Jump to content
FAS Goran

Aleksandar021

Members
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

About Aleksandar021

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    nekada bravo hgt 1995. sad BMW 320D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zamenio sam S1 za S2 PP aparat u Brico S, sad su mi dali i garantni list, sve sa pečatom. Valjda juče u gužvi zaboravili. Imam datum kupovine, ako ništa drugo (jer atest nemam niti imam vremena za isti). Ako budem imao bliski susret sa saobraćajnom policijom u obe zemlje, pisaću (nadam se ipak da neću). Inače ni S2 nije prevelik, uspeo sam da ga strpam u prtljažnik gde je bio i S1. U kabini definitivno nisam našao mesto za njega.
  2. Da li je neko imao problem sa saobraćajnom policijom Grčke ili Bugarske u vezi sa PP aparatom? Zvao sam AMSS i saznao da Grci traže S2 PP aparat i za putnička vozila! Ja upravo kupio S1 jer sam imao sprej, nisam uopšte mislio da mogu tražiti PP od 2 kg. Srećom imam račun i vremena da sutra zamenim PP S1 za S2 u istoj prodavnici, čak ni cena nije bila mnogo različita. Za S1 sam se odlučio zbog dimenzija, S2 je dosta veći. Da li je iko platio kaznu za neposedovanje PP aparata? Kolike su kazne? Da li je neophodno i nešto uraditi sa tim PP aparatima (odneti negde na testiranje, dobiti pečat)? Informacije na sajtu AMSS su šture (posedovanje PP - ni traga o vrsti i nekoj homologaciji). Dnevne novine kad navode visine kazni, nigde ne pišu o kazni za neposedovanje PP, niti tipu aparata.
  3. Ili recimo: https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/en/giga_paketa.html Još povoljnije od Tazamobila koji je Vodafonov: http://tazamobile.com/taza/mobile-internet/
  4. Jedan savet za kupovinu elektronskih vinjeta za Bugarsku. Budući da živimo u 21 veku, da je mnoštvo stvari lakše i brže završiti onlajn nego na šalterima, odlučio sam da ove godine kupim vinjetu za Bugarsku preko sajta BG toll. Postoji i android kao i IOS aplikacija, ali u android aplikaciji nisam uspeo da završim kupovinu. Doduše, kad obavite kupovinu i proverite vinjetu putem registarske tablice, dobije u aplikaciji potvrdu o kupovini (tako da nije bespotrebna). Sajt je višejezičan, procedura nije komplikovana. Po popunjavanju svih podataka o vozilu, vremenu korišćenja auto-puteva u Bugarskoj, kao i izboru načina plaćanja, dobija se potvrda o kupljenoj vinjeti. Sve super dosad Osim jedne sitnice... Popunio sam registracionu oznaku vozila kao što je u saobraćajnoj dozvoli: dva velika slova (u mom slučaju NS), tri broja, crtica pa još dva velika slova. Kao što izgleda i registraciona nalepnica na šoferšajbni. I tu je nastao problem. Naknadno sam saznao da je NEOPHODNO popuniti na način da se ne unosi nikakav simbol osim velikih slova i brojeva. Što i jesam uradio, ali je crtica nedopustiva ;( Vinjetu sam odabrao da važi od 6.VII 2019. tako da nije ni počelo korišćenje iste. Registracija na njoj ne može biti iskorišćena za drugo vozilo jer nije došlo do greške u slovu ili broju, odnosi se samo na moje vozilo. Ne postoji neko drugo sa tim brojem, koje bi moglo da koristi vinjetu. Ali ne mogu je koristiti ni ja! Pokušao sam da dobijem uputstvo, savet, potvrdu da i tako može da važi; poslao sedam (7) mejlova njihovom informativnom centru...(pisao na srpskom/engleskom/bugarskom). Sve uzalud, svaki put odgovaraju tipskom porukom, gde objašnjavaju kako se popunjava vinjeta. Razumeo bih da sam napravio previd i uneo pogrešno slovo ili broj: time bih platio vinjetu nekom drugom postojećem vozilu, koristilo ono puteve ili ne. Ovako samo nailazim na zid, bez prave povratne informacije, gde stičem utisak da je ovo organizovan nemar i namera da se zaradi i na greškama. Ako već ne dozovoljavaju da se stavi ikakav simbol, zašto sajt pripremljen za tu namenu uopšte podržava unošenje tih karaktera? Ili ako već i podržava, zašto program dozvoljava izdavanje vinjete za registraciju koju ne priznaju? Cela priča se svodi da ću još jednom morati da uplatim istu vinjetu, ovaj put na graničnom prelazu, na šalteru gde će neki radnik uzeti moju saobraćajnu dozvolu i ukucati neophodno, jer nemam nameru da ponovo uplaćujem onlajn ili koristim aparat koji bi mi mogao prodati vinjetu sa nekom greškom (bio je ja svestan ili ne). Ima i moje krivice, mogao sam se bolje informisati i pripremiti pre unosa. I to prihvatam, ionako je šteta nepunih 2000 dinara. Ali ne razumem potpunu nespremnost da se išta uradi, izmeni, pomogne... Ponavljam, usluga je još neiskorišćena, nije počela da važi, nema nikakve zle namere ili pokušaja iskorišćavanja sa moje strane (tipa da je drugo vozilo iskoristilo tu vinjetu nekako). Ima li neko sličnih iskustava?
  5. I kako do kraja stoji pravno snimanje dash kamerama? Koliko sam video kod nas je dozvoljeno, kod Grka nije zabranjeno ali je navodno pri zaustavljanju od strane saobraćajne policije bolje reći da kamera služi za snimanje lepih krajolika a ne saobraćaja, a kod Bugara nisam uspeo da razaznam u kojim sutuacijama je problematično. Da li isključujete kamere na graničnim prlazima, može li tu biti neke neprijatnosti sa carinicima? Šta u slučaju kad vas zaustavi saobraćajna patrola, snimanje se nastvalja ili ga prekinuti?
  6. Trebala bi mi pomoć, moja pretpostavka je da je devjčin pežo 206 pomešao antifriz i ulje, ali možda grešim. Danas pri povratku s posla, u toku kratke vožnje, čula je drugačiji zvuk motora (buka i lupanje) i videla gust beli dim iz auspuha. Ovako to izgleda: https://drive.google.com/open?id=1o9Fnu45a03SrjDHuamBf2fAZuV8Bsxhz Kratak snimak i jedna fotografija. Bez dozivanja majstora na parking, čemu da se nada? Da li sme tako da ga odveze do majstora ili je obavezan šlep? Može li smela pretpostavka cene popravke? Hvala unapred!
  7. Danas sam kupio Atlas Euro plus paket. Bio sam kod njih u Veterniku i postavio brojna pitanja. Odgovori su me delimično zadovoljili. Ugovor i kad se ceo pročita, moguće ga je različito tumačiti. Ono što je ostalo nejasno je koliko ćete kilometara šlepa, ako vam ikad zatreba, zaista imati u tih 1000 evra pomoći. Onaj cenovnik po kom je 1 evro kilometar nije nešto na šta možete da se oslonite. Svaki inostrani partner ima svoj cenovnik. Tako da tih 1000 evra mogu da pokriju 1000 km ali u nekom slučaju i manje od 500 km. Ti isti ino operateri tarifiraju i utovar i istovar auta. Preko informativnog centra sam čuo da je moguće sa Tasosa doći do kuće u tom iznosu, danas nisam tako razumeo. U najboljem slučaju za taj iznos stižem do Niša ili okoline... Ako budete koristili šlep do nekog servisa, tu će vam otići dobar deo od tih 1000 evra: prvo na utovar i istovar vozila (okvirno 100e), pa prevoz vas i saputnika (i ovo inostrani partneri naplaćuju), i naravno kilometri pređeni. Ako servis ne otkloni kvar, za povratak kući imate okrnjen iznos (a on lagano može da bude umanjen za 300 evra u inostranstvu za kratku relaciju). Iako je pomoć u toku godine neograničena, možete je koristiti svakog dana, čak i dvaput u jednom danu (recimo jednom vam se probuši guma a drugi put pokvari se alternator), kada je u pitanju isti kvar zbog kog ste zatražili pomoć, čak i ako želite prevoz do kuće posle nekoliko dana čekanja u radionici, iznos je onaj isti: 1000e minus dotadašnji trošak koji ste napravili. A tarifiranje pređenih kilometara je enigma! Toliko oprečnih informacija, nejasnoća, to je čudo jedno... Uglavnom, računajte na polovinu iznosa, jer bilo da vas vozi Atlas ili strani partner, svako će vam kilometražu na neki način duplirati. Barem sam ja to tako shvatio, nadam se da grešim. I prevoz putnika je podložan različitom tarifiranju: Ako vas voze po Evropi do servisa, naplatiće vam svakog putnika. Tako da priča o tome kako AMSS nepravedno vozi samo jednog putnika pada u vodu. Kakva je korist što ovde voze sve putnike iz vozila ako će to i naplatiti? Umete i sami da platite autobus/voz/taksi... Ako vas voze kući na zadatu adresu, onda ne bi trebalo da platite išta (mada mi je i to ostalo pod velom magle). Ja sam na kraju uplatio paket, mada sam bio veoma nezadovoljan informacijama koje sam dobio na konkretna pitanja u odnosu na reklamni letak i pređašnje informacije preko pozivnog centra. Išao sam logikom da bih se kajao ako ne bih uplatio kad sam već došao a kvar se recimo desi. Ali nisam bio zadovoljan izreklamiranim u odnosu na činjenično stanje. Sad imam oba paketa: AMSS zlatnu karticu i Atlas Euro+, ali se nadam da neću biti u prilici da ih koristim kao i da pišem iskustva o korišćenju ovih usluga. To i ostalima želim, a ove kartice, ako će vam glava biti mirnija, kupite, lakše ćete putovati ako ništa drugo
  8. Citiraću sam sebe: "Čak sam pitao i da li tada plaćamo povratak tog vozila u Grčku - odgovor je bio ne." Ili drugim rečima - ako vozilo dođe iz najbližeg grada do mesta gde je vaše vozilo stalo, a pri tom pređe 50 km, što je po cenovniku 50 evra, za povratak kući ili do servisa vam ostaje 950 km.
  9. Tačno i nije tačno: Računa se i dolazak, ali niko iz Srbije neće doći po auto koji je u problemu u Grčkoj. Na teren izlaze njihovi inostrani partneri, najčešće iz većih gradova/centara. U slučaju Tasosa bi došao šlep najverovatnije iz Kavale. I meni je to pitanje palo na pamet pa sam dobio odgovor koji napisah iznad. Grčka nije samo Solun i Atina, ima dosta većih centara i iz svakog može da stigne šlep vozilo; na tom potezu je i Seres, Drama... Čak sam pitao i da li tada plaćamo povratak tog vozila u Grčku - odgovor je bio ne.
  10. Iščitao sam sva sitna slova, nigde se ne navodi ovaj uslov. "U okviru svakog zahteva za asistencijom, Korisnik usluge unutar limita za povratak vozila za Republiku Srbiju do adrese Korisnika usluge, može da iskoristi i usluge: - prevoza svih putnika koji su se zatekli u vozilu u trenutku kvara ili saobraćajne nezgode, i to od mesta kvara ili saobraćajne nezgode do destinacije koja Korisniku usluge u tom trenutku odgovara (do servisa u koji se prevozi vozilo ili do hotelskog smeštaja)" - znači prvo voze do servisa, a potom: "Korisnik usluge ima pravo da mu se vozilo preveze do servisa po njegovom zahtevu, a u slučaju da se kvar ne može otkloniti u tom servisu, Korisnik usluge u okviru preostalog limita (početni limit umanjen za troškove šlepovanja do servisa, kao i eventualni prevoz putnika i/ili hotelski smeštaj), ima pravo na povratak vozila za Republiku Srbiju." "Korisnik usluge ima pravo na neograničen asistencija iz stava 1. ovog člana, za vreme trajanja Ugovora ili Paketa. U okviru svakog zahteva za asistencijom, Korisnik usluge unutar limita za povratak vozila za Republiku Srbiju do adrese Korisnika usluge, može da iskoristi i usluge" - to sam saznao i kad sam zvao njihov centar. Ovih 20% je popust na preostale kilometre, ako se izađe iz limita od 1000 evra. Da stavim i link odakle sam sve ovo pročitao: https://atlas-servis.com/wp-content/uploads/2019/04/EURO-PAKET-USLOVI.pdf
  11. Ja sam proletos uplatio AMSS zlatnu karticu, ali mislim da i pored nje uzmem Atlas Euro+ paket. Taj paket je 6000 dinara i u slučaju kvara ili udesa, u evropskim zemljama koje su navedene, šlep dolazi po vas i nosi vozilo do adrese iz ugovora (kućne adrese). To rade do iznosa od 1000 evra, a kilometar je 1 evro. Planiram da letujem na Tasosu ove godine, pa sam pitao da li je osiguranjem pokriven i ostrvski deo Grčke - rekli su mi da jeste (mislim da AMSS ne pokriva ostrva, samo kontinent). Plaćaju se samo putarine (eventualno trajekt ako je u pitanju ostrvo), a svi putnici imaju besplatan prevoz (ne samo srodnici i porodica već putnici koji su zatečeni u autu). Ono što zvuči prosto neverovatno je da po iskorišćenju jedne asistencije od 1000 evra paket nije ugašen, već imate ponovo pravo na istu vrstu pomoći (podrazumeva se da je drugi kvar, drugi datum...). Tako barem kažu... Paket ne pokriva Srbiju, već samo Evropu. Za Srbiju i dalje imam AMSS. Nadam se da mi nijedan od ta dva neće zatrebati, ali mi je lakše da putujem ako znam da u slučaju težeg kvara imam besplatan šlep do kuće (ili bezmalo besplatan). Već sam dao 2500 dinara, pa će ovih 6000 samo uvećati ukupan iznos, ali bez toga sad da krenem pa da se nešto desi, pa sam bi sebe omrznuo
  12. Budući da je tema na koju se nadovezujem trenutno zaključana, otvaram ovu koju Neša može slobodno kasnije da priključi prvobitnoj. Svaka roba se prodaje uz neki rabat koji je procentualno određen. Ne uvek isto, ne uvek po istim pravilima, ali to je nepisano pravilo. No da ne "izmišljam toplu vodu", evo nekih primera sa PA: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/11218197/volkswagen-passat-b7-16-tdi-bluemotion https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13180926/mercedes-benz-cls-350-350-cdi https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13119805/mercedes-benz-e-200 https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13205739/audi-a5 https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13131740/audi-a6-20-tdi-s-line https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13021233/bmw-525-xdrive20d-luxury https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13290546/opel-insignia-20-cdti Popust oko 10% (nekad manji, nekad veći), trenutna cena samo u nekoliko slučajeva fiksna, kod ostalih i dalje podložna promeni (cenkanju). I ne, nije pravilo, ali je besmisleno tvrditi da je zarada na automobilu od 3000 evra i 30000 evra ista. Pa ko bi onda zarobio tolike novce u jedan auto kad bi prodaja deset automobila donela desetostruku zaradu?!
  13. https://www.bmwclubserbia.com/forum/index.php?/topic/37446-f30/&tab=comments#comment-351018 Tema sa BMW foruma, ali u prilog priči da se kod "skupljih" vozila cena "ne može" spustiti značajno ( i preko 10%).
  14. Jeste li ih pronašli? Postigli neki dogovor oko kupovine/ugradnje?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...