Jump to content
FAS Goran
Damjanović

K&N filter za vazduh

Recommended Posts

...ali tek ukidanjem cevi usisa i gljivom bi dobio max,ali i postao ranjiv na vodu.

ne ne ne, duzina i precnik cevi su jako bitni i ukidanjem cevi se gubi efekat vrtlozenja vazduha + sto se uvlaci vruc vazduh iz velike blizine bloka tj glave

ozbiljni air induction sistemi imaju proracunatu duzinu cevi i izradjeni su od materijala koji ne provodi toplotu cime se dobija odrzavanje temperature vazduha od ulaza u filter do leptira tj do ulaza u glavu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim na ukidanje fabrickih cevi koje su razlicitih profila i preseka sa morem krivina,redukcija i slepih boksova.Kad zamenis sa jednom glatkom i gljiva na kraju,onda dobijes max protok.Ja bi bio zadovoljan sa flat KN-om i ovom izvadjenom redukcijom.Sto je sigurno sigurno.Ko sto rekoh.Kad se izvadi redukcija auto ne dobije na snazi,al je evidentna glatkoca kako vuce u malim obrtajima i ne trza kad se sitno dodaje i oduzima gas.Znate ono kad auto ide 20 na sat pa pustis gas on pobode nos jako il dodas gas on trgne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bokija, ja imam KN od kad sam kupio auto tj tako sam ga dobio, stoji na relativno nesrećnom mestu, pored motora pa malo ispred ka akumulatoru, i nikad mi nije ni kap vode došla do njega, mada ja da imam onu fabričku kutiju za vazduh verovatno bih uzeo taj panelski, iako time nemam vizuelni efekat ispod haube :lol:

Još nešto da primetim oko održavanja istog što reče Damnjanović a kosi se sa uputstvom, treba posle pranja u tečnosti ostaviti da se prirodno osuši preko noći, fen koristiti samo u ekstremnim slučajevima kad žuriš, mada logično je ako žuriš već toliko da ne moraš baš taj dan oprati filter :)

I nisam siguran da i jedan deterdžent može da ga opere kao ova tečnost, pogotovo kad ti to posavetuju ljudi koji su već 3 pravila pogazili :)

I nemoj ga prati u kadi jer je jako prljavo i masno ono što izađe, svakom se nađe u kući neka posudica od porodično sladoleda ili nešto slično što posle možeš i da baciš ili eventualno opereš, lakše nego kadu :D

Nego jel zna neko kako rade i mane i prednosti onih malih pečurkuca filtera što se stave umesto creva iber laufa?

Tačnije, ako turim filter pečurku na kraću cev, da li da ne dovodim crevo sa ibera nego i tu stavim pečurkicu kao i da li da stavim jednu umesto vakuum creva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i mog, ali obratite pažnju na komentare :2guns:

Ne možeš ljudima objasniti da je mikrofon dotične kamere užas...ali u toliko je ortak kriv što kad je uploadovao snimak turi u naslovu reč sound :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto se raspitivo i kopo,i iskopo sam KN zamenski ulozak za moj auto za 2500 rsd.Za te pare se isplati samo ako uporedis da je papirni 800din.Znaci na tri komada papirnih si povratio novac,ako padne i neko poboljsanje u performansama...super.

QSdfJ.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Bokija!. Na to sam mislio. Taj se djavo gurne u kutiju od originalnog uloška i stoji ti za uvek, a sa proleća u aprilu - maju uzmeš pa ga natenane opereš, kako reče Oktopod sa originalnim sprejom za pranje... (koji nije mnogo jeftin). Naravno - ja do sada ni jedanput nisam fenom sušio KN, nego na terasi na +45 (osuši se za 5 min), a mastilo sa filtera je odista nezgodno naročito u kadi - al eto zgodne prilike i kada da se pošteno opere! Pa i žena zadovoljna - a za to vreme i suv KN. Naravno - deterdžent za sudove nije agresivan - i to pogotovu ako se n lit vode stavi jedna kap - tek da se mala pena napravi. Medjutim ono što je najvažnije je ono ludo crveno ulje kojim se prska filter ( Zašto je crveno - zato da bi videli da je svaki deo povtršine obradjen!) koje hvata svaki mikron prašine na svilenkasto-čeličnoj strukturi mreže...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravih da pitam da li je filter fabricki spreman il mora pre ugradnje da se pofajta sa tim,nekim uljem.Inace gledam na netu svi nude taj filter za 40 dolara,tako da mu ovo dodje dobra cena za nase oslove.Nasi zastupnici ga prodaju za 70e a pecurku za 150.

Edited by bokija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje ti je fenomenalno! Aj ponovi ponovo!. zezam se. Naravno da nije pofajtan... To se radi neposredno pred ugradnju. Ne misliš valjda da će "kaljavog" i crvenog da ga pakuju u ambalažu, pa ti onda to da vidiš, pare da brojiš, oni da ih umazane primaju.... Važna napomena: Ne preteruj u naprskavanju tim sprejem, nego tačno da se zacrveni svugde gde treba podjednako. Dosta prosto to bude.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije poprskan... nego je svaki UMOČEN u to crveno ulje, Odmah speman za montažu.

Novi filteri su mnogo crveniji nego posle prvog pranja i prskanja uljem

Nesto se raspitivo i kopo,i iskopo sam KN zamenski ulozak za moj auto za 2500 rsd.Za te pare se isplati samo ako uporedis da je papirni 800din.Znaci na tri komada papirnih si povratio novac,ako padne i neko poboljsanje u performansama...super.

QSdfJ.jpg

Za 2500 je mnogo polovan ili nije original ;) Vodi računa

Evo i mog, ali obratite pažnju na komentare :2guns:

Ne možeš ljudima objasniti da je mikrofon dotične kamere užas...ali u toliko je ortak kriv što kad je uploadovao snimak turi u naslovu reč sound :D

Nije loše, nekim cevima dovedi hladniji vazduh i biće ok. Jedna cev za vazduh ti je već slobodna (ona iz levog krila) produži je do filtera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ganc nov je.Imaju nesto starih zaliha pa da rasprodaju jer su nekad bili zastupnici.Donecu spisak ako im je ostalo jos nesto.Troteru,tvoja cena za pecurku je ok,sadasnji zastupnici traze 150e za nju a 70 za panel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čika Kure - u autocentru BOBAN (koji je inače tjun-fanatik) imaš galeriju KN-ova novih novcijatih - NEPRSKANIH! Pa kupiš sa kutijom sapečaćenom u kojoj je vakumiziran filter spakovan u plastičnu kesu, i sprej ulje sparkovo... ili koje hoćeš, ima nekoliko vrsta. Ja tamo nisam kupovao. Sa vozilom koje sam kupio bio je već ugradjen KN filter. Medjutim, kada je došlo vreme da se čisti, raspitao sam se za taj uljni sprej, naravno kod BOBAN-a, i usput video galeriju novih novcijateh neprskanih filtera i takodje galeriju sprejeva za pranje i prskanje. Možda ga K&N u originalu prodaje naprskanog (!?) - ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek bre,ako je crven,znaci spreman je za ugradnju,ako nije,kupuj sprej pa fajtaj???? :lol::rtfm: :rtfm: :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bokija fala za proveru cene ja sam platio KIT za punta 120 ili 130 evra od Drugara iz N. Sad-a koji jedini ZVANIČNO uvozi KN u srbiju iz KN centrale za istocnu evropu u Budimpešti.

E sad , Ja sam lično davno pre 8-10 godina uvezao 2 ture filtera iz USA svi su bili extra nauljeni to je politika firme KN. Za ostalo ne znam. PRAVI ORIGINAL KN MORA DA BUDE ODMAH SPREMAN ZA MONTAŽU.

Inače set za čišćenje izleda ovako i nikako drugačije ( može da bude razlika samo u količinama ).

1V5e_J.jpg

12 evra je set ima za više od 5 pranja a pereš na 15-20 k km

Centar boban je ok za dosta stvari... ali... na sparko odeljenju mi radi drugar pa tako pričamo nećemo sada detalje.

Cek bre,ako je crven,znaci spreman je za ugradnju,ako nije,kupuj sprej pa fajtaj???? :lol::rtfm: :rtfm: :rtfm:

SET za čišćenje kupi za svoje potrebe. Mora da bude nauljen

Idite na sajt KN hocete da kazete da je masovna prevara na slikama svi crveni a kad odeš da kupis on crn. I sad jbg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada Novosadisti prodaju gljivu za 150 a flat za 70e.Danas prico sa drugovima Madjarima.Jest novi sad,al kad zoves na srpskom,samo cijes u pozadini kako na madjarskom traze nekog ko prica srpski... :rofl: :rofl: :rofl::evil: Bicu razocaran ako moram da jurim ulje za prvu ugradnju.To je zgodno kad imas s kim da podelis troskove,ne zbog para,nego ako vas ima koliko i ulja,lepo svi odradite termin,bacite ambalazu i miran.Za dve godine ili 50000 km opet okupljanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na seriskom autu KN ne znaci puno ali ako se malo nabrije to je vec druga recitacija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boki,jel ti bre citas ono iznad?Danas zvao DELTU iz Novog Sada i rekli mi da je cena 150 za gljivu i 70 za panel... :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jok bre lik se zove Dragan iz N.S, sigurno ima više uvoznika za KN kao i za svu ostalu robu.

Dragan je extra pravi onaj zaljubljenik u automobile.

Bokija hočeš KN i set za čišćenje nečeš KN i set za čišćenje....nema tu više nas i te fore ko će da vas sakupi kad bude trebalo, a šta recimo pozajmiš nekome od tih ortaka 100 evra el znaš kad ćeš da ga nadješ hehe.

Molim vas momci nemojte da mislite da pobijam nečije mišljenje ili da se pravim pametan, jednostavno želim da dam prave informacije ok odredjenih tema i to samo ako sam čuo, video, pipnuo...neko mi reko i te fore zaboravi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hJcui.jpg

S5dJA.jpg

Inače isti filter slika sa sajta extra crven a filter na stolu nauljen jedva se vidi a mastan biiip.

Edited by Čika Kure

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj sad malo da se prozbori koja. Cini mi se da je ova tema otvorena sa razlogom, a to je navlacenje kupaca...citaj prodaja.

KN je jedno veliko biiip koje je 10x skuplje od fabrickog filtera. 1. te navuku da kupis KN sa pricom da dobijas 10000000000000 konja... pa posle da je vecan i da je isplativiji od fabrickog. Nit dobijas konje, nit je jeftinije, a jedino se zvuk promeni. L&M 70e + 50e=120e... Slazete se samnom.70e je djubre, a 50 je "super turbo mega injection" ulje za 100 000 km, sto je 10-ak filtera po 700 kinti, ili po kursu 8e. Znaci da su vas na 100 000 izmuzli za 50-ak evra, pa ajde ti isplati KN. Ja ga iskreno imam, prao sam ga 5-6x(posle 5-6ooo km je gori od bilo kog ultra zaprljanog fabrickog, koji je bacan 4x i pregazen jos 60...) ali ga nikad nisam spricao uljima, trenutno vozim i bez njega. Tako da vam mogu reci da je marketing cudo na sta se prime ljudi pa posle qkaju.

P.S. Bokija ne verujem da bi mogao poverovati da filter ubija motor, samo zato sto na canonu pise tako... Ipak su oni inzinjerci koji ne razaznaju saravcigojner od recimo lemilice...

Za to ti sluzi protokomer- mas senzor-debimetar... nazovite ga kako hocete da sve stavi u pravi odnos, a jos je tu i jos mnogo igracaka da bi sprecilo to o cemu su pisali, cenim na 10 000 strana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...