivan i na ovom forumu i nastaviti da pratim desavanja
  8. Evo ga: ZFA19900000327103 Ne vidim da pise negde da je VAN (jel to znaci da nije proizveden kao VAN?)...
  9. Danas sam nekako nasao malo vremena da izadjem ranije sa posla i odem da pogledam ovaj auto (posto je na 500m od kuce)... http://www.polovniau...e_punto_13_mjt/ Jako je ocuvan, kako spolja tako i iznutra, mozda bolje i od prethodno gledanog (68000km, prvi vlasnik, nov, Srbija..)! Ima neke male ogrebotine na plastici kod suvozacevog sedista (na tabli), nije mi bas najjasnije kako su nastale... E sad, privukao mi je paznju natpis "mazzini autofficinia" ispod natpisa putno na gepeku, pa sam posle Google-ovanja nasao da je u pitanju firma koja radi tuning ili sta god sa offroad 4x4 vozilima (pomoc vlasnici Fiata koji bolje znaju italijanski ) http://www.autofficinamazzini.it/ Inace, vlasnik autoplaca je komsija, cak me je i povezao do njegove kuce da mi pokaze sve papire i odakle i kako je kupljen... E sad, on sam mi je rekao da je registrovan kao van, ali isto kao italijanska fora da bi bila manja registracija (apropo ogrebotina na plastici kod suvozacevog mesta, bojim se da nije od nekog podugackog predmeta koji je transportovan)... Jel vredi da ga slepam do AK Vozdovac (ne mogu da ga vozim) ili da nastavim dalje (mislim da sam vise smorio sa pricom, tako da znate sta trazim )...
  10. Da, on je fabricki podignut da bi mogao da se ugradi metan... To je ta linija kao Natural Power, citao sam nesto o njima...
  11. Inace, ja nisam uspeo da se dogovorim sa vlasnikom, covek ne zeli ispod 5800... Zelim mu puno srece sa prodajom... Elem, sad mi je za oko zapao ovaj model: http://www.polovniau...rande_punto_14/ Citao sam dosta na netu o ovom modelu (Natural Power)... Meni se cini da je motor isti kao i ostali 1.4 8v benzinci... Inace, cuo sam se sa vlasnikom, proverio na EPER-u i stolencars... Ok je... Vase misljenje? Inace, mnogi su me i savetovali da za pretezno gradsku voznju uzmem benzinca...
  12. po broju bih rekao da je "nov" ja ne mogu da ga nadjem u ovoj bazi 2011...
  13. Razmisljam jos uvek, sad stize drug na zavrsne konsultacije... Da, da, sad sam se setio tog GP
  14. Ne znam na koji crveni mislis... Digeresija: Ja sam pre nekoliko dana bio na placu NovoCoop, da bih pogledao ovaj auto: http://www.polovniau...13_mjt_dinamic/ Prvo sto mi je upalo u oci da su gume groblje, i da je razlika u zazoru na gepeku skoro pa centimetar - prst mi na jednoj strani upadne bez problema, do pola i mogu da vucem, preko toga nema trika!!! E a sad ide najbolji deo - pitam ja koliko je auto presao i koje je godiste (zaboravio sam, a eto i cisto da pitam...) i kaze mi covek da je stvarno presao 61000, ali da je carinjen na mnogo vise... Moj komentar je bio da sa nekim prosekom kilometraze za ta auta u Italiji ocekujem oko 100k, ali da je moguce i da je stvarno presao toliko... Covek se toliko naljutio da mi je rekao da sam bezobrazan i da napustim plac! Nisam proveo ni minut u gledanju auta, po meni moj komentar nije bio maliciozan (niti mi je bila namera da bude), ali se on toliko uvredio da mi nije dozvolio da nastavim da gledam auto i zamolio me da mu napustim plac! Normalno da sam otisao, od takvog lika nikad ne bih kupio auto, ali nisam mogao da verujem da ima takvih prodavaca... Elem, za eper sam koristio link sa sajta... Malo mi je zasmetalo sto u oglasu pise da ima neke opreme koje ustvari nema: ASR+ESP (nema, kosta 400e, a u paketu dolazi jos stosta) i bocni airbag (200e)... Nema ni alarm, to mi je covek rekao da je verovatno greskom kliknuo... Btw, jel ima blokadu motora po default-u (podrazumevano kao sto pise u oglasu ili i to treba da proverim (ne znam kako)? Mislim da nema ni senzore za kisu, ali ni to nisam mogao da proverim (ne znam kako), nisam nasao da je to uopste i opcija ili dolazi kao standardna oprema... EDIT: E a za TRAP su mi kod Gorana rekli da je sve u redu i da verovatno treba da se samo izbalansira/proveri pritisak u gumama/sitno...
  15. Bili smo jutros kod Gorana u servisu, pogledao ga je jedan od radnika i rekao da je ok, ima neka plastika koja treba da se promeni i to je to ... Inace, evo podataka sa EPERa: 4C - GRANDE PUNTO (2008-2009) 199251201000 - 2V-1.3JTD-75CV-E4-DYNAM -4P.GS.5M-I/CE Engine: 2882921 Vehicle: 00448981 Prod. date: 16/9/2008 ENGINE DISPLACEMENT TBD (CC1.3) POWER 1.3 JTD 75 HP EURO4 (KW56) DRIVE LEFT (GSX) BODYWORK TYPE 2 VOLUMES (TC2V) DOOR NUMBERS 4 DOOR (NP4) FUEL DIESEL (CMBDS) EQUIPMENT LEVEL DYNAMIC (LL1) ECOLOGY ECOLOGIC EUROPEAN NORM CF4 LIMITS (ECOCF4) EQUIPMENT (MARKET) ITALY/CENTRAL EUROPE (AM00) FUEL SUPPLY SYSTEM TYPE DIRECT INJECTION (TAID) GEARBOX DESIGN MANUAL GEARBOX (PCC510) REAR BRAKES DRUM (FPTMB) TOTAL VALVES 16 VALVE (VLE16) TURBO EXHAUST FAN TURBO (A/TTRB) ABS Yes (009) ADAPTATIONS 1 (MISCELLANEOUS) Yes (4G0) AIR BAG Yes (500) AIR CON 2 Yes (140) CAR MANAUL - STANDARD OPTION 2 Yes (4RQ) CLOCK Yes (050) ELECTRIC DOOR LOCK Yes (228) ELECTRIC FRONT WINDOWS Yes (028) ELECTRIC POWER STEERING Yes (112) FRONT FOG LAMP Yes (097) HEIGHT ADJUSTABLE DRIVER SEAT Yes (450) HEIGHT ADJUSTABLE HEADLIGHTS Yes (048) LEATHER POWER STEERING AND GEAR KNOB Yes (320) METALLIC PAINT Yes (210) METALLIC PAINT OPT 3 Yes (5CE) PAINTED BUMPER Yes (876) PAINTED EXTERNAL REARVIEW MIRRORS Yes (976) PASSENGER SIDE AIR BAG Yes (502) PLATED SPARE WHEEL - STANDARD Yes (980) RADIO/CD/MP3 PLAYER Yes (41A) REAR HEADREST Yes (182) REAR THREE-SEATER Yes (965) REAR WINDOW DEFOG (CLEAR) Yes (029) REAR WIPER Yes (101) REMOTE CONTROL LOCK Yes (008) REV COUNTER Yes (044) SPEEDO Yes (011) SPLIT REAR SEAT Yes (195) TOUCH-BUTTON WING MIRRORS Yes (041) TRIP COMPUTER Yes (48F) WITH 5-SPEED TRANSMISSION Yes (005)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...