Jump to content
FAS Euroauto Goran
italiano

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - pumpa za gorivo

Recommended Posts

bas zato slika ostaje  :laughing:  :laughing:  :laughing:  :laughing:  :laughing:

bila 3600 TADA ... nisam gledao u skorije vreme NE TREBA MI :thumbsup:  ...

da li je pouzdan Ap sport??? .... nisam mnogo stvari kupovao kod njih... najvise sam gledao cene jer imaju internet ponudu delova ... nema zamaranja zvanjem telefona, zauzetosti, nekompetentnosti prodavca i sl  ...

ja sam kupio moju pumpu no name na moru, znaci uzeo sam najjeftiniju odgovarajucu u ponudi ( logicno ko ce dati 100 evra za benzinsku pumpu na letovanju ) i evo ( da je ne ureknem pu pu ) jos sljaka vise od 20000 km ... 

po mom misljenju ne mora da znaci da uvek cena i poznata marka proizvoda daju kvalitet ... isto vazi i za ekskluzivne zastupnike i prodavnice auto delova ... 

u to sam se uverio kada samo kupovah hladnjak ... uzeo sam zamenski od neke danske ili holandske firme ( predstavnistvo je bilo na Savskom keju )i bio je kvalitetniji i bolje uradjen a i jeftiniji nego originalni :thumbsup: ....

Edited by amladenbk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinuo ulozak, odneo u APsport, kupio odgovarajuci i zamenio.

Sve radi kako treba, a videcemo koliko ce trajati........

Zahvaljujuci kolegama sa foruma, sada sam pun sebe i ponosan na svoj rad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinuo ulozak, odneo u APsport, kupio odgovarajuci i zamenio.

Sve radi kako treba, a videcemo koliko ce trajati........

Zahvaljujuci kolegama sa foruma, sada sam pun sebe i ponosan na svoj rad.

 

Kako si skinuo crevo sa uloška? Ako si zamenio, gde si ga kupio ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio u AP sportu.

Nema creva na ulosku. Kada se skine donji deo celog sklopa, sa donje strane se vidi sito koje se nalazi na ulosku.

Ulozak se skida tako sto skines konektore za struju i prstom ga gurnes na dole. Gornji deo uloska ide u plasticni deo koji vodi benzin na gore.

Najveci problemi koji se mogu ocekivati:

1. pucanje plasticnog drzaca prilikom odrsaflivanja

2. sito ne stoji cvrsto na ulosku

3. gumica na rezervoaru (ovo nije problem vec se treba setiti da je namestite pre nego sto krenete da vracate pumpu u rezervoar, u mom slucaju je bio problem)

 

Pozeljno je skinuti plovak kako ga ne bi unistili prilikom odvajanja donjeg dela sklopa. Podrazumeva se da je skinuta klema akumulatora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kakoonobese

ako me pamcenje dobro sluzi sve si dobro objasnio   :clap:

samo nisi rekao koliko si para ustedeo posto nisi isao kod majstora ...    :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mojoj nema takvog creva, samo ovo drugo crno.

Otprilike ovako:

http://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/7133255/punto-2-pumpa-za-benzin

 

Ne znam koliko para kosta intervencija kod majstora, nisam pitao. Resio sam sam da probam, pa ako ukokam stvar, majstor ce posteno zaraditi pare  :p

Edited by kakoonobese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mojoj nema takvog creva, samo ovo drugo crno.

Otprilike ovako:

http://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/7133255/punto-2-pumpa-za-benzin

 

 

 

Sada je jasno

Ja imam Mk2b a to je pumpa kao na slici koju sam okačio, inače plato sam je oko 13000 din novu Bosch

Sam je zameno, a pitao sam samo na jednom mestu ( NS ) taražili su 80E i davali 6meseci garanciju

Verovatno ima i povoljnije.

U svakom slučaju lepo si uštedeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

cekaj samo ulozak ili komplet ulozak ???? si platio 13000 .....

a to gde si pitao za zamenu je deo i ruke ili samo ruke ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompletna pumpa, nisam imao vremena za traženje uloška.

 

Pošto nova pumpa glasnija je od zamenjene, koja je inače samo prestala da radi bez najave,  izvadio sam uložak i pokušavam da nađem odgovarajuću zamensku

 

Cena od 80 E odnosi se i na deo i za rad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz svima,novi sam na forumu...imam pitanje za punta mk1 55 konja...ujutru nece da upali dok ne zalijem gorivom ispod elektro dizne, a posle toga ceo dan normalno pali i ide.pumpa goriva normalno zuji i prekine kada dam kontakt..hvala unapred

Edited by boban889

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz ljudi, evo i ja da iznesem svoj problem, tj. enigmu:huh:. Punto 1,2 8v 2001 nece da upali, sipam malo benzina kroz usisnu klapnu za vazduh (ipak je to naslednik jugica mora tako:D) i on upali, za nekoliko sekundi slozi rad i ide normalno i pali normalno narednih 10-15 puta, 3-4 dana pali i opet nece. Najcesce pre nego sto otkaze,  upali, kratko radi i to lose i ugasi se i onda nece, ili odmah saamo vergla i nece da upali, nece nikako dok ne skinem filter za vazduh i sipam malo goriva i onda upali i miran sam 3-4 dana i onda u krug sve. Bio sam ubedjen da ima taloga na onoj mrezici ispod pumpe ali nema taloga. Da je benz pumpa pretpostavljam da ne bi lepo radio kasnije ili ne bi radio uopste? Mozda je regulator pritiska, mozda taj protivpozarni prekidac? Dajte neko misljenje kako sta da ispitam da ne bacam pare, majstori vec kazu pumpa ali ona niti menja zvuk niti ima problema kada upali. Tacno znam scenario, bice kupi pumpu, pa sad kupi regulator, pa kupi taj protivpozarni senzor i popravljace ga sistemom eliminacije, a to mogu i ja bez da placam usluge majstora a pouzdanog majstora bas za fiata i nemam bas, a ako neko ima misljenje neka pomaze.... Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko nema ideju? Moze li neko da mi kaze cemu sluzi onaj deo na ulazu u karburator na koji dolazi crevo od rezervara a dolaze i zice? Jel to neki ventil? Takodje me zanima da li kod punta na insralaciji od benzina ima jos neceg ispod auta (ventil, filter itd) na crevu izmedju rezerv i karburatora (mozda za ovo sto ja zovem karburator postoji strucniji naziv ali znate na sta mislim).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poz ljudi, evo i ja da iznesem svoj problem, tj. enigmudefault_huh.png. Punto 1,2 8v 2001 nece da upali, sipam malo benzina kroz usisnu klapnu za vazduh (ipak je to naslednik jugica mora takodefault_biggrin.png) i on upali, za nekoliko sekundi slozi rad i ide normalno i pali normalno narednih 10-15 puta, 3-4 dana pali i opet nece. Najcesce pre nego sto otkaze,  upali, kratko radi i to lose i ugasi se i onda nece, ili odmah saamo vergla i nece da upali, nece nikako dok ne skinem filter za vazduh i sipam malo goriva i onda upali i miran sam 3-4 dana i onda u krug sve. Bio sam ubedjen da ima taloga na onoj mrezici ispod pumpe ali nema taloga. Da je benz pumpa pretpostavljam da ne bi lepo radio kasnije ili ne bi radio uopste? Mozda je regulator pritiska, mozda taj protivpozarni prekidac? Dajte neko misljenje kako sta da ispitam da ne bacam pare, majstori vec kazu pumpa ali ona niti menja zvuk niti ima problema kada upali. Tacno znam scenario, bice kupi pumpu, pa sad kupi regulator, pa kupi taj protivpozarni senzor i popravljace ga sistemom eliminacije, a to mogu i ja bez da placam usluge majstora a pouzdanog majstora bas za fiata i nemam bas, a ako neko ima misljenje neka pomaze.... Hvala!

malo ti je čudan simptom. Ne moze to da bude ni protivpožarni ni pumpa. Da je prekidač, ne bi radio uopšte. Uostalom njega bajpasiraj i vozi. Ako ide normalno, onda jeste do njega. Mada sumnjam.

Pumpu sam menjao pre neki dan. Simptomi su klasika. Opisani su već

Meni to deluje da da ti negde instalacija ne drži kako treba. Kao da ti se prazne cevi od stajanja.

Premotaj film kad neće da upali. Da li je vikend gde nisi vozio dva dana ili bukvalno na svaka 4 dana.

Послато са SM-G355HN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, mmilos19 said:

malo ti je čudan simptom. Ne moze to da bude ni protivpožarni ni pumpa. Da je prekidač, ne bi radio uopšte. Uostalom njega bajpasiraj i vozi. Ako ide normalno, onda jeste do njega. Mada sumnjam.

Pumpu sam menjao pre neki dan. Simptomi su klasika. Opisani su već

Meni to deluje da da ti negde instalacija ne drži kako treba. Kao da ti se prazne cevi od stajanja.

Premotaj film kad neće da upali. Da li je vikend gde nisi vozio dva dana ili bukvalno na svaka 4 dana.

Послато са SM-G355HN уз помоћ Тапатока

Prilicno sam siguran sada da dizne ne rade tada kada nece da upali. Danas nije hteo, nema pravila koliko radi a kada otkaze. Gorivo koje ja sipam kroz klapnu uvlaci kroz vazaduh i upali a kada upali dobije struju na diznama i one tada prorade, naravno ovo je moja teorija. Da li postoji neki relej za dizne koji recimo proradi kada upali jer alternator daje jacu struju od akumulatora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da ti je losa pumpa,juce mi bio covek,zamenio sam mu pumpu,kaze vergla ga po 3,4 min i kada upali jedva sastavi,nece da prima gas pa ga ceka da se malo zagreje da prebaci na plin,zamenismo pumpu pali,prima gas kao lud,isto je nedavno stavio neku novu kinesku pumpu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...