Mateo 2 Posted April 6, 2012 (edited) Fikrete....1.2 na putu meni niakd nije trosio manje od 6 litara al ni vise od 7 kazem meni jer je moguce da trosi i oko 5 al ta voznja nema smisla...to je 4 brzina izmedju 65 i 70 na sat...Grad nikad preko 8.5 al nikad...tebi svaka cast kad ti trosi 6.5 po gradu ja ispod 7.2 mislim da nikad nisam uspeo...uglavnom mi trosi oko 7.5 do 8...1.3 i 1.9 ne mogu da se porede po performansama po odrzavanju 1.9 je verovatno najzahtevniji al ne drasticno u odnosu na ostatak ...1.3 ima lanac i 16 ventila dok 1.9 ima kais i 8v, 1.3 od 5 brzina i 1.3 od 6 se razlikuju i po tome sto taj od 6 ima plivajuci zamajac a ovaj od 5 nema...Sto se turbine tice do sada na forumu niko nije imao problema koliko ja znam... Edited April 6, 2012 by Mateo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted April 7, 2012 Mateo, hvala ti na odličnom odgovoru. Moj prilog je admin prebacio u ovu temu, jer ja nisam uspeo da nađem, pa sam napravio novu. Sad sam pročitao celu od početka do kraja i sve je dosta jasnije.Što se tiče moje potrošnje evo nekih detalja. Prvo, oni koji me lično znaju, reći će ti da sam realan (a nadasve skroman, pa hvalim samog sebe ) i da me mnoooogo nerviraju ljudi koji lažu sebe i druge o potrošnji. Potrošnju merim uvek, tj. od kako sam kupio puntaća (jun prošle godine) i poklapa mi se u mililitar ono što piše na bord kompjuteru, sa onim što piše na pumpi kad sipam i sa onim što mi fali u novčaniku posle pumpe . Ja nisam žustar vozač. Vozim umereno. 70% moje vožnje po Beogradu je na relaciji Novi Beograd (blok 63.) kroz Jurija Gagarina (redovno zeleni talas) u 4. brzini do 60km/h, a u petoj do 80, najviše 85 (U J.Gagarina još uvek ne snimaju brzinu). Dalje se penjem na novi most preko ade, pa na Požešku i na kraju Košutnjak. (Ovo je relacija Kuća - Pos'o, slično je i sa Pos'o - Kuća). Na pojedinčanoj vožnji mi potrošnja bude između 14.5 i 15.8km/lit (meni tako pokazuje), tj. 6.9 do 6.3. Poslednji proseci nakon pređenih 160KM (1500 din trenutno, odnosno nešto malo više od 10 litara) su mi 15.5km/l, odnosno 6.46 lit/100km.Od tih 70% se 90% vozim sam, odnosno u ostalim slučajevima nas dvoje. Auto mi radi k'o sat, nemam problema sa sondom, niti sa svećicama i nepravilnim sagorevanjem, tako da za sad (da kucnem u tastaturu) pevam...Kad vozim na otvorenom (Beograd - Novi Pazar), retko prelazim 120km/h, najviše iz sigurnosti i predostrožnosti, jer sam do sada doživeo dva sletanja s puta. Prvo pre 9 godina, izbegavši čeoni sudar, i drugo pre mesec i po na Ibarskoj na ledu, takođe izbegavši čeoni sudar. Na tom otvorenom putu uglavnom putujem, sam ili najviše troje ljudi bude ukupno. Oduševljenju nema kraja kad nakon pređenih 280km, na satu piše 22km/lit. To mu dođe 4.54 a dvaput sam izvukao i 4.34 . Evo još jednog detalja. U 90% slučajeva (vidite da su mi procenti jača strana ), šaltam na 2000 obrtaja. To mi je dovoljno za maksimalnu brzinu koja mi prija i koju smatram razumnom (90 do 110km/h). Sve iznad toga po mom ubeđenju na Ibarskoj (gde najčeđće vozim), predstavlja veliki rizik, zbog kočenja, naglih izletanja traktora i ostalih skalamerija, sletanja u krivinama itd, itd..Ako budem našao vremena da dođem na neko od okupljanja, rado ću pokazati prosečnu potrošnju .Evo druge strane medalje. Kad uđem u stari deo grada gde ima mnogo semafora a malo zelenog talasa, potrošnja mi skače i do 8.5, a u nenormalnim uslovima (letos dok se radila Gazela) potrošnja mi je bila oko 10 lit. Zbog ove elastičnosti u potrošnji, mi se viđa 1.3mjet punto mk2b. Kolega ga ima i troši mu oko 6 lit generalno u Beogradu.Tvoj auto je teži od mog, a verovatno imaš drugi stil vožnje. Ja bih baš voleo kad bi neko mogao da napravi parelalu između punta 1.2 8v i GP 1.2 8v, prevashodno po pitanju potrošnje u sličnim uslovima vožnje. P.S. Da li GP ima motor od 8v ili samo od 16v? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srki1003 0 Posted April 15, 2012 pozdrav drugariDa li zna neko koliko je set knvacila za GP 1.3 75K ?I da mi kazete u cemu je razlika izmedju motora 1.3 mjet koji ide u punta 3 i 1.3 mjet koji ide u GP?Da li mozda odgovaraju delovi od punta 3?Pozzz !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted April 15, 2012 (edited) Ima li i gp problema sa elektronikom kao stilo? Edited April 15, 2012 by sasha015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pozarevljanin 0 Posted April 15, 2012 nema problema sa elektronikom kao stilo.doduse i stilo ima vise gremline nego stvarno probleme nema razlike izmedju motora koji ide u GP i punta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolabc 0 Posted April 15, 2012 Ja sam menjao set kvačila pre 2 godine i onda sam platio oko 110 evra ceo cet za GP 75 ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6005 Posted April 25, 2012 Kao neko ko je kupio novog GP 1.2 8v i vozio ga 5 godina, i prodao ga sa 66 000 km hteo bih par stvari da kazem:O dizajnu ne treba trositi reci - jednostavno prelep.Unutrasnjost, zanimljiva, kompaktna, bas po mom ukusu. Posto je osnovna oprema nije bas imao bogate materijale unutra, ali najvise mi se dopao dizajn instrument table - sve je kockasto - a poseban detalj je znak punta iznad kasete kod suvozaca. Najvece primedbe za unutrasnjost idu malom broju i malim velicinama pregrada i ostava, kao i drzacima za case u koje ako ubacis flasicu, moras biti akrobata da ubacis u prvu ili petu brzinu. Takodje se motor jako cuje na vecim brzinama.Ocekivao sam mnogo tromiji motor, ali me je on prijatno iznenadio. Da se razumemo, ko vili brzu i zustriju voznju, uzima jaci motor. Potrosnja se kretala od 5 do 7.5 litara.Prtljaznik poprilicno veliki za tu klasu - tada 2007. nije bilo veceg u B klasi.Vecih kvarova nisam imao.Promenio sam 4 sijalice * pozicija, 2 stop i svetlo za tablicuAutomat za stop svetlaI na 53000 plocice kocnicaOd fantomskih zvukova, ponekad se culo lupkanje iz rupa za pojaseve i samo zimi neko grebanje otpozadi (to isto grebanje se cuje i u novoj Corsi)Elektronika je radila perfektno, od board kompa, preko podizaca i ostalih dzidza bidza.I jos jedna dobra stvar je rastojanje od tla, mozete se popeti na stepenice ako treba.U sustini idealana auto za one koji bi vise od Punta, a nemaju novac za Bravo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted April 25, 2012 Bane, super sto si se javio. Trebao mi je bas neko takav . Ko je vozio auto dugo i zna ga 'u dušu'. Da li si možda nekada vozio punta mk2 sa istim motorom i da li bi mogao da napraviš razliku između ta dva auta? Da li je grande tromiji (verovatno jeste jer je teži) i da li se to oseća drastično?I na kraju - koliko je teži GP od punta mk2? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6005 Posted April 25, 2012 Nisam vozio Puntaa tezine su 1015 kg GP - 860 kg Punto sa 3vodnosno 1030 kg GP - 875 kg Punto sa 5vI jedna mala anegdota sa sajma automobila te 2007. Odem, kao prava srbenda, prvo na stand wv i vidim Polo za iste pare, prilazim curi koja stoji pored i na pitanje sta ima od opreme za te pare, ona me pogleda, kao da sam gubav i rece OPREME???GP je imao ABS, 2 airbaga, board, l podizace i retrovizore, podesavanje volana, city servo... a Polo volan i siroku lajsnu I tako ti ja kupim Grandea i nisam se pokajao nijednom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nishki 0 Posted April 28, 2012 Prijatelji, ima li koga iz Paracina da mi pogleda oglas i prenese mi svoja zapazanja o autu?zainteresovan sam za kupovinu, ali prodavac nece da mi posalje jos slika i da mi kaze vise o autu.trazi da dodjem uzivo,a meni se ne isplati da potezem bas toliki put na nevidjeno.hvala unapred i svako dobro!Evo linka oglasa, pa mozda neko vec i zna nesto vise u GP koj me zanimahttp://www.polovniau...4_plin_sekvent/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted April 28, 2012 Sa takvim prodavcem ne bih radio uopšte kakav god da je auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted April 28, 2012 Ja mogu reći da je taj oglas, kad je prvobitno postavljen (pre više od mesec dana), imao i sliku od nazad, gde se na zadnjem braniku vidi ispisana neka firma i podaci, što ukazuje da je auto korišćen kao službeni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6005 Posted April 28, 2012 Pogledaj dobro letvu volana Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted April 28, 2012 Vec sam pisao o tome, Mome je cena bila manja zbog "pokvarene" letve volana! U Delti i Stojanovu rekli da je "otisla" i jos jedan majstor! Meni se to nije tako cinilo pa sam se sam uhvatio posla misleci da je neki kardan zglob u pitanju medjutim ispostavilo se je da je samo jedan vijak kod kardana odvrnut!!! Gedora 13 sa produzetkom i letva popravljena!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted May 29, 2012 Ajmo drugari, izbor se sveo na 2 primerka:1. Grande 2007 1.3 MTJ Plavi sa rešetkama samo u gepeku (polu -VAN), automatska klima... 3600 eurali ima nešto musav motor + dosta ogrebotina, udubljenja i desni puko far, fale plastike od blatobrana ( nedeluje da je mnogo udaren ali ipak...) 2. BELI Grande VAN 2009 nema klimu i zato cena 3900, ali verujem da bi ga dao i niže za 3600 eur ...Njega nisam video uživo ali deluje zdravo - nažalost njega nemogu da teram na proveru jer je u NS... ali može test vožnja....Slike su vam postavljene pa da čujem mišljenja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
godja80 0 Posted May 30, 2012 (edited) Pozdrav,u skorije vreme bih trebao da kupim Grande Punto ali sam sve neodlucniji da li da kupim 1.3mjt ili 1,2(ili 1.4)benzinac (a mozda i sa plinom)? Cuo sam razne price i za jedan i za drugi model, ali su to sve bili utisci ljudi koji nemaju Grande-a ili ga nikad nisu vozili pa pricaju u prazno. Zato bih hteo da cujem mishljenje nekoga od Vas koji imate Grande-a.Inace auto uzimam na kredit preko najboljeg drugara koji ih nabavlja sa nekog fijatovog lizinga i kaze da poprilicno ocuvani i ispravni.Pozdrav, i hvala unapred na pomoci. Edited June 5, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
NED 10 Posted May 30, 2012 licno mislim da je kombinacija benzin + plin neprevazidjena...a i lakse izvodljiva sto se pronalazenja dobrog primerka tice Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted May 30, 2012 I ja mislim da bi benz. mozda bio bolji izbor, samo zbog jeftinijeg odrzavanja nizbogcega drugog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 30, 2012 benzinac 100 % sta ce ti naftarica... odavno su izasle iz mode niko se vise ne greje na naftu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted May 30, 2012 Bezinac (bez plina) bi trebao da ima manje kilometara a dizeli dolaze sa uglavnom vecom kilometrazom!Sto se tice uzitka u voznji solidnog primerka dizel je apsolutno bez premca! Turbo zaista cini cuda a potrosnja na otvorenom je ispod 5 litara dakle SIGURNO 1,5-2 litre manje od benzinca!Sto se odrzavanja tice to je sve tu negde dakle redovan servis i to je to. Ukoliko nadjes nesto sa ZAISTA malo kilometara bit ces bez brige bez obzira bio benzinac ili dizel!Ja sam zakleti ljubitelj benzinaca ali sa ovim turbom sam promenio misljenje a pogotovo sto retko posecujem pumpe!Moj savet je da uzmes auto sa sto manje kilometara a ako budes bio srece kao ja imaces dizela sa kojim ces na semaforima ili pri pretecanju "oprati" mnogo snaznije benzince!Sigurno si cuo onu izjavu Henrija Forda da je nabolji auto NOVI auto dakle sto ocuvaniji i sa manje kilometara! Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted May 30, 2012 benzin + plin zakon za danasnje cijene goriva Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted May 30, 2012 Ako ti je osnovni kriterium PRAVA kilometraza onda ces lakse naci benzinca u Srbiji...la licno ne poznajem nikoga ko ima GP 1.3 mjet sa manje od 100H na satu (ako zanemarim drugara od kuma koj ima sportnga 1.9 kupljen ovde sa nekih 80) dok Benziaca sa plinom i bez plina, znam cak troje ljudi neracunajuci sebe koji nisu presli ni 80 000... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gazija 0 Posted May 30, 2012 Ako su kod grande punta isti motori kao ovi na puntu 1.2, za ovaj motor imam samo riječi hvale, štedljiv motor a solidno ide, rega jeftina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
godja80 0 Posted May 30, 2012 Hvala Vam ljudi! Drago mi je da cujem iskustva vlasnika i jednog i drugog modela. Ja sam za sad "neprijatelj dizela" ali nikad se ne zna... U svakom slucaju trazim neki sa sto manjom kilometrazom (nadam se pravom ) i naravno da nije izbacen lopatom sa slepera ))Pozdrav svima! Ako bude zatrebao neki savet eto mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted June 5, 2012 Ovde ćeš u glavnom čuti da uzmeš dizela, ili da uzmeš benzinca od ljudi koji grade subjektivne stavove. Ja ti kažem, uzmi miltijeta i nauživaćeš se u vožnji! Quote Share this post Link to post Share on other sites