Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - pumpa za gorivo

Recommended Posts

Nije mi jasno da li ti spada crevo za gorivo ono izvan pumpe izmedju motora i pumpe ili crevo u rezervoaru izmedju pumpe i cevke koja tera gorivo iz rezervoara ....

Ovde

 
cxcb111232.jpg
 
ili ovde 

 

cxcb111233.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spada mi crevo sa dela koji sam menjao, uloska pumpe...

 

Pumpa_ulozak_pumpe.jpg

 

Znaci, moram da odsrafim prsten, izvadim komplet, pa da dodjem do creva...Mada sam vise puta pomenuo da mi trebaju selne, prohrom ili inox jer bi bile potopljene u benzinu, pa sam mislio da je jasno na koje crevce mislim...

 

Kod tebe slika 1...:-) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedjabj

Nije mi ipak bilo jasno koje crevo je u pitanju pa sam zato i pitao ... ima ih dva jedno spolja i jedno unutra ( srecom punto nema povratni vod bilo bi i trece ) ....

Kod mene je crevo malo duze od potrebne duzine ( stoji kao slovo S ) tako da samo sebe drzi i nema nikakve selne ..... mozda ce i kod mene da spadne jednog dana mada kada sam vracao punpu gornji spoj je bio bukvalno zavaren za cevku ... nije hteo ni da mrdne .....

Mozda da kupis metar novog ... verovatno je oslabila struktura pa zato spada .... moze se desiti da negde prsne posle stezanja selnom .... 

Kad vec moras da skidas ulozak da sam na tvom mestu JA bih ipak zamenio to parce .... i stavio selnu na gornji deo creva za svaki slucaj mada mislim da nece biti potrebe ....

Kazem to je moje misljenje .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sve ok.Ja stavio selnu i vratio sve...neću da diram,pa koliko traje...ali sam izvukao pouku da NIKADA ne ostajem bez tng-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

 

Imam sledeci problem sa Fiat Puntom 1.2 8v, 2001. Posle krace ili duze voznje, nece da upali i ne cuje se zujanje pumpe. Posle sat-dva stajanja, kako kad, upali i sljaka. Inace ima dana kada besprekorno funkcionise. Bio sam na dijagnostici (laptop varijanta) u servisu i nije ocitana nikakva greska. Ko za baksuz tog dana je radio kao svajcarac, 10 paljenja zaredom ko mina itd. Posle svega iscitanog po forumima svodi se na senzor radilice ili pumpu goriva. Danas sam kontaktirao bar pet majstora (Pozarevac je u pitanju) i svi su u fazonu menjaj i jedno i drugo i ne zele previse da se bakcu time. Da se razumemo za mene je finansijska stavka kupiti oba dela i zameniti i takav bi majstor mogao biti i ja. Da li neko moze da mi da savet kako da doakam ovom veoma zeznutom kvaru? Od cega krenuti i sta i kako ispitati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa ti je na izdisaju cim nekad radi a nekad ne.Tako je meni bilo na drugom autu nekad nece da upali pa posle nekoliko dana pali bez problema dok skroz nije crkla.Moj savet ti je idi kod Gorana na Altini ispitace odmah do cega je da ne dajes pare bespotrebno na razne delove.Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imate li preporuku za pumpu za gorivo? Da li komplet ili ulozak? Cene idu i do 37000 u kitu za komplet, dok u AP-u nude "Meat and doria" pumpe koje po specifikacijama sa sajta meat&doria nisu za moj auto. Da li pasuje ulozak od mk1 sa istim motorom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitaj u nekom od prethodnih postova sta se meni desilo ali kod mene je pumpa crkla iznenada ( znaci nije bilo naznaka da ce crci !!! ) ...

Znaci pumpa ili radi ili ne radi - ne moze cas oce cas nece da radi ....

tvoji simptomi ukazuju na senzor radilice ( vidjeno kod sluzbenog automobila - isto se desavalo ) i zamenjena cela pumpa i nista se nije promenilo ... , zamenjene svecice i kablovi i nista .... tek kada je zamenjen ulozak  senzora radilice auto proradio i sad ide bez problema ... ( posto je sluzbeni ne pita se za cenu )...

vidi i u kompletu pumpe koji se prodaje sama pumpa je u 90% slucajeva NO NAME ili je neka zamenska nema original fiatovih ovde kod nas ... poenta je u tome da pumpa radi na 12 volti i da daje odredjeni kapacitet goriva i da je slicnih gabarita kao tvoja da mozes da je stavis na mesto i prikljucis cevcice .... znaci ako vec menjas pumpu rastavi je , izvadi ulozak i idi i trazi istu takvu .... samo pazi na plasticnu maticu, potrudi se da ne pukne pri odvrtanju ( postoji alat ali ko od nas to ima osim servisa mada je i to pitanje ) .... 

generalno idi kod Gorana to je najbolje i najjeftinije resenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amladenbk

 

 

sad tek videh tvoju poruku. 

Generalno moj problem je sto mi je auto otkada se pojavio kvar u Požarevcu.  Znam da je majstor Goran dr za ovaj problem, ali do sada se nisam usuđivao da zapucam kod njega s obzirom na prirodu kvara (mada se ispostavlja da mi je to jedina prava solucija). Najveći deo problema su lokalni majstori uključujući i "ovlašćene servise" i činjenica da ili ne znaju ili nemaju uslove za proveru kvara pa su u fazonu "menjaj sve".

 

Ne daj Boze da ih pitas da li imaju manometar i sto mi nisu ispitali pumpu kad sam vec bio na dijagnostici , tu kolicinu arogancije ne mogu da opisem, a taman posla da preporuci kolegu koji bi mogao da resi problem. Ni to nije problem, ali druze kako takvima poveriti auto? Uzgred nabavio sam ulozak pumpe. Krenucu od nje (na tu stranu me vuce cinjenica da se ne cuje zujanje pumpe kad se kvar desi, neka me neko ispravi ako gresim). Ako ne bude to, prelazim na senzor. Nema mi druge. Hvala svima na odgovorima.

 

P.S. Da li se pumpa ne cuje i kada je u pitanju rpm senzor? Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam rpm senzor nema veze sa pumpom ona radi po davanju kontakta, nabije pritisak i posle toga non stop pumpa gorivo ..... rpm senzor radi tek po startovanju motora .... e sad da li on ima jos neku funkciju stvarno ne znam ali koliko sam razumeo pumpa ti ne zuji po davanju kontakta samim tim motor nema goriva da startuje tako da rpm senzor nema veze sa tim .... doduse kada rpm senzor ne valja motor jako tesko pali kad je vruc ( skoro nikad ne upali ) a posle nekog vremena kada se malo ohladi upali bez problema .... ali pumpa po davanju kontakta zazuju ( provereno iz pomenutog slucaja sa sluzbenim kolima ) .....

o majstorima necu raspravljati .... kada mi je pukao zupcasti kais " servis i majstor " su mi trazili od 450 e na dalje za opravku ..... a od Gorana sam saznao da verzija motora 1.2 8v ne lomi ventile u tom slucaju i da se samo zameni kais i uzupci i teraj ...... cela operacija sa zamenom kompletnih kaiseva , vodenom pumpom, spanerom.... trajala jedno pre podne a cena prava sitnica 10800 dinara ( kostalo je jos 7000 dinara vise zato sto je zamenjema i remenica radilice ali to je cena za deo nema veze sa majstorima ) tako da nemoj se mnogo premisljati zameni ulozak pumpe ako ne pomogne teraj kod Gorana manje ce da te boli glava a i dzep
Javi sta si uradio .....

Srecno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi nista, druze. Vozio sam auto kod dva majstora, gledali, cackali i slezu ramenima, dijagnostika nista ne pokazuje, struja stize do pumpe, pritisak tada bio ok. Od tada vozim auto (doduse retko), ali pali i po vise puta zaredom. Nosim pumpu kad se udaljavam u gepeku za ne daj Boze. Neko mi spomenu da moze da bude i ecu. E tad sam rekao "bas me z*****". Mnogo posla imam u poslednje vreme, inace teram kantu kod Gorana prvom prilikom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iskusno ... mada si to trebao da uradis pre dva meseca a ne da se zlopatis .... pre ce biti senzor radilice tj kabl da prekida nego ecu ...

i meni rekao elektricar da je akumulator dobar a da alternator slabije puni ???? rekla dijagnostika ????

dva dana kasnije umro akumulator potpuno... daje 8 volti ... kupio nov, izmerio alternator puni 14,2 v i toliko ampera ... znac ili los majstor ili dijagnostika ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

 

I dalje imam problem (koga ne mrzi da procita opisao sam ukratko u par prethodnih postova).

 

Ukratko, problem je bio da kada nakon bilo koje pređene relacije bila ona 2 ili 50 km, ugasim auto i pokusam da upalim nije se cula pumpa goriva i moze da se vergla u nedogled. Posle sat, dva upalim i fercera. U međuvremenu kupljen je nov aku (exide), napon ok, alternator puni ok, merili majstori, merio  sam i ja (aku u mirovanju 12,8 V, punjenje alternatora 13,95 V).

 

Dijagnostika nije pokazala nista. Zamenio sam ulozak pumpe i auto je poceo bolje da se ponasa. Kad gle cuda, sinoc, na moju srecu par km od grada, u 4-toj na 60 km/h, pocne da trza kao da ce da se ugasi, presaltujem u 3-cu malo jaci gas trzanje prestane. Trzanje izgleda kao da u trenutku ne reaguje na gas i traje sekund, dva. Kapiram da je bolje da se vratim kuci i dok sam radio polukruzno i pustio gas na momenat, zatrza i ugasi se. Pokusam da upalim i desava se sledece, pumpa jedva zuji (muci se), upalim potraje sekund dva i ugasi se. Kako je vreme odmicalo, pumpa se i dalje isto ponasala, ali uspevao je upali na par sekundi, zatim isto toliko trza i trese i ugasi se. Posle trzanja i gasenja upali se chek engine lampica, ali prilkom sledeceg paljenja se ugasi. Post je veliki, smaram znam, ali verujte da sam  ovaj problem pokusao da resim kod par vidjenijih majstora/servisa, odrade rutinski i kazu sve je ok, kazu kad se desi ti dodji (bravo za njih jel da). Jos kad bih mogao pod misku da ga stavim i donesem...

 

Bilo kakva pomoc u vidu saveta, preporuke majstora (Pozarevac) na pp i drugo je vise nego dobro dosla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi menjao senzor radilice?On hoce da zeza kad se zagreje auto,pa mozes do sutra da verglas ali dok se ne ohladi nece paliti!Nov ti je 3-4000,polovan 10-15e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam menjao rpm senzor, s obzirom na to da sada uspem da upalim auto ali na kratko. To je misljenje par majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da azuriram situaciju, posle dva dana, pumpa zuji (mada znatno tise nego posle zamene) i verglam u nedogled.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozda je zapalo nesto u usis pumpe ... jes da ima onaj kavez kao filter ali moguce je da je nesto upalo i zacepilo crevo, ne skroz ali deo .... mozda se i zato muci pumpa,,, nigde nisam nasao da punto ima klasican filter goriva pre motora ... kod mene ga nema trazio sam mozda ga je neko kod tebe stavio pa se zagusio..... kazem mozda ....moguce je da je ono kratko crevo koje ide od pumpe ka motoru naprslo ( onda vraca gorivo u rezervoar ) ili malo presavijeno pa ne moze da nabije pritisak .... ne rece da li kad das kontakt pumpa zazuji nekoliko sekundi i zaustavi se ili non stop zuji .... kada se zaustavi znak je da je nabila dovoljno goriva u motor .... ako non stop zuji znaci da ne moze da nabije dovoljno goriva u motor .... takodje proveri i onaj prikljucak koji kaci crevo na  pumpu odozgore da li on nije zaglavio.... isti sistem je kod vanbrodskih motora za camac pa se desi da zardja kuglica i otvori na pola i motor nema dovoljno goriva pa trza .... covek radio generalnu na tomosu 18 i nista nije uradio isto se desavalo ,,,, hteo da baci motor u dunav  ... dosao lik stari alas, skinuo prikljucak, nabio crevo direktno na pumpu goriva i motor propevao ... i dan danas covek tako tera tomos bez tog prikljucka ... a generalna kostala 300 evara

ne kosta te nista da proveris .. bolje nego da placas razne delove a ono ispostavilo se crevo ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako stoje stvari. Proverio sam kontakte na pumpi, i el. i goriva, sve otkacio i ponovo lepo povezao. Pumpa odzuji, zaverglam i ugasi se. Dok sam nakon toga montirao onu igracku elm 327, a ostao kontakt ukljucen, mrdnuo sam neki kabl i culo se cak (kao kad se pali neki relej i sl.). Relej pumpe je proveravan jos na pocetku cele price i ok je nije on. Od tada pumpa zuji jace, uspevao sam da zaverglam cak sam i upalio par puta auto na par sekundi, ali radi kratko, kr kr kr, i ugasi se. Znaci ovo je posao za Supermena j*** te. Oduvek sam sumnjao na struju, ali sta kako jbg. Razlog sto vas konsultujem preko foruma nije lenjost, vec ko za inat, kad god odem kod majstora, sve je radilo. Povrh svega, crvena po crvena novcanica svakom, a problem ostaje.

 

P.S. Od verglanja ispraznih i aku. Ma lepota...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skines crevo za dovod goriva sto stoji na magistrali za dizne,stavis ga u neku flasu,das kontakt i treba 3-4 sekunde da tera benzin,ako tako izbacuje benzin nije do pumpe!A jel si probao senzor radilice,skini ga ocisti ga,u krajnjem slucaju ga zameni,skini od nekog druga,rodjaka cisto da probas,uklapa se i od Punta 1!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oduvek sam i mislio da je rpm senzor, dok nisu poceli da me ubedjuju da je pumpa. I eto cvrc. Posto niko nije bio voljan da pozajmi na probu, mora da se kupuje. E sad, u radnjama pitaju, da li je sa dva ili tri pina, sa kablom ili bez?

 

Zna li neko koji ide u Punta 1.2 8V, 2001. (koliko pinova, kabal ili ne)?

 

Takođe, nude mi Hoffer, Meat&Doria itd. i cene bas variraju.

Da li je bitno koji je proizvodjac ili samo da fercera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam skinuo moju pumpu i odneo u prodavnicu to je najsigurnije da ces kupiti odgovarajucu ...

http://s23.postimg.org/hpupp94uz/cxcb111230.jpg

imali su na lageru bas takve, skuplje, jeftinije original , zamenska .... ja sam kupio odgovarajucu ( mislim na izvode za gorivo i struju ) najjeftiniju i evo vec 10000 km radi ... koliko ce ne znam ... i tebi ce odgovarajuca najjeftinija biti dobra za probu pogotovo ako nisi siguran da je problem do nje jer pitanje je da li ce je primiti nazad u prodavnicu ... ako je ona teraj dok ne crkne pa onda kupi original, skuplju ..... a tada ces poucen iskustvom sa ovim problemom znati sta valja ciniti ... to je moje misljenje

Edited by amladenbk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se proverava ispravnost releja? Zna li neko koliki pritisak i koji protok daje pumpa za gorivo za fiat punto classic 1.2 iz Kg 2009 god.

 

 

Imaš relej u onoj kutiji ispod haube, proveri njega.

Edited by dedola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...