Jump to content
FAS Goran
RedMan

Fiat Bravo/a, Marea 1.6 16v / 1.2 16v - slabo prima gas / problem sa primanjem gasa

Recommended Posts

Neki senzor si mu otkacio, ali niko da se javi kome je "ova postavka" poznata :)

Da moze da radi bez toga, verovatno ga ne bi ni stavili.

Ako nema protokomer, onda ima MAP, kao sto kolega rece. Funkcija im je ista, i da radi bez toga normalno, nema sansi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa prvo moras da saznas sta je to, tj koji je deo, pa onda da pogledas u autodati da li mozda pise koje vrednosti trebas da izmeris, posto tamo znam da za dosta senzora bas ima objasnjeno sta meris i na kom pinu.

@Hardvet: nisam bas siguran ali mislim da moze da radi bez maf ili map senzora, tj kad se raskaci ali ne daje ECU pravu informaciju o protoku vazduha, pa se moze desiti da ECU malo vise ili manje zaliva gorivom, pa bude veca potrosnja ili nesto slicno, cini mi se da dosta ljudi tako proverava da li im je crkao maf senzor, samo raskaci i ako je do njega auto bi trebao da ide normalno, cak mislim da je neko na forumu napisao da vozi sa raskacenim iz nesecam se kog razloga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je. U pravu si. Moze da se vozi i sa otkacenim, jer onda ECU radi verovatno sa defolt vrednostima.

To naravno nema sansi da bude resenje problema, otkaciti i to je to. Na to sam mislio.

A ovo treba oterati u servis i videti sta je, jer ocigledno ovde malo ljudi prati ovu temu.

Edited by Hardvet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da to jeste, to je cisto za utvrdjivanje ispravnosti, nikako to nije resenje tako voziti, jel da smeje tako ne bi ga fabrika ni stavila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio sam slucajno u mraku dok je auto radio da se presijavaju kablovi celom duzinom i kao da probija na prvom cilindru.Verujem da je to znak da su probili?Ne bi smeli da svetlucaju kroz izolaciju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presijavanje moze kod silikonskih kablova da bude cak i normalno. Neki imaju takvu osobinu.

Ako samo na jednom mestu probija i svetluca kao munja, tome je dosao kraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenio kablove jutros,stavio magneti marelli i za sada nema trzanja.Na 40 u 5-u papuca do patosa i ne trzne ni jednom dok ubrzava.Videcu sta kaze veceras kada se ohladi.Kasni jos uvek gas na papucici....

Share this post


Link to post
Share on other sites

novim kablovima si svakako nesto dobio. Nakon deceniju su bili za zamenu sigurno...Sve i da je auto samo stajao i da nije vozen svo vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od skoro sam vlasnik fiat brave 1,6 16v 1996 god. sa klimom i predjenih pravih 216000km. Ima ugradjen T.N.G i cobra alarm.

Imao bih samo reci hvale za ovaj auto da od sredine oktobra nije bio vise kod majstora nego kod mene. Auto sam uzeo od zene koja ga je stvarno malo vozila zbog lokacije gde zivi.

E sad kad sam krenuo da vozim, krenuli su i problemi.

Prvo je krenulo sa detonacijama plina i gubljenje gasa na benzin i culo se sistanje oko usisne grane kao da uvlaci fals vazduh, takodje se u to vreme i stvrdnula kocnica. Bendiks planetarca necu ni da spominjem. Ovaj fals vazduh je otlkonjen tako sto sam mu zamenio dihtung usisne grane, 4 komada gumica usisne grane i gumice dizni. Na 2 dana se smirile detonacije i onda su ponovo pocele, ali opet sa gubljenjem gasa na benzin.

Evo sta se od prekjuce desava: Hladan pali odlicno i sve je super do pred ukljucenje ventilatora hladnjaka, kad se zagreje pali se na tabli lampica za kod kljuc i ona crvena lampica sto je u obliku dizne i ako je na plinu puca bas jako, a ako je na benzinu samo gubi gas i gasi se. Juce sam ocistio impuls-davac donji, kod radilice, i on je poceo da radi kako treba, ali me i dalje strah da krenem negde na put jer ne mogu da verujem da se sve to desavalo zbog zaprljanih kontakta na impuls davacu i to bas kad se zagreje auto.

Hvala unapred i sve pohvale za ovaj fiatov forum.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci do njega je, bas trazim teme. Dosta ima raznih tema, nisam jos naisao na senzor radilice. Interesuje me jos i gde se nalazi senzor temperature i jel ima neke veze sa ovim senzorom radilice? Zamenicu sigurno u narednih par dana.

Hvala

Edited by Cili

Share this post


Link to post
Share on other sites

brava '96godiste metalna usisna grana...od trenutka kad pocne da se zagreva motor pa do radne temperature motora kad se da gas motor zatrokira...znaci pocetak gasa (1200-1600 obrtaja)...kad se zagreje motor problem stoji ali znatno manje pa se ne primecuje toliko....nije bitno da li je na leru ili u voznji znaci uvek kad se da gas prvo zatrokira,pobode njusku pa onda primi gas

brava se vozi na benzin, nema ugradjen plin

ciscene dizne

zamenjene svecice i kablovi

zamenjen filter goriva

termostat radi normalno

senzor temperature normalno

nikakvih drugih problema nemam sa motorom osim tih

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao,

Negde u junu prosle godine imao sam problem sa autom koji je resen. Od tada je auto isao kao zmaj, od jula pa do sada Brava je presla oko 11.000 kilometara. Medjutim drugi put mi se desilo nesto cudno sto mi u oba navrata ni jedan ni drugi majstor nisu uspeli dijagnostificirati.

Prosle godine na velikoj vrucini krenuo sam natovaren na duzi put, auto je posle par kilometara poceo da se gasi, ja bih ga upalio i zatim je sve bilo savrseno nekih 10-15 minuta, znaci vozim ja njega lepo jedno 10 minuta 70km/h i ako zelim da malo jace pritisnem papucicu gasa on pocne da trza, trokira i gasi se. I to tako ne vezano od temperature, nacina voznje.

Majstor je mislio da je uspeo da resi taj problem medjutim problem je ziv iako je bio samo prikriven. Prekjuce sam presao oko 1300 km sa automobilom i sreca moja da problemi nisu poceli mnogo pre cilja.

Elem, vozio sam nekih pola sata oko 120km/h, pritisnem papucicu gasa da preteknem auto i malo sutra, auto poceo da se gubi i da gubi snagu, samo ako vratim papucicu na onaj podeok gde je auto isao 120km/h onda auto nastavlja dalje, znaci od povecanja brzine nista. Isto tako sam primetio posle ovoga, da auto iz mesta krene lepo da ubrzava ali samo do odredjene tacke, znaci nema sanse kao pre da postuje odredjeni nivo brzine, elem ako bi u 3. pokusao da dodjem do 80-100 konstantno to ne bi bilo moguce jer auto krene opet da gubi snagu kako postize sve vece obrtaje.

Znaci u sustini javio mi se opet problem pri kome mi je leti auto bezbroj puta stao na putu, a to je da ide lepo, i kada se duze konstantno vozi na autoputu, prilikom dodavanja gasa i ubrzavanja on krene da trza, trokira i gubi snagu, kada pustim kvacilo, dobijam informacije da je ugasen motor, onda podignem kvacilo, motor se opet upali u brzini i odjednom je sve u redu, znaci mogu da idem sa njim, ako dodjem do vece brzine, recimo 140km/h i idem tako sat vremena nece se nista desiti, ali ako bih pokusao da ubrzam sa 140 na 160 na prvi malo jaci pritisak gasa motor bi opet poceo da se gusi, trza i trokira.

Sta moze biti u pitanju?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo sto mi pada napamet je trunje u sistemu ubrizgavanja goriva...

Drugo je pumpa za benzin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao slican problem,doduse mogao sam da ubrzavam ali samo ako bas lagano dodajem gas.na kraju je ispalo da je zacepljen zadnji lonac,srednji lonac sagoreo iznutra i proterao sve u zadnji gde je zacepilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa i ja mogu da ubrzavam ako lagano dodam gas. Ali ako malo jace pritisnem ode sve u gubljenje snage. Inace katalizator je ociscen i postavljen je novi zadnji lonac koji je eksplodirao posto je bio truo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da probas da zakacis dijagnostiku i pratite parametre u voznji, pa kada pocne da brljavi nesto bi trebalo da prijavi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek, cek ...! Sad ima i li nema katalizator ?

"Inace katalizator je ociscen i postavljen je novi zadnji lonac..." Koliko sam razumeo , tu je kat. ali je zadnji lonac prsao ?! Zasto ? Da se taj novi nije sada zapusio od srednjeg ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

katalizator ociscen kad se ocisti katalizator onda ga nemas tj probuse ga kroz sredinu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...