Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - pumpa za gorivo

Recommended Posts

Zdravo svima, mala pomoć mi treba, kako se vadi uložak pumpe, kapiram da se donji deo skida i da treba da se skinu konektor i crevo i da se gurne da ispadne na dole, ali kako skinuti donji deo. Vi objasnite meni, ja javim mom ocu koji je u CG, izvadio pumpu napolje al ne zna da je rastavi, kako bi došao do uloška. :D:D Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, posto je i meni crkla pumpa  a onaj plasticni prsten ni da mrdne, da li mozda ima neko na pozajmicu alat za odvijanje (posto dolazim u iskusenje da ga polomim) a da je iz Bg-a ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze pitanje na caletovom punu se oseti benzin i sad kad sam gledao i njuskao vidim da ispod sedista na pumpi curi gorivo .Tu gde je to crevce pa kao to lonce tu negde je puklo pa curi.Sad imam par pitanla prvo kako se to skida.Kontam da se otkaci crevo i kabel i odvrce se to sve ako sam u pravu .A drugo pitanje jel se to sve komplet menja ili kad se odvrne taj poklopac platicni moze pumpa da se prebaci ako me razumete.Da li treba da kupim to sve komplet ili samo taj plasticni poklopac

Ako se menja komplet jel ima neka procedura da se nesto luftira mozda podesava ili moze samo da se zameni montira i upali .Ako me razumete mogu li to sam da uradim da neidem u servis pa na dijagnostiku ili sta vec.


20170205_125447.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa se ne podesava dodatno, samo pažljivo odvij tu veliku maticu, tu je i gumica obrati pažnju.
U tom sklopu se nalazi pumpa, filter i plovak.
Oko 100e je ceo taj sklop, a na otpadu verovatno možeš da pronadjes za oko 30e.
Kada se pumpa izvadi, gornji deo moze da se odvoji, ali nisam siguran da to možeš da nađeš, osim na otpadu.
Crevo skidas tako što pritisnes osigurac-dugmence sa obe strane.
Ako imas jos neko pitanje i nedoumicu slobodno pitaj, ja sam promenio nekoliko takvih pumpi.

Kad budeš odvijao obrati pažnju da bude sto manje goriva u rezervoaru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uh sad za gorivo nisam siguran koliko ima poznavajuci caleta ima vise od pola rezervoara.a jel moze ta plastika da se promeni npr kad bi nasao polovnu ipak ne znam kakva je ta pumpa ova pumpa je dobra ,i jel imaju neke razlicite npr po jacini pritiska u cevima koje gura ili su to sve iste ,ako budem trazio polovnu pa da mi neda neku slabiju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš da zamenis samo gornji deo.
Tražiš za punta, obrati paznju pošto svaki motor ima i drugačiju pumpu, ali tvoja je najčešća.
Ako je oko pola onda je ok.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a sto smeta ako je pun rezervoar stvarno nemam pojma koliko ima u rezervoaru ,a sta mislis posto tu curi u tom kako bi reko tockicu plasticnom ,da li bi moglo nekim lepkom da se tu nakrlja da drzi jel imas iskustva neka sa tim.I sta je bolje sada da kupim polovnu pa da samo zamenim ili da neku polovnu uzmem pa da prepakujem nenzam jel moze da se prepakuje to uopste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je pun rezervoar prosuce se, ta budza na sredini je nepovratni ventil.
Verovatno možeš i da probas da zalepis, ali sa cime?
Jel ti radi plovak? Odnosno skala za gorivo?
Najlakše ti je da ovu postojeću izvadis i samo staviš drugu, a onda pokusas da je okrpis zalepis i sacuvas ako ova ikad otkaze.
Najveca muka ce ti biti da odvijes maticu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u toj budzi na sredini kao casa tu negde curi pa se napuni pa onda preliva tu negde je puklo ili sta vec.A tu maticu cu valjda nekako odvrnuti video sam da su malo cukali pa odvrnuli a i video sam da ima enki alat pa da se odvrne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

znas kako se desava kad upalis kontakt ono kad pumpa gura gorivo tad se puni ta plastika kad upalis auto sve je ok normalno i manje se puni .i dok se vozi auto ide ok normalno al se polako to puni pa preliva  i curi niz rezervoar.I sad kad cale parkira u garazu ono nocu ispari i smrdi mu gorivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas malo cunjao i raspitivao se pa krpljenje te pumpe tj te plastike sa nekim tecnim metalom sta li je vec kosta 35 e sa godinu dana garancije,polovna me izadje 30 do 35 e a nova u prodavnici neka srednja klasa nije kineska nego nemacka  izanje oko 65 e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel menjao to neko jel treba nesto da se ispusta ili se smao odvrne i postavi pumpa na nekom videu sam video da odvrce neki ventil kod motora

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj kad izvuces pumpu,polako isipaj svo gorivo iz nje u neku posudu,okreni je kontra i videces gde je pukotina,(oko ovog kruga gde ti curi samo sa unutrasnje strane)nalijes je super lepkom i odmah na lepak dodas sodu bikarbonu,steze za par sekundi,to ti je najjeftinije otklanjanje kvara ako je manja pukotina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja lepio na par drugara,ne vadim regulator,nego sa unutrasnje strane se videla pukotina i nju sam zalepio i vise nije curilo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima! Vidim da se pricalo o pumpama. Ja imam problem sam plovkom. Naime pokazuje tacno, ali ume da spadne i da se vrati na pozicuju. Pokusavao sam mu uhvatim fazon, ali nema pravila... I kad se vozi uz brdo-ni brdo, kad stoji u mestu... Sam od sebe spadbe kao da gubi kontakt, pa se vrati. Nije da ostaje zaglavljen. Radi, pokazuje tacno, samo malo luduje skala. Da li neko zna da li je mozda neki kontak prblem ili sam plovak. Ako je plovak, moze li to da se resi a da se ne uzima nova. MK2 1.2 16V je u pitanju. Hvala, pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, i ja sam imao problem sa pumpom za gorivo i naravno problem sa skidanjem prstena. Sa čekićem i šrafcigerom nisam uspeo, tako da sam došao na ideju da smrt kleštima uhvatim metalni deo iznad rupe u koju ide pumpa, napravim polugu i šrafcigerom guram u smeru odvrtanja, napravili smo takve dve poluge i uspeli, eto moźda nekom zatreba. 

Međutim, javio se sledeći problem, nakon 30, 50, 100 km uložak pumpe mi spadne iz onog kanala na vrhu gde ide pipak iz njega, gumica koja ide u kanal je napukla na vrhu, u prodavnicama i na otpadima nikad čuli za to, zna li beko da li je u tome problem i gde može da se nabavi, a da se ne kupuje komplet? 

Isto tako pri naglom davanju gasa zatrese se auto, kao da gorivo ne prolazi iz pumpe kako treba, isto to se dešava na 1700 i 1900 obrtaja... Unapred hvala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...