coa565 10 Posted March 30, 2018 Pa dal moze ono da pravi neku je**du oko necega idim pritisak turbine mi nesto lose cita ili je 800 ili 1200 ili 1400 nema brojevi izmedju. E da i kad mi stoji u leru i gledam na dijagnostici potrosnju stalno mi oscilira od 4 do 7 jel to isto ims nekakve veze sa uljem i necim Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 30, 2018 Dijagnostika tu nema sta da trazi,mislim da je cisto mehanicki kvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 30, 2018 A sto li onako puca kad se daje gas posle voznje nizbrdo kao da dizna probija Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 30, 2018 Kako misliš puca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 30, 2018 Dajem gas, zalece se motor uradi puf puf i nastavi da se zalece Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted March 31, 2018 Ne moze da sagori ulje u cilindru? Pa ga izbaci u izduv? Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 31, 2018 (edited) 10 hours ago, coa565 said: A sto li onako puca kad se daje gas posle voznje nizbrdo kao da dizna probija Naj verovatnije da to nema veze sa diznama,problem je verovatno sa uljem koje dolazi ucilindre-ar,vidi se na snimku-izlaz za egr kad dodaješ gas da dimi plavkasto tako ti ulje sagoreva u cilindrima a mogu ce da deo zavrsi u izduvu ne sagoreo Edited March 31, 2018 by petarcirjanic Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 31, 2018 Juce sam napravio oko 100 km voznje uzbrdo i to ga nisam gnjavio, nizbrdo ga gasio pa se opet penjao uzbrdo i nije trosio ulje uopste, onda sam ga vozio 100 km nizbrdo i potrosio za tu kilometrazu oko 400 grama ulja i to sve 3-4 nizbrdo bez ic gasa, dodjem na ravno, dajem gas, gore nego ikad izbaci plavi oblak dims. Znaci definitivno samo nizbrdo trosi kada turbina i dizne ne rade. Da ga je**m vise stvarno cu da poludim. Uskoro plata i glava se opet dize nego dal da izvadimo neki klip da vidimo kakva je situacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 31, 2018 Izvadiš sve klipove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted April 2, 2018 Brate namučeni, mogao si komotno da ga doteraš za BG kod Gorana da se utvrdi šta se dešava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr Sidious 156 Posted April 2, 2018 Kopaonik - Bgd i jos uz to da ide na posao, pa ako ostane da se rasklapa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted April 3, 2018 Parkirao sam ga ispod duda, cekace bolje dane Ja nemam strpljenja i para trenutno a neisplati mi se da mu dosipam i ulje i gorivo non stop Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr Sidious 156 Posted April 3, 2018 U mom kraju kad neko vozi neregistrovan auto kazu da je registrovan ispod lipe. Znaci lipa za legalizaciju, dud za majstorske poslove Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted April 3, 2018 Nesto sam zanimljivo saznao. Zvao sam bivseg vlasnika i pitao ga jel mu trosio ulje. On kaze trosio u uradio turbinu u turbo servis uzice i od tad mu nije trosio ulje a ima rece i garanciju negde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted April 4, 2018 Verovatno kad ti dostavi garanciju i tebi ce prestati da trosi Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 4, 2018 Stvarno moguce je da problem u karikama od turbine, kada se ugreje auto I digne pritisak ulja, dok se vozi I turbo radi karike su zagrejane I rasirene, a nizbrdo se turbo brzo ohladi, karike propuste ulje u turbo, ali u izduvnu stranu I eto potrosnje ulja I plavog dima. Jer u usisnoj strani bi bila masna creva I spalio bi to motor, ovako samo zadavi turbo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted April 4, 2018 Ali to nije logicno zato sto smo slali turbinu na proveru i rekli su citiram "ova turbina koju ste poslali nije uzrok trosenja ulja na vasem automobilu, ako zelite mi mozemo da vam uradimo remont turbine ali smatramo da to nije potrebno" Valjda ovi majmuni znaju nesto hebo ko nije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 4, 2018 Mozda su kontrolisari impelere da li su deformisani, da li osovina ima aksijalnog lufta I da li wastegate funkcionise jer je to standardna provera manje vise. Mogu da se kladim da ce na kraju biti problem karike turbine ili gumice ventila, a jedno I drugo je menjano Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted April 4, 2018 E pa to ima logike a i u auspuhu se vudelo nesto kao tackice od ulja Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted April 4, 2018 Za gumice ventila i vodjice garantujem, tu sam bio. A za turbinu skinucemo je ajde ponovo ionako moram da svakako odvijam izduvnu granu pa ne znam de da nosim ponovo na proveru da provere i te karike turbine ako nije onda otvaram motor i menjam karike i lezajeve. I nov dihtung glave i au pm vise i majstori i sve u pm... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 4, 2018 Ako vec skidas izduvnu granu upali ga bez nje pa vidi dal izbacuje to ulje sto kazes Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted April 4, 2018 Jel sme da se upali bez da proticu izduvni gasovi kroz turbinu dok protice ulje kroz turbinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 4, 2018 Ne znam. Mislio sam da skidas sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted April 4, 2018 A pa to nije problem posto bi to bio treci put da skidam turbinu Ako stignem sutra posle posla posto radim u prvu pa da poskidam to i da dam malo gas bez turbine da vidim dal ce ga davi i dal ce da dimi plavo bez turbine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted April 5, 2018 Pazi na crevo za ulje od turbine. Pisace ulje dole, ne znam jel moze da se samo poveze da vraca nazad. Quote Share this post Link to post Share on other sites