Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

On 9/26/2016 at 9:29 AM, Goran Zemun said:
Leva ili desna solja poluosovine .....treba skinuti solje i pregledati zljebove i krsteve. Moguce da su samo suve.

 

Nadam se da to nije urgentno, pošto bih trebao diskove i pločice da menjam pa da bude sve odjednom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me cena zamene dihtunga na Fiat Stilu 1.6 16v (nema plin)?

 

Ako mozete da kazete cenu za sve zajedno sa ravnanjem glave, gumice vent, vodjice, slajfovanje vent, dekne, novi dihtung, antifriz i ulje, a ako ne, onda samo cenu za ruke?

 

Da li na ovo ima popust za clanove kluba? 

 

Hvala unapred :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani,komplet obrada glave sa dihtunzima,antifrizom uljem i filterom ulja iznosi 39000din,popust postoji na rad 20%,znaci da bi cena bila za Vas do 36000din.Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani Gorane, 

 

Sinoc u voznji, nakon zavrsene regeneracije DPF-a upalila mi se lampica za ulje uz poruku "Change engine oil". Veliki servis je uradjen pre oko 6000km i sipana je Selenia 5W40, ulje je potamnilo posle 4000km a kolicina ulja nikada nije opala. 

Kada mogu da dodjem da mi obrisete gresku i resetujete servisni interval (ako je uopste problem u tome sto prilikom promene ulja prethodni majstor to verovatno nije uradio)? I ako je potrebna zamena ulja koliko bi to kostalo? 

 

Pre nego sto se lampica upalila vozio sam na 3000 obrtaja kako bi se regeneracija sto pre zavrsila, ne znam da li sam mozda time napravio neki problem...

 

U pitanju je Bravo 1.9 Mjet 120ks.

 

Hvala unapred :)

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/7/2016 at 7:48 PM, Gagi81 said:

Pozdrav Gorane!!!

Koliko traje i koliko kosta zamena plivajuceg zamajca na 2007 Fiat Bravo 1.9 MJT 120 

 

Zamena traje par sati a za cenu morate pozvati 0112193543.

 

On 10/8/2016 at 11:59 AM, shomispc said:

Postovani Gorane, 

 

Sinoc u voznji, nakon zavrsene regeneracije DPF-a upalila mi se lampica za ulje uz poruku "Change engine oil". Veliki servis je uradjen pre oko 6000km i sipana je Selenia 5W40, ulje je potamnilo posle 4000km a kolicina ulja nikada nije opala. 

Kada mogu da dodjem da mi obrisete gresku i resetujete servisni interval (ako je uopste problem u tome sto prilikom promene ulja prethodni majstor to verovatno nije uradio)? I ako je potrebna zamena ulja koliko bi to kostalo? 

 

Pre nego sto se lampica upalila vozio sam na 3000 obrtaja kako bi se regeneracija sto pre zavrsila, ne znam da li sam mozda time napravio neki problem...

 

U pitanju je Bravo 1.9 Mjet 120ks.

 

Hvala unapred :)

 

 

Mozete svratiti bilo koji dan u radno vreme.....nece kostati nista.

Mislim da je ulje pocrnelo od ostataka starog ulja u motoru a ne zato sto je lose.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/8/2016 at 3:47 PM, Goran Zemun said:

Mozete svratiti bilo koji dan u radno vreme.....nece kostati nista.
Mislim da je ulje pocrnelo od ostataka starog ulja u motoru a ne zato sto je lose.

 

Hvala puno, eto me u ponedeljak ujutru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/26/2016 at 9:29 AM, Goran Zemun said:
Leva ili desna solja poluosovine .....treba skinuti solje i pregledati zljebove i krsteve. Moguce da su samo suve.

 

Takodje sam primetio da gubi rashladnu tecnost. Od prethodnog velikog servisa je izgubio santimetar ispod minimuma do velikog servisa u aprilu. Sad je stanje jos gore, do sad je izgibio isto toliko ili cak i malo vise, za veoma kratko vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao Gorane,

 

Zanima me koliko bi kostala zamena seta kvacila sa delovima za Fiat 500, 1.3mjet, 55kw?

 

Pozdrav i hvala!

Miljan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane, imam muke sa senzorom temperature na DPF-u, u pitanje je fiat bravo 2008 1.6mjet. Svratio bih jedno jutro ako je moguce neko samo da baci pogled i kaze sta treba i kako. 

Jel treba zvanicno zakazivanje ili mogu doci ujutru oko 8 da neko to pogleda.. Ako imate isto neki savet ovako na prvu loptu bio bih zahvalan.

Vozio sam ga i na autoputu, odradio je 2 regeneracije al i dalje mi izbacuje check engine lampicu..

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani,

Da li bi kod vas mogao da pregledam predni trap na mom'Poljaku',

s obzirom da su me iz 'Inbaco' servisa uputili na vas kada sam došao na zamenu amortizera?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, ristivoje said:

Poštovani,

Da li bi kod vas mogao da pregledam predni trap na mom'Poljaku',

s obzirom da su me iz 'Inbaco' servisa uputili na vas kada sam došao na zamenu amortizera?

Moze naravno....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikako da utvrdim u čemu je problem,s obzirom da su zamenjene sve gumene čaure na viljuškama,

nema lufta u kuglama i sponama niti u letvi a čuje se povremeno lupkanje iz predela prednjeg levog točka.

Ostalo je još šolja ili amortizer,koje sam hteo da zamenim kod njih ali oni nisu bili sigurni da je tu problem pa su me uputili kod vas.

U svakom slučaju ja bih svratio sutra,od prilike u ovo vreme.

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane, planirao sam da dođem do vas neki dan da se pregledaju kočnice i trapovi na mom Stilu 1.9MJT da se vidi šta je za zamenu,i da pokušate da mi razotkrijete zašto se auto užasno jako trza na leru, pogotovu kad kvačilo nije pritisnuto. E sad, pošto radim u istom vremenskom periodu kad i vaš servis, pa ne mogu da dođem radnim danima na pregled pre 08h, jel nije problem da ja vama u neku subotu ostavim kola, pa ih vi pregledajte u ponedeljak, utorak, kod god imate vremena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani,mozete ostaviti auto sledece subote do 14h,a to je 05.11,a ja Vas zakazujem za ponedeljak 07.11.,kada cemo sve i pregledati.Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ne budem radio sledeće subote eto mene, ako budem radio, onda one tamo. Hvala puno u svakom slučaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

 

koliko bi kod vas bila zamena cilindra kvačila do pedale, procureo je... Punto 2, 1.8

 

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

U zavisnosti od godista u Punta HGT su ugradjivana dva modela cilndra kvacila. Kataloski broj 55187210 kosta sa zamenom 3700 rsd i prozvodi ga SACHS. Kataloski broj 55234771 kosta sa zamenom 8800 proizvodi ga VALEO. Ako bi znali broj sasije Vaseg vozila mogli bi tacno reci o kom modelu se radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo Gorane, 

 

posto vidim da si sada online, bicu slobodan da ti pisem, ako imas vremena odgovori. :)

 

U subotu sam ostavio auto u servisu, rece kolega Stefan da je izgleda otislo kvacilo, totalno, mora novi set. U servisu su mi rekli da je cena LUK kvacila sa zamenom oko 16k. 

 

Stefan mi je rekao da ce auto biti gotov u ponedeljak, utorak, nije me zvao danas, pa kontam da auto jos uvek nije dosao na red. Nije frka, kad bude, bice. 

 

Ono sto sam hteo da pitam je, pitao sam ga kad vec skida menjac, koliko bi kostala eventualna reparacija istog. Primetio sam da mi pri menjanju iz druge u trecu zakrci sinhron, tj ne toliko po zvuku, koliko osetim ono karakteristicno krk pod rukom. 

Napomenuo sam ovo Stefanu,rece provericemo cenu, cucemo se, medjutim bio je u guzvi pa mi nije nista odgovorio, nekako smo se mimoisli sa odgovorom. Takodje, u svoj toj gunguli, zaboravio sam da ga pitam da li bi mogao da podmaze sajle, birac menjaca itd, posto sam na jednoj od tema procitao da bi to moglo biti resenje mog drugog problema. (kada sasaltavam iz trece u drugu, malo teze ulazi u drugu, nekada imam problema na semaforu da ubacim u prvu itd). Kada me bude kontaktirao sa nekim statusom, navescu mu i ovo da proveri. 

 

i jos jedna stvar, leti mi cilindar kvacila strasno skripi, kada je malo hladnije vreme ne skripi. zaboravih i to da napomenem.

 

E sad kad sam sve ovo napisao, konkretno pitanje, da se ne pogubi covek u mom pisanju,

 

Koliko bi kostala reparacija menjaca(zamena sinhrona itd)obzirom da je menjac vec izvadjen, koliko bi kostalo podmazivanje cilindra, sajli itd? Cisto da znam, ako je neka sitnica, onda mi se isplati da radim, ako je tipa 100-150e za zamenu sinhrona (lupam cenu, nemam pojma ni okvirno koliko moze izaci), onda mi se ne isplati da radim tako nesto. 

 

Obzirom da je auto vec kod tebe u servisu, kontam da ce me sutra neko iz servisa kontaktirati, ali cisto da znam okvirno cemu da se nadam, da znam da li da jurim jos negde novca, ili ce mi biti dovoljno ovo sto sam planirao.

 

pored ovoga, naveo sam da mi provere problem sa paljenjem(anlaser vuce oko 250A pri paljenju, mnogo bre :) ), da se proveri antifriz i zameni kociono ulje, ali taj trosak sam vec isplanirao.

 

Unapred zahvalan na vremenu. 

Zeljko

 

 

EDIT: Zaboravih da napisem u pitanju je punto mk2. 1.2 16V

Edited by Zeljko88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...