Jump to content
FAS Goran
plavi

Fiat Stilo - check vehicle security system / car security failure

Recommended Posts

Poštovani prijatelji, u zadnje vreme bar jedamput dnevno mi se upali ta lampica.
Vergla normalno ali nece da upali gori lamipca auto volan i katanac skinem klemu i posle desetak minuta upali!
da lise to i vama dešavalo i kao ste to rešili?
Pozdrav

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zači može diagnostikom da se poništi probacu pa ću javiti ostalim forumašima ako dođe do istih problema!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez obzira da li sam prešao 2 kilometra ili 150 kilometara (i kad je hladan i kad je vruć motor), desi mi se da se Stilo (2002 godište 1,6, benzinac) ugasi (i to pri brzini od 80km). Sačekam 2 do 3 minuta, normalno upali i vozim dalje. Ponovo se desi nakon nekoliko dana, ali nikada u istim vremenskim razmacima ili u sličnim pređenim kilometrima. Predlažu mi zamenu brave, kompjutera na motoru i BSI kompjutera. Da li imate neku ideju šta bi moglo da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam reparirao ecu zbog toga. I meni se gasio bez ikakvog pravila. Na kraju je bio relej (crveni veliki-ima ih 3)koji se nalazi sa leve ispod volana u kutiji gde se kači komp. Probaj da zameniš mesta relejima za početak možda ti pomogne kao meni. Od tada je proslo 2 godine bez gasenja.

Nadam se da će pomoći.

Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, kupio sam Stila 1.6 16v 2003 pre mozda mesec dana. Prvih nekoliko dana je sve bilo kako treba, peti, sesti dan , nakon kratke voznje parkiram, van kola sam sat vremena , vracam se, pokusavam da upalim i izbacuje mi CAR SECURITY , pojavljuje se zuti trouglic i cuje se lupanje pretpostavljam pumpe za gorivo. Nakon 15-ak minuta, dobijam kontakt, palim auto i odlazim. Od tog momenta pa na dalje , svaki put nakon voznje , i gasenja auta sledi ista stvar s tim sto je sada potrebno mnogo vise vremena za ponovno paljenje.

Ponekad cak 2 sata nakon gasenja on i dalje ne moze da upali. Stice se utisak da se racunar zagreva tokom voznje , i da do onog momenta dok se ne ohladi jednostavno ne moze da se upali. Stavljen je nov akumulator , prvo odradjeno izmestanje, a zatim i reparacija ECU - a u Kuli , ali i dalje ista prica. Ujutru savrseno paljenje, voznja, parkiranje, i vec nakon 3 minuta kada pokusam ponovo da upalim sledi zuri trouglic, CAR SECURITY i lupanje pumpe isto kao i pre svega toga sto je odradjeno. 

Pregledao sam na forumu sve moguce poruke na ovu temu , ali recimo za razliku od nekih slucajeva auto se recimo nikada nije ugasio tokom voznje. Da li je iko imao slicnog iskustva i kako je uspeo da resi problem?

 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu velike filosofije.
Ako je struja dobra , osiguračka kutija takođe pa i sami releji a pritom nema zabeležene greške u motornom računaru, proističe da je reparacija istog neuspela.

sa TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dzdz

Pitanje je spojeno sa postojecom temom, a mozes da pogledas i dosadasnja iskustva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav.

 

Prije desetak dana sam zamjenio na Stilu 1.6 16V ECU zbog problema sa gasenjem u voznji. Sad mi je sve OK s tim sto mi jutros kada sam upalio auto izbaci gresku Fiat Security: Remote Control.

 

Zamjenim bateriju na kljucu, upalim vozilo nema greska. Parkiram obavim sta trebam u gradu sjednem kad opet. Gori jedno pola minute i nestane.

Moze li mala pomoc sta je u pitanju moram li voziti opet na dijagnostiku.

 

Hvala

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se to isto povremeno dešavalo ali samo preko leta verovatno zbog vručina, pomoći nije bilo, kad je doslo hladnije sve u redu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Opan

 

Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

 

Bateriju menjaš ako Examiner napiše da treba, u svakom drugom slučaju ona nije problem. Može da se dogodi na Stilu da se ključ ''raskodira'' (da tako kažem), odnosno izgubiš mogućnost otključavanja/zaključavanja preko daljinskog, ali se startuje motor nesmetano. Ako imaš onu kod karticu, lako se izvrši odjava svih ključeva, i opet prijava svih tih istih ključeva. Mora da se prijavljuje (stavlja u kontakt bravu) jedan po jedan, samo se isprati procedura u Examineru. Ali, ako se po automatizmu klikće na Next, Next, eto problema...tj. biće ponovo prijavljen samo jedan ključ (onaj koji se zatekao u bravi), tako da samo malo treba obratiti pažnju na ono što Examiner traži prilikom odjave svih i prijave istih tih ključeva ponovo. Ako se problem pojača, tj. krene da te zeza i sa daljinskom komandom - to je to onda. 

 

Ako nastavi da te zeza, ja bih prvo to uradio. Bateriju si već promenio.

Ali, ako ne nastavi da zeza, ili ne pali istovremeno i onaj žuti katanac na instrument tabli (tj. možeš da upališ auto bez problema), ne bih to ni dirao...sačekao samo da bude malo manje vruće (što reče @bbranco) i ode taj gremlin sa odlaskom vrućine :D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas ni jednom se nije upalila. Vozilo otkljucavam bez problema daljinski i pali bez ikakvih problema. U biti ne treba da se brinem previse?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Opan

 

Imao sam Stila 1.6 punih 5 godina (kupljen kad je bio star 5 godina), znao je tako ponekada da mi izbaci neku od ''car security'' grešaka, ali se nisam potresao oko toga nikada. :) Jednom na pumpi (nakon sipanja), upalim auto a on pišti i sija katanac na tabli. Mislim se kako je upalio ako ima problema sa kodom, ali ništa nisam proveravao oko toga.

A, na Stilu dizelu mi se ključ raskodirao, tj. prestala da radi daljinska komanda, a startovanje motora bila bez problema. Baterija bila ok. Sa kod karticom odrađena procedura oko prijave ključeva i proradila daljinska komanda... Izgleda da hoće Stilo tako to malo da prijavljuje :D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok mi je bila moja orginalana ECU nikad nije prijavljivalo sad sa novom prijavi ali samo jucer -  danas se ne pali nikako vozam ga jutros od 7 sati. Nadam se da to nije nista pretjerano. Sve u svemu hvala vam svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćao imam fiat cromu 1.9 150ks , danas sam otvarao vrata vrata tj otvarao da malo potegnem sajlu jer se teze otvaraju vrata , prilikom zatvaranja nece ni da vergle ni da da kontakt ama nista, skinuo sam kleme stavio ih i izbacilo mi je samo check car protection i tjt , do cega moze da bude??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdrav Drugari potrebna pomoc
juce bio kod majstora na zamenu seta kvacila
200km vozio auto nazad do kuce sve je bilo ok
jutros da upalim izbacuje redno sledece greske
CAR SECURITY
ASR FAILURE
LOOSE CONECTION
Zna li ko pametan sta moze da bude
akomulator nije pokazuje 12 i vise volti
a da motor je cuveni 1.6 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...