Zeka8 0 Posted February 1, 2010 Od nedavno imam gore pomenuti Bravo i cak i po ovoj hladnoci raste mi temperatura. Dodje do jednu,dve crte ispod crvene zone. Menjao sam termo prekidac i to dva puta jer znam da ima dosta lose robe. Hladnjak radi, motor na hladnjaku se pali. Ako neko zna sta je u pitanju ili je imao slican problem bio bih mu veoma zahvalan za pomoc. Unapred hvala momci, pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted February 1, 2010 Pogledaj temu:Radna temperatura Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted February 1, 2010 ako ti pali koju liniju ispod crvenog onda je verovatno onaj otpornik prve brzine na nosacu ventilatora Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted February 1, 2010 Pogledaj temu:Radna temperaturai naravno ako imas strpljenja,procitaj je celu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeka8 0 Posted February 3, 2010 ako ti pali koju liniju ispod crvenog onda je verovatno onaj otpornik prve brzine na nosacu ventilatoraHvala druze puno provericu odmah Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted February 3, 2010 javi ako slucajno nije to pa da vidimo za dalje ali verujem da je zez nesto oko tog otpornika Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted February 4, 2010 Taj otpornik bese nekih 700-800 din.Elem,moze biti i termodavac(termoprekidac)fizicki su identicni,raspored pinova takodje,samo je razlika u paljenju 5 stepeni.onaj predvidjen za auto sa klimom pali kasnije.Na tabli tih 5 stepeni moze da iznosi i celih 1 podeok,zavisi od davaca za tablu-licno provereno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeka8 0 Posted February 4, 2010 Nemam klimu a termoprekidac sam promenio i to sam dva izmenjao jer znam da ima bofl robe pa da proverim da nije slucajno i ovaj los... Pogledacu jos za taj otpornik pa ako nije to onda polako da idem ka termostatu ma da mi se ne daje 3500 za to ali sta da se radi, moram ide toplije vreme.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted February 4, 2010 zeko koliko si para dao na delove do sad bi ti neki majstor resio problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted February 5, 2010 Nemam klimu a termoprekidac sam promenio i to sam dva izmenjao jer znam da ima bofl robe pa da proverim da nije slucajno i ovaj los... Pogledacu jos za taj otpornik pa ako nije to onda polako da idem ka termostatu ma da mi se ne daje 3500 za to ali sta da se radi, moram ide toplije vreme.... .....i ako ti ja u taj tvoj auto ubacim termodavac za modele sa klimom,kazaljka ce ti bacati viskoko,preko debele linije Elem,proveri taj otpornik,a ako ti je on u prekidu,nemas prvu brzinu,koja bi ti se trebala paliti(ako se ne varam) 5 stepeni pre druge brzine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeka8 0 Posted February 5, 2010 Heheheh Ma samo sam jedan termo prekidac platio, povlastice komsije u prodavnici auto delova Sutra proveravam i taj otpornik pa vam javljam sta je.....Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
rampl 0 Posted March 28, 2010 Može li neko da mi objasni gde se nalazi otpornik na nosaču hladnjaka, pošto meni nikako neće da se upali ventilator, a temperatura motora je stalno zakucanaje na jednoj crti iznad sredine posle zamene termostata!?Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
acme020 0 Posted April 13, 2010 (edited) Ja sam imao slican problem na Multipli 1.6 bipower prvo nije radila prva brzina na ventilatoru,( Onaj otpornik na hladnjaku moze mnogo lako da se popravi za DZ naravno), ali najveci problem je ustvari bio u masi motora,reseno tako sto je dodata jedna pletenica (250 dindzi) izmedju motora i sasije. otpornik se nalazi kad stojis ispred auta sa tvoje leve strane u uglu ispod ventilatora!!!! Edited April 13, 2010 by acme020 Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted January 31, 2012 (edited) Imam problem jutros sam dosao aiutom na posao i uljucio grejanje... samo sam osetio da je odjednom pocelo da duva hladno na grejanju ..ja pogledam ono kazalljka skroz u crveno ..nekako stignem... otvorim ono nista u posudi za hladnjak...poludeo sam ostavio auto da ohladi ..upalim ga radi normalno ne dize temp . sve dok malo dam gas nabija je skoro do kraja...sad ne znam sta je u pitanju ili termostat ili je zaledio hladnjak veliki? Posto nisam imao nista da lisu mi na kapiji vodu...al kad sam posle pogledao otvorio posudu za dolivanje opet je povuklo vazduh i opet nema skoro antifriza... Edited January 31, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted January 31, 2012 Sve bilo zamrzlo ..i pumpa i hladnjak i creva iz hladnjaka.... motor radi zagreje se na r. temp ali hladnjak hladan... sad i ven ukljucuje...al me cudio nedostatak antifriza 2l! igleda da mi zaledilo zato sto je imalo vise vode nego antifriza... a primetio sam kad vozim da pomalo kao dim od cigarete u kabini iz ventilacije da li zbog radijatora dimi ili?...izgledad da je mali radijator otisao pa trosi antifriz? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted January 31, 2012 Pogledaj ispod patosnica kod vozaca i kod suvozaca ako je tu mnogo mokro i ako je onako masno kad prodjes rukom onda tu prosipa rashladnu tecnost... Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted January 31, 2012 jesam pogledao sam nema nista ..u stvari ima malo al mozda od ovolike zime iznutra mi zaledilo sve! uglavnom sutra menjam mali hladnjak posto sam jutros ukljucivao na max grejanje smrdelo je malo vise i bilo je maglilo katastrofa!2 l antifriza sam sipao!a ispod kola nikde ne pokazuje tako da cu da promenim pa ce da vidim da li gubi negde ..al mislim da gubi samo na grejacu kabine...e vala vise ne kolima na posao nego busom po ovoj zimi Quote Share this post Link to post Share on other sites
jarrow 0 Posted June 8, 2012 (edited) Otkako je doslo toplo vreme imam cudnih problema sa motorom. Na autoputu ako ga vozim 100-110 sve je u redu i pokazivac temperature je malo ispod sredine, medjutim ako dodam gas i krenem na 120-130 tu auto pocne da se pregreva i skala brzo dodje blizu crvenog stanja. Juce mi se desila najcudnija stvar, vozio sam babacki po gradu 20-30 i kada sam iz druge dosao od 30 do 60 auto je jednostavno poceo da se pregreva. Da napomenem da se cesto oseti miris benzina u kabini i auto nekada ujutro ne vuce bas najbolje, posle 3-4 minuta rada je sve ok. Molim vas pomozite. Edited June 9, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
F.I.A.T. 0 Posted June 8, 2012 Tu moze da bude dosta stvari,od termodavaca,hladnjaka,ventilatora,dihtunga glave,pa i do samog stanja motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 8, 2012 probaj prvo da zamenis termootvarac tzv termostat posto je moguce da se on ne otvara i zato nabije tmperaturudrugo da li ti pali ventilator na leru kad si menjao antifriz jel ozracen sistem kako treba jel ti je ceo mali ladnjak kad nadjes odgovor za sva ova pitanja onda dodji da diskutujemo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 8, 2012 probaj prvo da zamenis termootvarac tzv termostat posto je moguce da se on ne otvara i zato nabije tmperaturudrugo da li ti pali ventilator na leru kad si menjao antifriz jel ozracen sistem kako treba jel ti je ceo mali ladnjak kad nadjes odgovor za sva ova pitanja onda dodji da diskutujemo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 8, 2012 (edited) Prvo, fali nesto podataka. Kilometraza, na pr....Po ovome ocigledno ispada da se pregrejava( po skali) samo pod vecim opterecenjem.Kakva je situacija sa uljem i antifrizom? Trosi, ne trosi?Mesa, pravi majonez na cepu posude za rashladnu tecnost? Nabija pritisak u toj posudi, izbacuje antifriz kroz zatvoren poklopac ili kad se otvori dok je zagrejan?Pali ventilator ( i jednu i drugu brzinu) ?Pali tesko ujutru i izbacuje dim?Klokoce iz pravca malog hladnjaka u kabini?Na "prvu loptu" bez ovih dodatnih pojasnjenja, izgleda kao da je motor u problemu. Daj Boze da nisam u pravu i da je samo ovaj cuveni termostat Edited June 8, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 8, 2012 polako hardvet nek odgovori prvo na moja pitnja kad budemo stigli do tvojih motor ce verovatno vec odavno da krepa tako da ce tema otati ne dovrsena... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jarrow 0 Posted June 8, 2012 probaj prvo da zamenis termootvarac tzv termostat posto je moguce da se on ne otvara i zato nabije tmperaturudrugo da li ti pali ventilator na leru kad si menjao antifriz jel ozracen sistem kako treba jel ti je ceo mali ladnjak kad nadjes odgovor za sva ova pitanja onda dodji da diskutujemo...Termostat je zamenjen prosle godine u novembru, kupljen je ganc nov. Ventilator pali na leru kada se pregreje, kada auto uvezem u garazu on jos radi bar 2-3 minuta. Antifriz je menjan isto u novembru mesecu a ja i ne znam sta je to mali ladnjak? Ako moze pojasnjenje. Hvala u svakom slucaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 8, 2012 Ajde, Gusar ce... Quote Share this post Link to post Share on other sites