Jump to content
FAS Goran
plavi

Fiat Stilo - check vehicle security system / car security failure

Recommended Posts

Problem je sledeci auto se u voznji iznenada ugasi a na tabli upali zuti katanac i ispise poruku iz naslova.nakon dva-tri minuta normalno upali i nastavim voznju.
Isto se ponovi nakon 200-300 metara i nakon toga se ne desava po dan dva. Inace svaki put se desilo kad je auto stajao na otvorenom vise sati van garaze i kad je hladno. Kad je spoljna temperatura u plusu sve je o.k. Ako iko nesto zna molim za pomoc,bio sam na 3-4 dijagnostike zamenio akumulator,servisirao protokomer,filter nafte gubim nadu i zivce. auto je 2006god,120ks. 118000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma moguce da na velikom minusu oslabi malo akomulator bez obzira sto je nov i pri paljenju malo se baguje,kazes da se desava samo kada je parkiran napolju,kada je u garazi sve normalno po meni to ti je to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, najlakše izgubiti živce...(pametan kao ja), Obaveštenje koje ti "glupi" kompjuter šalje (CHECK VEHICLE SECURITY SYSTEM) kazuje da automobil na momenat gubi sigurnosni sistem i to je verovatno greška na samom ključu ili u bravi. Kao da centralni kompjuter izgubi informaciju da je upaljen originalnim kodiranim ključem, pa "umisli" da je kraden... ovo ti pišem stoga što kod kopija kodiranih ključeva ne bi mogao uopšte da upališ auto, a kod kopija koji imaju čip i koji imaju "šifru"... može da ti se desi da ti tokom vožnje prestane da radi motor i dobiješ informaciju koju si dobio. Kad sam pokušavao da napravim kopiju mog ključa, na sreću sam naišao na dobrodušnog majstora koji mi reče da može da mi napravi ključ, i to sa šifrom, ali ne može da garantuje potpunu funkcionalnost. I upravo mi je opisao slučaj koji se tebi dešava. Da li si siguran da imaš originalni ključ?. Naravno, moguće je napraviti dobru kopiju ključa, ali za debele pare (preko 250 e.-bar za Lybru - ne verujem da je mnogo jeftinije za Stila))

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono što ti se uključuje je sistem za zaštitu od neovlašćenog startovanja motora.

Svaki put kada daš kontakt, Fiat Code sistem šalje podatak ka centralnoj jedinici koja odlučuje o tome hoće li ti dozvoliti da startuješ motor. Ako sve prođe kako

treba ( prepoznaju se ključ i komp. ), zaverglaš i sve je ok.

Svaki ključ ima svoj CODE. Taj kod je memorisan u kompjuteru tvog Stila. Ukoliko npr. izgubiš ključeve, ide se do ovlašćenog servisa, nosiš svoju karticu i neki lični identifikacioni dokument i dokaz da je automobil tvoj. Onda oni iz memorije kompa izbrišu kodove od izgubljenog ključa ( kako se ne bi dogodilo da ih neko pronađe i odveze ti auto sa njima ), i ubace kodove od novih ključeva koje ćeš dobiti.

Ovo ti sve pišem da bi shvatio šta taj sistem radi.

Tokom vožnje, ista se lampica može upaliti na kratko. To znači da sistem opet proverava da li je sve ok. Ako jeste, veoma brzo će se lampica ugasiti i nemaš nikakvih problema. Činjenica da se provera pokrenula opet tokom vožnje ukazuje obično na pad napona.

Očigledno je da ti imaš problem da ti se prepoznaju kod u ključu odnosno signal koji on šalje ka kompu tvog Stila.

Probaj prvo sa drugim ključem. Trebao bi da imaš dva ključa i kod karticu. Možda taj drugi ključ šalje signal uvek kako treba.

Inače, baš zbog tih elektronskih komponenti u ključu ne bi ih trebalo držati dugo na Suncu...ili uopšte u sličnim ekstremnim uslovima.

Protokomer, i filter nafte nemaju veze sa ovom lampicom i porukom na ekranu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobio sam dva kljuca kad sam ga kupio jedan mi izgleda da je stalno koristen jer je plava plastika na kljucu dosta pohabana dok je drugi potpuno nov,palo mi je to na pamet pa sam ih koristio kombinovano jedan dan stari jedan dan novi i isto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda sama kontakt brava može da zeza.

Da je samo kod prvog paljenja, sve bi bilo gotovo sa zamenom akumulatora. Ali, pošto se tebi gasi auto zbog toga i kasnije u vožnji kada već alternator radi svoj posao kako treba...onda verovatno kontakt brava nešto zeza...

Bilo je ranije priče o tim lemovima i njihovom promenljivom ponašanju toplo/hladno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace svaki put se desilo kad je auto stajao na otvorenom vise sati van garaze i kad je hladno. Kad je spoljna temperatura u plusu sve je o.k.

ovo j eodgovor na tvoje pitanje,ne moj da se nerviras ususkaj ga i nece da ti pravi problem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boki, gasi mu se auto i tokom vožnje. Tada činjenica da je kilav akumulator ( a, ovaj nije jer je nov ) ne znači ništa jer ionako alternator pravi struju.

Ovo je ista priča kao kada Puntići krenu zimi da prijavljuju problem sa servom, a leti to ne rade. Lemovi koji se šire i skupljaju, pisao je Miki o tome...

Čekaj, sad ponovo pročitah prvi post...

Jel se gasi i 10, 15 minuta posle paljenja...ili samo neposredno posle?

Plavšiću, jel' si iz Beograda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda sama kontakt brava može da zeza.

Da je samo kod prvog paljenja, sve bi bilo gotovo sa zamenom akumulatora. Ali, pošto se tebi gasi auto zbog toga i kasnije u vožnji kada već alternator radi svoj posao kako treba...onda verovatno kontakt brava nešto zeza...

Bilo je ranije priče o tim lemovima i njihovom promenljivom ponašanju toplo/hladno...

Upravo tako nikad se nije desilo kod prvog paljenja,auto upali bez problema ali posle 200-300 metara se ugasi. A najgore je sto problem nece da se zadrzi da ga odslepam u servis na dijagnostiku vec sam nestane nakon 2-3 minuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može vrlo lako biti kontakt brava, ali nije to neki problem popraviti.

Pročitaj OVU temu, i reci nam da li ti se nešto od ovoga pojavljuje? Na kraju strane imaš popravku brave...

Skini masku ispod volana, i daj kontakt. Malo pomeraj žice koje idu u kontakt bravu, i videćeš da li je do brave ili nije...

Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boki, gasi mu se auto i tokom vožnje. Tada činjenica da je kilav akumulator ( a, ovaj nije jer je nov ) ne znači ništa jer ionako alternator pravi struju.

Ovo je ista priča kao kada Puntići krenu zimi da prijavljuju problem sa servom, a leti to ne rade. Lemovi koji se šire i skupljaju, pisao je Miki o tome...

Čekaj, sad ponovo pročitah prvi post...

Jel se gasi i 10, 15 minuta posle paljenja...ili samo neposredno posle?

Plavšiću, jel' si iz Beograda?

Samo neposredno posle paljenja u prvih 200-300 metara i obicno dva puta,posle tog vozim koliko hoces i nista,da iz bg sam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, probaj onda ovo što etibor kaže, ili u servis, bar ih u Beogradu ima nekoliko koji su pismeni... :thumbup:

Greška je ostala upamćena bez obzira što se lampica ugasila, tako da ne moraš čekati da se ponovo upali da bi otišao u servis na Examiner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, probaj onda ovo što etibor kaže, ili u servis, bar ih u Beogradu ima nekoliko koji su pismeni... :thumbup:

Greška je ostala upamćena bez obzira što se lampica ugasila, tako da ne moraš čekati da se ponovo upali da bi otišao u servis na Examiner

Preporuci mi neki servis ako mislis da je o.k,stila imam tek 3 meseca pa ne poznajem servisere za FIATA ovi u krnjaci dva-tri pojma nemaju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo problem resen,uspeo sam da se ubacim kod gorana na altini kaze da je problem bio u K-VODU tj veza izmedju motorskog i bsi kompjutera da je imao varijaciju napona povremeno i da se zbog toga desavalo,NAVODNO NEKAKAV OTPORNIK ITD,ITD.Morao sam ostaviti auto jedan dan da ga ulove dijagnostikom kad se to desi,izgleda su uspeli.

Vozim vec par dana bio sam i u Banja Luci sve o.k ne desava se vise.Hvala na savetima i trudu pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros upalim auto onako sa malo verglanja i prijavio je chek ok! medjutim dok sam se vozio po gradu posle nekih pet min u voznji izbaci gresku car security failure i onaj zuti katanac je ostao da svetli,posle toga sam normalno upalio auto i nije vise prijavio istu gresku,sta li moze to da bude ?



Da napomenem da je dan pre padala bas jaka kisa

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel imaš neku dijagnostiku u blizini? Čisto da vidiš šta je upisao, mada verovatno nije ništa opasno kada je sam skinuo odmah. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam svog mehanicara mada sumnjam u njegovu dijagnostiku,ima kao neki program za fiata i zadnji put kada smo ga kacili nije nista izbacio sem navodno da mi je kilometraza manja nego sto je na satu za nekih 5 hiljada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda stvarno nije bilo grešaka. Sumnjam baš da ne zna da iščita greške. Za kilometražu se svima ne gađa sa bordom za do 3000km, može biti da je kod tebe malo jača razlika. Sumnjam baš da bi neko spustio kilometražu samo za 5kkm. 

Inače, nevezano za ovo. Elm327 bluetooth je oko 20e i bez problema radi sa Android telefonima. Veruj mi da znači imati to čudo u kolima pa kad zapišti da odmah znaš da li je lažna uzbuna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo upravo sam gledao sad malo na netu za taj elm 327,izgleda da je super fora nego sad da li bi ja to znao sam da nakacim i proverim , jel komplikovano ,verovatno cu da kupim to cudo :) Hvala ti na savetu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

 

Imam problema na svom Fiat Stilu 1,6 16V-2003 god. Pre 10-15 dana  prilikom paljenja na displeju mi je izaslo obavestenje '' car security failure''. Auto nije hteo da upali, već je verglao uz neprekidnan tupi zvuk lupanja u predelu rezervoara. Istovremeno sam primetio da se i iz prednjeg dela automobila cuje čuje neprekidno pucketanje.Posle nekoliko pokušaja paljenja auto je najzad upalio i nekoliko dana nisam imao nikakvih problema sa paljenjem. Medjutim, pre par dana mi se javio isti problem, pri čemu sam pogidgao prednju haubu, skinuo poklopac akumulatora i prilikom verglanja otkrio da jedan od releja koji se nalaze na ''pločici'' iznad akumulatora pucketa. Zamenio sam relej i auto je bez problema upalio. Juče ista situacija, ''car security failure'' lupanje u zadnjem delu kod rezervoara i opet pucketanje releja. Molim za pomoć i stručni savet. Hvala unapred 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Fiat Stilo 1.6 16v 2003. godište i prošle godine sam imao identičan problem kao i ti, i na kraju se ispostavilo da mi je akumulator bio loš i pred kraj života i zamenom istog problem je trajno bio rešen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...