sijerca 0 Posted April 22, 2010 stilo trosi vodu,presao sam oko 3000 km i dosuo litar vode?da li je to normalno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted April 22, 2010 Normalno da nije normalno! Kako se auto ponasa? Proveri da li isparava ili curi negde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9235 Posted April 22, 2010 Nije normalno.Proveri nivo ulja u motoru.Treba proveriti i vodenu pumpu.Jesi li menjao skoro Paraflu...proveri da njega možda nema samo u tragovima, jer ako je prvenstveno voda u autu, to nikako neće valjati. Unutra se sipa mešavina Paraflu i vode, ne čista voda. Može se dosuti samo voda kada su ionako male količine u pitanju (razlika između min i max), ali za tako velike količine prvo se mora proveriti gde tečnost nestaje....tj. da li se meša sa uljem ili curi negde usput (creva, vodena pumpa, hladnjak). Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted April 22, 2010 auto se ponasa isto kao i kada sam ga kupio,nisam primjetio da negdje curi vodasamo sto sam primjetio da je ponekad izbacuje na auspuh???sa uljem je sve u redu ne mijesa ulje i vodu,nisam mijenjao paraflu,kupio sam ga krajem januara i nista nisam dirao!!!ne curi ni na vodenoj pumpi pumpa je ok???a ako je cista voda u pitanju da li je moguce da je zbog toga trosi??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted April 22, 2010 Ne bi smeo da drzis cistu vodu, ne znam zasto to ljudi rade. Ni jedan auto ne treba da ima cistu vodu, jer posle kad sipas tecnost, sve pocne da puca, curi popusta, a i nije ista temperatura kljucanja vode i tecnosti predvidjene za to... To na auspuhu verovatno nije voda vec kondenzacija... Moguce je da kvasi negde po malo na vruc motor, pa odma ispari pa i ne stignes da primetis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted April 22, 2010 nije cista voda jer je se vidi da je zelena tecnoct u boci????vec me interesuje da li bi trosio ako bi bila samo cista voda???moguce da je i to ali nisam primjetio???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted April 22, 2010 Ne bi trebalo da trosi cak i ako je cista voda. Stvar je samo u tome sto su to hladnjaci novijeg tipa, i legurama od kojih su napravljeni nikako ne odgovara voda. U svakom slucaju, sta god da je unutra, ako je sve ok, ne bi trebalo da da nestaje... Mada, mozda se desi da samo isparava negde... Vidi da li ima oko cepa neke skrame i sl. Ako nema nista, onda je problem na nekom drugom mestu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted April 22, 2010 oko cepa nema nista to sam vec gledao,,,znaci nesto drugo je u pitanju...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted April 22, 2010 Verovatno negde pomalo curka i isparava pa ne mozes da vidis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted April 22, 2010 voda ima vece isparenje od antifriza.kod fiata je skoro nemoguce da pomesa ulje i vodu tako da ti to nije merilo.za tri hiljade 1 litar i da curi tesko je naci jer ispari pre nego sto ostavi trag.krar moze biti i cep posude da ne zadrzava pritisak tako da ici odma na najgoru varijantu je nerealno bar kod tvog motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted April 22, 2010 a da li je moguce da je u pitanju mali hladnjak u kabini?da mozda curi na njemu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted April 22, 2010 smrdelo bi u kabini i maglila bi soferka kad je hladnije a grejanje upaljeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted April 22, 2010 niti smrdi niti magli,tako da nije ni to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted April 22, 2010 Bas kao sto ti ja rekoh, sad je i majstor potvrdio tako da mozes da budes miran Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 31 Posted April 23, 2010 (edited) I moj stilo trosi vodu,tj antifriz .Oko litar na 1500 km,od kada sam ga kupio.Pustao je na gornjem crevu hladnjaka.Onom ispod usisa za vazduh.Lepo se videlo kada je dignut auto kako se sliva.Zamenio selnu,i sada kada pipnem to mesto(malo je tesko prici rukom jer mora da se odvrne sirena alarma) sve je suvo.Ali problem nikada ne ide sam.Sada vidim uvece pod svetlima ,kada je svez vazduh,neku paru koja izlazi negde ispod levog fara.Verovatno i hladnjak negde pusta.Morace ponovo na dizalicu,ali je to curenje stvarno tesko utvrditi.Kad je toplo vreme nema sanse da se vidi isparavanje.Verovatno mora da se skida hladnjak ili sta vec,a to je bolno.I vremenski i finansijski.I nervira me kada moram 2 puta kod majstora za istu stvar Prvo mi je palo na pamet da mu sipam neku renomiranu tecnost za zapusavanje.Ali...zao mi.Mozda zeznem nesto u sistemu za hladjenje.Nisam pametan. Edited April 23, 2010 by sasha015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted April 23, 2010 Pa pazi, litar na 1500 km ili na 3000 km uopste nije mnogo... Tako da bi tim sredstvima sigurno mogao da resis problem, ako je negde busan hladnjak i sl. ali ako selna neka nije lepo stegnuta ili je crevo ispucalo, tu onda ta sredstva sigurno nece pomoci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted April 23, 2010 (edited) eeeeeeeeee dobro si me podsjetio,primjetio sam i ja navece da kod lijevog fara nesto isparava,al nisam puno obraco paznju na to,sigurno je to u pitanju.... Edited April 23, 2010 by milovan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted April 23, 2010 pa supe sto na takve stvari ne obracas paznju Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted April 23, 2010 ja ne znam sta se samnom desava a otkud znam ne smijem ni da pogledam,prvi put imam stila,pa sve sto je i nenormalno meni izgleda normalno :)aj dobro je mozda vremenom i zabrekne hvala svima na pomoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted April 23, 2010 Jes, to ti j enormalno sve kod stila Pa pazi ima da zabrekne sto posto, samo nali vodu u sistem i ima da uveti kamenac Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pauncbr 0 Posted June 20, 2010 Drugari i moj stilo trosi vodu..... Cini mi se da se sliva ispod hladnjaka,recimo da i meni trosi 1l na 2000km,gledao sam selne i creva i nigde ni kapi vode.... Sipacu ono sredstvo pa sta bude bice! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 31 Posted June 20, 2010 Ja ti ne bih preporucio "ono sredstvo".Iz jednog jedinog razloga,a to je da moze da zezne mali hladnjak u kabini.Mnogi su pisali vec da im je grejanje osetno slabije bilo posle sipanja tog sredstva.Pa zna da zacepi i tamo gde ne treba,smanji protok "vode" kroz sistem...Zamisli koliki je posao zamena malog hladnjaka(grejaca kabine)na stilu? Mora cela tabla da se rastura...Sredstvo mozda i pomogne jedno vreme,ali zamena hladnjaka ti ne gine.I to ako ne pusta negde na selnama,a to opet moras da ispitas.Meni je gubio litar na 1000-1500 km,ali se videlo gde vlazi selnu na gornjem crevu.Ali problem je bio sto je i hladnjak curkao,pa cim je doslo toplo vreme,otisao je u aut.I ja sam hteo da "sunem" sredstvo.Kupio ga,seo i razmislio,proguglao malo i odlucio da nije vredno zezanja na OVOM AUTU.Novi hladnjak 8500+4000 ruke+2500 antifriz.I onda je posle 1000 km puklo gornje crevo,pa opet zamena antifriza,creva i ruke(5000 rsd)....Katastrofa Sredstvo sam koristio na predhodnom fiat tipu.Curkao je relativno novi mali hladnjak i sredstvo ga je zacepilo.Ali se posle radna temperatura motora malko pomerila udesno,iako je i veliki hladnjak bio nov.Tako da....Sipaj samo ako moras... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pauncbr 0 Posted June 20, 2010 Uuuhhhh hvala na savetu.....ipak cu dobro razmisliti a pre toga i dobro pogledati da probam da nadjem rupu na hladnjaku!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted June 21, 2010 E kako su ga napravili,pa mora i kod benzinaca nesto da se kvari I kod mene malo gubi vodu,a primeti se jedino kada je hladno pa isparava kod fara.Za sada nije kriticno,samo dolijem antifriz.Mislim da je problem u dihtovanju izmedju spoja aluminijuma i plastike.Ali posto je nepristupacno tesko je sa sigurnoscu odrediti mesto gde curka.Eto razloga da ponekad otvorimo haubu i vidimo sta tamo ima 1 hgt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites