Jump to content
FAS Goran
Srdjan

Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

Recommended Posts

Ne vidim po cemu je najslabiji motor i najbolji. Trosi najmanje i ima manju registraciju od 2.4, cena odrzavanja je ista, ali to je samo jedna strana. 2.4 je ozbiljniji motor sa vise snage i obrtnog momenta, ima dosta bolji zvuk i ne zvuci kao traktor, mozda malo na leru, ali je bolji od 1.9. Trosi nesto vise i registracija je veca za oko 250 evra sto mu je jedina mana. Benzinac uzmi samo ako ces da ga vozis bez plina, koliko kod ljudi hvalili plinase, ipak cute i gutaju probleme koje on izaziva, zarad manje cene goriva. Ide slicno kao 2.4 jtd, voli obrtaje, mada mu plasticni VIS u Lybri uzima malo "duse", ima losiji zvuk od recimo Kappe bez VIS grane.

Na kraju ti odlucujes, ali ako ti je ekonomska strana najbitnija uzmi 1.9 jtd, neces pogresiti. Ja bih uzeo 2.0 20v, ali ce sad svi "tuneri" sa 1.9jtd traktorcima da krenu u njegovo pljuvanje i da pricaju o cipovanju dizela i menjanja kvacila, plivajuceg zamajca, turbine itd. Neka bude kako oni kazu :whistle:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi ti motori imaju različite vrline i niko od nas ne zna koje vrline tebi najviše znače. O prednostima i manama svakog ćeš dosta saznati na ovom forumu ali sam moraš da proceniš šta je tu tebi najvažnije i najzanimljivije. Potrošnja, kultivisanost u radu, isporuka snage, osećaj u vožnji, zvuk motora u kabini, održavanje, svi oni su različiti u tim parametrima, zato se i pravi više različitih motora za isti auto, pa izabereš šta ti odgovara.

S druge strane mnogo je bitnije da nađeš fin, pristojan, očuvan i održavan primerak, pa koji god da je motor u pitanju. Kako vreme prolazi to je sve teže, s obzirom da je auto prestao da se proizvodi 2004, ali nije nemoguće. Probaj da nađeš što mlađi auto sa što manjom kilometražom i bićeš zadovoljan.

Ja sam pre nekoliko godina imao 2.0 20V sa 154 KS iz 1999. a sad imam 2.0 20V iz 2001. sa 150 KS. Iako su sve brojke na papiru bile na strani prvog, ovaj drugi ide osetno bolje i troši osetno manje, jer je ipak sve unapređeno a i u osetno boljem je stanju.

Stanje je najbitnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja bih najradije kupio 2.4 jtd, sto ce se ocigledno i desiti, sto se tice registracije jednom godisnje dam 250 eura vise i vozim, jer za koje sve gluposti dajemo 250 eura na godisnjem nivou, umesto da se svaki mesec odvoji po 2000 dindzi i eto ti registracija za 2.4jtd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima na forumu,ja sam vlasnik trenutno,jednog audija 80,ali sam se opasno zagrejao za lybru...naso sam i auto kucu,i banku...jer drugacije se ne moze u ovim vremenima.nego da ne mrsim vise pitao bih,mada sam iz prethodnih odgovora dosta saznao,sta je bolje 1.8BMB ili 1.9jtd?i da obe lybre koje su na placu nemaju komande na volanu,pretpostavljam da su to komande za radio,cd...koliko je to uopste bitno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj 1.8 svi vole da opljunu. :D Dva glavna razloga su:

- Hitachi elektronika (jedini koji nije Magneti Marelli ili Bosch)

- varijator

Po Beogradu pije 11, 12 litara bezolovnog.

Više o varijatoru npr. ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=36993

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 1.8 u Lybri ce svi majstori reci da je najlosiji motor. Sto se tice komandi, nije lose da ih imas, ali kad kupujes 10-ak godina star auto na prvom mestu treba da ti bude ocuvanost, pa tek onda oprema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ok je sve,razumem ja sve to...ipak vozim auto iz 1988 i zeleo bih da me buduci auto tj lybra/boze zdravlje\ sluzi isto tako dobro kao i ovaj.ja ne bezim od dizela i zato sam se generalno i registrovao na forum da mi neke stvari vi provereni vlanici razjasnite.ja sam resen 100% da postanem clan druzine jos da odaberem koju cu.lepo je reko covek za auto preko 10g je bitnije stanje od svega ostalog.a to cu videti kad sednem i probam oba auta.ima li neko savet kad sednem na sta da obratim paznju?

Edited by Woodoo
ne citiraj upis iznad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj 1.8 svi vole da opljunu. :D Dva glavna razloga su:

- Hitachi elektronika (jedini koji nije Magneti Marelli ili Bosch)

- varijator

:thumbup:

Ja necu nikad da opljunem Hitachi struju. To se ne kvari. Meni je Marelli :thumbdown:

Nego 1,8 trosi, komplikovan razvod kaisa, nekulturan rad, i slabe performanse u odnosu na snagu. U izboru 1,9 i 1,8 glasam za JTD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja necu nikad da opljunem Hitachi struju. To se ne kvari. Meni je Marelli :thumbdown:

:thumbsup: Upravo to.svi pljuju Hitaci struju,al izgleda da mi imamo mnogo manje problema,nego neki drugi,izvikaniji motori,sa drugom elektronikom :whistle:.Sto se tice varijatora,moj jos uvek radi,al bolje i to da zeza,nego ECU

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja necu nikad da opljunem Hitachi struju. To se ne kvari.

I ja sam u pocetku slusao razne price o "tom hitachiJu",a posle sam video na stranim forumima da je ustvari skroz ok :thumbup:

Nego 1,8 trosi,

Skroz tacno :( ,ALI uvek moze da se ubaci plin! :thumbup:

komplikovan razvod kaisa,

Jel to mislis na varijator ili...? :unsure:

nekulturan rad,

Stvarno mmalo cudno radi,nikad ne zuji kao neki japanac,ALI opet je u kabini prava tisina! :thumbup:

i slabe performanse u odnosu na snagu.

Paaa sad,za normalnu voznju ide vrlo dobro (ne odlicno). :thumbup:

U izboru 1,9 i 1,8 glasam za JTD.

Takodje glasam za JTD,realno je bolja opcija! :thumbup:

Edited by aleksa_indjija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molim poznavaoce, pre svega Martinija da mi kažu da li je ok kupovina Lybra 2.0 20v 2001. godište? Kako se u praksi pokazao taj motor, da li može da pređe sličnu kilometražu kao proverene mrcine od 1.9JTD pre nego što krene da gubi kompresiju, troši ulje i pokazuje znake umora. Koliko sam uspeo da skapiram, 1.9JTD mogu da pređu 500.000km bez problema, naravno uz normalno i redovno održavanje i normalnu eksploataciju. Vozio bi je naravno na plin, jer ne mogu da isfinansiram 13-15l benzina po gradu, koliko otprilike srče po Beogradskoj gužvi.

Da li je veliki servis drastično skuplji u odnosu na 1.9JTD?

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam 2.0 20V iz 2001. (CF3 od 150 KS). Nije baš da troši 15L u gradu. Moj je trošio 12.7L po kompjuteru i to u proseku na 2000 km isključivo beogradske najgore gradske gužve, kolonama i semaforima, tokom prošle ne tako naivne hladnoće. Ranije sam imao jednu Lybru sa 154 KS i ona je uspevala da zimi po kompjuteru stigne i na 17.5L. Verovatno nešto s njom nije bilo u redu ali bih ti svakako savetovao da uzmeš ovu noviju varijantu motora.

Ne znam kakav je 2.0 za servisiranje jer nisam majstor, ali za vožnju je pravo uživanje. Ne znam ni koja je razlika u ceni velikog servisa ali pretpostavljam da ne može biti drastična. Mislim da je ta razlika bitan trošak samo ako prelaziš ogromnu kilometražu pa su i veliki servisi frekventni, inače se ne bih mnogo zamaro time.

Edited by Dejan_Zvezdara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta mislite o ovom:

fff50.jpg

http://www.polovniautomobili.com./oglas1901320/lancia_lybra_20_plin/#7

Da nije neko sa foruma? Pričao sam sa čovekom preko telefona, zvuči mi razumno, nego nisam stigao da odem da vidim auto. Inače, ne bi nikada menjao mog Brava 1.9JTD, ali mora se, klinac na putu, žena mi skače po mozgu da je mali gepek, i još gore je što ima 2 vrata. I ono najgore, a što me nisi slušao kada smo kupovali auto, tražila sam da ima 4 vrata :wallbash:

Inače, mojoj ženi bi recimo Lancia Kappa SW bila mala za odlazak na more sa detetom, ali je meni previše velika za muvanje po gradu. Bravo je potaman, ali jbg. Muka mi je od parkiranja dugačkih kola, ali se to izgleda mora istrpeti. Imam u opciji i Stila, ali mi je Lybra ipak bolja, mislim da je kvalitetnija, a i 2.0 20v se mnogo lepo čuje.

@ Dejan_Zvezdara:

ne prelazim puno, recimo 15-18000km godišnje, nego na ovoj lybri kroz jedno 10000km treba da se radi veliki servis, a čuo sam da je malo "poskup", tipa i da motor mora da se vadi itd.

E kada bi znao da ćemo 2012 svi izginuti, znao bi šta bi kupio da vozim :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pitanje oko vađenja motora za veliki servis će samo mehaničari moći da ti odgovore, mene takođe tek čeka veliki servis pa nemam još sa time iskustva. Motorni prostor je malo veći nego na Coupeu i Bravu pa možda motor i ne mora da se vadi, ali zaista nisam stručan za to...

Ja pređem Lybrom 5-6000 km godišnje pa je vozim na benzin, ali ti sa 18000 već možeš da razmišljaš o plinu, a i veliki servis na 3 ili 4 godine nije zanemariv trošak. Primerak čiji si oglas stavio spolja deluje pristojno ali enterijer je baš uništen, sedišta izgledaju potpuno odrano, bar na slici, ja ne znam da libih mogao da živim s tim. Prednost Lybre je što deluje elegantno i luksuzno, a sa odranim sedištima ta prednost se potpuno poništava. Često ćeš mehaničke kvarove i probleme otkloniti brzo i jednostavno, a izakan enterijer će te svaki dan podsećati da si kupio nešto polovno i istrošeno i kvariti ti uživanje u automobilu. To ti pišem jer svakih par meseci iskrsne i neki očuvaniji auto, pa budi strpljiv dok neki takav ne naleti ako možes. Veliki servis ili amortizere ćeš prežaliti u par meseci ali zašto da imaš stvar koja je ”nekad bila lepa”...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje je kad se vadi ali moze da se otkaci sa nosaca, izmesti pa koliko je ko vest... Svejedno cena svakako snije ista kao za ostale lybre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajmo ljudi, molim vas za pomoć. Može li mi neko reći kako su se pokazali atmosferski motori 2.0 20v u lybri, marei, bravu HGT...

Veoma mi je hitno, treba mi informacija, ne želim da se zeznem kao sa raspadom od 1.9D u Škodi (fucking) Fekacii :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...atmosferski motori 2.0 20v u lybri, marei, bravu HGT...

Veoma mi je hitno, treba mi informacija...

Ukucaš gore desno Bravo, onda Marea i kreneš da čitaš teme gde su ljudi pisali iskustva o tim modelima jer se sigurno negde pominjao i 2.0 20v motor:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43442

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43116

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=36611

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=50328

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37655

Jel' tako da je to brže nego da pišeš 'ajmo ljudi... :whistle:

'Ajde prvo ti pogledaj šta se do sada pisalo... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct:

iščitao sam sve teme koje si naveo gore, a i svojevremeno sam i ja učestvovao u pola od njih, i ne nađoh ništa o pouzdanosti 2.0 20V motora, sem što je pomenuto da je servis skuplji. Pa ne učestvujem od juče na forumima pa da odmah krenem sa pitanjima, a nisam ni klinac.

Elem, pogledao sam jutros Lybru 2.0 20v iz oglasa koji sam naveo. Šta znam, unutra je poklocana napred, naročito vozačko sedište, progledalo je sa leve strane od ulaženja i izlaženja, kožica na menjaču pokidana, volan onako, kožni je, i u gorem je stanju nego moj na Bravu koji je šatro sabio 165000km, dok je lybra na 200000km. Ono što me je odbilo i brine je to da sa hladnim motorom dimi iz šipke za ulje, i mastan je ispod plastočnog poklopca motora (verovatno pušta na poklopcu ventila. Pretpostavljam da su mu karike malo potrošene, pa vraća pritisak u karter. Inače spoljna temperatura je bila oko 1C. Na mom Bravu 1.9JTD ništa ne dimi, mogu šipku u usta da stavim.

Eto to je to, koliko vidim, ipak će pasti neka traktor varijanta.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi sebi uzeo JTD, lepse je boje, a i valjda je potrosnja manja nego kod benzinca, valjda ce se javiti vlasnici i jednog i drugog modela pa da ti kazu svoja iskustva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obe su jako dobro očuvane, barem na slikama, ali mislim da je JTD bolja opcija. Meni je već druga po redu i mam samo dobra iskustva( sa motorima :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj je na preko 200000 a ne dimi ni malo niti trosi ulje

rekose mi da prelaze po 400-500000, evo srdjanova je na 405000 sad

za veliki servis sam pitao i kostao bi do 300e

ta libra mora da ima vise ili je neodrzavana, gledaj druge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...