Jump to content
FAS Euroauto Goran
italiano

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - pumpa za gorivo

Recommended Posts

Mali info oko uloška benzinske pumpe za punto Mk2b

 

Meni je benzinska pumpa crkla na 75000 km. na puntu ( 2010 godište ) kupio novu i zamenio, i peva za sve pare.

Staru pumpu sam otvorio i originalni uložak je Boš kat.br. 0 580 454 014. radni pritisak 3bar i kapacitet 100l/h

Na  linku https://infopart.org/fispa-70179-part može se naći odgovarajuće zamene.

 

Nisam baš nešto detaljno pretraživao, cena uloška se kreće oko 90e

Share this post


Link to post
Share on other sites

e bas takvu sam ja stavio na moj punto cena 30 evara ...

a ceo ulozak se menja samo ako crkne reostat plovka ( pokazuje nivo goriva na km satu ) ili ako pukne na vrhu plastika pa gorivo curi van rezervoara ...

a i tad ne moras ili vozis po kilometrazi pa uvek imas goriva u rezervoaru ili zakrpis rupu i tako sacuvas 90 evara ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam rekao zamenska ... rekao sam odgovarajuca ... znaci odgovara po gabaritu, crevnim kontektorima i po davanju pritiska ... firma je no name i evo radi vec 20000 km ..za 30 evra u inostranstvu ... tada sam bio na letovanju ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo trebam pomoc.

 

Imam problem s pumpom za gorivo na FIAT Punto 1.2 kraj 2011 - prešao 52.000km, zadnja godina 30.000km - plin/benzin automatski prebacuje - od opreme ima sve total sve - klima, podizači, maglenke, kompjuter ako je ovaj info i bitan...

 

Prvi put menjao u avgustu van Bg - zamenili mi uložak u pumpi - najednom počela da bruji kao luda, isključio auto da prekinem neprijatan zvuk, više se nije čulo ništa. Ali nisam mogao da upalim dok nisam zamenio uložak - na plin moglo da upali kad je toplo preko dana inače čim je hladnije veče/jutro nema šanse.

 

Drugi put menjao pre 4dana van Bg - zamenili mi uložak u pumpi - stao na benzinski pumpu vozio na benzin 100km, natočio benzina 15lit i plin pun - dao kontakt čula se pumpa, zaverglao  neće da upali vergla OK - ponovio sve nije se čula pumpa - i kraj nema šanse da upalim - šlepao kod majstora i menjao - stavio mi Magneti Marelli novu. Majstor mi rekao da moram uvek da imam 3/4rezervoara da hladi pumpu, da bude potopljena, iako vozim na plin, ja natočio skoro pun da rešim i to.

 

Treći put danas nakon 4dana opet sve u Bg - upalio ujutro sve ok - vozio par min - izašao na 10min po povratku - dao kontakt čula se pumpa, zaverglao neće da upali vergla OK - ponovio sve nije se čula pumpa - i kraj nema šanse da upalim - šlepao kod majstora opet menjao jbt - stavio mi Bosch. Majstor novi mi rekao da moram da vozim na benzinu da potrošim svu zalihu da je u pitanju možda nečistoća, a ja točio pre 2dana. I da obavezno bar 1/7dana vozim na benzin.

 

Oba slučaja 9+9crvenih s rukama, dosta vozim poslom moram da rešavam radi posla, ali mi ništa nije sigurno. Možda se opet desi, kako već sutra.

Kaže da mogu da reklamiram deo on je oko 5crvenih, garancija 6meseci.

 

Pročitao sam sve upute s foruma nisam pametan, sad je ispravno sve za sutra ne znam - značilo bi mi da me savetuje neko stručan vidim da ima puno Vas koji se razumete veoma dobro.

 

 

Nema šanse da upalim na plin po hladnoći ni foru danas smo probali prespajanja, da skidamo onaj filter i sve ostalo ne pali, pa sam morao da šlepam na kuku nikakvih naznaka nema jednostavno se desi, problem je s pumpom

Šta da radim u ovom slučaju da ne idem u nedogled s ovim zamenama - samo ove sedmice 2puta..

 

Dijagnostika, senzor bregaste, dizne, svećice i kablovi - neki od uzroka to sam video na forumu ovde - šta mi valja činiti

moj redovan servis redovan urađen pre 5.000 kod AK Kole Zemun - izmenjao sve - svećice nove, kablovi OK.

 

.. najradije bi ga otisnuo niz padinu koliko me nervira i pravi prob.... :laughing:

 

Unapred zahvalan na Vašoj pomoći!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema teorije da ti toliko puta crkne pumpa ...da li je majstor posle skidanja tu staru pumpu probao da li radi ... ako jeste a ona radi onda nije do pumpe ...

treba da ima benzina u rezervoaru ali ne 3/4 rezervoara ... dovoljno je da imas 5 litara da pumpa ne vrti u prazno ali palis na benzin tako da ces uvek imati benzina u rezervoaru ...  mozda je prljavo sito, ustinuto neko crevo ili mozda iseceno na samom telu pumpe pa pumpa vuce manje benzina i mozda se onda pregreva i crkne ... stvarno ima toliko toga zasto .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na sugestijama. Pumpa koju skinem kao neispravnu je zaista neispravna. Svaki put majstor proverio. Kao i creva i vodove. Plan mi je da ga vozim u servis Fiat na dijagnostiku ne mogu da se oslonim na auto.

Da li nesto znaci sledece: paljenje, dam kontakt sacekam.. cuje se pumpa.. sacekam da pogasi lampice par sec zaverglam dam gas nesto lepo vergla par puta al nece da upali... potom ponovim sve isto al vishe se ne chuje pumpa i tu je kraj.. i tako 2puta za 7dana.. nema sanse da upalim na plin ni da prespojim ni da skidam filter i probam s sprejom. Tu sam ga zakovao i pravac majstor! Ako imate bilo kakvu sugestiju zahvalan sam. I naravno javichu ishod dijagnostike i rezultat ovlascenog servisa.. nadam se da ce bit ok!

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda nesto je drugo u pitanju ... ne moze pumpa da crkava tako ...

na benzin se pali bez dodavanja gasa i kad je hladan i kad je vruc ...  

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Milan2016

Koliko često sipas benzin?

I ja sam imao sličnih problema na dva različita automobila.

Zaključak koji sam izveo i koji primenjujem kod sebe je sledeći-

Benzin sipam često i "malo" za 500 din. I to kad se upali lampica za rezervu.

Ne vozim na rezervi vec cim se upali sipam.

U plinskom servisu su mi namestli da se benzinska pumpa automatski isključuje kad prebaci na plin.

Auto mora da se svakodnevno vozi.

Imaj u vidu da pumpa okrene više od 100 litara za 1h. Što dovodi da gorivo koje je u rezervoaru brzo stari.

Za prvu pomoc kad zakaze pumpa probaj da cuknes rezervoar odozdo na mestu gde se nalazi pumpa.

Potroši to gorivo iz rezervoara pa sipaj češće.

Koliko prelazis km dnevno-godisnje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masaivan

mora da cuka po pumpi a ne po rezervoaru i to odozgo ali mora da podigne zadnje sediste i skine zastitni poklopac mada mislim da to nece pomoci ako je izgorela ...

iskreno nisam cuo da benzin "stari" znam da izvetri ali samo kada postoji odusak kuda vetri ...

mislim da mu je vec namesteno na prekidacu da kada prebaci na plin ugasi pumpu ... mozda ga zeza taj prekidac plin/benzin pa napravi neki kurcslus i izgori mu pumpa ...

i zasto auto mora da se vozi svaki dan ....  ne razumem sto je to bitno ??? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisem iz svog iskustva,

Kroz ono sto sam prosao i sta sam radio.

U vezi benzina i ja sam mislio da mu stojanje ne smeta, ali cak u kanti posle nekog vremena postaje neupotrebljivo za auto mislim da je za benzin 2.god. a za dizel tri, nisam siguran.

Sto se svakodnevne voznje ne bas bukvalno svaki dan, ali ne jednom nedeljno 10km.

U vezi udaranja, kod mene se pokazalo delotvornije odozdo i naravno samo rukom, nikako čekićem ili

nečim sličnim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

naravno svi pisemo iz svojih iskustava ...

'bem li ga za dve godine mora da sipa nov benzin ali i to je moguce pogotovo ovi noviji motori brzo se zagrevaju ... mozes ga prebaciti na plin posle jednog minuta ... verovatno ga vozi svaki dan tako da mislim da to nije problem ...

mozda je ipak u prekidacu benzin/plin ... ako automatski prebacuje moze da bidne da je on problem ...

uzas od problema ...

nemam drugu ideju ...

nikad nisam vozio na plin ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelji hvala na sugestijama.

Cukanje po pumpi mi ne pomaze ni odozdo ni sa strane ni ispod sedista. Stavio sam sad Bosch pumpu radi 2dana.. zvuchi bzv 2dana ali posle mog proslonedeljnig iskustva i ovo je uspeh..☺

Ideja mi je da zakazem dijagnozu ne moze pre srede u fiat servisu s naznakom koji problem imam.. da mi detektuju sta je sugerisachu im sve ovo s foruma sto sam nauchio u prepiskama☺

ujedno sad praktikujem po uputu majstora da vozim samo na benzin da potrosim rezervoar koji je vec na pola i da sipam nov.

Ne vozim cesto na benzin sem paljenja leti uopste zimi po malo kad sam bez gasa na putu umem i do 100km. Posle ovih problema vozicu bar 30posto vremena na benzin.

Vozim puno svakodnevno do 100km mesecno 2500din vozilo koristim i za posao..

Proverichu i za prekidac dal iskljucuje pumpu i to je dobar uput.

Mozda su i dizne, kablovi, senzor bregaste what else..☺

Sravnichu to uskoro javljam sve da znate da se ne ponovi nikom od vas slicno!

Zahvalan na uputima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i mislio sam da cukanje nece pomoci ali ajde treba probati i to ...

pa sto si ugradjivao plin ako ces da vozis na benzin ... to nije resenje ... :no

prekidac bi trebalo da iskljucuje pumpu ali sta se desi kada prebacis na benzin ... da li tada se nesto desi i pumpa umre i dobije neku struju pa je spali ...

mada nije nemoguce da su te nove pumpe koje si kupovao jako lose po kvalitetu ... :no

dizne kablovi senzori i sl ... nemaju veze zasto ti crkava pumpa ...  :no

javi sta si uradio ... 

Edited by amladenbk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo ovako - info nakon dijagnostike:

Auto radi bez greske jedina ocitana greska plovak u rezervoaru ali je to posledica skidanja pumpeza gorivo. Majstor mi predlozio da ugradi prekidac senzor koji prekida napajanje pumpe kad auto prelazi na plin. Prihvatio predlig cena 5.000din i to je u pola manje no li nova pumpa i menjanje.. nadam se da ce bit dugotrajno.. veceras mi ugradjuje od sutra opet vozim punto.. nadam se najboljem i da ce da radi bez kvarova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari,

auto koji vozi žena, Punto 1.2 8v 2002. tng, pokazuje sve simptome skorog crkavanja pumpe.

Povremeno prilikom davanja kontakta se ne čuje pumpa I tada neće da upali. Kada s čuje zujanje pali bez problema.

 

Da li ima smisla kupovati polovnu pumpu ili da kupimo novi uložak? Imate li predlog gde u BG da kupimo (u obe varijante)?

 

Hvala !

Edited by kakoonobese

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo ako si u stisci sa lovom polovna ( pitanje je koji je okean pretocila ) ali ja sam uvek za novu pumpu ... ali posto se vozi na plin i koristi je samo za startovanje motora ne mora da se kupuje najskuplja ... samo neka bude odgovarajuca ...


Drustvo ovako - info nakon dijagnostike:
Auto radi bez greske jedina ocitana greska plovak u rezervoaru ali je to posledica skidanja pumpeza gorivo. Majstor mi predlozio da ugradi prekidac senzor koji prekida napajanje pumpe kad auto prelazi na plin. Prihvatio predlig cena 5.000din i to je u pola manje no li nova pumpa i menjanje.. nadam se da ce bit dugotrajno.. veceras mi ugradjuje od sutra opet vozim punto.. nadam se najboljem i da ce da radi bez kvarova

masala cifra ... znaci na dve pumpe sad jos i senzor ... cudi me da nemas taj senzor u prekidacu mislim da je to vec ugradjeno u njemu ... opet nisam merodavan za to jer nisam vozio auto na plin nikada... daj boze da je to problem ... a plovak nije u kvaru nego samo nije dobro vracen u leziste pa ili stalno pokazuje da je pun ili prazan ... kod mene kada se to desilo prvi put ja nisam dobro namestio plovak a kada sam ga namestio onda nisam dobro ugurao buksne ( zaboravio da je osiguram sa onim plasticnim osiguracem ) pa nije pokazivao nista ali ni pumpa nije radila :laughing: ...

Edited by amladenbk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam porucio sa Aliexpress-a radi probe pumpu,140lh za 20 dolara. Mogu ti reci da je pumpa odlicna, 6 meseci bez problema. Mogu da ti ostavim link ako si zainteresovan. Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam porucio sa Aliexpress-a radi probe pumpu,140lh za 20 dolara. Mogu ti reci da je pumpa odlicna, 6 meseci bez problema. Mogu da ti ostavim link ako si zainteresovan. Pozz

Link je uvek dobrodošao.

Nisam siguran da će moći da se čeka mesec dana da stigne, problem sa paljenjem je sve češći.

Možda  mogu da je držim u rezervi, ipak imamo 2 punta :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz, ovu sto sam pomenuo je istekla ponuda tj. ugasen oglas ali ova druga takodje sto sam kupio je takodje ugradjena na drugom autu 3 meseca, potpuno su iste samo drugi oglas, evo link

 

Screenshot_6.jpg

 

Pise da je za Toyotu ali nemoj da te to zbuni :smoke:

 

Klik za pumpu

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi no name je ali odgovara po svim pokazateljima ... i gabaritu,kontaktima i prikljuccima, pritisku .... takva ima da se kupi u ap sportu ... bila 3600 dinara ... sad ne znam posto je ... ja sam tada bio 1000 km daleko .. ali evo 20000 i vise radi kako treba 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je u AP sportu oko 3600, onda se ne isplati naručivati i čekati (a bogami I carinu plaćati)

 

AP sport je pouzdan po pitanju pumpi ili da tražim u nekoj drugoj firmi?

 

PS

molim kolegu amladenbk da promeni prifilnu sliku, svaki put zaboravim šta sam hteo da napišem.....

Edited by kakoonobese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...