Elra 204 Posted March 17, 2013 Izgleda da su na mojoj Lybri zacepljeni odvodi pa ispod nogu vozaca nakon kisa i snijega zatekne me lokva vode. Kod suvozaca nema nista. Mali hladnjak je uredu, auto normalno grije i ne gubi rashladnu tecnost.Gdje se nalaze odvodi na Lybri kako bih pokusao da ih ocistim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted March 31, 2013 Nalaze se ispod one plastike ispod brisaca. Imas u nekim temama (mozda cak i u ovoj) detaljno objasnjeno kako doci do njih i ocistiti ih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lybra_ 0 Posted March 31, 2013 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=47575&hl=lybra&fromsearch=1Evo ovde detaljnog uputstva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted October 19, 2013 Ljudi, pročitao sam ovu temu u potpunosti, naslušao se raznih priča, a ja imam jedan problem Ti odvodi vlage i kondenza o kome se pisalo postoje i na vratima. Neko je naveo tačno mesto gde se nalaze na prednjim, gde na zadnjim vratima. U pitanju su neke rupe koliko sam razumeo. E sad, kod mene ne postoje te rupe koje su pojedini članovi "džarali" Gde treba tačno da gledam? Da li su skrivene kojim slučajem? Ja sve pregledao i nema ih nigde!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 19, 2013 Imaš kao proreze na sastavu limova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted October 19, 2013 ok, hvala, mislim da znam o čemu pričaš ali mi nije delovalo da je to taj odvod. Skidao sam malo pre onu plastiku, brisače i čistio ono smeće. Oni sunđeri što su zapakovani u crnu PVC foliju su bili totalno natopljeni. Iscedio sam ih, mrzelo me da čekam da se osuše i stavio u još jednu foliju i zavario! Tako da sad ne može da uđe voda u njih, niti može da izađe ostatak vlage. Sve to sam završio za nekih sat vremena, a pri tom sam pola sata radio po mraku i pod lampom mobilnog telefona Vrlo lako i jednostavno. Glavni odvod je bio čist i protočan! Sutra ću da se pozabavim još vratima, mada mislim da to nije zapušeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zemunac 0 Posted December 27, 2013 Ja sam sva stakla premazao kremom "Optik" (ne znam ko je proizvođač, a kupila mi je žena) i celu zimu nemam problema sa magljenjem stakala Quote Share this post Link to post Share on other sites
setozar 0 Posted January 8, 2014 Ja sam sva stakla premazao kremom "Optik" (ne znam ko je proizvođač, a kupila mi je žena) i celu zimu nemam problema sa magljenjem stakalagde ima da se kupi ta krema,kako se pakuje,kako se nanosi Quote Share this post Link to post Share on other sites
brus 0 Posted February 16, 2014 kod mene je bila klapna zatvorena, e sad me zanima sa koje je strane motor koji otvara i zatvara klapnu ako sjedim u autu i da li se do njega moze doci a da ne rastavljam kompletnu konzolu ili kako se vec zove Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefaan 0 Posted October 24, 2014 Primjetio sam nesto prilikom grijanja kabine pa da vidim da li je i kod ostalih tako, naime kada normalno koristim grijanje (ECON mod, prvo pritisnem auto pa onda ECON da bi ostalo automatski), strelica je usmjerena na noge u vecini slucajeva medjutim na sofersajbnu i dalje duva, sasvim malo ali duva i primjetio sam da je taj zrak dosta hladniji od ovog sto duva u noge. Takodje posle duze voznje kada postigne temperaturu taj zrak na sofersajbni postane jos hladniji pa mi po nekada i smeta. Da li je to normalno, klapne normalno prebacuju kada rucno mjenjam, na automatskom modu sam mjenja jacinu duvanja, sve se cini u redu pa ne znam da li je to namjerno tako programirano? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeze 0 Posted November 2, 2014 Ljudi, znam da sam promasio temu ali me muci sema osiguraca na mojoj lybri. Ne radi mi upaljac i svjetlo pepeljare pa sam siguran da je do osiguraca. Svi mi se cine ispravni na prvu a ne znam koji da cistim.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelonix 0 Posted November 3, 2014 Ja sa na lybri imao problem sa magljenjem stakala pogotovo kada je vani vlaga ili kisa,a i kada je hladnije,jednostavno morao sam paliti de frost non stop jer bi se stakla abnormalno maglila i bilo je nemoguce osusiti bez ukljucivanja max tipke,zamjenio sam filter klime ili kabine i od tada nisam vise nikako vidio zamagljene prozore na svom autu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos66 39 Posted November 25, 2015 (edited) Lybra 1.6 b imam problem jel mi po nekada magle sva stakla sem soferke a nekada i soferka,kako god da stavim klapnu na zutu zelenu kada je iskljucim sve zamagli odmah. zanimljivo je da nekada radi auto vozim dga poladana nistai odjednom zamagli,mnogooo pocinje da me nerviraaaaaaa to Edited November 28, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted November 25, 2015 Pitanja:a) da li si kontrolisao da li su patosnice kod nogu svih putnika suve? Odeća i obuća putnika je mokra ili suva kada magle stakla? b ) da li ti klima stoji u automatskom modu ilic) manuelnom modu odnosno klima je manuelna a "AC" je isključeno? a) Ako su mokre patosnice ili bilo šta u kabini, odnosno ako je % vlage u kabini visok a stakla hladna - normalno je da magle. Pogotovo bočna koja se ne greju i nema izduvavanja vazduha na njih. Pri temperaturama iznad 0C treba na nekoliko minuta uključiti recirkulaciju i AC da bi se vazduh kružeći preko evaporatora oslobodio vlage. Treba proveriti da li je odvod za isticanje kondenzovane vode prohodan jer u slučaju da nije, vlaga se iz kućišta ventilacije raspršuje po kabini i izaziva naglo zamagljenje stakala. b ) ako klima stoji u automatskom modu (izabrana temperatura a sve ostalo elektronika odrađuje bez uticaja vozača) ili ne radi kompresor kako treba, ili zaglavljuje klapna za recirkulaciju ili senzor temperature(i vlažnosti vazduha) ne meri vrednosti kako treba. Treba uraditi dijagnostikuc) Ako je manuelna klima ili automatska u manuelnom modu i isključeno je "AC", problem je ili filter kabine ili klapna za recirkulaciju vazduha. Podrazumeva se da ventilator kabine radi normalno. Proveri prvo stanje filtera kabine i zameni ga po potrebi. Ako to ne pomogne, treba proveriti motorić odnosno mehanizam za upravljanje klapnom za recirkulaciju. Ako se setim još nečega - dopisaću. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos66 39 Posted November 25, 2015 Zamenjeni svi filteri sumnjam iz teme na klapnu za vazduh samo da mi se jave kolege koje su to resile gde se tacno nalazi i krecem u rasturanje... Vidim u temi da je ispod filtea za klimu nadam se da ce biti i neka slika Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 25, 2015 Otvoriš haubu i na suvozačevoj strani na plastici koja pokriva motor brisača imaš plastični poklopac koji drže dva šrafa. Odviješ šrafove i poklopac izvučeš napolje. Ispod njega se nalazi filter kabine a ispod njega klapna za recirkulaciju vazduha koja kada ti dugme sa strelicom u polukrug na klimi svetli žuto (naravno ventilacija uključena) ona je otvorena tj. vidiš maltene ventilator dole na dnu.Ako je plastika zatvorena (polukružna je) onda ti je verovatno crkao motorić za nju.Najprostije rešenje ti je da rukom gurneš taj plastični polukružni poklopac ka kabini (otvoriš klapnu) i da ga podglaviš nečim da ne može da padne nazad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos66 39 Posted November 26, 2015 Non stop je zatvoren hvala prijatelju,e ako nista drugo nikada necu menjati lanciju zbog foruma ovde se sve resava .... Idem kasnije da mu ugradim modul za cb zati klapnu da mu resim ,hvaka puno Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos66 39 Posted November 26, 2015 RESENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KLAPANA ISPOD FILTERA KLIME ZAGLAVILA DIBIDUS OTPUSTENA I SADA FUNKCIONISE SVE KAKO TREBA. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted November 26, 2015 Kako si je resio, daj neku rec o tome? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos66 39 Posted November 26, 2015 skines filter za klimu i ispod se vidi ako je zatvorena plastika onako blago polukruzna,kada das komandu trebalo bi da odradi otvori ,zatvori lod meen ni makac. Rukom bogami dobro sam je povukao , bukvalno je zalepila ali kao lepkom stavio sam je a bude otvorena totalno. i zalepio sam je silikonom a mi ne padne hahaahaah... vrlo je jednostavno i prakticno. e sada meni ostaje a sredim i duvanje vazduhau nogama ubi a soferka slabije i ka vozacu.ako imate precicu daj te link savet Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos66 39 Posted November 27, 2015 Otvaras je ka kabini to je vrlo bitno da ne vuces suprotno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 27, 2015 Znači vukao si suprotno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted November 27, 2015 Znaci crkao ti je motoric i nije otvarao klapnu, ili? Quote Share this post Link to post Share on other sites