Jump to content
FAS Goran

BojanT88

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About BojanT88

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Valjevo

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kupujem kuciste filtera vazduha. Zaboravih... Fiat Stilo 1.9 jtd 2003 god.
  2. BojanT88

    UPOZORENJE

    Ja koristim najvise KupujemProdajem ali se cuvam koliko mogu...sve ovo sto ste pisali ima istine....ali ja mislim da je i taj sajt jedna lopovska firma i da selektivno primenjuje pravila. Veliki prodavci se ne diraju... moj slucaj... predmet koji sam htro da postavim odgovara u vise grupa...nisam citao pravila do kraja i resim da ga postavim u 3 grupe. Sutradan, oglas banovab uzobrazlozenje dajedan oglas samo u jednoj grupi moze... ok, ja sam pogresio. Onda viseci na sajtu provalim da ima istih predmeta u 10 grupa od istog prodavca... naravno veliki prodavac sa dosta stvari i dosta ocena. Sta je to? Selekcija! Dil! Nije prema svima isto!
  3. Na prodaju Nova posuda rashladne tecnosti. Cena 1300 din. Sve informacije: 0659696888 - Zeljko, Valjevo.
  4. Pa to odredjuju dve stvari... 1. Kako se vlasnici ophode prema vozilu 2. Kvalitet ugrađenih komponenti od strane proizvodjaca
  5. Kako se moze proveriti paket opreme odredjenog modela? Da li ima npr da se negde ukuca broj sasije ili sl i da se tako proveri?
  6. Nisam mnogo auta imao, ali sam dosta vozio/vozio se i mogu sa sigurnoscu da kazem da i ako je to model koji se proizvodio od 1996-2000, ako se dobro secam, po mnogo cemu isao ispred svog vremena... Oprema, kvalitet mehanike, elektronike, eneterijera, ma svega na izuzetno visokom nivou!
  7. Hvala svima na odgovorima a naročito Daliboru koji je bio u pravu. Majstor reče da je bio zaprljan, očistio i sve radi perfektno. U pravu si da preko 100k moze uvek da otkaze, ali meni je to bilo toliko čudno da je odmah nakon odradjenog servisa. mislim ajde realno kolika je verovatnoća da se to desi? Po logici svako bi prvo tražio neki drugi uzrok.
  8. Da sumiram sve u jednom.... Prvo je ustanovljeno da protokomer ne valja, skine se dzek sa njega i auto top ide, znaci sve naj normalnije. Kupim nov protokomer i sve za mali i veliki servis da uradim odjednom. Nakon odradjenog servisa, pocne ponovo da se gusi i trza, skinem dzek i sa novog protokomera, trzanje i gusenje nestane ali se pojavi novi problem koji nije postojao pre velikog servisa. Auto je lenj,trom na niskim obrtajima, nema snage uopste, tek kad se turbina upali preko 2000 obrtaja, a cini mi se da se pre palila. Kada na niskim obrtajima se da gas do kraja, pocne na pusi pozadi kao nenormalan i ostavlja trag kao na slici iznad i sve dok se turbina ne upali. Potrosnja goriva podiugnuta. Mene najvise brine zasto je to pocelo da se desava posle servisa,a nije pre. Majstor tvrdi da je uzupcen kako treba, isao kod drugog, koji isto misli da je ok po onome kako radi ali nije siguran dok ne pogleda. Zasto je EGR poceo da pravi rpoblem posle velikog servisa, a nije pre? Jel postoji uzrok tome ili se to jednostavno tako desilo?
  9. Jutros sam obratio paznju na dim... Dimi iza mene kao parna lokomotiva na niskim obrtajima kada das ga do kraja. Posle 2000 obrtaja kad se ukljuci turbina dima malo ima... Cak kad tako jako zadimi iza mene ostaje trag
  10. Dim pravo da ti kazem nisam primetio. Pokusacu nesto od toga sto si naveo pa cemo da vidimo. Samo me jedna stvar buni. Pre velikog servisa, je postojao problem sa protokomerom, on je raskacen i auti je isao fenomenalno. Onda je uradjen veliki servis i stavljen nov protokomer i poiceli problemi. Raskacen i nov protokomer, ali je auto ostao trom na niskim obrtajima. To me buni, ajde problem sa protokomerom na stranu da stavimo ali, kako pre servisa radio normanlno, a posle postao trom??? Moj majstor je bio u guzvi i pozvao nekog drugara da umesto njega odradi veliki servis. Rece mi veceras da je bacio pogled dok je ovaj radio i da su obojica sigurni da je uzupcen kako treba 99,9%. Zasto se onda normalno ponasao pre, a posle servisa drugacije?
  11. Pozdrav. Ponovo problem. Creva očišćena, stavljen novi protokomer i opet problem u radu. Opet počne da se guši, trokira i posle odjednom probije. Skinem džek i sa novog protokomera i problem nestane? Sta je sad tu problem? Sta se još dešava... pored menjanja protokomera radjen i mali i veliki servis. Sad auto kad vozim na nižim obrtajima nema uopšte snage i čini mi se da turbinu kasnije pali. Da li tu moze da postoji problem sa lošim zupcenjem ili nešto drugo, posto je pre servisa sve bilo normalno osim problema sa protokomerom?
  12. Limuzina, 5 vrata, 2003 god. Hvala na odgovorima i pomoći.
  13. Na prodaju tel iz naslova, sivi, 16 gb, još skoro godinu u garanciji, kupljen u MTS-u. Originalna oprema uz telefon. Extra očuvan, od prvog dana zaštitna maska i folija. Prednost kes, moze i zamena za razno bez moje doplate.
  14. Hvala. Pitam zato sto su majmuni dok je auto stigao ovde sve pokupili. Kada se ubaci ćopa i onaj komplet sto ide (dizalica, ključ...) da li preko toga ide samo onaj tapacir ili ima još nešto sto npr daje čvrstinu nekakva plastična ili drvena ploča, između točka i tapacira?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...