Goran Zemun 441 Posted March 20, 2015 Pozdrav.....u prosli cetvrtak brat je dovezao na dijagnostiku fiat bravo 1.2 2001 god. Konstatovano je da alternator prepunjava i problem sa ABS centralom.Koja je cena popravke,zamene...sta vec treba ?cenu tacnu ne mozemo reci ali okvirno za altelnator je od 6.000 do 12000 din ,,za centalu abs/a da vidimo oko toga sta se moze uraditi..zakazite termin pa cemo da pogledamo pozdravPozdrav Gorane, zakazao sam veliki servis kod Vas, u putanju je Zastava 10 koja je presla 31000km i 2007 godiste. Da li se na toj kilometrazi menja vodena pumpa? Srdacan pozdrav Menja se vodena pumpa i zbog garancije prvenstveno a i na pet godina se menja ... pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
mjevtic 0 Posted March 23, 2015 Gorane, skoro sam radio trap na Lybri pa bih dosao ponovo jer nije centriran kako treba, vuce u levu stranu, pogotovu se oseca na auto putu. Probao sam izjednacio pritisak u gumama ali nije do toga, gume jesu lose ali je pre servisa bilo normalno pa pretpostavljam da je do centriranja. I mislim da bi trebalo zameniti i jedino sto nije na servisu tj desna viljuska jer lupa sa desne strane i skripi preko lezecih. Zamenjeni su oba prednja stabilizatora, jedan zadnji, leva viljuska i gumice balans stangle ali sada lupa na desnoj strani tako da pretpostavljam da je viljuska koja nije zamenjena. Treba li da zakazem ili samo da dodjem jedan dan i da li opet placam centriranje trapa ili ne? Gume stavljam nove za 10-15 dana ali mislim da definitivno nije do njih.Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted March 23, 2015 Ne treba zakazivanje....cim stavite nove gume pa dodjite . Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatbravoo 0 Posted March 25, 2015 Gorane,posle svakog dužeg stajanja(5+sati),samo prilikom paljenja izbaci,belo plavi dim. Ulje ne troši,rashladnu tečnost takodje,auto lepo ide,po predhodnim postovima rekao bi da su ventili..? Sta vi mislite? I ako jesu, kolika je cena zamene gumica? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted March 26, 2015 Potrebno je vise informacija....koji motor u Bravu...koliko je presao...godiste... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatbravoo 0 Posted March 26, 2015 To sam potpuno zanemario..2008,1.6,105ks mjt,prešao 177,500km po cajgeru a po dijagnostici 174,300km. Isključen dpf spftverski i fizički odstranjen,egr samo softverski,u septembru prošle godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted March 26, 2015 Mislim da ako ne trosi ulje kvar treba traziti samo u softveru za gasenje DPF filteta. Da su gumice problem trosio bi ulje. Plav dim koji se pojavi je posledica viska nafte ili manjka vazduha. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatbravoo 0 Posted March 26, 2015 (edited) Mislim da ako ne trosi ulje kvar treba traziti samo u softveru za gasenje DPF filteta. Da su gumice problem trosio bi ulje. Plav dim koji se pojavi je posledica viska nafte ili manjka vazduha.To je "vrzino" koloA da li vi možete,da uradite nešto više po tom pitanju? Neka dijagnostika ili podešavanje parametara,softvera,mape..ili šta god treba?Mislim da ako ne trosi ulje kvar treba traziti samo u softveru za gasenje DPF filteta. Da su gumice problem trosio bi ulje. Plav dim koji se pojavi je posledica viska nafte ili manjka vazduha.To je "vrzino" koloA da li vi možete,da uradite nešto više po tom pitanju? Neka dijagnostika ili podešavanje parametara,softvera,mape..ili šta god treba?Da, bio sam na dijagnostici,sad ne znam koliko su stručni u tom servisu,njihova dijagnostika pokazuje da je,tražena količina vazduha u leru 1.195 nekih jedinica,a da prolazi nekih 330 tih jedinica. Stavili smo novi protokomer za probu,ista očitavanja,kada dodajemo gas u leru,tražena vrednost se ne menja a trenutna raste sa pritiskom na papučicu gasa... Edited March 26, 2015 by fiatbravoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted March 27, 2015 Moramo pogledati auto...ako ste raspolozeni javite se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatbravoo 0 Posted March 27, 2015 Moramo pogledati auto...ako ste raspolozeni javite se...Naravno da jesam☺ kome da se javim da zakazem, da li treba da napomenem da sam sa foruma? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 27, 2015 Radno vreme servisa:Radnim danima 08 - 17hSubotom 08 - 14hZakazivanje servisa na tel. 011/2193-543Dragiše Vasića br.18, Altina - Zemun Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gillespie 0 Posted March 27, 2015 Gorane da li si upoznat sa problemima na kočnicama kod novog brava iz prvih serija, tj glavljenju pedale kočnice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatbravoo 0 Posted March 27, 2015 Radno vreme servisa:Radnim danima 08 - 17hSubotom 08 - 14hZakazivanje servisa na tel. 011/2193-543Dragiše Vasića br.18, Altina - ZemunZnam za taj kontakt,nego mislio sam da mogu da se dogovorim sa Goranom,zato sto ni sam ne znam kad mogu da dodjem, posto cuvam dete,a tu nema pravila Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted March 27, 2015 Na tom broju telefona ćeš se lakše dogovoriti nego sa Goranom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola_Rasic 0 Posted April 2, 2015 Pozdrav Goraneimam stila jtd, 115 konja, 2005 godiste.... od sinoc je pocelo da mi se desava da propada pedala kvacija, i da se na drukanje vraca.. pregleao sam cilindar na pedali, ne curi, i ulje mi stoji na max... inace kvacilo je bilo extra mekano, lepo hvatalo, nje treslo, sve super i samo odjednom to... da li mozda znas sta je kvar i koliko je tvo vremenski i finansijski za zamenu?Unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted April 2, 2015 Problem moze biti samo u jednom od cilindara kvacila.Posto se na tvom autu sekundarni cilindar nalazi u zvonu menjaca zajedno sa potisnim lezajem, bice jako tesko pricati o ceni.Primarni cilindar je jeftiniji i mogo ga je lakse zameniti, dok je za sekundarni potrebno skinuti menjac. U svakom slucaju moramo pogledati i uraditi defektazu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola_Rasic 0 Posted April 2, 2015 Ok, hvala. Da li se to zakazuje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted April 2, 2015 Ne...mozete doci bilo kada u radno vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gillespie 0 Posted April 2, 2015 Gorane, molim te postavio sam pitanje mali iznad vezano za pedalu kočnice na novom bravu, i još jedno pitanje, da li vi ugradjujete isključivo vaše delove ili mogu ja naprimer uzeti reparirane viljuške pa doneti kod vas na zamenu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted April 2, 2015 Nisam imao problem sa pedalom na Bravu.A mozete doneti sve delove koje hocete. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted April 13, 2015 Poštovanje Gorane, Da li mi možete reći okvirnu cenu za veliki servis (bez ulja i filtera) za: punto mk2 2000god 1.9jtd, kao i okvirnu cenu zamene prednjih diskova i pločica za isti automobil (poseduje ABS). Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted April 13, 2015 Servis radi od utorka....javicu Vam .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mjevtic 0 Posted April 13, 2015 Gorane, sinoc pocne da mi se oseca paljevina u auto kroz ventilaciju, ispod haube sam locirao dim sa strane gde su kaisevi, posle par sati kada sam ponovo upalio auto upalila mi se lampica od akumulatora. Sada svetli konstantno pa pretpostavljam da je otisao alternator. Vec treba da dodjem zbog jedne viljuske i balansiranja pa si mi rekao kada montiram nove gume da dodjem, reci mi samo koja je cena zamene celog alternatora da ti donesem drugi ili reparacija ovog na njemu? Rekao si da dodjem za ovu viljusku bez zakazivanja, da li zamena alternatora menja to tj da li onda ipak da zakazujem servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted April 13, 2015 Dodjite bez zakazivanja...da vidimo sta je sa alternatorom....najjeftinije je njega popravljati a i tako posle imate garanciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites