Markobgd 609 Posted December 10, 2014 Daleko manje trenutno. Ima i za 3000~4000 dinara Quote Share this post Link to post Share on other sites
strucnjak 0 Posted December 10, 2014 jos mi samo recite gde i da onda brisemo postove jer su malo offtopic ili mi posaljite na private message Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted December 10, 2014 Ili se prebacimo na odgovarajucu temu : http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43955-kopiranje-i-kodiranje-klju%C4%8Deva/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Angell 11 Posted December 10, 2014 Ivan za predsednika Quote Share this post Link to post Share on other sites
tarzan57 0 Posted August 6, 2015 (edited) Poštovani prijatelji, u zadnje vreme bar jedamput dnevno mi se upali ta lampica.Vergla normalno ali nece da upali gori lamipca auto volan i katanac skinem klemu i posle desetak minuta upali!da lise to i vama dešavalo i kao ste to rešili?Pozdrav Edited August 6, 2015 by Ivan Prebaceno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted August 6, 2015 Dijagnostikom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tarzan57 0 Posted August 6, 2015 Zači može diagnostikom da se poništi probacu pa ću javiti ostalim forumašima ako dođe do istih problema!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sipraga 0 Posted January 13, 2016 Bez obzira da li sam prešao 2 kilometra ili 150 kilometara (i kad je hladan i kad je vruć motor), desi mi se da se Stilo (2002 godište 1,6, benzinac) ugasi (i to pri brzini od 80km). Sačekam 2 do 3 minuta, normalno upali i vozim dalje. Ponovo se desi nakon nekoliko dana, ali nikada u istim vremenskim razmacima ili u sličnim pređenim kilometrima. Predlažu mi zamenu brave, kompjutera na motoru i BSI kompjutera. Da li imate neku ideju šta bi moglo da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted January 13, 2016 Motorni računar. Reparacija... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted January 13, 2016 Ja nisam reparirao ecu zbog toga. I meni se gasio bez ikakvog pravila. Na kraju je bio relej (crveni veliki-ima ih 3)koji se nalazi sa leve ispod volana u kutiji gde se kači komp. Probaj da zameniš mesta relejima za početak možda ti pomogne kao meni. Od tada je proslo 2 godine bez gasenja.Nadam se da će pomoći.Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzdz 0 Posted July 17, 2018 (edited) Pozdrav, kupio sam Stila 1.6 16v 2003 pre mozda mesec dana. Prvih nekoliko dana je sve bilo kako treba, peti, sesti dan , nakon kratke voznje parkiram, van kola sam sat vremena , vracam se, pokusavam da upalim i izbacuje mi CAR SECURITY , pojavljuje se zuti trouglic i cuje se lupanje pretpostavljam pumpe za gorivo. Nakon 15-ak minuta, dobijam kontakt, palim auto i odlazim. Od tog momenta pa na dalje , svaki put nakon voznje , i gasenja auta sledi ista stvar s tim sto je sada potrebno mnogo vise vremena za ponovno paljenje. Ponekad cak 2 sata nakon gasenja on i dalje ne moze da upali. Stice se utisak da se racunar zagreva tokom voznje , i da do onog momenta dok se ne ohladi jednostavno ne moze da se upali. Stavljen je nov akumulator , prvo odradjeno izmestanje, a zatim i reparacija ECU - a u Kuli , ali i dalje ista prica. Ujutru savrseno paljenje, voznja, parkiranje, i vec nakon 3 minuta kada pokusam ponovo da upalim sledi zuri trouglic, CAR SECURITY i lupanje pumpe isto kao i pre svega toga sto je odradjeno. Pregledao sam na forumu sve moguce poruke na ovu temu , ali recimo za razliku od nekih slucajeva auto se recimo nikada nije ugasio tokom voznje. Da li je iko imao slicnog iskustva i kako je uspeo da resi problem? Edited July 17, 2018 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted July 17, 2018 Nema tu velike filosofije.Ako je struja dobra , osiguračka kutija takođe pa i sami releji a pritom nema zabeležene greške u motornom računaru, proističe da je reparacija istog neuspela.sa TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzdz 0 Posted July 17, 2018 U tom slucaju jedino resenje bi bio drugi ECU? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted July 17, 2018 Ja samo iznosim svoj zaključak, ovako na daljinu , vodeći se napisanim.Svakako preporučujem nekog majstora za konsultacije i ostalo.sa TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted July 17, 2018 @dzdz Pitanje je spojeno sa postojecom temom, a mozes da pogledas i dosadasnja iskustva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Opan 0 Posted August 1, 2018 (edited) Pozdrav. Prije desetak dana sam zamjenio na Stilu 1.6 16V ECU zbog problema sa gasenjem u voznji. Sad mi je sve OK s tim sto mi jutros kada sam upalio auto izbaci gresku Fiat Security: Remote Control. Zamjenim bateriju na kljucu, upalim vozilo nema greska. Parkiram obavim sta trebam u gradu sjednem kad opet. Gori jedno pola minute i nestane. Moze li mala pomoc sta je u pitanju moram li voziti opet na dijagnostiku. Hvala Edited August 2, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bbranco 0 Posted August 2, 2018 Meni se to isto povremeno dešavalo ali samo preko leta verovatno zbog vručina, pomoći nije bilo, kad je doslo hladnije sve u redu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted August 2, 2018 Ma ima ona fora sa zaključavanjem/odključavanjem ručno i priskom na taster ili kontakt i tasteri ... tako nešto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 2, 2018 @Opan Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Bateriju menjaš ako Examiner napiše da treba, u svakom drugom slučaju ona nije problem. Može da se dogodi na Stilu da se ključ ''raskodira'' (da tako kažem), odnosno izgubiš mogućnost otključavanja/zaključavanja preko daljinskog, ali se startuje motor nesmetano. Ako imaš onu kod karticu, lako se izvrši odjava svih ključeva, i opet prijava svih tih istih ključeva. Mora da se prijavljuje (stavlja u kontakt bravu) jedan po jedan, samo se isprati procedura u Examineru. Ali, ako se po automatizmu klikće na Next, Next, eto problema...tj. biće ponovo prijavljen samo jedan ključ (onaj koji se zatekao u bravi), tako da samo malo treba obratiti pažnju na ono što Examiner traži prilikom odjave svih i prijave istih tih ključeva ponovo. Ako se problem pojača, tj. krene da te zeza i sa daljinskom komandom - to je to onda. Ako nastavi da te zeza, ja bih prvo to uradio. Bateriju si već promenio. Ali, ako ne nastavi da zeza, ili ne pali istovremeno i onaj žuti katanac na instrument tabli (tj. možeš da upališ auto bez problema), ne bih to ni dirao...sačekao samo da bude malo manje vruće (što reče @bbranco) i ode taj gremlin sa odlaskom vrućine Quote Share this post Link to post Share on other sites
Opan 0 Posted August 2, 2018 Evo danas ni jednom se nije upalila. Vozilo otkljucavam bez problema daljinski i pali bez ikakvih problema. U biti ne treba da se brinem previse? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 2, 2018 @Opan Imao sam Stila 1.6 punih 5 godina (kupljen kad je bio star 5 godina), znao je tako ponekada da mi izbaci neku od ''car security'' grešaka, ali se nisam potresao oko toga nikada. Jednom na pumpi (nakon sipanja), upalim auto a on pišti i sija katanac na tabli. Mislim se kako je upalio ako ima problema sa kodom, ali ništa nisam proveravao oko toga. A, na Stilu dizelu mi se ključ raskodirao, tj. prestala da radi daljinska komanda, a startovanje motora bila bez problema. Baterija bila ok. Sa kod karticom odrađena procedura oko prijave ključeva i proradila daljinska komanda... Izgleda da hoće Stilo tako to malo da prijavljuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Opan 0 Posted August 2, 2018 Dok mi je bila moja orginalana ECU nikad nije prijavljivalo sad sa novom prijavi ali samo jucer - danas se ne pali nikako vozam ga jutros od 7 sati. Nadam se da to nije nista pretjerano. Sve u svemu hvala vam svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 2, 2018 @Opan Kad si menjao ECU, menjao si ga komplet sa kontakt bravom, tako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
seki80 0 Posted April 18, 2020 Ćao imam fiat cromu 1.9 150ks , danas sam otvarao vrata vrata tj otvarao da malo potegnem sajlu jer se teze otvaraju vrata , prilikom zatvaranja nece ni da vergle ni da da kontakt ama nista, skinuo sam kleme stavio ih i izbacilo mi je samo check car protection i tjt , do cega moze da bude?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sumadinac034 1 Posted March 2, 2023 Pozdrav Drugari potrebna pomoc juce bio kod majstora na zamenu seta kvacila 200km vozio auto nazad do kuce sve je bilo ok jutros da upalim izbacuje redno sledece greske CAR SECURITY ASR FAILURE LOOSE CONECTION Zna li ko pametan sta moze da bude akomulator nije pokazuje 12 i vise volti a da motor je cuveni 1.6 16v Quote Share this post Link to post Share on other sites