psyman 1 Posted September 26, 2012 Da vam javim da je auto prestao da se gasi ali je poceo da trza strahovito.Toliko o radovanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 26, 2012 Neki senzor si mu otkacio, ali niko da se javi kome je "ova postavka" poznata Da moze da radi bez toga, verovatno ga ne bi ni stavili.Ako nema protokomer, onda ima MAP, kao sto kolega rece. Funkcija im je ista, i da radi bez toga normalno, nema sansi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted September 26, 2012 Kako da ga proverim da lije ispravan?da liga mogu izmeriti unimerom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 27, 2012 Pa prvo moras da saznas sta je to, tj koji je deo, pa onda da pogledas u autodati da li mozda pise koje vrednosti trebas da izmeris, posto tamo znam da za dosta senzora bas ima objasnjeno sta meris i na kom pinu.@Hardvet: nisam bas siguran ali mislim da moze da radi bez maf ili map senzora, tj kad se raskaci ali ne daje ECU pravu informaciju o protoku vazduha, pa se moze desiti da ECU malo vise ili manje zaliva gorivom, pa bude veca potrosnja ili nesto slicno, cini mi se da dosta ljudi tako proverava da li im je crkao maf senzor, samo raskaci i ako je do njega auto bi trebao da ide normalno, cak mislim da je neko na forumu napisao da vozi sa raskacenim iz nesecam se kog razloga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 27, 2012 (edited) Tako je. U pravu si. Moze da se vozi i sa otkacenim, jer onda ECU radi verovatno sa defolt vrednostima.To naravno nema sansi da bude resenje problema, otkaciti i to je to. Na to sam mislio.A ovo treba oterati u servis i videti sta je, jer ocigledno ovde malo ljudi prati ovu temu. Edited September 27, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 27, 2012 Da to jeste, to je cisto za utvrdjivanje ispravnosti, nikako to nije resenje tako voziti, jel da smeje tako ne bi ga fabrika ni stavila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted September 30, 2012 Primetio sam slucajno u mraku dok je auto radio da se presijavaju kablovi celom duzinom i kao da probija na prvom cilindru.Verujem da je to znak da su probili?Ne bi smeli da svetlucaju kroz izolaciju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 30, 2012 Presijavanje moze kod silikonskih kablova da bude cak i normalno. Neki imaju takvu osobinu.Ako samo na jednom mestu probija i svetluca kao munja, tome je dosao kraj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted September 30, 2012 Cini mi se da su kablovi fabricki.Sto znaci da su stari 11 god.da lije moguce ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 30, 2012 Moguce da kablovi budu stari toliko i da kako-tako rade. Za zamenu su svakako sa tom staroscu, sve i da ne probijaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted October 1, 2012 Promenio kablove jutros,stavio magneti marelli i za sada nema trzanja.Na 40 u 5-u papuca do patosa i ne trzne ni jednom dok ubrzava.Videcu sta kaze veceras kada se ohladi.Kasni jos uvek gas na papucici.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 1, 2012 novim kablovima si svakako nesto dobio. Nakon deceniju su bili za zamenu sigurno...Sve i da je auto samo stajao i da nije vozen svo vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cili 0 Posted November 18, 2012 (edited) Od skoro sam vlasnik fiat brave 1,6 16v 1996 god. sa klimom i predjenih pravih 216000km. Ima ugradjen T.N.G i cobra alarm.Imao bih samo reci hvale za ovaj auto da od sredine oktobra nije bio vise kod majstora nego kod mene. Auto sam uzeo od zene koja ga je stvarno malo vozila zbog lokacije gde zivi.E sad kad sam krenuo da vozim, krenuli su i problemi.Prvo je krenulo sa detonacijama plina i gubljenje gasa na benzin i culo se sistanje oko usisne grane kao da uvlaci fals vazduh, takodje se u to vreme i stvrdnula kocnica. Bendiks planetarca necu ni da spominjem. Ovaj fals vazduh je otlkonjen tako sto sam mu zamenio dihtung usisne grane, 4 komada gumica usisne grane i gumice dizni. Na 2 dana se smirile detonacije i onda su ponovo pocele, ali opet sa gubljenjem gasa na benzin.Evo sta se od prekjuce desava: Hladan pali odlicno i sve je super do pred ukljucenje ventilatora hladnjaka, kad se zagreje pali se na tabli lampica za kod kljuc i ona crvena lampica sto je u obliku dizne i ako je na plinu puca bas jako, a ako je na benzinu samo gubi gas i gasi se. Juce sam ocistio impuls-davac donji, kod radilice, i on je poceo da radi kako treba, ali me i dalje strah da krenem negde na put jer ne mogu da verujem da se sve to desavalo zbog zaprljanih kontakta na impuls davacu i to bas kad se zagreje auto.Hvala unapred i sve pohvale za ovaj fiatov forum. Edited November 19, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted November 18, 2012 Ima o tome dosta reči u temama gde se pominje senzor radilice.Zameni ga ! zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cili 0 Posted November 18, 2012 (edited) Znaci do njega je, bas trazim teme. Dosta ima raznih tema, nisam jos naisao na senzor radilice. Interesuje me jos i gde se nalazi senzor temperature i jel ima neke veze sa ovim senzorom radilice? Zamenicu sigurno u narednih par dana. Hvala Edited November 18, 2012 by Cili Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted November 18, 2012 U tvom slučaju, verovatno ne.Gde je onaj Ivan, on uvek nadje pravu temu ?! zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko79 0 Posted November 24, 2012 (edited) brava '96godiste metalna usisna grana...od trenutka kad pocne da se zagreva motor pa do radne temperature motora kad se da gas motor zatrokira...znaci pocetak gasa (1200-1600 obrtaja)...kad se zagreje motor problem stoji ali znatno manje pa se ne primecuje toliko....nije bitno da li je na leru ili u voznji znaci uvek kad se da gas prvo zatrokira,pobode njusku pa onda primi gasbrava se vozi na benzin, nema ugradjen plinciscene diznezamenjene svecice i kablovizamenjen filter gorivatermostat radi normalnosenzor temperature normalnonikakvih drugih problema nemam sa motorom osim tih Edited November 25, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
jarrow 0 Posted February 18, 2013 (edited) Cao,Negde u junu prosle godine imao sam problem sa autom koji je resen. Od tada je auto isao kao zmaj, od jula pa do sada Brava je presla oko 11.000 kilometara. Medjutim drugi put mi se desilo nesto cudno sto mi u oba navrata ni jedan ni drugi majstor nisu uspeli dijagnostificirati.Prosle godine na velikoj vrucini krenuo sam natovaren na duzi put, auto je posle par kilometara poceo da se gasi, ja bih ga upalio i zatim je sve bilo savrseno nekih 10-15 minuta, znaci vozim ja njega lepo jedno 10 minuta 70km/h i ako zelim da malo jace pritisnem papucicu gasa on pocne da trza, trokira i gasi se. I to tako ne vezano od temperature, nacina voznje.Majstor je mislio da je uspeo da resi taj problem medjutim problem je ziv iako je bio samo prikriven. Prekjuce sam presao oko 1300 km sa automobilom i sreca moja da problemi nisu poceli mnogo pre cilja.Elem, vozio sam nekih pola sata oko 120km/h, pritisnem papucicu gasa da preteknem auto i malo sutra, auto poceo da se gubi i da gubi snagu, samo ako vratim papucicu na onaj podeok gde je auto isao 120km/h onda auto nastavlja dalje, znaci od povecanja brzine nista. Isto tako sam primetio posle ovoga, da auto iz mesta krene lepo da ubrzava ali samo do odredjene tacke, znaci nema sanse kao pre da postuje odredjeni nivo brzine, elem ako bi u 3. pokusao da dodjem do 80-100 konstantno to ne bi bilo moguce jer auto krene opet da gubi snagu kako postize sve vece obrtaje.Znaci u sustini javio mi se opet problem pri kome mi je leti auto bezbroj puta stao na putu, a to je da ide lepo, i kada se duze konstantno vozi na autoputu, prilikom dodavanja gasa i ubrzavanja on krene da trza, trokira i gubi snagu, kada pustim kvacilo, dobijam informacije da je ugasen motor, onda podignem kvacilo, motor se opet upali u brzini i odjednom je sve u redu, znaci mogu da idem sa njim, ako dodjem do vece brzine, recimo 140km/h i idem tako sat vremena nece se nista desiti, ali ako bih pokusao da ubrzam sa 140 na 160 na prvi malo jaci pritisak gasa motor bi opet poceo da se gusi, trza i trokira.Sta moze biti u pitanju? Edited February 18, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 18, 2013 Prvo sto mi pada napamet je trunje u sistemu ubrizgavanja goriva...Drugo je pumpa za benzin... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted February 18, 2013 ja sam imao slican problem,doduse mogao sam da ubrzavam ali samo ako bas lagano dodajem gas.na kraju je ispalo da je zacepljen zadnji lonac,srednji lonac sagoreo iznutra i proterao sve u zadnji gde je zacepilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jarrow 0 Posted February 18, 2013 E pa i ja mogu da ubrzavam ako lagano dodam gas. Ali ako malo jace pritisnem ode sve u gubljenje snage. Inace katalizator je ociscen i postavljen je novi zadnji lonac koji je eksplodirao posto je bio truo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 18, 2013 Pa sto nisi reko da nemas katalizator proveri ocitavanja sa lambda sonde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted February 18, 2013 A da probas da zakacis dijagnostiku i pratite parametre u voznji, pa kada pocne da brljavi nesto bi trebalo da prijavi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted February 18, 2013 Cek, cek ...! Sad ima i li nema katalizator ?"Inace katalizator je ociscen i postavljen je novi zadnji lonac..." Koliko sam razumeo , tu je kat. ali je zadnji lonac prsao ?! Zasto ? Da se taj novi nije sada zapusio od srednjeg ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 18, 2013 katalizator ociscen kad se ocisti katalizator onda ga nemas tj probuse ga kroz sredinu... Quote Share this post Link to post Share on other sites