Jump to content
FAS Goran
Srdjan

Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

Recommended Posts

Jos se mogu naci dobri primerci Lybra benzinca 2000-2004 god. samo treba malo strpljena,bitno ti je da je prethodni gazda odrazavao u ovlastenom servisu i da nije udarana.Evo ti jedan primerak sta sam primetio pre neki dan.Nije skupa ali se vidi da je u top formi.

image.jpg

http://suchen.mobile...reviousOwners=2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njihovi standardi se nepoklapaju sa nasim, tj. oni imaju svoje. Ta verovatno nije prosla na tehnickom kao e3 pa su smanjili std. Kod nas je bitno samo da pise u papirima da je e3 da bi mogao da carinis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poz svima ...zanima me kako su se pokazali 2.0 benzinci na lybri posto imam ponudu da se menjam za stila jtd

unapred zahvalan za pomoc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima mene zanima konkretno tacna potrosnja sa 2.4 jtd i da liima neke razlike u jacini sasije i logicno bi bilo da su im kratkotrajniji plivajuci ali bi zato motori trebali da budu neunistivi.Sledece jesu u njima 5 taci motori ?? Primetio sam kao da imaju i veci broj opreme neko benzinci i 1.9 jtd ili je to samo slucajnost u ovih par primeraka sto sam ja pogledo.Konkretno mi nesmeta ni potrosnja ni registracija nego po mom misljenju mislim da su bas ove lybre sa 2.4 motorima vise prelazile ili mozda gresim ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrosnja je oko 8l,

razlike u jacini sasije mislim da nema nikakve jer i nema potrebe,

zamajci nisu kratkotrajniji jer se ugradjuju adekvatni,

motori su sa 5 klipa i dosta dugo traju, i nemaju nekih posebnih problema,

jacu opremu nose od modela sa slabijim motorima, jer su bili u samom vrhu ponude,

sto se tice kilometraze, nema pravila, zavisi od auta do auta. Mozes da naletis na bivsi taxi, a mozes i da nadjes od prvog vlasnika sa min. kilometrazom. Ukratko to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to sam na par mesta vide da su bili dosta taxi vozila ,a po cemu ste zakljucili da su bas 2.4 meni je logicnije da budu 1.9 zbog ekonomicnosti a da su ovo ipak luksuzniji primerci bili,mozda gresim nije strasna razlika u potrosnji a odrzavanje jel sigurno nije skuplje od 1.9 ?Koliko je mali a koliko veliki servis za 2.4 molim vas da znam tacne podatke ? MS PK hvala na odgovoru ,jel moze jos koje misljenje malo karakteristike ovog modela bio bih vam jako zahvalan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odrzavanje je skuplje sto je i normalno, ali nije neka velika razlika. Za cenu malog i velikog servisa se raspitaj sam najbolje, zovni npr AP sport i pitaj za cene delova v.servisa za 1,9 i 2,4jtd i videces i sam koliko sta kosta, ruke su ti oko 50e u proseku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno bih vam bio zahvalan ako bi neko podelio jos neko misljenje o ovom modelu nacito sam se uglavnom za 1.9 jtd a slabije za 2.4 jtd .Recite mi jos da lije neko primetio neke znakove korozije na vasim lybrama kolika im je fabricka garancija na pojedine delove ?? Kad bi ste vi sada odlucivali izmedju 2.4 i 1.9 sta bi ste ipak uzeli ??? Konkretno se neplasim ni limarije ni mehanike samo me najnajvise plasi elektronika a cito sam da su im to jace strane da lije neko imao loseg iskustva sa takvim stvarima jel ima nekih kvarova sto se tice toga ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze, Lancia ti je mehanicki i elektonski isto sto i Fiat, tako da mozes slobodno da pratis teme i probleme vezane za Fiat, to ti je isto. Sto se tice korozije, jos nisu pocele, nije to ona stara Lancia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvini sto sam naporan ,na koje teme da obratim konkretno paznju ??Da nelutam okolo naokolo.

Obrati dobro pažnju na auto koji kupuješ, i gledaš kao i svaki drugi auto.

Ako nije udaran i sl korozija ne treba da te brine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj školski tera svoju Mareu na taxi kao tuđu, šalta na preko 4000 o/min i tako je vozi već 4 god i pregazio preko 250 000 km, nikakvih problema. Jedino još nije sipao ložak mada ove godine planira.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au svaka im cast skoro 600 000 a u znas ti sta je pregaziti 600 000 .

Recite mi da limoze da se primeti da lije vozilo bilo taxi ili ne ???Jel to tesko ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam za bele automobile da su bili sluzbeni i taxi vozila to mi je poznato .da lisu mogli i u ostalim bojama da taksiraju ???Men plasi kod nas ako je npr neki taxista uzeo odjavio tablice prodo ga na plac ovaj ga nalicko i kao prodaje ga da si ti prvi vlasnik zato se nude da ti zavrsavaju sve papire itd .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije teško prepoznati bivše taxi vozilo. Prvi i osnovni pokazatelj je istrošenost zadnjeg sedišta iza suvozača. Ako je to sedište izraubovano - nema dileme. Drugi pokazatelji su: eventualne sitne ogrebotine na krovu (od taxi table), istrošenost kedera (provlaćenje žica do table), eventualne rupe na prednjoj tabli od montiranja raznoraznih taxi uređaja: radio stanica, taximetar i slično.

Ništa od navedenog nije 100%, ali ako nema niti jednog od ovi pokazatelja, sa velikom verovatnoćom se može reći da nije bilo taksiranja tim vozilom.

Kad san ja kupovao svoj auto, na jednom placu sam imao prilike da uđem u bivše taxi vozilo. Prepozna se za 5 sekundi. Sedište iza suvozača ne ostavlja dilemu !

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna u kakvom je stanju lybra iz ovog oglasa

cv701.jpg

http://www.polovniau...a_lybra_19_jtd/ ?

Cena je poprilična, a i mislim da je već neko vreme u oglasima.

Ovaj forum će me upropastiti, kako sam počeo s čitanjem iskustva vlasnika lybri, intezivno razmišljam o promeni vozila. :help:

Taman čovek skroz utegne auto, uradi sve servise, sredi kompletno kočnice, promeni sva četiri amortizera, nabavi dva seta felni i guma, i kada treba da uživa u sređenom vozilu krene mali crv...

No da ne razvodnjavam, pitanje je da li je neko gledao tu lybru.

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tacno da je menjan suvozacev airbag. Ova je 2001, a od 2002 ide tabla bez vidnog airbaga. Kod mene je 2001, isto je tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recite mi jos nesto vezano za lybru, da li svaka ima fabricko pojacalo u gepeku i da li svaka ima fabricki cd sanzer ?Jel ima nacina u onom skrivenom meniju ili na neki nacin osim da se kopca na lap top ,da se proveri realna kilometraza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...