Goran Zemun 441 Posted January 4, 2017 Problem je verovatno u tabli osugaraca pod haubom....mi pocinjemo da radimo 9.1. Ali prvo sto pre mozete skinite klemu i vratite je tek kad budete planirali da vozite. NE OSTAVLJAJTE AUTO SA KLEMOM NA AKUMULATORU . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted January 4, 2017 Hvala Gorane. Skinuo sam akumulator. Strpicu se do 9. Jan. Ima li sanse da me primite tada? I smem li voziti tako do vas sa Banovog Brda (dopunicu akumulator) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 4, 2017 Dovezite ga 9.1. Resicemo sto pre... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted January 4, 2017 Hvala. Vidimo se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fantom22 0 Posted January 6, 2017 Pozdrav Gorane,detaljno sam citao forum i naisao na nekoliko mogucih resenja mog problema ali sam se ipak odlucio i za savet strucnjaka kog svi ovde hvale. Dakle vozilo je Fiat Brava 1.6 16V (ima plin) Problem ili problemi su sledeci : Nestabilan ler gas, dakle prilikom stajanja na semoforu kazaljka se spusta na nize obrtaje sto naravno zatrese auto koji se tada gusi ali se ne iskljuci. (Vec doneta odluka o promeni svecica i kablova,jer je doslo vreme) U toku voznje desavalo se da pri promeni brzine iz 2 u 3 recimo, kada noga ide na kvacilo auto naglo spusti obrtaje kao u leru i nekad se i potpuno ugusi? Ler gas je povecan ali to svakako nije pravo resenje i po mom osecaju auto mnogo gubi,znatno je slabiji i trom zbog ovog problema. Zanima me sta moze biti uzrok ovih desavanja,ili vise uzroka na koje se moze sumnjati na osnovu manifesacije problema? Hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 6, 2017 Obicno probleme pravi motor ler gasa, lambda sonda ili prljava klapna gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djuzoran 5 Posted January 8, 2017 @Goran Zemun Pozdrav Gorane, održavam kod Vas Fiat Cromu 1.9 Multijet od kada sam je kupio, 4ta godina. Jutros nisam uspeo da upalim auto, dosta hladno i akumulator koji je star 3.5 godine, izgleda da je dotrajao. Nakon toga sam upalio sa kablovima, i provozao ga jedno 20minuta na 3000 obrtaja u nadi da ću sutra ujutro uspeti da ga upalim. Da li imate akumulator za moj auto na lageru, i da li mogu ujutro da ga doteram na zamenu? Koji brend akumulatora imate i koja je garancija.. Hvala... i ako može okvirno cena, otprilike.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iron_Floyd 3 Posted January 20, 2017 Jedno strucno pitanje. Ako motoru nije poprilicno dugo menjano ulje, i ako se resetuje onaj servisni interval kao da je ulje zamenjeno a zapravo nije, da li senzor oil degradation level prikazuje onda tacne podatke? Trenutno stoji da je na nekih 84% sto je vise nego ok, ali mi se ne svidja sta vidim na meracu - dipstick. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted January 21, 2017 Koliko bi kostala zamena ulja (sa filterom) u motoru, menjacu i kocnicama na grande puntu i koliko bi vremenski ta operacija trajala? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 23, 2017 On 1/21/2017 at 11:18 PM, Punto1.2 said: Koliko bi kostala zamena ulja (sa filterom) u motoru, menjacu i kocnicama na grande puntu i koliko bi vremenski ta operacija trajala? Citava operacija traje oko dva sata a cena je oko 9100 rsd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted January 24, 2017 Pozdrav Gorane, Imam problem na autu, kako je stegao ovaj jači minus, u nedelju mi u toku vožnje upali lampica za nivo ulja u motoru i ispiše na tabli check engine. Zaustavim se ugasim odmah motor, otvorim haubu i vidim da mi je izbacen merac od ulja (ne skroz vec nekih 3-4 cm van ležišta) i ulje prskalo po plastici iznad motora. Vratim, je nazad dolijem ulje i parkiram ispred kuće (nekih 12km vožnje), tu ponovo dignem haubu, vidim šipka na mestu. Auto nisam uopšte palio juče i danas ga upalim da proverim on odmah izbaci šipku. Šta li je u pitanju? Auto ne palim više, čekam dalja uputstva. U pitanju je croma 1.9mjtd 110kw 2008. Pomagajte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 24, 2017 Imam isti problem sa istim autom u servisu..sutra cu da trazim sta je u pitanju....mislim da se negde u separatoru ili cevima ibera zaledio kondenz koji se stvara i mesa sa uljnim parama.Pravi belu penu koja se zamrzne i zacepi cev. To je moje misljenje...sutra cu da proverim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted January 24, 2017 Hvala mnogo na brzom odgovoru. Nadam se da je to i kod mene slučaj. Od novembra je kod mene i do sada nije bilo problema, redovno sam kontrolisao i ulje sve je bilo ok. Ako na tom autu rešite problem javite pa i ja da dođem u servis. Veliki pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted January 25, 2017 Pozdrav Gorane. Ja samo da proverim da li ima kakvih novosti po pitanju mog problema. Da li je ustanovljen problem na automobilu koji vam je u servisu? Obzirom da su i na mome autu isti simptomi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 25, 2017 On 1/25/2017 at 2:44 PM, Dukabre said: Pozdrav Gorane. Ja samo da proverim da li ima kakvih novosti po pitanju mog problema. Da li je ustanovljen problem na automobilu koji vam je u servisu? Obzirom da su i na mome autu isti simptomi. Jos uvek nisam stigao do njega...velika nam je guzva...javicu cim ga pregledamo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted January 25, 2017 Hvala mnogo. Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted January 28, 2017 Pozdrav Gorane. Da li ima nekih informacija, vezano za cromu koja izbacuje sipku za ulje. Da li ste uspeli da otkrijete razlog. Obzirom da imam identičan problem sa mojom cromom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 28, 2017 U medjuvremenu se pojavila jos jedna sa istim problemom....problem je bio u vlazi koja se skupila u separatoru uljnih para. Separator se nalazi ispod usisne grane. Skinuti...dobro oprati i jos bolje osusiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted January 28, 2017 Koliko košta taj zahvat da se izvede u vašem servisu? Da li smem tako auto voziti do vašeg servisa (udaljen sam oko 15km)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 28, 2017 Cim temperatura ode u plus....mocice da se vozi....a cena je oko 1500 rsd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted January 28, 2017 Ok, mada ne bi baš da čekam temperatura da ode u plus. Videću ako se snađem od ponedeljka za neki šlep do servisa, pa da dođem. Mnogo hvala na odgovorima i pomoći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted February 1, 2017 Pozdrav Gorane, Evo da javim da je sve kako ste naveli u prethodnom postu. Danas drugi dan u plusu temperatura i upalim auto, pustim da radi u mestu 5 min, ne izbacuje više šipku za ulje. Dakle otkravilo se. I hvala na daljinskoj dijagnostici! Da li bih mogao ujutro da dovezem auto u servis, da se očisti usisna grana i taj separator, i da zamenim grejače koji ne rade. Takođe bi uradio i čišćenje EGR-a, ako je moguće. Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted February 2, 2017 Moramo se cuti oko 9h..da vidim kako stojimo sa slobodnim vremenom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted February 2, 2017 Da li da zovem na fiksni broj na prijemu, ili neki drugi broj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted February 2, 2017 Bilo koji....moze i moj mobilni...063242007 Quote Share this post Link to post Share on other sites