Jump to content
FAS Goran
RedMan

Fiat Bravo/a, Marea 1.6 16v / 1.2 16v - slabo prima gas / problem sa primanjem gasa

Recommended Posts

Nisam bas obratio paznju na naslov pa sam napisao za lamelu sto je siguran simptom kod manuelnih menjaca.

Kod automatika ne znam na koji sistem radi i da li uopste ima klasicnu lamelu ili je neki drugi princip rada.

Uglavnom to sto se desavalo je najverovatnije vezano za menjac opet ali vidi sa nekim majstorom koji se razume u automatike,mozda samo fali ulja u menjacu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo opet mene. Odvezao sam auto kod jednog dobrog autoelektričara koji izgleda zna znanje i može se reći da je on rešio problem. :) Kako mi je on rekao nešto je kod benzinskog sistema možda bila pogrešno povezano od strane mehaničara kada je nameštao novu pumpu. Neće mi taj mehaničar brkati u pumpu goriva više.  :pirate:  Sada čim se da kontakt pumpa radi bez prestanka i auto pali na benzin kao iz topa i čim se prebaci na plin malo drnda na ler nekoliko sekundi dok istroši benzin u motoru i onda je sve ok. Što je najbitnije, onog momenta kada se auto prebaci na plin pumpa za gorivo momentalno prestane da radi. Može se reći da je bila u pitanju obična glupost.

Sada mi samo preostaje da u što kraćem rešim problem kazaljke za gorivo na kontrolnoj tabli. Nešto se koči i ne pokazuje baš tačno stanje benzina. To će da mi rešava isti autoelektričar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem sa radom na benzin, na plinu radi normalno. na benzinu je radio do skoro full, e sad mi se desava sledece. Upalim auto na benzin, i radi, cim pipnem gas ugusi se i ugasi. Kad prebacim sa plina na benzinu u vecim obrtajima, lepo prima gas, al cim padne na ler i pipnem gas, ugasi se. 
I primetio sam da napolju curka benzin kod cepa-creva za rezervoar. nisam uspeo da vidim gde tacno, sve je mokro. Kad ne radi auto na benzin, nista ne curi.
Pomagajteeeee

Share this post


Link to post
Share on other sites

panto znaci akd dodjes u Beograd zoves me u kafanu na rucak...

 

miske stavi auto na diagnostiku naj verovatnije je senzor pritiska goriva....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo......

 

Imam problem sa fiat Mareom 1.6 16v

 

Kada krene da ubrzava sa malih obrtaja dogadja se da seca,tj imam osecaj kao da na tren ne radi po neki cilindar. Menjao kablove, neko jako kratko vreme bude sve ok, pa onda opet iz pocetka. Da li neko ima neka iskustva sa ovim problemom.

 

Unapred hvala.....pozdrav

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad krenes onako normalno dodajes gas kao da ima knedlu? Pa posle 2000 rpm krene normalno?

Pre zamene svecica jel radio normalno ili isto?

Edited by fiat128s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tako nekako. Krene normalno, kada dodas gas on stucne par puta. Cim predje 2.000 obrtaja pa navise, sve bude super. I ranije mi se desio isti problem sa starim svecicama. Ispostavilo se da su kablovi. Zamenio svecice, stavio nove kablove, presao oko 10ak hiljada, opet isti problem. Opet zamenio kablove, bilo sve ok neko vreme, evo sada opet. Sa ovim kablovima nisam presao ni 5.000. Malo mi je neverovatno da za 15.000 menjam tri seta kablova i da ni jedan ne valja.

Edited by Petarpan2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moras onda prvo resiti problem da radi lepo na benzinu,na plinu ce posle biti ok. Pa ne znam za kablove sta je i da li je do njih probaj zameni bobinu negde ako neko ima polovnu pa probaj,ali cisto sumnjam da je ona. Moguce da je tu nesto svecice,kablovi,bobina ili step motor (klapna gasa) ne verujem da je ista drugo. Meni je imao malo knedlu (stucne kad polazim izmedju 1000-2000 rpm pa onda nestane,ali ja sam skinuo klapnu (leptir gasa) i lepo ocistio i sad nemam muke ide kao metak i bolji odziv na gas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cudno je da je usis pukao nema logike,cim kaze da kad zameni kablove radi normalno i onda posle nekog vremena pocinje isto,rekao bih najpre da je bobina.

Koje si kablove uzimao i svecice? Jel svecice po katalogu ili neka preporuka?

Edited by fiat128s

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja taj problem imam kad sipam lose gorivo :) tj kao da se nista ne desava do 2000 obrtaja posle sve normalno.

Edited by Rile_bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao sličan problem nakon što mi je odrađen veliki servis. Nakon toga auto uopšte nije hteo da radi normalno ispod 2000 obrtaja (i na benzin i na plin), gasi se, štuca, drnda, seca a na višim obrtajima šiba. Bobina je bila kupljena nova pre velikog servisa. Majstoru je bilo ponestalo ideja pa mu je preostalo samo zupčenje sa adekvatnim alatom i nakon toga problem je bio kao rukom odnešen.

Izgleda da je mnogo osetljiv. Kada je prvi put ugrađivao novi zupčasti kaiš prvo je pokušao lakšu varijantu (lenjir i flomaster) ali to nije dalo povoljne rezultate. Za svaki sledeći veliki servis tražiću zupčenje za svaki slučaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svecice su NGK po katalogu, kablovi MAGNETI MARELI, takodje po katalogu....bobinu nisam menjao jer na dijagnostici pokazuje odlican napon na sva cetiri izlaza.....e jedino taj leptir gasa nisam proveravao a i ne znam iskreno da li bih to mogao sam da ocistim.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel ima neko ideju kako da ocistim ovo,zezao me auto trokira,jedva palio,gasio se... oksidirale su mi prva i treca ne znam kako bi ih nazvao,pinovi na bobini,ja malo nozem i srafcigerom sastrugao i auto se preporodio.smirglu ne mogu da zavucem usko je.

 

http://www.dodaj.rs/f/3c/kp/4rK7ckhX/unnamed.jpg

Edited by koskabgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

A postoje i kontakt cleaner-i. U prodavnicama za elektroniku. Možda ima i u auto prodavnicama. U Uradi Sam imaš Motip cleaner.

Ako je u pitanju baš korozija, možeš prvo antirost-om da namažeš pa onda kontakt cleaner-om. AKo budeš koristio antirost, mislim da bi bilo bolje da skineš bobinu pa da onda namažeš kontakte tako da tečnost ne curi unutra. Posle toga našpricaj kontakte kontakt cleaner-om svakako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ocistio sam ali izgleda da nije problem bio do toga,jutros sam jedva upalio auto, i cim se ugreje radi sasvim normalno, i kad vratim film unazad to se svaki put desilo kad je padala kisa. svecice i kablovi su mi relativno novi ali bobina mi je bila fabricka,kaze mi majstor da se nakupi vlage preko noci i kad se osusi (ugreje) proradi. kupio sam polovnu ispravnu pa cu da vidim ujutru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...