Jump to content
FAS Goran
JTD-Power

Fiat Stilo JTD - problem sa snagom...

Recommended Posts

@BojanT88

Pa sad kad pitas zasto bas sad je poceo da pravi problem,ne znam ali ja sam uveren 100% da ces tako resiti problem.Jer to ti je kockanje nikad se ne zna kad moze EGR da pravi problem.On fabricki ima garanciju samo na 100000 Km sto znaci da cim predje 100000 km nikad se ne zna kad ce poceti praviti probleme nekom pre nekom mnogo kasnije a nekom nikada.

Ti sto trebas da uradis je da ga zatvoris i da nam javis da li je tako resen problem.Ja verujem da ce se tako resiti.Nas je 95% zatvorilo EGR.

Kada budes zatvorio javi nam rezultate da znamo sta dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na odgovorima a naročito Daliboru koji je bio u pravu. Majstor reče da je bio zaprljan, očistio i sve radi perfektno. U pravu si da preko 100k moze uvek da otkaze, ali meni je to bilo toliko čudno da je odmah nakon odradjenog servisa. mislim ajde realno kolika je verovatnoća da se to desi? Po logici svako bi prvo tražio neki drugi uzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tvoja greška je što ga ne blindiraš i na taj način otkloniš sve sumnje. U zavisnosti od goriva i stila vožnje, može se desiti da ubrzo opet počne da pravi probleme. Mene nikada nije zezao, na svim jtd-ovima je bio zatvoren, i nikada nikakav fantomski problem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 21.9.2016. at 7:11 PM, neshaoct said:

@Orlovi

 

Nisi napisao detaljnije...na kojim se obrtajima ''davi'', na kojim to obrtajima naglo dodaš gas jer ako to uradiš na npr. 3.500 obrtaja i neće da povuče ništa posebno - to tako i jeste.

Protokomer je lako proveriti, otkači ga i vidi ima li promena u tome kako auto ide. :thumbup: 

 

E ovako..Sad sm imao neku voznju od 3000 km..Stilo je radio ok ali isti problem..Do 3500 vuce kao lud.Lepi za sediste i onda kraj..Kao da gasa nema vise..Davi se..Ako mu lagano pritiskam gas dize brzinu ali nije to to..Za preticanje katastrofa..Ima li gde dobar majstor da uradi dijagnostiku?Hvala unapred..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocistio EGR ventil...Isto..Otkacio protokomer i auto se ne gusi..Ide..E sad...Kupiti nov ili polovan,Pedja Indjija,???Sta mislite?

Hvala...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinuli ti neki ispravan deo, ugradiki neki neispravan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto mi je imao varijacije tokom vožnje tj nekad ide kao metak a nekad je toliko lenj(više lenj nego startan) da mi dođe da ga polupam jer što se tiče vožnje u gradu to je jako loša osobina auta.Međutim počeo sam da čitam ovaj sajt i bilo je par saveta od kojih sam ja isprobao jedan.Savet je bio da se skine džek od protokomera pa da se vidi kako će se auto ponasati.To sam i uradio i auto kao da se preporodio,vuče kao lud i to konstantno.Prijavljuje gresku al to mi ne smeta,kada vratim nazad džek ponovo se ulenji nekad odčepi al retko.E sad mene interesuje da li ja mogu auto tako da vozim?Tj da li moze neki drugi kvar da se izazove tim mojim postupkom ili da probam da ga očistim ili na kraju zamenim.Ne bi ako ne moram.Znam da on reguliše mešavinu al kad ide sto dirati :).Unapred zahvalan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nele6666

Pitanje je prebaceno u odgovarajucu, postojecu temu. Vec na strani unazad mozes da procitas sve sto te zanima, cene za original, itd...

Mozes da vozis i sa raskacenim protokomerom, mada bih licno uvek sto pre resio postojeci ili uzeo novi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam problem sa stilom 1.9jtd 115ks.Moja prica pocinje ovako

Auto sam kupio pre pet godina auto je isao slabije od onoga sto sam ocekivao pa sam ga cipovao. Auto je bukvalno leteo jedno godinu dana i onda je udario veliki minus (-25) tad ni benzinci nisu palili i nije hteo da upali onda sam ga odslepao do garaze i tu je camio jedno 10 dana i upalio je na pola kljuca ali od tada vise ne ide kao pre kao da vozim drugi auto i od tada pocinje moje zezanje sa kolima.

 

Dizne su dva puta bile na proveri ,turbina isla na servis, Zamenjena pumpa visokog pritiska, zatvoren egr ventil, skinuti svi katalizatori, provereni svi vakumi zamenjeno 4 maf senzora i dva map senzora i na kraju kupljeni novi map i maf bosch senzori, ide malo bolje kad sam zamenio map senzor ali nije to to.

Sta se u stvari desava kada je hladan on ide na pipanje gasa moze i trecom da potpise a kad se ugreje jedva prvom moze da potpise nekad se desi i da proradi sam od sebe ali u vecini nece da ide samo da

 

napomenem da sam menjao tri mape od razlicitih firmi i vracao na fabricko stanje i isto terao sam ga na valjke i pokazuje da ima 142ks i 296nm ali max obrtni momenat mu je tek na 2600 obrtaja e sad on mora da vuce od 1500 obrtaja a ne od 2600.Nikakve greske mi ne izbacuje na dijagnostici, ne javlja mi da nesto nije u redu ,jedino sto nisam uradio je da zamenim vakum pumpu i da ocistim usis zamenio sam i termostat na racvi.Primetio sam da kad lose vuce onda mi je i kocnica losija e sad pomagajte sta da radim ima li mu pomoci

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zmija

 

T racvica koja vezuje vakum pumpu i servo uredjaj,a iz nje ide i vakum crevo za kontrolu varijabilne turbine.Zapusi se ta racvica i pravi probleme koje si opisao.Skini racvicu,vidi jel zapusena,a jeste 95%,ocisti je necim(recimo malom burgijom),javi kako ide... :D 

Ako bude isao bolje nego kada si ga kupio dodjes pivo svima na forumu...

Predstavi sebe i automobil u odgovarajucoj temi,a ne sa neba i imam veliki problem. Videh sada da si se predstavio u odgovarajucoj temi i stoga izvinjenje u vezi predstavljanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa predstavio sam se na mestu za predstavljanje a proverio sam racvicu i ventil na servu sve je ok ruke sam ogulio dok sam skidao crevo po crevo da vidim da li vuku negde vazduh i racvicu sam proveravao sa burgijom kad skinem crevce sa racvice vuce vakum ko lud ali da imam neku rupu negde ne bi isao na pipanje gasa kad je hladan najgora je druga brzina nece nikako da vuce dok treca kolko tolko vuce malo mi bolje vuce kad sam zamenio map senzor a sa maf senzorom nema nikakve razlike.

ne znam sta jos da gledam jel sam procitao sve forume o tome i dalje nisam resio problem ja znam kako je ranije isao auto uz masnu banderu je mogao da se popne petom je mogao da potpise a sad ko da vozim punta. Da li da odem do Tim servisa da pogledaju jel ja vise ne znam sta da gledam verovatno oni znaju sve mane kod njega

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, zmija said:

Da li da odem do Tim servisa

 

Taj servis više ne radi...a, generalno ideja da odeš do servisa je ok kad si već kažeš isporbao sve što si mogao/znao sam. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 14.11.2016. at 10:14 PM, neshaoct said:

 

Taj servis više ne radi...a, generalno ideja da odeš do servisa je ok kad si već kažeš isporbao sve što si mogao/znao sam. :thumbup: 

citao sam na forumu da je neki lik imao isti problem a ima veze sa cevkom koja ide do egr ventila selna koja ju je drzala je bila labava i ako mu je bio zatvoren egr kaze da kad ju je zatego da mu je auto poleteo e sad treba da proverim da li je to i kod mene pa se javljam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Fiat Idea 1.9 mjtd

da li ima veze sa ovom ladnocom, pre neki dan mi izbacilo ove greske kontam sta je prvi, ali drugi jel to isto u MAP senzoru neka stavka ili ima posebno negde drugi senzor? Pre slikanja ekrana obrisao sam gresku. Vidi se na slici da je auto radio u leru i u delucu sekunde dobio Boost pressure 1424 mBar doduse ja to nisam ni cuo promenu u radu niti sam video kada sam gledao parametre uzivo. MAP senzor sam letos cistio preventivno kao i EGR sa suvim kontakt sprejom (EGR kompletno sa Karb klinerom+krpice).

Sad nisam opet skidao MAP malo mi hladno, inace auto ide isto neosetim promene. Jedini problem kako je oko nule prvo jutarnje palenje blage varijacije u obrtajima ne vise od 100rpm smiri se za oko 30 sek. Inace malo zamajac cvokce pa mozda od nekih njegovih vibracija koje se na pola kvacila osete.

Hvala na odgovorima
 

20161213_161309.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da udopunim slikama ...

vidi se u iscitavanju u cetvrtoj slici da je pritisak 3000mbara za Boost pressure a Boost Pressure signal je uvek na 5000mv  i uvek stoji tako i kad radi i u voznji i samo kad je kontakt dat

da li to znaci da je zakucan senzor tj u kvaru ?

Auto vise ne ide dobro tj. nema turba, ne vuce nikako. Desi se ali retko da ponekad probije nesto pa dobijem turbo.

Da li je vreme za zamenu ? Malo je skup pa da li je pametno uzeti neki polovni ?

 

1.JPG2.JPG

3.JPG4.JPG5.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenom MAP sezora problem nestao, ocekivani i dobijeni protisak se slaze. Mozda pomogne nekom moj problem. Voleo bi samo da je neko rekao 100% map ovako sam isao na rizik kupovinom Map-a ali i uspeo resiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo imam stilo 1.9 115 ks I kada idem na brdo auto ne ide gubi snagu I temperatura ide gore ako znate sta je kazite

 

 

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dimce

Pitanje je prebaceno u postojecu temu o problemu sa snagom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/18/2011 at 11:34 PM, bglion said:

Deluje da ti turbina ne radi dobro.

Mozda treba da se ocisti ili zatvori EGR ventil

Mozes da proveris MAF i Map senzor

Imam stilo KO'd mene auto na brdo dize temperatura i motor gubi snagu a na ramnina sve je normal no 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi.. danas sam vozio kola na pranje motora posle promena vakuma na gasu.. sat vremena posle sam primetio da mi auto ne vuce nikako.. odmah sam posetio mehanicara i on mi je rekao da je verovatno covek na pranju slucajno otkacio neko crevo i napunio izduvnu granu vodom.. pa me zanima sta je najblaza a sta najgora varijanta koja moze da me zatekne sutra kad odvezem kola na pregled... hvala u napred i ako je neko imao slicnu situaciju molio bi savet..

Edited by Mihailo997

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mihailo997

Pitanje je prebaceno u postojecu temu, moze da bude vise stvari pa mozes da prelistas da se ne ponavljamo.

Dopisi malo detaljnije, kako se auto ponasao pre/posle radova, pre/posle pranja (mozda i nema veze sa tim), kako se ponasa u kojim rezimima obrtaja, izbacuje li bilo kakvu gresku, itd?

U izduvu teze da moze da bude problem, pre ce biti do usisa ili sistema vakuum, turbo, neki od senzora, recimo overboost je osetljiv na vlagu. Itd, itd...

Generalno, pranje motora, a pogotovo na Stilu nikada nisam smatrao dobrom idejom niti bi mi to ikada palo na pamet. Za ovih 10 godina cisto brisnem prasinu 2-3 puta godisnje krpicom i to je sve, nikada ni jedan problem sa motornom elektronikom. Poklopac akumulatora i osiguracke kutije kao i suspleh su must have.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema nikakvih lampica.. jedino sto sam primetio je da kroz auspuh u opste ne izlazi gas nego sve sto sagori motor izbaci negde odozdo ispod motora.. pre mi je lepio za sediste kad pipnem gas a sad sa punim gasom jedva ide.. posle namestanja tog vakuma isao normalno.. a posle pranja nikako..

 

Negde sam procito da je moguce ako je prao motor a on bio ugrejan da turbina moze da pukne.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat stilo 1.9 jtd 85 kw 280000 km presao, u zadnje vrijeme mi slabo vuce,nekako imam osjecaj da do 1800,2000 povuce dobro a onda poslje ne vuce samo dimi crno ako dam gas do kraja, cim pocmem otpustat papucicu gasa on pocinje vuci solidno. Ide u crveno ako postepeno dajem gas. Egr ventil blokiran, maf senzor istekan jer je crkao,prijavio mi je bio gresku p0236 i za maf senzor,zato jer je istekan, nekako imam osjecaj da ima viska goriva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...